![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de ouders van de slachtoffers van Marc Dutroux jouw postings nooit te lezen krijgen. Ze hebben al meer dan genoeg geleden onder deze gevaarlijke pedofiel. En ja, je bent een anti-Blokker. Het feit dat je nog niet mag stemmen betekent niet dat je daarom geen anti-Blokker bent. Je hebt zelfs immers gezegd in een andere thread dat wanneer je kan stemmen, je zeker niet je stem op het Vlaams Blok zal uitdragen. Duidelijker kan je gewoon niet zijn. En nu beweer je plots het tegenovergestelde dat je "geen anti-Blokker" bent. Je moet wel weten wat je wil hé Musketo. Als je steeds van mening verandert gaan de mensen je na korte tijd niet meer au serieux nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blijft voor linkie-winkies toch hetzelfde. Begin je er over dan hoor je : "Ziet ge het wel dat ik gelijk had !". Begin je er niet over dan hoor je :"Waarom hoor ik niets over Hitler ? Proberen jullie soms iets te verbergen of durf je het niet luidop te zeggen ?". Begrijp je m'n point ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat doet er ook niet toe. Feit is dat het toen gewoon zo was. Ik zal inderdaad niet stemmen op het Vlaams Blok, noch op GROEN! , noch op de Sp.a . Daarom ben ik nog niet tegen deze partijen. Ze hebben allemaal hun waarden. Ik had kunnen weten dat een hokjesdenker zoals jij niet iets kent als ' grijswaarden '. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Nazistische ideologie zat goed in elkaar en verdedigde eigen Volk wanneer deze onrecht werd aangedaan. Heb je er iets op tegen dat een Volk fier is op z'n eigen en z'n rechtmatige plaats inneemt in de grote wereld ? Ik in ieder geval niet. Trouwens, het neo-Nazisme is een verbeterde versie van het oorspronkelijk Nazisme waar de fouten begaan in het verleden niet overgedaan worden. Omdat een aantal dingen verkeerd zijn gelopen door toedoen van enkele hooggeplaatste personen, betekent dit niet dat men daarom een hele ideologie moet verwerpen die degelijk in elkaar zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je voor de verandering eens gewoon rechts worden. Dan zullen ze jou misschien wat meer au sérieux nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
(tussen haakjes : je moet eens letten op de grote rol die seks speelt in Islam. Alles draait erom. Alsof dat Allah's voornaamst bekommernis zou zijn : scheiding van de geslachten om te voorkomen dat de mannen opgewonden raken ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu dat kan wel zijn dat hij daardoor meer vrouwen mocht maar is dat nu echt dé reden om te gaan stellen dat hij zich het van het voelde. Als ik het me goed herinner was ' seks een geschenk van allah '. En was er helemaal geen dresscode, onthouding enz. Was het niet zo dat losse seksuele contacten toegestaan waren in die tijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien was dat zo in die tijd.
In de middeleeuwen werden er hier door de katholieke kerk ook allerlei mensonwaardige zaken uitgehaald. Dat de islam problemen heeft met zijn humanisering is duidelijk, maar zolang ze zo'n gebrek aan beschaving vertonen zou ik toch liever hebben dat ze in hun eigen land blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez buiten zijn tafels toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Vreemdeling
|
![]() De koran geeft inderdaad zeer veel tegenstrijdige informatie die dan door de moslim zelf moeten geïnterpreteerd worden, met alle gevolgen vandien. Men heeft dan de soenna"s genoteerd en de sjaria opgesteld. Maar dat is gewoon door mensen gebeurd en heeft natuurlijk niet meer waarde dan de Code Napoléon. Maar in die hele zaak zit een verbod ingebakken om de zaak te moderniseren. Men blijft vasthouden aan de oude teksten als zaligmaken en gaat dan interpreteren om te trachten een an ander aan de moderne tijd aan te passen. Maar dat lukt natuurlijk niet en geeft aanleiding tot grote verschillen in interpretatie en karikaturale wetten. Ik vindt dat je de Islmaietische gedachtengang beter kan begrijpen als je deze eerder beschouwd als een politieke strekking dan als een godsdienst. Het godsdienstige is maar een symbool en een middel van die strekking zoals de amerikanen 's morgens hun vlag (moeten) groeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ieder het in zijn eigen voordeel kan interpreteren heeft men altijd gelijk. Kijkt u maar eens naar onze eigen wetten. Een heel leger advocaten is er nodig om die in hun juiste context te plaatsen. ![]() |
|
![]() |
![]() |