![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Over de vaccinatiestrategie :
https://www.hln.be/dossier-coronavir...ntie~ace5934b/ Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Als het vaccin de effectiviteit heeft van een griepvaccin, namelijk zo'n 40%, dan moet je al 70% van de bevolking vaccineren om 35% bescherming te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geld. Onderschat de macht en het lobbywerk van de farmaceutische industrie niet.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een excuus om draconische maatregelen aan te houden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten ze eigenlijk via een omweg (dmv een ander virus) vaccineren? Is dat omdat covid19 niet te isoleren is zoals het griepvirus? Doordenker.
![]() |
#367 |
Minister-President
|
![]() Zou men nu écht van plan zijn om de jeugd nog een zomer lang op te hokken, terwijl al die oudjes en risicopatiënten tegen dan hun vaccin al gehad hebben?
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 december 2020 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bereid om ze zelf in mijn bil te duwen. Als er echt geen verpleegster in de buurt is die me wil helpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dacht wel dat het zo ging: als iemand gevaccineerd is, enige tijd geleden, en dan 'besproeid' wordt met het virus, dan is hij besmettelijk tijdens de beperkte periode dat zijn eigen afweer het binnengedrongen en zich vermenigvuldigend virus nog niet bedwongen heeft. Wellicht zal hij om te beginnen al minstens geen superverspreider kunnen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof nooit dat alle antivaccinisten op dit forum zich onwrikbaar aan hun visie zullen houden. Het zou mij benieuwen om te vernemen, ergens in de herfst van 2021, welk percentage onder hen zich toch maar heeft laten inenten. Uiteraard zullen er ook hier een aantal diehards te vinden zijn die, “standvastig en zuiver in de leer” dit niet zullen doen, met de heimelijke en perfide overweging dat, als zij zich niet laten vaccineren en iedereen rondom hem/haar dat wél doet, het besmettingsrisico voor hen dan wegvalt. "Hèhè mooi meegenomen zeg! Laat de anderen er maar voor zorgen dat ik minder risico loop, ik doe lekker niets..."
![]() ![]() ![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 3 december 2020 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad wat ik van plan ben. Laat de anderen het risico op eventuele neveneffecten maar lopen. Alleen insinueert u dat het allemaal anti- vaxxers zijn, wat natuurlijk niet zo is en u weet dat ook wel. Dat is dan weer stemmingmakerij van u.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
|
![]() amai zeg, zo flink, met accenten en woordjes in het vet en al
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat voor het coronavaccin anders zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Taal moet gerespecteerd worden, goede vriend. Ik behoor nog tot een generatie bij wie daaraan belang werd gehecht.
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
|
![]() ok Boomer
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sta me dus toe nog steeds meer waarde aan zijn uitleg te geven dan aan de jouwe. |
|
![]() |
![]() |