![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het EP zou er nochtans regelingen kunnen worden uitgewerkt waarbij reizen per spoor financieel aantrekkelijker wordt ten opzichte van het vliegtuig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel dat men toen rekening hield met milieuproblemen. Laatst gewijzigd door Boduo : 28 november 2018 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Europees Commissaris
|
![]() U vraagt, wij draaien.
Schauvliege wil luchtvaarttaks: ‘Het is te goedkoop om te vliegen’ Eens kijken welke hesjes er dan op straat gaan komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het duurt ook veel langer. Ik heb ooit nog gespoord met de tgv naar het zuiden van Frankrijk en met het vliegtuig was het toch sneller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De alternatieven zijn er. Ook is jullie OV slecht, je kan te voet, je kan met de fiets, je kan carpoolen, je kan het bedrijf zelf OV laten inleggen, je kan overstappen op LPG, CNG of elektrische wagens... Dat op zich zijn al genoeg opties. En vooraleer je komt janken dat te voet/de fiets te ver is: je kan verhuizen en je kan van werk veranderen. Wat snap je concreet niet aan de intentie om het gedrag hier en nu bij te sturen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister
|
![]() Ik moet Jan met de pet niet kennen. Als Jan met de pet het leuk vindt om consumentenkredieten aan te gaan voor allerlei luxe, dan kan hij dat ook voor een elektrische wagen. Als Jan met de pet denkt dat leasen enkel voor "rijken" is, dan is dat vooral een gevolg van zijn eigen gebrekkige kennis en dat moet hij daar maar iets aan doen. Als Jan met de pet dan nog steeds wil volharden en wil blijven dieselen of naft blijven rijden, dan moet Jan met de pet maar domweg betalen. Het wordt niet verboden, het wordt enkel ontraden dus pay up and drive is perfect mogelijk. Maar dat is uiteraard de brug te ver en uiteraard moeten anderen dat betalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen die werken in de private sector en zelfstandigen zijn % gewijsde zo veel afgeslankt ten aan zien van het ambtenaren bestand dat hun werken via de belastingen die er van hen afgeroomd werden/word onvoldoende geworden is om de “ verworvenheden” van ambtenaren en co te betalen! Schuldenberg stijgt daardoor verder. Conclusie: waar kan dan nog inkomsten uitgehaald worden om al die “ verzuchtingen” te betalen >>> elektriciteit, internet, TV ....>>> Benzine & Diesel.... Want goederen koopt men nu ook al liefst via internet in het buitenland wat terug géén inkomsten oplevert aan ons Land! En dan maar eisen, eisen, eisen ….. en vooral stemmen op Ecolo en Groen, maar wel eisen dat den diesel goedkoop blijft om veel stinkend en kanker verwekkend roet te kunnen uitstoten! Persoonlijk rij ik al sinds 1974 steeds met LPG voertuigen, eerst met verstuiver en nu injectie. Goedkoop en zuiverder verbranding dan benzine & Diesel en bovendien word het ontgonnen na Raffinage olie, dus soort recycleren van olie afval! = 3 redenen om met LPG te rijden! LPG installatie of meerkost op 1 jaar terug verdiend! Mensdom?????: als men zie hoe weinig LPG voertuigen er hier rijden!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 november 2018 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ellendig !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het VK was het begin inderdaad geen succes. Sedertdien stijgt het aantal reiziger enorm sterk, worden er eens gesloten lijnen weer geopend, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() https://www.facebook.com/10461114902...7239143194903/
België op plaats twee belastingheffen in de EU. Alleen FR heft meer belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |