![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
knallen maar!
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#363 |
Europees Commissaris
|
![]() De zaak is ondertussen uitgeklaard, het was geen bewijs van fraude. Waarvoor dank (dat was de bedoeling van dit topic, nagaan of het daadwerkelijk ergens op sloeg). We zullen nu naar Hannity moeten luisteren he.
![]() (Het blijft wel allemaal erg atavistisch met vaak geen voter ID etc.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is er maar 1 grens; die van mijn voordeur. Voor de rest laat ik iedereen daarbuiten gerust, en eis alleen maar reciprociteit. Eigenlijk best wel on topic, want massa-immigratie moet het gebrek aan kiezers opvangen, die ondertussen doorhebben dat een collectivistisch systeem gebaseerd is op fraude en dwang. Voila, terug on topic...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 november 2020 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
|
![]() Hannity was gisteren. Hij had zogezegd een IT'er van Dominion on show die effe ging uitleggen hoe zij fraude met de Dominiontoestellen zag gebeuren tijdens de verkiezingen. De IT'er stuurde haar kat, en cancelde op het laatste moment
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 11 november 2020 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() Getuige omgekocht of met de dood bedreigd. Zo doen ze dat he, bij de democraten.
![]() |
#367 |
|
![]() bij de dems bedreigen ze niet, daar suiciden ze onmiddellijk. Remember Seth Rich, Epstein, Hillary's kill list
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt nu wel echt komisch. Advocaten die ‘fraudezaken’ aanklagen zeggen tegen de rechter dat ze ‘niet beweren dat er fraude was’.
Ze willen niet voor Trump liegen omdat ze dan zelf vervolgd kunnen worden. ![]() https://www.reddit.com/r/politics/co...mber/?sort=old Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een zooitje
![]() Laatst gewijzigd door JBM : 11 november 2020 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Parlementslid
|
![]() De usps 'whistleblower' Richard Hopkins' verklaringen zijn alles behalve geloofwaardig na zijn flipflop in verklaringen en als men kijkt naar de effectieve brieven behandeld in zijn postkantoor, die zijn verhaal niet ondersteunen.
Originele verklaring dat te late brieven toch een stempel van de 3e zouden moeten krijgen ipv de 4e in opdracht van zijn baas. 3e was ok, 4e was te laat. In realiteit zijn er maar 2 stembrieven op de 3e afgestempeld en 9 op de 4e in zijn kantoor. Deze kunnen we dus ook classificeren. Hopelijk kan ie fluiten naar zijn gofundme. https://www.goerie.com/story/news/po...ty/6230622002/ Laatst gewijzigd door Ferre : 12 november 2020 om 03:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eer aan wie ere toekomt: Kojak. Wat fout bleek te zijn, waren de data. En dan nog niet zoals we dachten (totaal uitgevonden), maar door afrondingsfouten. Ik moet wel zeggen dat ik de originele blogger niet begrijp van dat niet gezien te hebben, want het probleem was gewoon dat er door die afrondingsfouten ook NEGATIEVE STEMMEN tevoorschijn kwamen. Dat was het probleem waar ik in mijn haar over aan het krabben was, toen Ferre de blog aangaf waar de juiste analyse stond. Ik had toen nog niet door dat die afrondingen U een aantal ballots gaven die U telkens de "globale score" gaven, maar ik had wel al gezien dat er ballots waren met negatieve stemmen in (namelijk, als men een sprong maakt in globaal percentage, gaat, door afronding naar beneden bij de verliezende kandidaat, het totaal aantal stemmen van een kandidaat soms achteruit, waardoor die ballot voor die kandidaat dus negatieve stemmen lijkt te hebben). Citaat:
Dan kan iedereen alles nagaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 04:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet goed voor de sociale zekerheid en de syndicale solidariteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nergens wordt er gewag gemaakt dat die van 3 november geantidateerd zijn. Dit van 4 november tellen niet mee. Die van 3 november wel. Alles is correct verlopen. Dit is ook het totale aantal stembrieven afgestempeld op die 2 dagen in dat bewuste post kantoor. Laatst gewijzigd door Ferre : 12 november 2020 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Though the Erie Post Office only postmarked two ballots Nov. 3 that were received by the Erie County Board of Elections within the three-day window, county elections officials on Monday evening discovered that they, not the Post Office, erred in including seven other ballots with Nov. 4 postmarks in the count of valid, late-arriving ballots. Six of the seven were processed and postmarked Nov. 4 by the mail facility in Erie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anderson noted that the inclusion of those ballots was a "clerical error" that the elections office caught on its own and that there was no "ill-intent" involved. Even if the late-arriving ballots are not included in Erie County's vote totals when the Board of Elections certifies its count, they would make little change in the presidential race. That's because the candidates nearly split those votes. With the five votes removed, President-elect Joe Biden received 62 votes (a loss of three); President Donald Trump received 58 votes (a loss of two); Libertarian candidate Jo Jorgensen received eight votes and there were two write-ins. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een overzichtje. Trump maakt geen kans, ook niet wat stembrieven betreft die wel op tijd verstuurd waren maar te laat zijn toegekomen. https://www.standaard.be/cnt/dmf20201112_92958484
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |