![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat we zo'n club maar af moeten laten fikken, en met onze armen over elkaar toekijken en elkaar dan succes wensen dat de motorclubs elkaar aan het afmaken zijn. Ik begrijp dat de politie zich geroepen voelt om het clubhuis te bewaken, al is het maar voor de buurt waar in het clubhuis staat. Aan de andere kant kan de politie moeilijk voor eeuwig en altijd daar staan, en ze zijn dus ook uiteindelijk weg gegaan, en toen ging het clubhuis zoals te verwachten in vlammen op.
Ik zeg dat diegenen die zo'n club beginnen onverantwoordelijk bezig zijn. Willens en wetens beginnen deze heren een chapter van een motorclub die rivaliseert met gevaarlijke motorbendes die hier al zo groot zijn, en dan kijken ze naar de politie om hen maar te beschermen van door de burgers betaald belastinggeld, en daarmee ook nog eens voorbijgaand aan het gevaar dat dit oplevert voor omwonenden van hun nieuwe clubhuis. Dat is onverantwoordelijk.
Geen gezeik, iedereen rijk! Stemp de Tegenpartij. Laatst gewijzigd door Cloggie : 26 april 2014 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook bewakers houden ze niet tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat niet triest. Het is inherent aan onze samenleving dat mensen in vrije keuze hun politieke associaties bepalen. Die mensen mogen wat mij betreft vrijelijk bij andere partijen hun standpunten gewicht geven.
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In onze samenleving zijn er nog veel mensen die (onbewust) "denken" dat iedereen altijd het zelfde gedacht moet hebben. In Frankrijk bv houdt men meer van La Liberté. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Minister
|
![]() U beter informeren : Fourniret is een Fransman.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |