![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u wat specifieker zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg woordspelletjes. Is dat wat u in de kerk geleerd heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik verkies een vrome moslim boven een atheïst om redenen die ik eveneens uiteengezet heb. Ook dit kan u nalezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U ging dus van de veronderstelling uit dat zulke meningen verboden dienen te worden. Projectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ze eigenlijk hun tijd nuttig hadden kunnen besteden, zoals strips lezen of video spelletjes spelen. Maar nee, ze moesten van u naar de kerk, en luisteren naar gefantaseerde verhalen over een opperwezen dat niet bestaat. Eigenlijk is dat kindermishandeling. Hebt u ooit verantwoording afgelegd aan uw kinderen waarom ze naar de kerk moesten? Nee, dat vond u ongetwijfeld niet nodig. Dat kan u trouwens niet , omdat u niet kan bewijzen dat uw opperwezen bestaat. En u vindt ook niet dat u dat hoeft te bewijzen. Vandaar: dictatoriaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
|
![]() Omdat u uw subjectieve mening voorstelt als objectief. Dat betekent dat degenen die uw mening niet delen eigenlijk fout zijn. En dus slechte mensen zijn. Of dom.
En zo denken dictators ook. Zij leggen hun mening op aan anderen omdat ze zich niet kunnen inbeelden dat ze verkeerd zijn. Want hun mening is toch 'wetenschappelijk objectief' waar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Maar mooi was dat wel, zoveel lichtjes in het donker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik leer graag iets bij, dus laat maar komen. Citaat:
Smijt anders alle blanke uitvindingen dan maar in de vuilbak, ook uw pc en auto en ga verder maar te voet naar uw werk, dan zullen er nog amper doden vallen. Ik mag ook aannemen dat ge uw eten verwarmd op een kampvuurtje in uw tuin en uw voedsel in een met hout afgezette kuil bewaard ? Citaat:
Citaat:
Trouwens, w�*t verbiedt ik u juist ? Leg dat ’s uit, aub. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
![]() Nee hoor, aangezien gij toch geen verschil ziet in verdiensten tussen de verdiensten van verschillende volkeren en culturen, zult ge dan ook geen verschil willen zien tussen de behandeling van ‘n bushdoctor en ene van hier uit een UZ.
Of zou er nu toch ’n verschil zijn in het eindresultaat ? Wat is ’t nu ? Citaat:
Westerse superioriteit behelst echter heel wat meer dan alleen de farma-industrie en al heeft die laatste reeds tal van goede medicijnen/behandelingen voortgebracht, is het ook niet allemaal roze maneschijn. Veel medicijnen kunnen gerust vermeden of met een placebo vervangen worden, maar dat zou ntl de winstmarges van betreffende multis aantasten. Ik ben me tevens bewust van mijn natuurlijke zelfgenezingsvermogen en bepaal dus zelf wel wat en wanneer ik iets zal slikken, niet mijn huisdokter. Maar weet ge wat, ga anders eens ’n jaartje of wat in een willekeurig Afrikaans land wonen, maar niet de vlieger naar hier nemen he, als ge een blindedarmontsteking of nierstenen krijgt en daar ook niet passeren bij een gebouw waar Artsen Zonder Grenzen gevestigd is. De plaatselijke wouddokters zullen u daar wsl beter kunnen helpen met gekookte kikkerlever en geroosterde slangentong, in combinatie met voorouderlijke formulebezweringen. Ge zult dan wel ’n beetje het plaatselijk dialect moeten aanleren, maar voor zo’n ontwikkelde BLANKE wereldburger als gij is dat ongetwijfeld ’n fluitje van ne cent. Citaat:
Dat ge die resultaten liever negeert spreekt boekdelen, wat zeg ik, heelder bibliotheken. Chinezen zijn een intelligent volk met een geschiedenis om u tegen te zeggen en die al heel wat knappe uitvindingen hebben voortgebracht. Ze hebben daar ook een millennia oude geneeskunde, net als de Vedische geneeskunde in Indië zijn verdiensten heeft. Zo, verder moogt ge uw reply ook met ’n Afrikaanse tamtam of via genuanceerde kreten van ’n plaatselijke postpapegaai doorgeven, met wat geluk begrijp ik dan wat ge wilt zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||||
|
![]() Citaat:
En er zijn een heleboel uitvindingen door de Chinezen gedaan. Zijn die nu dan niet superieur aan de blanken? Nogmaals, wat u doet is cherry picking. U bent zelf blanke, en dan gaat u kijken, waar zijn blanken allemaal goed in? Wat u niet doet is: waar zijn blanken slecht in. Wel , dat is hypocriet. Dat zou net even debiel zijn als dat ik zou zeggen, ik ben linkshandig, wat hebben linkshandigen allemaal gepresteerd. En dan een rijtje maken, en dan zeggen: linkshandigen zijn superieur aan rechtshandigen! Dat doe ik niet. Omdat dat debiel is. Wel, heel simpel: U bent degene die stelt dat superioriteit bewezen wordt door prestaties . U bent degene die afgekomen is met het criterium 'het redden van mensenlevens'. Wel, nu dat blijkt dat ik beter presteer in de voorwaarden DIE U ZELF HEBT OPGESTELD (verzonnen is eigenlijk beter, maar soit), dan bent u dus minderwaardig aan mij. En aangezien u minderwaardig bent aan mij, eis ik dat u mij vanaf nu aanspreekt met 'oh weledele heer Geert'. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
maar riotguns, en bazooka's, die smijt ik wel weg. Ondanks dat ze van superieure blanke makelij zijn. Citaat:
Inderdaad, u bent minderwaardig, en vanaf nu zal u mij aanspreken met: 'oh weledele heer Geert'. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dictatoriaal. Wel, ik roep u ter verantwoording over het feit dat u uw illusies hebt opgedrongen aan uw kinderen. Het is een schande. En u zou zich moeten schamen. Ik hoop dat ze allemaal atheist zijn geworden. ![]() |
|
![]() |
![]() |