![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demperchen.
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edelhart.
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is uw taalbeheersing uitstekend, zeker in vergelijking met de lokale leden van de Witte First Nation. De stijl inderdaad ietwat pedant wat -misschien onbedoeld- een bepaalde charme inhoudt. Of is het een allerindividueelste expressie van een subtiele middenvinger?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 april 2016 om 01:08. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik beoog daarbij geen specifieke stijl, en ik ben er mij wel degelijk van bewust dat mijn Nederlands taalgebruik stijver, ouderwetser, en ongetwijfeld veel minder “Vlaams” is dan dat van u allen, maar als ik een vlotter en moderner taalgebruik poog te hanteren maak ik erg veel meer fouten. Overigens zal het u al wel opgevallen zijn dat mijn posts ook nu al in de regel meerdere keren ge-edit worden wegens meerdere spellingsfouten en foute zinswendingen, dus ik tracht te vermijden dat het helemaal ondoenbaar wordt.... Dat mijn Nederlands taalgebruik door sommigen onder u kennelijk als hautain of pedant etc... wordt ervaren vind ik oprecht jammer, maar ik ben minstens voorlopig nog iets te koppig om daarin een reden te zien om dan maar helemaal af te haken. Ik dank daarom vriendelijk u en anderen die mijn taalgebruik in mijn schaarse postjes alhier om de ene of andere reden storend vinden, om mij op uw negeerlijst te plaatsen zodat u de ongewilde last wordt bespaard van het nog enige tijd doorgaan met mijn pogingen om de kennis van uw taal te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om op dit forum wat respons te krijgen moet je taalgebruik wat plastischer worden. Daarom les 1 Gebruik minstens om de twee posts uitdrukkingen in de zin van " ik ga met de voorhamer op uwe voorgevel slaan" of "uw tieten zouden nogal waggalen als ik tegen uw gat stamp" Heb je dat begrepen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals: Liesbeth Homans stond gisteren strontzat op het podium, het was net alsof iemand tegen haar gat had gestampt want haar tieten waren nogal aan het waggelen en haar gezicht zag eruit alsof het met de voorhamer werd bewerkt. Laatst gewijzigd door Pericles : 24 april 2016 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft dat zat foorwijf het weer gedaan... https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=pmQYKgVjRbM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wenen ligt centraal. En ik blijkbaar niet de enige die zo denkt. ![]() http://politiek.tpo.nl/2016/03/31/eu-moet-weg-brussel/ "België is al decennialang een land in ontbinding. Vlaanderen wil graag volledig onafhankelijk van België worden en heeft geen boodschap meer aan het armlastige Wallonië. Het uiteenvallen van België is een kwestie van tijd. Twistappel is Brussel dat dan een zelfstandige stadsstaat zou moeten worden zoals Washington DC. Daarmee houdt echter elke vergelijking met de Amerikaanse regeringsstad op. Brussel is in vergelijking met het efficiënt functionerende Washington DC een failed city. Brussel is de exponent van alle bestuurlijke problemen in het federale België. In die zin staat Brussel symbool voor de tot op het bot verdeelde EU." "Maar er is nog een andere reden om Brussel als hoofdstad van de EU in te ruilen voor een andere stad. Met 28 landen vormt Brussel al lang niet meer het geografische hart van Europa. Het zwaartepunt is komen te liggen in Midden-Europa. Brussel ligt aan de periferie. Beter zou het zijn de hoofdzetel van de EU te verhuizen naar Wenen, het geografische hart van Europa. Feitelijk en psychologisch gezien zou Wenen als hoofdstad van Europa een meer bindende factor binnen de EU kunnen zijn dan het excentrisch gelegen verdeelde Brussel." Aysso Reudink werkte voor Time Magazine en was uitgever van het internationale tijdschrift European Affairs, uitgegeven door Reed Elsevier en de Europese Commissie. Hij schrijft columns en is uitgever van het Register Nederlandse Nieuwscitaten CitaReg Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 april 2016 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |