![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus u geeft toe dat u leugenachtige quatch verkoopt/
Citaat:
Hoewel er allicht bepaalde laag bij de grondse afwijkingen zouden kunnen bestaan die zoiets zouden durven stellen. Er zijn (en dat is al meer on-topic) wel van die extreem rechtsen die vinden dat Vlaemschen Oostfronters gelokt zijn. Mijn standpunt is dat lokkers en gelokten van de twee extremistische stromingen (fundamentalistische islam en neo-nazisme) allemaal stukken maatschappelijk schurft zijn. Citaat:
In deze draad zie we dat heel sterk ontwikkeld door extreem rechtsen omtrent neo-nazisme. Deze VB-ers willen een bliksemafleider voor hun crapuleuze sympathiën door over de fundamentalistische islam te beginnen. Alsof de misdaden gefundeerd op de ene koran de misdaden gestoeld op een andere koran kunnen goedpraten.
![]() |
![]() |
#362 | ||||||
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat iedereen alles letterlijk moet verkondigen, als iemand tegelijk excuses zoekt voor IS strijders, en de slachtoffers van islamitisch geweld vooorstelt als zij die het uitgelokt hebben, en dan groot misbaar maakt over wat boegeroep dan mag ik wel degelijk die conclusie trekken. Citaat:
Het ging over boegeroep bij een optreden van Isabelle A 30 jaar geleden..., en dan vergeleken met de reacties op de moord op die Franse leraar, of de cartoonisten van Chalie Hebdo. Ik zou er nog de fatwa tegen Salman Rushdie kunnen bijhalen, en de laffe manier waarop hij verdedigd werd. Dat is dus niet het gedrag op dit forum, maar hoe daarbuiten omgegaan wordt met islamitisch geweld tov. wat boegeroep. Citaat:
Maar sleur er maar iets anders bij, dan lijk je neutraal. Citaat:
Dat we begrip moeten hebben voor die arme jongeren die naar Syrië getrokken zijn, dat ze meegelokt zijn door Sharia4Belgium, dat het 'onze' schuld is omdat ze niet genoeg kansen gekregen hebben? Dat die van Charlie Hebdo het zelf gezocht hebben, ze hadden maar geen cartoons moeten maken van Mohammed, dat Salman Rushdie met zijn Duivelsverzen zelf het gezocht heeft. Keer op keer wordt het slachtoffer tot dader gemaakt. Maar hey, als het niet persoonlijk uit iemands keyboard gerold is op dit forum, dan telt het plots niet meer voor de Rode Willem... ![]() Citaat:
En neen, ik heb geen neonazistische sympathieën, u mag gerust mijn berichtjes daarop napluizen, van leugenachtige quatsch gesproken... Citaat:
Waar haal jij het dat er 2 of meer korans zouden zijn?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 11:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vgl een beetje met de Bijbel of Het woord Gods. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#365 | |||||||
|
![]() Citaat:
Bij uiterst rechtsen is HUN politiek correct waanbeeld dat van het anti-islamisme. Aangezien ik in geen enkele politieke stroming geloof, heb ik ook geen politieke koran en hoef ik mij niet vast te houden aan de correcte politieke waanbeelden die zo'n politieke stroming oplegt. Citaat:
Waar U ooit gelezen heb waar er ook maar één normaal iemand IS strijders of Islamitisch geïnspireerd geweld goed praat, dat moet u mij eens laten weten. Mocht er een persoonlijke opinie zijn die dit toch doet, zou dit onmiddellijk de aanleiding moeten zijn om die persoon elk openbaar forum om zijn mening te uiten af te nemen. Dat boegeroep was echt stoer. Wat een mannen zijn die Vlaams blokkers toch....boe roepen naar een meisje van 16. Ik neem aan dat die labbekakken nog steeds fier zijn op hun daad. Net zoals sommige islamieten in groep "hoer" durven roepen naar meisjes. Ik neem aan dat die even fier zijn op hun stoerheid als die boe roepende blokkers. Citaat:
Ik heb alleen, in de drie door u aangehaalde gevallen, afschuw voor zulke crapuleuze daden gelezen. Citaat:
Over de andere kant, de vergoelijking van neo-nazis en hun misdaden hoeven we echt niet heel veel verder dan dit forum te kijken en te lezen. Voorbeelden genoeg. Citaat:
Citaat:
https://duitslandinstituut.nl/artike...nazi-netwerken https://nl.wikipedia.org/wiki/NSU-moorden (- 10 moorden) https://duitslandinstituut.nl/artike...raanslag-hanau (- 9 moorden) https://joop.bnnvara.nl/nieuws/ooste...g-asielzoekers https://www.dekrantenkoppen.be/detai...-jaar-cel.html https://www.demorgen.be/nieuws/honde...1990~b8477a13/ (- 100 moorden) Citaat:
U hebt in dit vrije land het recht om te denken wat u wil. Ik ook. En het is niet omdat bepaalde moslim extremisten mij mijn vrijdenken willen afnemen, dat ik extreem rechtse niet-moslims dat recht ga toekennen. In de wereld zijn vele zogenaamde korans. Onrealistische overtuiging dat de eigen visie, gebaseerd op mantras, denkbeelden, overtuigingen, politieke programma's, voetbal-peer-gevoel... de juiste is.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 januari 2021 om 12:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Koran is een zogenaamd heilig boek, het is geen strekking. Je haalt alles door elkaar. En neen, het gevaar zit niet bij de nuttige idioten die altijd weer de islam uit de wind zetten. Citaat:
Ik zie dat ze heel hard tekeer gaan tegen 'islamofobie', tegen wat boegeroep op een concertje, maar tegelijk weinig te horen zijn als het om islamitisch geweld gaat. Citaat:
Als ik dan met een voorbeeld kom, dan zal het zijn dat dit geen "normaal" iemand is. Toch een poging, de zogenaamde 'expert' van de Syriëstrijders uit Vilvoorde, Hans Bonte, schrijft : Citaat:
Citaat:
Die arme jongens toch, ze worden zo omringd door drugshandel, want die is overal, ze kunnen toch niet anders dan daaraan meedoen? En dan is het toch maar een kleine stap naar IS? Problemen met justitie is al één groot eufemisme voor crimineel zijn. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171015_03134240 Citaat:
En het treft, het is een rode... Citaat:
Nooit "Femmes de la Rue" gezien? Zelfs Westerse vrouwen gaan zich helemaal bedekken uit schrik voor deze tirannen. Ik heb Isabelle A niets zien veranderen aan haar liedjes noch aan haar uiterlijk. Citaat:
Het zullen weer de verkeerde voorbeelden zijn, zeker? Diegene die niet in uw kraam passen... Citaat:
Die afschuw wordt direct gevolgd door een hele apologie : geen kansen gekregen, "problemen met justitie", moeilijke jeugd, racisme, ... Citaat:
Er is maar één koran, en die staat vol haat.
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
De sharia is het woord van god,onnozelaars die beweren dat de sharia alleen voor extrimisten is dwalen.Groetjes van een atheïst.
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 | ||
|
![]() Citaat:
Of laat ons zeggen dat u een antwoord fantaseert in mijn plaats. U geeft idd 2 voorbeelden. 1) Bonte : ik lees daar dat de IS strijders al crapuul waren voordat ze geronselde werden voor IS. Soort zoekt soort. Maar ik kan mij wel voorstellen, het ronselen van Jehova getuigen indachtig, dat moeilijke situaties worden uitgebuit om individuen in een zwakke positie tot nog raardere gedachten en handelingen te doen komen. Ik lees nergens bij Bonte enige minimalisatie van de IS daden. Femme de la Rue : Die reportage haalt een groot probleem aan. Het is aan de overheid om iedereen veiligheid te bieden (https://www.n-va.be/verkiezingen/ver...rd/lik-op-stuk Citaat:
Anderzijds moet u het maar doen als blokker om wat te gaan staan schreeuwen tegen een kind van 16. Wat een stoere jongens ook dat zijn !
![]() |
![]() |
#370 | |||||
|
![]() Citaat:
En nog erger, hij geeft zelfs al een apologie voor toekomstige misdaden... (het gevolg van in de gevangenis gezeten te hebben...) Citaat:
Citaat:
Als dat geen minimaliseren is! Citaat:
En deze keer kunnen jullie de schuld niet in de schoenen van het echte slachtoffer steken, de vrouw in kwestie die geterroriseerd wordt, want dat zou te doorzichtig zijn. Dus is het maar de schuld van de Overheid. U bent zelf al goed bezig met uw apologie, hee. Citaat:
Net zoals Hans Bonte put u zichzelf uit in het zoeken naar excuses en drogredenen om de daders tot slachtoffer te verheffen. Maar alleen van die moslims. PS: ik denk niet dat er een wet is die boegeroep verbiedt, ik ben zeker dat veel artiesten zich daar anders wel op zouden beroepen. Hoofden afhakken daarentegen, daar schijnt de unanimiteit over het strafbaar zijn wel redelijk groot te zijn...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 13:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
|
![]() Om iemand te onthoofden moet je niet persé stoer zijn, voldoende religieuze gekheid is al genoeg.
Citaat:
Echter, buiten wat zwak boegeroep van licht aangeschonken halb-starken, heb ik verder niks waargenomen van bloedvloeiende toestanden, itt situaties waar moslims menen beledigd te zijn. Citaat:
De nazi's hadden de Jood, die van het VB hebben de Makak en de moslims hebben de Dhimmie als vijand of te onderdrukken groep. Het succes van de ene is dus gerelateerd aan de bestrijding van de andere & viceversa. Kortom, zonder aanslepende en toenemende islamproblemen, zou het VB nog steeds tegen de kiesdrempel aanschuren, dus mijn ‘aandracht’ is wel degelijk relevant in dit onderwerp.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 januari 2021 om 16:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat is geen 'blabla'. Je hebt de achterliggende redenering, die ik niet opnieuw ga herhalen, nog nooit ontkracht. Het enige wat je altijd probeert te doen, is het terugvertalen naar wat binnen je oogkleppen als gedachte toegestaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf bij de vaststelling dat u vindt dat u niet mag gaan stemmen volgens uw eigen normen. Het is dat of u bent geen moslim. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 januari 2021 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe zou het nog zijn met de dirndl van Carrera?
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
Want deze draad is begonnen omdat een Vlaamse deerne in, godbetert, een Dirndl bloemen is gaan leggen op een Duits Nazi graf in Nederland, en niet eens daarom uit het VB partij is gestoten. Dus de extreem rechtse bliksemafleider om over "de islam" te beginnen is van hetzelfde (zeer lage) allooi dan de linkse stroman door over Hitler te beginnen. Dat laatste zou in de topic van deze draad trouwens wel degelijk geheel binnen het topic passen. Ik merk dat het behoorlijk stil blijft als men de sympathisanten van de partij die neo nazi aantrekt confronteert met "Uylenhoeve" + "Waasmunster" + "Vlaams Blok". Men kan daar lezen dat een VB lid, die het cafee open hield zelfs een Hess herdenking in dat estaminet heeft georganiseerd. De VB partij heeft die persoon niet eens uit de partij gesmeten. Wat alleen maar betekent dat ons Carrerake alleen maar stoelt op een diepgewortelde neo nazi traditie binnen die partij.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 januari 2021 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Die Carrera interesseert mij eigenlijk niet.
Iemand die het nodig vindt om bloemen bij een SSer te leggen heeft ze niet allemaal op een rij. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 januari 2021 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze dat charter niet wilde ondertekenen ? Dat is een drogreden jongen als je dat niet door hebt ben je gewoon dom. |
|
![]() |
![]() |