Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2018, 10:21   #361
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
no money
no love
No woman
No cry

Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 10:24   #362
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ihihi mss zoek ik me best ook een roommate, ik zeg dan dat de huur 600 is (terwijl het in feite nog geen 450 is, hehe) en vraag 300, de boodschappen, electric & water allemaal fifty-fifty dat spreekt voor zich
Iemand die leeft van stempelgeld mag niet zomaar iemand in huis nemen, kosten delen is voor de RVA een extra inkomen, iets wat ik heel onrechtvaardig vind maar de dop gaat omlaag. Ik weet niet hoe dat zit met andere uitkeringen.
Oud 2 mei 2018, 10:25   #363
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
In geen enkele van mijn relaties, ook niet mijn huidige die al heel wat jaren standhoudt, heb ik ooit aan mijn partner gevraagd om deel te nemen in de kosten. Alles staat wel enkel op mijn naam.
Jamaar, u bent een hertog hé
Oud 2 mei 2018, 10:26   #364
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Zo dan, en is die periode bepaald in lengte?
Als je het 2 jaar uithoudt met mij krijgt ge uw waarborg terug?

Self fulfilling prophecy: een vrouw geld aanrekenen omdat je ze verdenkt op je centen uit te zijn. Die vrouw denkt "wat een eikel is me dit nu weer, die vertrouwt mij al niet om te beginnen" en dumpt u. Jij denkt dat ze op je geld uit was.
Niet even aan gedacht dat een vrouw met een beetje zelfrespect zal denken "gelooft die nu echt dat ik niet voor mezelf kan zorgen?"
Oud 2 mei 2018, 10:41   #365
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Niet even aan gedacht dat een vrouw met een beetje zelfrespect zal denken "gelooft die nu echt dat ik niet voor mezelf kan zorgen?"
Weet je wat Marie, als je nooit dat gevoel gehad hebt bij iemand, dat gevoel dat er voor zorgt dat je de financiële en al die andere zaken die totaal niets met liefde te maken hebben gewoon vergeet of je niet aantrekt, dan lijd je aan emotionele armoede.
Ik beklaag u dan ten zeerste, want alhoewel geld tellen leuk is, er is niets beter dan u te geven.
En da's helemaal gratis.
En ik weet uit de conversaties met de trofee vrouwen dat veel venten in feite arm zijn.
Mijn gedacht, zo ist

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 11:10   #366
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Want er is meer wetenschappelijke evidentie voor het bestaan van Sinterklaas dan voor het bestaan van een God. En van meerdere passages uit de zogenaamde heilige boeken (zowel de Bijbel als de Koran) is inmiddels bewezen dat het niet klopt.

Ik heb een Koran gekocht - al heb ik de titel veranderd in Koranus - en in het licht van die leugens neem ik er steeds een pagina uit om mijn gat af te vegen als ik naar het toilet ga.

Kostelijker dan toiletpapier, maar op een of andere manier doet het deugd.
Ik heb dat in den bak gedaan, ik kwam binnen in Wortel en het enige papier op de cel was een koran.

Heb de bladzijde eerst gelezen voor ik ze eruit scheurde, ik zweer u, de koran is nog onleesbaarder dan Mein Kampf van Hitler.
Oud 2 mei 2018, 11:16   #367
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand die leeft van stempelgeld mag niet zomaar iemand in huis nemen, kosten delen is voor de RVA een extra inkomen, iets wat ik heel onrechtvaardig vind maar de dop gaat omlaag. Ik weet niet hoe dat zit met andere uitkeringen.
Ziekenkas idd.

Ofwel woon je feitelijk samen. Dan wordt je uitkering verlaagd. Ook als je niet echt een feitelijk gezin vormt.
Ofwel doe je aan onderverhuur. Maar dat moet dan wettelijk geregeld zijn. ttz je moet een goedgekeurde bouwaanvraag ingediend hebben, en je moet voldoen aan de door de plaatselijke gemeentelijke overheid geldende verplichtingen voldoen. Als de overheid dat aanvaard, dan kan je een woning opdelen.

Of ik daarmee akkoord ben is een andere zaak. Daar kan serieus over gediscuteerd worden.

Laatst gewijzigd door pajoske : 2 mei 2018 om 11:17.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 13:32   #368
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
No woman
No cry

Dat bedoelde hij dus helemaal niet met die tekst in dat liedje, maarbon....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 15:23   #369
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat bedoelde hij dus helemaal niet met die tekst in dat liedje, maarbon....
dat weet ik wel, maar het kon, en dan was het toepasselijk in deze topic.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 18:09   #370
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Welke kosten zijn er niet?
Als men samen een woning deelt, moet men samen opdraaien voor de financies. Dat mag in verhouding zijn - de grootste kapitalist meer dan de andere - maar op iemand zijn kap leven, dat blijft niet duren, dat veroorzaakt een scheve verhouding en geeft een wrang gevoel.
"Opdraaien voor financiën".. "een woning delen"

Allemaal vaag. Je kan opdraaien voor kosten, je kan kosten financieren en je kan kosten delen. Maar Zeus heeft behalve water, elektriciteit en gas helemaal geen kosten aan het feit dat er elke ochtend iemand naast hem in bed ligt. Enkel de vaste kosten vallen dus te delen, en al de rest is geldgewin.

Op iemands kap leven impliceert alweer dat de andere je kosten betaalt, en kosten zijn er niet want het pand is al afbetaald.

In principe komt dit topic neer op de vraag "Is het moreel verantwoord om geld te willen slaan uit het logement van je vriendin?"

De kapitalisten antwoorden ja. De romantici antwoorden neen.

Zeus is een semi romantische kapitalist en zoekt dus de gulden middenweg.
Oud 2 mei 2018, 19:52   #371
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ervaring mee (gehad) ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 20:46   #372
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Weet je wat Marie, als je nooit dat gevoel gehad hebt bij iemand, dat gevoel dat er voor zorgt dat je de financiële en al die andere zaken die totaal niets met liefde te maken hebben gewoon vergeet of je niet aantrekt, dan lijd je aan emotionele armoede.
Ik beklaag u dan ten zeerste, want alhoewel geld tellen leuk is, er is niets beter dan u te geven.
En da's helemaal gratis.
En ik weet uit de conversaties met de trofee vrouwen dat veel venten in feite arm zijn.
Mijn gedacht, zo ist
Weet u wat Paulus, lees eens wat over relaties (nee, niet in de Flair alstublieft) en kijk eens naar gegevens daarover en ga eens na wat de hoofdoorzaken zijn dat relaties op de klippen lopen.
Geldzaken staat in de top!
Mensen die te stom zijn om geldzaken duidelijk op voorhand te regelen, vragen om problemen.
Van trofee vrouwen ken ik niks, wat zijn dat? En zitten die altijd bij arme venten?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 mei 2018 om 20:47.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 20:50   #373
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
"Opdraaien voor financiën".. "een woning delen"

Allemaal vaag. Je kan opdraaien voor kosten, je kan kosten financieren en je kan kosten delen. Maar Zeus heeft behalve water, elektriciteit en gas helemaal geen kosten aan het feit dat er elke ochtend iemand naast hem in bed ligt. Enkel de vaste kosten vallen dus te delen, en al de rest is geldgewin.

Op iemands kap leven impliceert alweer dat de andere je kosten betaalt, en kosten zijn er niet want het pand is al afbetaald.

In principe komt dit topic neer op de vraag "Is het moreel verantwoord om geld te willen slaan uit het logement van je vriendin?"

De kapitalisten antwoorden ja. De romantici antwoorden neen.

Zeus is een semi romantische kapitalist en zoekt dus de gulden middenweg.
Iedereen die mij hier ooit gevolgd heeft op dit forum weet dat ik het niet breed heb en dat ik in het verleden ook zwarte sneeuw heb gezien.
Maar ik zou nooit NOOIT financieel van iemand afhankelijk willen zijn. Ik zou nooit de mindere willen zijn in een relatie en de mindere zijn hangt niet af van de inkomsten die men heeft maar van het feit dat men geen bijdrage levert aan het samenleven.
Oud 2 mei 2018, 20:59   #374
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vele mannen reageren vreemd als het gaat over geld en hun relatie met vrouwen. En hier op het forum zitten er verschillende van dat soort.
Wat willen ze toch graag tonen dat ze de kostwinner zijn, de zorgdrager, eigenlijk zijn veel mannen emotioneel blijven steken in de oertijd.
Ik heb hier wel ooit verteld dat ook in mijn huwelijk geld de oorzaak was van vele problemen hoewel op een andere manier dan in deze draad gesteld wordt. Mijn ex was zonder meer een verkwister. Maar de grootste moeilijkheden hadden we (wat geld betreft) op een ogenblik dat ik een interim kreeg van 3 maanden tijdens dewelke ik meer verdiende dan hij. Dat was voor hem te veel : dat zijn vrouwke meer verdiende, nee dat kon niet. En waarom heb ik hoe langer hoe meer het gevoel dat er hier ook van die mannen zitten?
Nee, vrouwke moet niks betalen, vrouwke moet afhankelijk zijn, dan luistert vrouwke ook beter ...
Oud 2 mei 2018, 21:05   #375
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Coster zit precies op haar paard
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 21:11   #376
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat hangt er vanaf.

Moet er créme gebruikt worden, moet er bepaalde dingen gezegd worden.

Als je nu bijvoorbeeld, "hete zeug! Ik spuit op uw tetten", wil roepen als je komt, ik veronderstel dat dat extra kost.
Dat zeggen alleen ook al?!? Op den duur kunde beter een lief in huis halen! :o
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 21:14   #377
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Coster zit precies op haar paard
Ongelooflijk interessant antwoord.
Oud 2 mei 2018, 21:17   #378
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vele mannen reageren vreemd als het gaat over geld en hun relatie met vrouwen. En hier op het forum zitten er verschillende van dat soort.
Wat willen ze toch graag tonen dat ze de kostwinner zijn, de zorgdrager, eigenlijk zijn veel mannen emotioneel blijven steken in de oertijd.
Ik heb hier wel ooit verteld dat ook in mijn huwelijk geld de oorzaak was van vele problemen hoewel op een andere manier dan in deze draad gesteld wordt. Mijn ex was zonder meer een verkwister. Maar de grootste moeilijkheden hadden we (wat geld betreft) op een ogenblik dat ik een interim kreeg van 3 maanden tijdens dewelke ik meer verdiende dan hij. Dat was voor hem te veel : dat zijn vrouwke meer verdiende, nee dat kon niet. En waarom heb ik hoe langer hoe meer het gevoel dat er hier ook van die mannen zitten?
Nee, vrouwke moet niks betalen, vrouwke moet afhankelijk zijn, dan luistert vrouwke ook beter ...
Uw zuurheid wordt me al duidelijker

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 2 mei 2018, 21:19   #379
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk dat je hier dicht bij de kern zit.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 21:21   #380
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Denk dat je hier dicht bij de kern zit.
Ze kan er niet verder af zitten.
Dat zij op machos valt is haar probleem.
Dat zij relaties war het financiële inderdaad belangrijk is, bijgevolg het tegenovergestelde van wat ik achter sta

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be