![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat Kris een comunistenjager in opdracht van Nato was vermoede ik en is nu bevestigd. Men zoekt liefst een zekere ideologische loyaliteit bij de rekrutering. Ook omwille van de geheimhouding. Niet alleen omwille van inhumane aard van de misdaden. |
|
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw post #354 is eigenlijk spot on.... |
|
![]() |
![]() |
#363 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat mij erom dat diegenen die -hypothetisch- hebben meegewerkt om het onderzoek te kelderen toch later moeten wroeging gehad hebben. En blijkbaar heeft letterlijk niemand achteraf zijn mond open gedaan.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 oktober 2017 om 13:41. |
||
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd gedacht dat De Staercke de scapegoat was om de aandacht af te leiden, weg uit de buurt van de echte daders.
|
![]() |
![]() |
#365 |
Minister
|
![]() Geens zoals verwacht vertolkt het parket: alles onderzocht, onderzoek is nog open. "Maar we hebben allemaal geleerd uit die episode."
Hij doet vrolijk hetzelfde als zijn voorgangers mee aan de collusie, en wil er nog wat steun voor zijn beleid voor ook. Jawadde. |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
- Doofpotje op tjeefse wijze...
![]() |
#367 |
Minister
|
![]() De reus speelde 'volgens een oud-collega' mee met de voetbalploeg van de Rijkswacht, onder meer tegen de vedettenploeg van de toenmalige BRT.
Allée vooruit, iedereen deelt in de klappen. Haal de foto's en de VHS-banden maar boven, jongens. |
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn vader, Leon, leek me ook gene "gewone", misschien zelfs nog gevaarlijker. Als ik De Staercke's levenswandel lees, bleek het niet de meest snuggerste... en dan nog met een hoog stemmetje blijkbaar lol. Het staat dacht ik wel langer vast dat hij in Aalst was die avond, maar waarom... ![]()
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Ondertussen "breaking news", speekselstaal Chris B levert geen match op.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171...T=267277369198 Met alle sabotages die er al geweest zijn, kun je je makkelijk afvragen of de stalen niet omgewisseld zijn...
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel man heeft er al eens "ingebladerd"? Nogmaals, dit dossier is belgië op zijn, nu ja, best.
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean Pierre Van Rossem over onderzoek Bende van Nijvel: “Ons landje is een maffiastaat waar niemand nog te vertrouwen valt”
Niet dat ik er groot fan van ben, van de 'brave man in kwestie' maar daar heeft hij wel een beetje gelijk. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom zijn broer met tranen in de ogen zou verkondigen dat zijn broer een moordenaar is. Ja, er bestaan fantasten, maar dat die er genoegen in vinden hun dode broer zwart te maken, dat geloof ik niet. Bovendien zijn er die andere gegevens die klopten, de foto die als 2 druppels water lijkt op de robottekening, het feit dat hij verlof had op het moment dat de feiten gepleegd werden, dat de Reus mankte, en hij ook een voetblessure had. Alle gegevens kloppen, behalve die speekseltest. Sorry, maar dan denk ik dat die speekseltest gemanipuleerd is, gezien de lange geschiedenis van manipulaties. Voor iemand binnen het onderzoek kan dat niet zo moeilijk zijn, als je ziet hoe slecht de locaties waar bewijzen bewaard worden, vaak beveiligd zijn. Denk maar aan de reportage van een week of zo geleden waar een VTM reporter moeiteloos de grootste wapenopslagplaats van het land binnenraakte.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 oktober 2017 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#374 |
Minister-President
|
![]() Oei wat nu?
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:34. |
![]() |
![]() |
#375 |
Minister-President
|
![]() sorry
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:35. |
![]() |
![]() |
#376 |
Minister-President
|
![]() wat loopt er mis?
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:35. |
![]() |
![]() |
#377 |
Minister-President
|
![]() blijft maar komen
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:36. |
![]() |
![]() |
#378 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:34. |
![]() |
![]() |
#379 |
Minister-President
|
![]() Leeft die de Troch nog? Die zou toch zijn boekje kunnen opendoen?
Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2017 om 15:33. |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar hoor je nu alleen maar zaken over de bende van Nijvel. Over de CCC, hoor je niets. Ik persoonlijk denk anders wel dat die 2 wel wat zaken gemeen hadden http://bendevannijvel.com/andere/zaak-ccc/ België destabiliseren als voorbereiding voor een staatsgreep. Extreem-rechts gedoe van de jaren '70..'80. Ook de CCC werd een paar keer vernoemd, maar die werkten wel op een andere manier. Bovendien waren zij extreem links. Wat beiden ook linkt, is dat er ook mensen op hoog niveau tussen zaten.