Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2020, 20:28   #361
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn idee is gewoon dat immigratie helemaal toegelaten is, maar dat immigranten vogelvrij zijn, tot ze door een meerderheid 'geadopteerd' worden.
correctie, iedereen is vogelvrij, niet alleen de immigranten.

knallen maar!
Oud 11 november 2020, 20:34   #362
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht

knallen maar!
Heb jij soms ook aandelen bij FN ofzo ?
Oud 11 november 2020, 21:06   #363
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

De zaak is ondertussen uitgeklaard, het was geen bewijs van fraude. Waarvoor dank (dat was de bedoeling van dit topic, nagaan of het daadwerkelijk ergens op sloeg). We zullen nu naar Hannity moeten luisteren he.

(Het blijft wel allemaal erg atavistisch met vaak geen voter ID etc.)
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 21:19   #364
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn idee is gewoon dat immigratie helemaal toegelaten is, maar dat immigranten vogelvrij zijn, tot ze door een meerderheid 'geadopteerd' worden.
Het “echte” open borders, volgens de principes van de oostenrijkse economische school.

Voor mij is er maar 1 grens; die van mijn voordeur. Voor de rest laat ik iedereen daarbuiten gerust, en eis alleen maar reciprociteit.

Eigenlijk best wel on topic, want massa-immigratie moet het gebrek aan kiezers opvangen, die ondertussen doorhebben dat een collectivistisch systeem gebaseerd is op fraude en dwang.

Voila, terug on topic...

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 november 2020 om 21:22.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 21:21   #365
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Hannity was gisteren. Hij had zogezegd een IT'er van Dominion on show die effe ging uitleggen hoe zij fraude met de Dominiontoestellen zag gebeuren tijdens de verkiezingen. De IT'er stuurde haar kat, en cancelde op het laatste moment

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 11 november 2020 om 21:22.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 21:23   #366
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Hannity was gisteren. Hij had zogezegd een IT'er van Dominion on show die effe ging uitleggen hoe zij fraude met de Dominiontoestellen zag gebeuren tijdens de verkiezingen. De IT'er stuurde haar kat, en cancelde op het laatste moment
Getuige omgekocht of met de dood bedreigd. Zo doen ze dat he, bij de democraten.
Oud 11 november 2020, 21:26   #367
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Getuige omgekocht of met de dood bedreigd. Zo doen ze dat he, bij de democraten.
bij de dems bedreigen ze niet, daar suiciden ze onmiddellijk. Remember Seth Rich, Epstein, Hillary's kill list
Oud 11 november 2020, 21:33   #368
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Het wordt nu wel echt komisch. Advocaten die ‘fraudezaken’ aanklagen zeggen tegen de rechter dat ze ‘niet beweren dat er fraude was’.
Ze willen niet voor Trump liegen omdat ze dan zelf vervolgd kunnen worden.

https://www.reddit.com/r/politics/co...mber/?sort=old

Citaat:
On Tuesday, Judge Haaz promptly put Trump campaign attorney Jonathan Goldstein on the spot. The judge asked him point-blank if the campaign was actually alleging any fraud. Goldstein went to bat for President Trump while admitting that he was not alleging fraud, uttering the phrase (twice): “To my knowledge at present, no.” Legal experts said that Goldstein’s remarks were typical of a lawyer unwilling to risk sanctions or bar discipline in service of a client.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2020, 21:42   #369
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het wordt nu wel echt komisch. Advocaten die ‘fraudezaken’ aanklagen zeggen tegen de rechter dat ze ‘niet beweren dat er fraude was’.
Ze willen niet voor Trump liegen omdat ze dan zelf vervolgd kunnen worden.

https://www.reddit.com/r/politics/co...mber/?sort=old
beste vond ik zelf:

Citaat:
When the judge pressed the Trump campaign lawyer on if there were observers in the room from the campaign, the lawyer, Jerome Marcus, said: "There's a non-zero number of people in the room."
Oud 11 november 2020, 22:18   #370
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Wat een zooitje

Laatst gewijzigd door JBM : 11 november 2020 om 22:20.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 03:13   #371
Ferre
Parlementslid

Standaard

De usps 'whistleblower' Richard Hopkins' verklaringen zijn alles behalve geloofwaardig na zijn flipflop in verklaringen en als men kijkt naar de effectieve brieven behandeld in zijn postkantoor, die zijn verhaal niet ondersteunen.

Originele verklaring dat te late brieven toch een stempel van de 3e zouden moeten krijgen ipv de 4e in opdracht van zijn baas. 3e was ok, 4e was te laat.

In realiteit zijn er maar 2 stembrieven op de 3e afgestempeld en 9 op de 4e in zijn kantoor.

Deze kunnen we dus ook classificeren. Hopelijk kan ie fluiten naar zijn gofundme.

https://www.goerie.com/story/news/po...ty/6230622002/

Laatst gewijzigd door Ferre : 12 november 2020 om 03:17.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 03:53   #372
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht

knallen maar!
Ja, dat is het ideaal, maar kom, we beginnen met het essentiele he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 04:02   #373
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
De zaak is ondertussen uitgeklaard, het was geen bewijs van fraude.
Wel, ik vond het interessant om te bekijken en we merken nu dat zulke tijdsreeksen officieel openbaar maken eigenlijk bijzonder belangrijk is.

Eer aan wie ere toekomt: Kojak. Wat fout bleek te zijn, waren de data. En dan nog niet zoals we dachten (totaal uitgevonden), maar door afrondingsfouten.

Ik moet wel zeggen dat ik de originele blogger niet begrijp van dat niet gezien te hebben, want het probleem was gewoon dat er door die afrondingsfouten ook NEGATIEVE STEMMEN tevoorschijn kwamen. Dat was het probleem waar ik in mijn haar over aan het krabben was, toen Ferre de blog aangaf waar de juiste analyse stond. Ik had toen nog niet door dat die afrondingen U een aantal ballots gaven die U telkens de "globale score" gaven, maar ik had wel al gezien dat er ballots waren met negatieve stemmen in (namelijk, als men een sprong maakt in globaal percentage, gaat, door afronding naar beneden bij de verliezende kandidaat, het totaal aantal stemmen van een kandidaat soms achteruit, waardoor die ballot voor die kandidaat dus negatieve stemmen lijkt te hebben).

Citaat:
(Het blijft wel allemaal erg atavistisch met vaak geen voter ID etc.)
Er is maar 1 perfecte manier van stemmen, met een openbare blockchain.

Dan kan iedereen alles nagaan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 04:03.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 04:50   #374
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Het “echte” open borders, volgens de principes van de oostenrijkse economische school.

Voor mij is er maar 1 grens; die van mijn voordeur. Voor de rest laat ik iedereen daarbuiten gerust, en eis alleen maar reciprociteit.
Dat is niet goed voor de sociale zekerheid en de syndicale solidariteit.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 08:50   #375
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
In realiteit zijn er maar 2 stembrieven op de 3e afgestempeld en 9 op de 4e in zijn kantoor.
Volgens jou bron zijn er al 2 stembrieven gevonden die geantidateerd waren en 9 die correct gedateerd waren. 20% fraude !
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 08:52   #376
Ferre
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Volgens jou bron zijn er al 2 stembrieven gevonden die geantidateerd waren en 9 die correct gedateerd waren. 20% fraude !
Neen, 2 brieven met postdatum 3 november en 9 met post datum 4 november.
Nergens wordt er gewag gemaakt dat die van 3 november geantidateerd zijn.

Dit van 4 november tellen niet mee. Die van 3 november wel. Alles is correct verlopen. Dit is ook het totale aantal stembrieven afgestempeld op die 2 dagen in dat bewuste post kantoor.

Laatst gewijzigd door Ferre : 12 november 2020 om 08:57.
Oud 12 november 2020, 08:57   #377
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit van 4 november tellen niet mee. Die van 3 november wel. Alles is correct verlopen. Dit is ook het totale aantal stembrieven afgestempeld op die 2 dagen in dat bewuste post kantoor.

Though the Erie Post Office only postmarked two ballots Nov. 3 that were received by the Erie County Board of Elections within the three-day window, county elections officials on Monday evening discovered that they, not the Post Office, erred in including seven other ballots with Nov. 4 postmarks in the count of valid, late-arriving ballots. Six of the seven were processed and postmarked Nov. 4 by the mail facility in Erie.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2020, 09:31   #378
Ferre
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Though the Erie Post Office only postmarked two ballots Nov. 3 that were received by the Erie County Board of Elections within the three-day window, county elections officials on Monday evening discovered that they, not the Post Office, erred in including seven other ballots with Nov. 4 postmarks in the count of valid, late-arriving ballots. Six of the seven were processed and postmarked Nov. 4 by the mail facility in Erie.
Dan kunnen we ook alles pasten.

Anderson noted that the inclusion of those ballots was a "clerical error" that the elections office caught on its own and that there was no "ill-intent" involved.

Even if the late-arriving ballots are not included in Erie County's vote totals when the Board of Elections certifies its count, they would make little change in the presidential race.

That's because the candidates nearly split those votes.

With the five votes removed, President-elect Joe Biden received 62 votes (a loss of three); President Donald Trump received 58 votes (a loss of two); Libertarian candidate Jo Jorgensen received eight votes and there were two write-ins.
Oud 12 november 2020, 09:39   #379
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Idd, ze zitten maar te vitten.

Hier een overzichtje. Trump maakt geen kans, ook niet wat stembrieven betreft die wel op tijd verstuurd waren maar te laat zijn toegekomen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201112_92958484
Oud 12 november 2020, 10:07   #380
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Idd, ze zitten maar te vitten.

Hier een overzichtje. Trump maakt geen kans, ook niet wat stembrieven betreft die wel op tijd verstuurd waren maar te laat zijn toegekomen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201112_92958484
Het is ook nog de vraag hoe Trump al die advocaten gaat betalen. Als hij dat via het departement Justitie gaat proberen gaat hij er nog een proces bijhebben. Hij ligt al onder vuur omdat hij het White House als campagnehoofdkwartier gebruikt heeft.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be