![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar haal je het trouwensvandaan dat DE Meeste Blokkers geen attest van Goed Gedr e Zeden kunnen voorleggen? Dat is een loze uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als u niet wil afdragen is dat u zaak,niet de mijne. Wil u investeren via prive verzekeringen voor pensioen of gezondheidszorg,is dat u goed recht. Net zo goed als het mijn recht is dat zelfde systeem te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In feite vraag ik me af waar je het haalt dat ik speciaal Judenfreund zou zijn. Ik heb er wel veel makkers en kennissen onder maar die heb ik ook tussen de moslims. Ik ben ook gehuwd met een Oost-Europese en die is dan weer Christen-Orthodox. Als atheïst is het voor mij allicht gemakkelijker om mij als een vrije vogel overal tussen te begeven. Jij als Asatru- en Odinzuigende paganist zult het wellicht een pak moeilijker hebben.
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunshine : 10 oktober 2004 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Judenfreund Piano, ook ik ben atheïst mocht je het nog niet weten. Maar in tegenstelling tot jij zal ik geen moslims tot m'n vrienden rekenen daar de Islam via z'n terroristische aanslagen de wereld openlijk de oorlog verklaard heeft. Daar waar de destijdse Nazi de Juden voldoende haatte om deze in een concentratiekamp onder te brengen, is mijn haat tegen de Islam nog duizend maal sterker en terecht. De haat voor een volksverrader als jij, dat is niet eens in woorden naar juistheid te beschrijven, dus ik doe hiertoe ook geen poging.
Op de heilige 9 november dag zal je lachen snel vergaan, dat weet ik nu reeds. Het Blok zal die dag sterker zijn dan ooit tevoren. Ook zal ik die dag feest vieren en overvloedig champagne drinken om andere redenen hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zuip uzelf maar overhoop wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alle belastingen worden gebruikt om werklozen te onderhouden hoor. Trouwens, heeft u ook geen cliënten die werkloos zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
Ik gedenk graag op die dag de (mislukte) aanslag van Georg Elser op 8 november 1939 http://users.pandora.be/amarcord/selys/elser001.html, en het toekomstige arrest op 9 november tav de drie criminele vzw's van het Zwart Blok http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest01.html.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben sociaal maar,maar niet blind hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Integendeel, ik ben voor de volledige gelijkheid binnen het staatskapitalisme: een rechtvaardig herverdelingsysteem, de controle door de overheid en toch de ruimte om privé-initiatieven aan te moedigen. De koopkracht zal evenredig verdeeld zijn en waar de arbeider evenveel rechten heeft als zijn werkgever. De enige verliezer zal u zijn, want uw onrechtmatig ingrijpen in het economisch systeem zal verdwijnen. Laatst gewijzigd door Praetorian : 10 oktober 2004 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat zou de arbeidersklasse er bij winnen om regelmatig eens "alles plat" te leggen als er iets haar niet bevalt? Het moet me ook van het hart dat die arbeiders wel degelijk de staking als chantagemiddel hebben, een zelfstandige heeft dat niet. Dan gaan zijn klanten gewoon op een ander. Het equivalent hiervan zou zijn stakers gewoon te ontslaan, er staan genoeg "solidaire" arbeiders te wachten om hun plaats in te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de zelfstandige krijgt er niks voor terug, geen werkloosheidsvergoeding, geen volwaardige ziekteverzekering, en een miserabel pensioentje later...misschien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Welke rechten heeft een ondernemer dan meer dan een werknemer, leg dat eens uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |