![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Europees Commissaris
|
![]() Op basis van jouw reacties heb ik eerder de indruk dat de Vlaams Belangers intolerant zijn tegenover 'zijn homofiele vrienden'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou hij dat doen? En wat als een Vlaming zijn vuisten zou gebruiken, zou dat minder erg zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar jij zou als homofiel toch voorzichtig moeten zijn met die schreeuw naar meer Marokkanen. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer eens even na te denken, Raf. Moslims willen u van een gebouw smijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag, ik hou van de aandacht
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beoordeel mensen individueel, ik ben niet geïnteresseerd in van waar iemand komt, ik beoordeel mensen naar hun daden, hun gedrag en persoonlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, kijk!
Raf heeft een zwak voor kale mannen. Dat zal een mooi koppeltje worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle moslims?
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een mooi exemplaar:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, enkel de moslims die scheel kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit topic gaat niet over moslims, lieve schat; het gaat over Marokkanen...
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0%.
Tenzij je de gevallen meetelt die nog in de kast zitten, zoals er op dit forum ook een paar zitten... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel Marokkanen zijn moslim he, Raf. Zeg Raf, Vraag eens aan de moslims wat ze vinden van blote konten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |