![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister
|
![]() Wat ik zie is dat Epstein pas onder de Trump administratie pas echt kon op de juiste manier aangeklaagd worden en dat langs beide republikeinen en democraten en grote TV nieuws netwerken men Trump op allerlei manier heeft proberen uit de weg te krijgen . Tussen haakjes JFK destijds kreeg ook te maken met een gelijkaardige beschuldiging dat hij met de russen meewerkte. Enfin we weten hoe dat uitgedraaid is. Ben er zeker van dat ze hetzelde plannen voor Trump. Schijnt al verscheide malen verijdelt te zijn.
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 11 augustus 2019 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom Epstein werd aangenomen op die school....tja. Chantage kan het alvast niet geweest zijn. Op die leeftijd was hij gewoon nog een middenklasse jongen uit Brooklyn zonder connecties of geld (moeder werkte parttime op een publieke school, vader was een basiskader ambtenaar bij de lokale overheid).
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.telegraaf.nl/nieuws/1174...-is-onmogelijk
Aldus ex gedetineerde: zelfmoord is in die cellen onmogelijk. Zoals ik reeds aangegeven heb zal de discussie nu om de 'tools' gaan. Epstein is een slimme man en kan gereedschappen naar binnen hebben weten te krijgen om zichzelf om zeep te helpen. Rest de vraag of hij daartoe wel een 2e kans zou krijgen. Moord wordt dus geloofwaardiger. Ook belangrijk hoe de informatiestromen naar buiten gedeguleerd zullen worden komende tijd. Wat de balans dus bepaalt van conspiracy denken. Zaak dat media hun werk naar behoren gaan doen, lijkt mij. Willen ze niet totaal ongeloofwaardig afgeschilderd worden. Ik had mijn vraagtekens al geplaatst waarom het ruis als broedboerderijen waarin dames zouden worden gehuisvest om babies te baren voor Epstein zeer recent het nieuws heeft gehaald —door notabene NYT. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump doet er een schepje bovenop. Gisteren een retweet gedaan waarbij de schuld in de voeten van de Clintons wordt geschoven.
Clintons en zelfmoord — is niet de eerste keer dat het gebeurd. Slim of dom van Trump om olie op het vuur te gooien? Na de recente Russian Hoax en afgang van Mueller lijkt het mij een slimme zet. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#367 |
Minister
|
![]() En Bush body count niet te vergeten
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gipsy zou beter de vraag kunnen stellen hoe het in godsnaam mogelijk kan zijn dat Epstein na een mislukte poging in de meest bewaakte en gecontroleerde gevangenis van Amerika zichzelf heeft kunnen doden. Dit juridisch geval waarvan menigeen, waaronder Bach in deze draad, hebben gezegd dat de waarheid waarschijnlijk nooit boven water zou komen — maakt dat mensen gedwongen worden om naast de officiële kanalen te gaan denken en spreken. Zoiets als in de vroegere Soviet Unie een gelijkwaardig soort nieuws was. Bijvoorbeeld overlijdensbericht van Stalin — ergens op pagina 6 weggemoffeld. Vind je het gek dat die Soviet destijds in samenzweringstheorieen gingen denken? Ik heb vanaf dag 1 dat ik mij ingelezen heb in deze materie beweerd dat dit een hele intrigerende zaak is en gaat worden. Ook ik zat er niet ver naast dus. Itt struisvogelaars onder ons. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoek die svp op en post deze svp. Idem voor Bush.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou God, mocht die in de buurt geweest zijn er met kunnen 'leven' dat iemand die via drughandel zoveel mensen in de problemen gebracht heeft tot dodelijke slachtoffers gemaakt heeft? I doubt it. Epstein dan, die vroeg misschien zelf om er een eind aan te maken daar de aanklachten enorm zwaar zijn en hij nooit meer uit de gevangenis zou geraken na zijn proces.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2019 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk ook de laatste optie.
En ik wil nu alvast een schot voor de boeg geven. Autopsie wijst uit zelfmoord en net op dat moment was er geen controle en is er foutje geslopen door de beveiliging waardoor Epstein aan zijn tools kon komen — wat in de 50 jaar daarvoor nooit eerder gebeurd is. Wat ook gezien kan worden als moord. Ik betwijfel echter ten zeerste dat mensen die betrokken zijn bij een moord, inbegrepen cipiers die er op vaste basis werken, wel hun wafels kunnen houden. Iiig heef Epstein heeft er verstandig aan gedaan. Het zou heel goed kunnen dat iemand op hem ingesproken heeft om zelfmoord te plegen. Net zoiets als iemand omturnen door hem/haar zijn ontslag te laten nemen; alleen dan 2 a 3 graadje hoger op niveau van het slechte nieuws brengen. >>Mocht ik een broer of kind van hem zijn, dan zou ik gek genoeg een gat in de lucht springen bedenk ik mij nu — bij een dergelijk overlijdensbericht. Zeker als je ziet wie er allemaal in het Epstein-web zaten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dit is Trump, die hoeft zich nooit ergens zorgen over te maken omdat het universum hem toch wel op al zijn wenken bediend, en de mensen die geïnteresseerd zijn in wat hij erover zegt gaan hem echt niet verdenken. Dus voor hem werkt het. Het storende vind ik dat hij zoiets zegt zonder dat hij het zelf meent. Net zoals dat "Lock her up" na de verkiezingen opeens niet echt zo bedoeld was. Hij heeft ook echt geen flauw idee wat dergelijke uitspraken eventueel voor effect zouden kunnen hebben. Maar hij weet dat hij er de komende twee dagen populairder van zou kunnen worden, dus hij zegt het.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 11 augustus 2019 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Minister
|
![]() Dit zou mij niet verbazen, maar het is theorie. Epstein ergens anders in bescherming gebracht weg uit de handen van de FBI ? Er zijn daar blijkbaar onregelmatigheden gebeurd. Feit is dat zelfmoord daar onmogelijk zou moeten zijn geweest.
What ACTUALLY Happened To EPSTEIN?? https://www.youtube.com/watch?v=pdW4LVkaiYA
![]() |
#374 |
Minister
|
![]() Ach mensen kunnen dat zelf wel googlen . Wordt toch weer weggewuifd als samenzweringtheorie. Die Clintons zijn toch zo'n toffe mensen.
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#376 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
MSM heeft het er zelf naar gemaakt en Trump is in het vacuüm gaan staan dat vertrouwenscrisis in de media genoemd wordt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al betwijfel ik ten zeerste dat Trump evenveel verdacht is in de zaak als Clinton. Clinton heeft nml. keihard staan liegen over de aantallen dat hij meegevlogen is met Lolita expres. Dat maakt het wel van orde van een andere planeet en krijgt Clinton niet weggepoetst. Verder begin ik ook mij bedenkingen te krijgen van zelfmoorden van personen die in het schuitje van de Clintons zaten. Ergens roepen ze dit ook over zich af gezien hun sporen keer op keer een zweem van onduidelijkheden bevatten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#379 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er een bericht op mijn scherm komt dat Acosta zich verhangen heeft ben ik niet te beroerd om meer dan argwanend te worden. Maar dat is niet het geval en voorzover ik het nieuws mag geloven zie ik geen donkere wolken voor hem.
>>Acosta is nu een man die van zijn post als minister is verwijderd en verder geen key persoon was betreft de champagne behandeling die Epstein destijds heeft gehad; niets meer, niets minder. Acosta was uitvoerder. Ik moet nageven dat laatste een laf antwoord is — maar politiek gemotiveerde taken uitvoeren is nu eenmaal laf. Ertegenin gaan kan je je baan kosten. Zo zijn de lieden nu eenmaal; vooral Amerikanen is mijn ervaring. De organisatie waarvoor je werkt gaat voor redelijkheid en vriendschap. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 augustus 2019 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was de US attorney. ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Attorney
![]() |