![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Partijlid
|
![]() In een bepaald opzicht vrees ik de houding van veel Europeanen meer dan die van moslims.
Citaat:
Ik herinner me nog de oude promotiecampagne van De Morgen met Ayatollah Khomeini en Paus Johannes Paulus 2, daar zijn ze ook vergeten waar ze ooit voor stonden. |
|
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die club is vergeven van de racisten, islamofoben en holocaustontkenners. Daarom verzamelt de Duitse overheid en de Duitse media momenteel ook driftig alle profieltjes van de pegida steunbetuigers op internet. Ze zijn er wéér ingetrapt... |
|
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de Duitse politie steunt PEGIDA. De Duitse overheid, wie is dat nog? Een clubje linkse sukkels wiens rijk spoedig uit zal zijn. Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 januari 2015 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijkenswaardige video van een Duitse Jood die zijn Duitse landgenoten (en vooral Malika Merkel) toespreekt:
https://www.youtube.com/watch?v=WkrK...ature=youtu.be
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Waarom zou men de evolutietheorie niet mogen aanvallen? vrijheid van meningsuiting noem je dat. 3: Gematigde moslims? Dat bestaat niet. De islam is een anarchistische religie waar je veel interpretaties op los kan laten. Dat kallikles een dubbele discours voert heeft niets te maken met het feit dat hij moslim is. Dat is gewoon zijn karakter. |
|
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dit pegida geen stille dood sterft, zal 't met brute kracht neergeslagen worden, in èlk Europees land.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weet jij ervan , jij kent Leuven niet. De blokken van Sint Maartensdal en omgeving , waarover Zeus het heeft , in totaal zeker 1000 appartementen , worden voor bijna 100 procent bewoond door moslims. Zeus kan dat bevestigen. Leuven en deelgemeenten heeft minder dan 100.000 inwoners en dan zouden er maar 6 procent moslim zijn ? Laat me niet lachen.
![]() ![]() ![]() Alleen al in Sint Maartensdal , en de vaartkom woont dat aantal en dan hebben we het nog niet gehad over dat paar duizend Koerden die in Kessel-Lo wonen. |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet niet een bepaalde groep in een kwaad daglicht zetten zonder dat daar een goede aantoonbare reden voor is. Als deze gasten met duidelijke hakenkruizen zouden rondlopen, dan was het anders natuurlijk. Dan roepen ze het immers over zichzelf af. |
|
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met redelijke cognitieve vaardigheden ziet in dat dat een redenering is van niets. |
|
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontroerend ! |
|
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat dat de relaliteit duidelijker zal weergeven dan een statistiek die zelfs op eerste gezicht totaal van mijn hol is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peri, sommige mensen dragen een paardenbril...
|
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foto,s laten slechts een deel van de werkelijk zien. Maar post wat je wil posten, het zal werkelijk mijn reet roesten.
|
![]() |
![]() |
#379 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je komt me op dit forum over als een vurig aanhanger van anti-racisme. Hoe komt het dan dat je constant zit te focussen op huidskleur? Eens te meer blijken de 'anti's' de grootste pro's te zijn in denken en handelen.
|
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 januari 2015 om 17:09. |
|
![]() |