![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het laatst beschikbare model werd gebruikt voor een serie van de A-Team waarbij B.A. de auto tot schroot bewerkte. U won de veiling door een enorm bedrag neer te tellen waarbij uw resterende rekening, vele economische adviseurs wanhopig zouden maken.
Ik wens Hillary Clinton als president!
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wil een auto die nooit panne heeft, nooit moet tanken en nooit onderhoud nodig heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou graag nog eens schaatsen op de Schelde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik niet zoveel koffie had gedronken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Door te piekeren dat je zoveel koffie gedronken hebt, begin je uit miserie nog eens liters van dat godendrankje door je keelgat te kappen. Het gevolg is dat je 1 brok zenuwen bent en het idee krijgt om je straat uit te moorden omdat ze je keel uithangen met het geroddel alsof je teveel koffie zou drinken.
Ik wens mezelf een loft in hartje Brussel.
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510) Laatst gewijzigd door SethMoN : 26 november 2004 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eens willen doorzakken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 november 2004 om 18:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik heb zin in een lekkere visschotel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() Zeer smakelijk eet je je portie paling in 't groen op. Een graatje blijft echter steken, en omdat degene die je van je verstikkingsverschijnselen wil afhelpen, er duidelijk niet veel kaas van heeft gegeten, loop je nog een maand rond met kneuzingen en gebroken ribben.
Ik wou dat ik morgen niet zo vroeg naar huis moest.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Gouverneur
|
![]() je krijgt huisarrest en mag niet eens weg.
Ik hoop straks op een leuk boek te vallen in de tweedehandswinkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() off topic: ik wou dat ik geld had om nog eens een boekhandel binnen te stappen...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een vrije dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt je vrije dag, maar op die dag rijd je je auto in de prak, je struikelt over een steen en beland met een zware hersenschudding in het ziekenhuis.
Ik zou willen dat iemand zo vriendelijk is om mijn gsm te herladen. (Base-kaartje van 28 euro, mercikes!) ![]()
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil iemand die voor mij werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens een buitenverblijf in Noorwegen of Canada.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijkt echt een BUITENverblijf en je vriest dood.
Ik wil eens tevreden zijn met wat ik heb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens dat ik vanaf nu gratis naar de film mag.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag gratis naar de film, maar ze spelen enkel kinderfilms met K3 in de hoofdrol.
Ik wou dat ik een BMW van de 7-reeks had.
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een BMW 3 compact ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens een namiddagje fijne sex en ga het snel halen vooraleer iemand mijn wens corrumpeert
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat het ging sneeuwen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 november 2004 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |