![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over Miel kit en de gelegenheid om haar in deze periode politiek te beschadigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij er natuurlijk meer aan de hand is....
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() "Normale" seks vind ik ook normaal voor puberende tieners, hoewel ik toch hoop dat mijn dochters er niet aan zullen beginnen voor ze 17-18 zijn. Maar een gangbang onder 15-16-jarigen? Je hoeft niet abnormaal te zijn om dat niet normaal te vinden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind jij het normaal dat ze de kranten mag en kan muilkorven en zelfs Facebook-posts kan laten verwijderen die over deze affaire gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar dan heb je het wél over volwassen mensen! Dat pubers op een leeftijd waarop ze eigenlijk zelfs nog niet toe zijn aan hun "eerste keer" al extreme vormen van seks uitproberen, vind ik erg (voor hen) en angstaanjagend!
Laatst gewijzigd door Miauw! : 9 mei 2014 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gangbang is wat sterk uitgedrukt als je het mij vraagt ...wat gestoei onder elkaar en wat lulletjetrek ....wat gegiechel en stoerdoenerij....is van alle tijden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Les élèves logeaient dans deux dortoirs séparés. Cette même jeune fille, connue pour être dérangée et nymphomane (wat ook klopt, volgens mijn eigen info, NVBA), a accepté la proposition d'un garçon de venir les rejoindre. Elle est arrivée en petite tenue et s'est installée dans la salle de bains (zij kwam waarschijnlijk omdat haar eigen douche kapot was NVBA). L'intigateur (die moeder duidt dus duidelijk één van de jongens als uitlokker aan, niet het meisje, NVBA), puis trois autres garçons s'y sont succédés." (uit het interview van de moeder in de Weekendkrant van La Capitale) Wij weten niet of deze feiten kloppen. Maar nergens wordt ook gezegd dat zij de zaak heeft uitgelokt, er wordt wel gezegd dat zij het voorstel heeft aanvaard. Meisjes kunnen slachtoffer worden van groepsverkrachtingen, maar niet alle meisjes die aan "groepsex" doen, worden verkracht, hé... Zoals al meermaals gezegd: een storm in een glas water.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 9 mei 2014 om 09:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar was het in elk geval bij de 2 eersten niet enkel "lulletjetrek"! En of het er nu 6 of 20 zijn: een aantal mannen achter elkaar "afwerken" noemt men toch wel degelijk een gangbang? En met "wat gestoei onder elkaar" van pubers heb ik geen problemen, zolang het om een koppeltje meisje-jongen gaat; één meisje dat zich gewillig laat pakken door 6 jongens, en 6 jongens die er geen probleem mee hebben om "het" onder elkaars ogen te doen.... noem me ouderwets, maar dat vind ik niét normaal en zelfs zwaar afwijkend gedrag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is ook van alle tijden...In 1974 was ik in Earls Court London....rock concert van Slade....de tekst één van hun songs luidde als volgt ; Cum ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 mei 2014 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat allemaal op een school... Een "eliteschool"...
![]()
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cliché's zijn er al genoeg .Waar zouden die Miljoenen en miljoenen vrouwen in allerlei bezigheden en poses op internetfilmpjes en sites dan wel vandaan komen.....??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne.... mag het ook 5 keer per week zijn met het licht aan? ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 9 mei 2014 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het leuke aan die 20 blz is niet de seks op zich maar de reacties en hoe 2000j kerk onze kijk op seksualiteit toch totaal verkloot heeft. internet/tv staan vol naakt maar o wee als een paar kindjes experimenteren ![]() is het met instemming en veilig, who care's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |