Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2014, 08:37   #361
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Gangbang...Gangbang Zal wat geweest zijn zeker ? Zou het woord gangbang hier niet wat overdreven zijn....???
Eigenlijk gaat het niet over die gangbang (bestaat hier een Nederlands woord voor ?).
Het gaat over Miel kit en de gelegenheid om haar in deze periode politiek te beschadigen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 08:50   #362
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mocht dit mijn zoon zijn en moest blijken dat ie dit op z'n kerfstok zou hebben .. het zou z'n beste dag niet zijn! Ik zou allereerst z'n pc confisceren en ook geen tv & gsm meer! -> kinderen horen niet te seksen - en zeker geen gangbangs maar huiswerk te maken

Wat gaan die gastjes en dat meisje uitsteken later als ze ouder zijn?? Elk weekend naar de parenclub? En/of het beest gaan uithangen in derdewereldlanden & co .. pffffffffff Zo'n kind is een dikke merde, want hoe je seks op die leeftijd ook bekijkt, er zijn er die zich beheersen en niet het varken uithangen. Dit heeft meer met karakter te maken dan met wat anders.

Beleving van seks op jeugdige leeftijd is niet hetzelfde als promiscuiteit.
Doe wat je wil...wat erin zit zal er uitkomen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:02   #363
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mocht dit mijn zoon zijn en moest blijken dat ie dit op z'n kerfstok zou hebben .. het zou z'n beste dag niet zijn! Ik zou allereerst z'n pc confisceren en ook geen tv & gsm meer! -> kinderen horen niet te seksen - en zeker geen gangbangs maar huiswerk te maken

Wat gaan die gastjes en dat meisje uitsteken later als ze ouder zijn?? Elk weekend naar de parenclub? En/of het beest gaan uithangen in derdewereldlanden & co .. pffffffffff Zo'n kind is een dikke merde, want hoe je seks op die leeftijd ook bekijkt, er zijn er die zich beheersen en niet het varken uithangen. Dit heeft meer met karakter te maken dan met wat anders.

Beleving van seks op jeugdige leeftijd is niet hetzelfde als promiscuiteit.
Zijn mensen die naar een parenclub gaan dan slechter dan deze die daar niet heen gaan ? Integendeel ze zijn in de meeste gevallen tenminste eerlijk tegenover elkaar !
Oud 9 mei 2014, 09:04   #364
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mensenlief... Wat een hoop gezever en trammelant omdat een paar oververhitte tieners seks hebben gehad met elkaar...

Tenzij er natuurlijk meer aan de hand is....
Oud 9 mei 2014, 09:07   #365
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Seks is normaal. Ook bij puberende tieners. Dat dat voor jou niet normaal is, is wat mij betreft niet onverwacht, maar toch geheel voor jouw rekening.
"Normale" seks vind ik ook normaal voor puberende tieners, hoewel ik toch hoop dat mijn dochters er niet aan zullen beginnen voor ze 17-18 zijn. Maar een gangbang onder 15-16-jarigen? Je hoeft niet abnormaal te zijn om dat niet normaal te vinden!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:08   #366
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zou, misschien, mogelijks, eventueel...
Die hele heisa daarrond, inclusief de eventueel mogelijke reactie erop die Milquet misschien zou kunnen gegeven hebben, is compleet overroepen. Door alle partijen die erbij betrokken zijn.
Vind jij het normaal dat ze de kranten mag en kan muilkorven en zelfs Facebook-posts kan laten verwijderen die over deze affaire gaan?
Oud 9 mei 2014, 09:10   #367
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zijn mensen die naar een parenclub gaan dan slechter dan deze die daar niet heen gaan ? Integendeel ze zijn in de meeste gevallen tenminste eerlijk tegenover elkaar !
Ja, maar dan heb je het wél over volwassen mensen! Dat pubers op een leeftijd waarop ze eigenlijk zelfs nog niet toe zijn aan hun "eerste keer" al extreme vormen van seks uitproberen, vind ik erg (voor hen) en angstaanjagend!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 9 mei 2014 om 09:11.
Oud 9 mei 2014, 09:12   #368
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
"Normale" seks vind ik ook normaal voor puberende tieners, hoewel ik toch hoop dat mijn dochters er niet aan zullen beginnen voor ze 17-18 zijn. Maar een gangbang onder 15-16-jarigen? Je hoeft niet abnormaal te zijn om dat niet normaal te vinden!
Gangbang is wat sterk uitgedrukt als je het mij vraagt ...wat gestoei onder elkaar en wat lulletjetrek ....wat gegiechel en stoerdoenerij....is van alle tijden !
Oud 9 mei 2014, 09:15   #369
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is in feite irrelevant.

wat wel relevant is, is dat Milquet zou (voorwaardelijke wijs, laat dat duidelijk zijn) een onredelijke druk zou uitgeoefend hebben en haar positie zou misbruikt hebben. Zelfs Vlamingenhater Marcel Sel vliegt in zijn blog uit naar Milquet.
Zonder enige vorm van bewijs, behalve de verklaringen van Laurent Louis...

Citaat:
Dat ze dan ook nog eens zou gezegd hebben dat het meisje dat allemaal uitgelokt zou hebben met haar kledij, maakt het nog wranger natuurlijk.
Zelfs indien zij het interview gegeven zou hebben (wat niemand weet), dan nog heeft zij iets anders verklaard, ik citeer:
"Les élèves logeaient dans deux dortoirs séparés. Cette même jeune fille, connue pour être dérangée et nymphomane (wat ook klopt, volgens mijn eigen info, NVBA), a accepté la proposition d'un garçon de venir les rejoindre. Elle est arrivée en petite tenue et s'est installée dans la salle de bains (zij kwam waarschijnlijk omdat haar eigen douche kapot was NVBA).

L'intigateur (die moeder duidt dus duidelijk één van de jongens als uitlokker aan, niet het meisje, NVBA), puis trois autres garçons s'y sont succédés."
(uit het interview van de moeder in de Weekendkrant van La Capitale)

Wij weten niet of deze feiten kloppen. Maar nergens wordt ook gezegd dat zij de zaak heeft uitgelokt, er wordt wel gezegd dat zij het voorstel heeft aanvaard.

Meisjes kunnen slachtoffer worden van groepsverkrachtingen, maar niet alle meisjes die aan "groepsex" doen, worden verkracht, hé...

Zoals al meermaals gezegd: een storm in een glas water.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 9 mei 2014 om 09:16.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:17   #370
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Blijkbaar was het in elk geval bij de 2 eersten niet enkel "lulletjetrek"! En of het er nu 6 of 20 zijn: een aantal mannen achter elkaar "afwerken" noemt men toch wel degelijk een gangbang? En met "wat gestoei onder elkaar" van pubers heb ik geen problemen, zolang het om een koppeltje meisje-jongen gaat; één meisje dat zich gewillig laat pakken door 6 jongens, en 6 jongens die er geen probleem mee hebben om "het" onder elkaars ogen te doen.... noem me ouderwets, maar dat vind ik niét normaal en zelfs zwaar afwijkend gedrag!
Oud 9 mei 2014, 09:19   #371
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Eigenlijk gaat het niet over die gangbang (bestaat hier een Nederlands woord voor ?).
Het gaat over Miel kit en de gelegenheid om haar in deze periode politiek te beschadigen.
En de rest van het jaar beschadigt madam de bevolking.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:22   #372
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar dan heb je het wél over volwassen mensen! Dat pubers op een leeftijd waarop ze eigenlijk zelfs nog niet toe zijn aan hun "eerste keer" al extreme vormen van seks uitproberen, vind ik erg (voor hen) en angstaanjagend!
Onze ''eerste '' keren waren toch ook eerder experimenten (veelal jongens onder elkaar soms niet ) dan een 'volwassen' vrijpartij.
Is ook van alle tijden...In 1974 was ik in Earls Court London....rock concert van Slade....de tekst één van hun songs luidde als volgt ; Cum on feel the noise.....Girls grab the boys We get wild wild.....ik vroeg me toen ook af wie er plots in mijn broek zat .....Niks nieuws onder de zon..

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 mei 2014 om 09:27.
Oud 9 mei 2014, 09:27   #373
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

En dat allemaal op een school... Een "eliteschool"...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:29   #374
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Onze ''eerste '' keren waren toch ook eerder experimenten (veelal jongens onder elkaar soms niet ) dan een 'volwassen' vrijpartij.
Is ook van alle tijden...In 1974 was ik in Earls Court London....rock concert van Slade....de tekst één van hun songs luidde als volgt ; Cum on feel the noise.....Girls grab the boys We get wild wild.....ik vroeg me toen ook af wie er plots in mijn broek zat .....Niks nieuws onder de zon..
Tja, misschien is het voor jongens inderdaad anders dan voor meisjes! Zou het dan toch waar zijn dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?
Oud 9 mei 2014, 09:29   #375
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar was het in elk geval bij de 2 eersten niet enkel "lulletjetrek"! En of het er nu 6 of 20 zijn: een aantal mannen achter elkaar "afwerken" noemt men toch wel degelijk een gangbang? En met "wat gestoei onder elkaar" van pubers heb ik geen problemen, zolang het om een koppeltje meisje-jongen gaat; één meisje dat zich gewillig laat pakken door 6 jongens, en 6 jongens die er geen probleem mee hebben om "het" onder elkaars ogen te doen.... noem me ouderwets, maar dat vind ik niét normaal en zelfs zwaar afwijkend gedrag!
Jongens onder elkaar......nooit bij het leger geweest zoveel is duidelijk
Oud 9 mei 2014, 09:34   #376
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, misschien is het voor jongens inderdaad anders dan voor meisjes! Zou het dan toch waar zijn dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?
Cliché's zijn er al genoeg .Waar zouden die Miljoenen en miljoenen vrouwen in allerlei bezigheden en poses op internetfilmpjes en sites dan wel vandaan komen.....??
Oud 9 mei 2014, 09:35   #377
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij mag dat afwijkend gedrag vinden, moeder Theresa, maar parenclubs bestaan, gangbangs en seksfeestjes bestaan en er zullen zelfs mensen zijn die je kent die daaraan deelnemen. Jij hebt helemaal niet te oordelen over wat seksueel afwijkend gedrag is. Het enige seksueel afwijkend gedrag is pedofilie en verkrachting. Als iets met volle goesting is van alle partijen dan heb jij je daar niet mee te moeien. Iedereen mag zijn hobby beleven zoals hij/zij dat wil. Niet iedereen heeft genoeg aan 1 keer per week met het licht uit moeder theresa.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:39   #378
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jij mag dat afwijkend gedrag vinden, moeder Theresa, maar parenclubs bestaan, gangbangs en seksfeestjes bestaan en er zullen zelfs mensen zijn die je kent die daaraan deelnemen. Jij hebt helemaal niet te oordelen over wat seksueel afwijkend gedrag is.
Geen probleem mee: volwassen mensen beleven hun seksleven zoals zij dat willen, en als dat "met volle goesting" van beide kanten is, heeft niemand zich daar mee te moeien! Ik vind het gewoon "erg" voor die pubers dat ze op ZO prille leeftijd al zo'n vormen van seks nodig hebben! Ze missen gewoon heel veel op die manier! En je kan je afvragen of alles "met volle goesting" is gebeurd, of dat er toch ook wel groepsdruk meespeelde en de vrees om voor "seut" te worden versleten.

Enne.... mag het ook 5 keer per week zijn met het licht aan? Ik heb nl. een gezonde, harmonieuze relatie.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 9 mei 2014 om 09:41.
Oud 9 mei 2014, 09:53   #379
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
G Ik vind het gewoon "erg" voor die pubers dat ze op ZO prille leeftijd al zo'n vormen van seks nodig hebben! Ze missen gewoon heel veel op die manier! .
missen zij iets of ben je een beetje jaloers dat jij dat gemist hebt?

het leuke aan die 20 blz is niet de seks op zich maar de reacties en hoe 2000j kerk onze kijk op seksualiteit toch totaal verkloot heeft.
internet/tv staan vol naakt maar o wee als een paar kindjes experimenteren

is het met instemming en veilig, who care's
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:54   #380
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die '2' betekent zoveel als: ik ga akkoord.
²
kwadraat
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be