![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste Tavek, soms geef je blijk te veel ingenieur te zijn. Ik zag dat ook bij mijn vader vroeger. Kende alles van mechaniekjes, schema's e.d. maar verstond niets van mensen. Een ingenieur wil alles onder controle en gelooft in vaste patronen en schema's. Laat dat vallen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 02:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump is net dezelfde vakidioot (no offence @ Tavek ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hoe dan ook extreemrechts geweld hé.
Ofwel waren de inzittenden in fout: moslims dus extreemrechts. Ofwel waren de betogers in fout: ook extreemrechts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat wil je dat ik zeg? Ik heb nog geen enkel zinnig woord gehoord dat de moeite is om op te antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
In de cité hebben ze geen behoeft aan haatzaaiers van gelijk welke kant. Laat de mensen daar in vrede verder samenleven. De cité was dit jaar TONtastisch! Laat dit zo blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() schrik dat uwe kop eraf gaat?
![]() |
#367 |
|
![]() Ik schrik van Moslims?
Ik fiets regelmatig door de cité. Doe zelfs dikwijls en omweg om daar door te rijden. Het is daar mooi en rustig. PS De buren van mijn jongste zijn aan beide zijden moslims. Ik doe daar al regelmatig een klapke mee. In het verleden enkel keren op bezoek geweest bij mijn oudste die in een moslimland woonde en vele moslim-collega's had/heeft. En dan heb ik nog ene in Brussel wonen in een gemeente waar veel moslims wonen. Ge moet mij niet proberen bang te maken. Ik ben enkel bang van extremisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik "morgen" op de Brusselse Grote Markt het katholicisme en de rkk open en bloot ridiculiseer, zullen er hooguit een paar kwezels afkeurend met het hoofd schudden. Als ik hetzelfde doe met de islam, riskeer ik mijn hoofd te verliezen. Maar hey, haal nog maar een lading binnen ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 oktober 2020 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mezelf overgeven aan de primaire driften die haat en angst zijn ? Sorry, zoals je zegt, ik ben ingenieur. Ik bekijk de wereld vanuit een logisch kader. Het zou beter zijn mochten meer mensen zo denken en die primaire driften, die geen band hebben met de realiteit en opgehitst kunnen worden door volksmenners, wat onder controle krijgen. Want, ik heb van geen enkel rechts nationale persoon op dit forum een concrete oplossing gehoord ivm moslimterrorisme die ook effectief kan werken. Het zijn constant zaken die behoren tot het rijk der fantasie (deportaties, enz...) Daar sta je dan als mensenkenner. Partijen zoals de NVA, het VB, zijn partijen die problemen aankaarten (makkelijk) maar op geen enkel moment oplossingen uitwerken (moeilijk !). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men vraagt, "hoeveel slachtoffers heeft de islam al gemaakt?" Dan is het antwoord niet, "we moeten de slachtoffers van het christendom tellen."
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe konden die militieleden die auto die ze met flessen bekogelden, met daarin 3 jonge gasten dan wel identificeren als 'moslims' ? Konden het geen door Kucam & Francken geïmporteerde christenen-arabieren zijn ? ![]() En trouwens, sinds wanneer mag men in groep een auto aanvallen en bekogelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, alcohol drinkende mensen zijn geen moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het nu begonnen is. Als de militieleden de aanstokers/veroorzakers/schuldigen zijn, dan is het extreemrechts geweld (los van wie er in de auto zit) Als de jongeren in de auto de aanstokers/veroorzakers/schuldigen zijn als een soort van 'vergeldingsactie', dan is het ook extreemrechts geweld vermits (fanatieke) moslims extreemrechts zijn. Ik wou enkel maar aantonen dat het geen extreemlinkse terreuraanval kan zijn, vermits er geen extreemlinksen in de auto zaten. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2020 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste fout tgo het onderwerp van dit draadje is dat men het wegkanaliseerde richting 'moslims' daar waar het over terreur door voorpost militieleden en Blokkers ging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() Bazuin het nog een beetje meer rond en morgen moet dat standbeeld weg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil echter is dat zij- o.a. de moslims, het als heldendaden zien, als wij dat zo zien zijn we o.a. ook volgens u, nazimisdadigers. We kunnen ons dus ernstig de vraag stellen, aan welke kant staat u eigenlijk. Niet aan de westerse kant alleszins.
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals 90% van alle draden werd het weer verdraaid tot moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag was, ik herhaal, hoeveel slachtoffers heeft de islam al gemaakt. Het antwoord is niet, we moeten de slachtoffers van het christendom tellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat het tweede punt betreft... verwacht je nu echt van de bevolking dat ze dat gaat doen, daar de gezagdragers met het zwaard om als racist buiten geboujourd te worden, niets doet... Dus jouw oplossingen liggen eerder mee aan de bron van het razend groeiend onheil dan dat het er een remedie tegen is... Nogmaals hoeveel Islamgezagdragers hebben de djihadisten al veroordeeld??? |
|
![]() |
![]() |