![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij kon nog steeds niet geloven welke dienst Decrem hem zojuist geleverd had... Er is nog een verwerkingsproces nodig....het duurt wel even...
|
|
|
|
#363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homans liet zich stevig neuken door de sossen...
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Minister-President
|
"Smossen met de sossen."
N-VA en Sp.a lijken als een koppel dat elkaar niet kan uitstaan, maar toch niet zonder elkaar kan. Maar als niemand het ziet knijpen ze samen katjes in het donker. Ook als het op zakendoen aankomt. https://derijkstebelgen.be/nieuws/me...-invest-group/
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 7 juni 2018 om 02:12. |
|
|
|
|
|
#366 |
|
Minister-President
|
Ach, wie is nu eigenlijk geïnteresseerd in die sissy fight van N-VA en sossen? De bevolking ligt er niet wakker van. Met hun spelletje van wraak en weerwraak maken ze alleen maar elkaar én zichzelf ongeloofwaardig. Het zegt iets over beide partijen.
Sp.a is er blijkbaar erg op gebrand om te skoren, en laat zich daarbij in de val lokken met vervalste e-mails. Erg professioneel komt dit niet over. Al kon N-VA er ook iets van met Siegfried Bracke. En N-VA is blijkbaar bereid om erg ver te gaan om zich aan de macht en de bijbehorende vetpotten te blijven vastklampen. Het feit dat ze daarbij de smerigste truken van de foor moet gebruiken om aan de macht te blijven bewijst net de inhoudelijke bloedarmoede van haar maatschappijprojekt, dat uiteindelijk eigenlijk niet meer is dan "me and my money". Volgens mij zullen geen van beiden daar beter van worden en elkaar alleen maar de dieperik in trekken. Het resultaaat zal zijn dat meer kiezers gedegoeteerd gaan geraken van de politiek. En daarbij blanko of ongeldig gaan stemmen, of op ekstremistische partijen zoals Vlaams Belang of PvdA gaan stemmen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 7 juni 2018 om 02:36. |
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vertel !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij mag denken wat je wil, maar jouw politieke voorkeur kennend ben ik er quasi zeker van dat je je vergist als je denkt dat de Crombez in staat is om de N-VA naar beneden te trekken. Ik verwacht eerder het tegendeel, maar dat is dan weer mijn gedacht. Dat er steeds meer mensen weigeren om nog te stemmen is geen nieuw gegeven. Dat is al veel eerder bezig en heeft weinig of niets met de N-VA te maken. Daarvoor is die partij niet lang genoeg aan de macht. Volgens mij dankt de N-VA haar meer dan 30% Vlaamse kiezers voor een groot deel aan de voortdurende aanvallen op haar vertegenwoordigers. Het zijn dommekloten die niet uit hun fouten leren.
|
|
|
|
#370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De media zouden niet aarzelen om de N-VA in diskrediet te brengen als ze dat konden, maar dat kunnen ze zo te zien niet. Volgens mij wacht er Doomy een levensgrote teleurstelling bij de eerstvolgende verkiezingen. Het ziet er meer en meer naar uit dat de aanvallen op de N-VA meer schade berokkenen aan de aanvaller dan aan de N-VA. Vlamingen zijn wel vaker geneigd om het op te nemen voor de underdog.
|
|
|
|
#371 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...cent~ac018938/
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 8 juni 2018 om 23:37. |
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Minister-President
|
N-VA is al 4 jaar de machtigste partij in Antwerpen, Vlaanderen, en België. Dit Calimero-gedrag van haar verkozenen en aanhangers begint nu toch echt tenenkrullend genant te worden. Kiezers trappen daar niet meer in.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 8 juni 2018 om 23:39. |
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Minister-President
|
De Sp.a zal mij worst wezen. Ik denk dat vooral Vlaams Belang en PvdA daar beter van gaan worden. Er zijn ook veel onbesliste kiezers. Vooral voormalige NVA-ers die uit ontevredenheid hebben afgehaakt vormen een bedreiging voor N-VA in de lokale verkiezingen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 8 juni 2018 om 23:42. |
|
|
|
|
|
#375 | |
|
|
Citaat:
Hoe ingewikkelder het wordt om een coalitie samen te stellen op alle niveaus, des te beter.
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat er een aantal overtuigde Vlaams-nationalisten zouden afhaken lag in de lijn der verwachtingen. Ik heb dat meer dan eens voorspeld. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik de enige zou zijn geweest die werd teleurgesteld door de N-VA. Dat de N-VA zich een tijdlang handhaafde schreef ik aan nieuwe kiezers toe. Vooral kiezers die de handelswijze van Francken kunnen smaken. Arme Henri. Alle moeite om Francken in een slecht daglicht te stellen kan bitter weinig kiezers ervan overtuigen om hem de rug toe te keren. Bovendien ziet er niet naar uit dat zijn favoriete partij opnieuw kans maakt op regeringsdeelname.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 juni 2018 om 00:12. |
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De verkiezingen laten samenvallen had als voornaamste doel het vergemakkelijken van het vormen van regeringen die op elk niveau uit dezelfde partijen zouden bestaan. De allereerste keer dat er samenvallende verkiezingen georganisseerd werden mislukte dat al grandioos.
|
|
|
|
#379 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Homans ?
Ben je nu niet wat streng voor haar ? |