![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Racist' krijgt in een discussie echt iets Godwin-achtig. Als iemand het woord laat vallen, dan voelt de 'beledigde' zich eigenlijk de overwinnaar in de discussie, de anderen kijken licht gegeneerd weg, en diegene die "Racist!" riep, voelt zich de rest van het gesprek ongemakkelijk of zoekt onhandig een vluchtweg (drankje halen, WC-bezoek, een dringend gesprek met een niet-ingeschakelde GSM...)
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien niet. Niet als je antwoord 'ik ben geen racist, enkel een neo-nazi, zoals mijn vrienden'. Vraag me af of er dan nog iemand een reactie heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant heeft ze een vriendin uit dezelfde hoek die zich compleet anders gedraagt. Uiteindelijk is racisme een begrip geworden dat men beter kan afvoeren, tenzij we het opnieuw behoorlijk definiëren zodat ook de “racist” roeper aan dezelfde criteria kan getoetst worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik gewoonlijk het woord "rassies" gebruik om het oneigenlijke gebruik van dit woord te duiden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik gewoonlijk het woord "rassies" gebruik om het oneigenlijke gebruik van dit woord te duiden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens, u moet zich niet moeien met mijn eetcultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Ter illustratie: Citaat:
Citaat:
Spuw niet in gezonde smakelijke gerechtjes. Beperk het eten van apevlees met spermanaise.
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om over Eigen Volk te spreken, gebruik je steevast minachtende en neerbuigende woorden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt van de lessen voorlichting toch nog iets meegedragen. Maak er dus maar kleine kindjes mee. Draai het niet meer in de saus voortaan, wil je? En neen, het is helemaal niet als grap bedoeld: "Onze collega's in Leuven ontdekten enige tijd geleden in een staal looksaus wel drie verschillende soorten sperma! Ook urine in de soep is geen uitzondering," vertelt Bart verbolgen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 april 2014 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Minister-President
|
![]() De vlaamse jeugd ondervindt de multiculturaliteit.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat die 'spermasaus' betreft...gewoon GOOR...Eugh... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel straf, dat mensen die een pitta of een kebab gaan eten, mogelijks sperma van vreemdelingen opeten.
Verbijsterend. Remigratie, remigratie, remigratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk hebben ze gespoten in de richting van Mekka terwijl ze Allahu Akbar riepen, anders zou het niet meer ballal zijn.
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toen ik in het lager zat was hier geen sprake van die grapjes wegens gebrek aan pitta's? Mij raken ze in ieder geval niet en ik draai met veel smaak pitta's ik mijn botten. Vraag eens aan uw vriendjes hoe dikwijls ze en Vlaamse frituur bezoeken en welke grapjes ze daar voor verzinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de roomblanke qudjes van marginale wijven / BSO / haartooi / onhandelbare dellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |