Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2021, 10:35   #361
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zo letterlijk komt het er niet uit,
Dus u geeft toe dat u leugenachtige quatch verkoopt/

Citaat:
maar als je ziet hoeveel begrip ze wel hebben voor IS vechters (dat zijn direct 'slachtoffers' die meegelokt zijn door ronselaars),
Ook dat heb ik persoonlijk nog niet uit het klavier van een niet-extreem-rechts persoon zien komen.

Hoewel er allicht bepaalde laag bij de grondse afwijkingen zouden kunnen bestaan die zoiets zouden durven stellen. Er zijn (en dat is al meer on-topic) wel van die extreem rechtsen die vinden dat Vlaemschen Oostfronters gelokt zijn. Mijn standpunt is dat lokkers en gelokten van de twee extremistische stromingen (fundamentalistische islam en neo-nazisme) allemaal stukken maatschappelijk schurft zijn.

Citaat:
of hoe gauw ze proberen de schuld bij de slachtoffers te leggen ("misschien had hij die cartoon niet moeten tonen, feitelijk heeft hij geprovoceerd", etc.), dan zie je wel dat ze het met veel welwillendheid aanvaarden.
Blame the victim...het is door alle soorten maatschappelijk afval uit extremistische hoek een veel gebruikte methode om hun eigen wandaden of de wandaden waarmee ze sympathiseren goed te praten.
In deze draad zie we dat heel sterk ontwikkeld door extreem rechtsen omtrent neo-nazisme. Deze VB-ers willen een bliksemafleider voor hun crapuleuze sympathiën door over de fundamentalistische islam te beginnen.
Alsof de misdaden gefundeerd op de ene koran de misdaden gestoeld op een andere koran kunnen goedpraten.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 10:52   #362
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dus u geeft toe dat u leugenachtige quatch verkoopt/
U zit weer in uw politiek correcte waanideeën.
Het is niet zo dat iedereen alles letterlijk moet verkondigen, als iemand tegelijk excuses zoekt voor IS strijders, en de slachtoffers van islamitisch geweld vooorstelt als zij die het uitgelokt hebben, en dan groot misbaar maakt over wat boegeroep dan mag ik wel degelijk die conclusie trekken.

Citaat:
Ook dat heb ik persoonlijk nog niet uit het klavier van een niet-extreem-rechts persoon zien komen.
En hier is dus de demagogie.
Het ging over boegeroep bij een optreden van Isabelle A 30 jaar geleden..., en dan vergeleken met de reacties op de moord op die Franse leraar, of de cartoonisten van Chalie Hebdo.
Ik zou er nog de fatwa tegen Salman Rushdie kunnen bijhalen, en de laffe manier waarop hij verdedigd werd.
Dat is dus niet het gedrag op dit forum, maar hoe daarbuiten omgegaan wordt met islamitisch geweld tov. wat boegeroep.

Citaat:
Er zijn (en dat is al meer on-topic) wel van die extreem rechtsen die vinden dat Vlaemschen Oostfronters gelokt zijn. Mijn standpunt is dat lokkers en gelokten van de twee extremistische stromingen (fundamentalistische islam en neo-nazisme) allemaal stukken maatschappelijk schurft zijn.
Het is een retoriek die ik nochtans wel hoor bij islamitisch geweld.
Maar sleur er maar iets anders bij, dan lijk je neutraal.

Citaat:
Blame the victim...het is door alle soorten maatschappelijk afval uit extremistische hoek een veel gebruikte methode om hun eigen wandaden of de wandaden waarmee ze sympathiseren goed te praten.
Dat is toch exact wat je keer op keer in de kranten leest?
Dat we begrip moeten hebben voor die arme jongeren die naar Syrië getrokken zijn, dat ze meegelokt zijn door Sharia4Belgium, dat het 'onze' schuld is omdat ze niet genoeg kansen gekregen hebben?
Dat die van Charlie Hebdo het zelf gezocht hebben, ze hadden maar geen cartoons moeten maken van Mohammed, dat Salman Rushdie met zijn Duivelsverzen zelf het gezocht heeft.
Keer op keer wordt het slachtoffer tot dader gemaakt.
Maar hey, als het niet persoonlijk uit iemands keyboard gerold is op dit forum, dan telt het plots niet meer voor de Rode Willem...

Citaat:
Deze VB-ers willen een bliksemafleider voor hun crapuleuze sympathiën door over de fundamentalistische islam te beginnen.
Mij gaat het erom dat het ene gevaar serieus overdreven wordt, en het andere gevaar dat jaarlijks vele duizenden slachtoffers maakt, islamgeweld geminimaliseerd wordt.
En neen, ik heb geen neonazistische sympathieën, u mag gerust mijn berichtjes daarop napluizen, van leugenachtige quatsch gesproken...

Citaat:
Alsof de misdaden gefundeerd op de ene koran de misdaden gestoeld op een andere koran kunnen goedpraten.
Er is maar één koran, en die laat weinig ruimte voor interpretatie.
Waar haal jij het dat er 2 of meer korans zouden zijn?

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 11:07.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 11:16   #363
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet zo dat iedereen alles letterlijk moet verkondigen, als iemand tegelijk excuses zoekt voor IS strijders, en de slachtoffers van islamitisch geweld vooorstelt als zij die het uitgelokt hebben, en dan groot misbaar maakt over wat boegeroep dan mag ik wel degelijk die conclusie trekken.

...

Juist: één koran maar hij heeft verschillende BENAMINGEN.
Vgl een beetje met de Bijbel of Het woord Gods.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 11:18   #364
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ow, en als ik mijn stoel een zitmeubel noem dan is het plots iets helemaal anders geworden...
Oud 3 januari 2021, 12:11   #365
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Wie in politiek gelooft, heeft politiek correct waanbeelden.
Bij uiterst rechtsen is HUN politiek correct waanbeeld dat van het anti-islamisme.
Aangezien ik in geen enkele politieke stroming geloof, heb ik ook geen politieke koran en hoef ik mij niet vast te houden aan de correcte politieke waanbeelden die zo'n politieke stroming oplegt.

Citaat:
U fantaseert dus erbij wat er niet staat maar wel in uw kraam past.
Waar U ooit gelezen heb waar er ook maar één normaal iemand IS strijders of Islamitisch geïnspireerd geweld goed praat, dat moet u mij eens laten weten.
Mocht er een persoonlijke opinie zijn die dit toch doet, zou dit onmiddellijk de aanleiding moeten zijn om die persoon elk openbaar forum om zijn mening te uiten af te nemen.

Dat boegeroep was echt stoer.
Wat een mannen zijn die Vlaams blokkers toch....boe roepen naar een meisje van 16.
Ik neem aan dat die labbekakken nog steeds fier zijn op hun daad. Net zoals sommige islamieten in groep "hoer" durven roepen naar meisjes. Ik neem aan dat die even fier zijn op hun stoerheid als die boe roepende blokkers.

Citaat:
En hier is dus de demagogie.
Het ging over boegeroep bij een optreden van Isabelle A 30 jaar geleden..., en dan vergeleken met de reacties op de moord op die Franse leraar, of de cartoonisten van Chalie Hebdo.
Ik zou er nog de fatwa tegen Salman Rushdie kunnen bijhalen, en de laffe manier waarop hij verdedigd werd.
Dat is dus niet het gedrag op dit forum, maar hoe daarbuiten omgegaan wordt met islamitisch geweld tov. wat boegeroep.
Geef dan toch voorbeelden. Als u dat zoveel gelezen of gehoord hebt, moeten er toch "bronnen" voor te vinden zijn.
Ik heb alleen, in de drie door u aangehaalde gevallen, afschuw voor zulke crapuleuze daden gelezen.

Citaat:
Het is een retoriek die ik nochtans wel hoor bij islamitisch geweld.
Maar sleur er maar iets anders bij, dan lijk je neutraal.
Geef dan toch voorbeelden aub !?
Over de andere kant, de vergoelijking van neo-nazis en hun misdaden hoeven we echt niet heel veel verder dan dit forum te kijken en te lezen. Voorbeelden genoeg.

Citaat:
Dat is toch exact wat je keer op keer in de kranten leest?
Dat we begrip moeten hebben voor die arme jongeren die naar Syrië getrokken zijn, dat ze meegelokt zijn door Sharia4Belgium, dat het 'onze' schuld is omdat ze niet genoeg kansen gekregen hebben?
Dat die van Charlie Hebdo het zelf gezocht hebben, ze hadden maar geen cartoons moeten maken van Mohammed, dat Salman Rushdie met zijn Duivelsverzen zelf het gezocht heeft.
Keer op keer wordt het slachtoffer tot dader gemaakt.
Maar hey, als het niet persoonlijk uit iemands keyboard gerold is op dit forum, dan telt het plots niet meer voor de Rode Willem...
Geef dan toch die voorbeelden ! Als u ze in kranten leest, moet het toch een kleine moeite zijn ! Of fantaseert u gewoon dat u kunt lezen ? Door uw fantasie te blijven herhalen als een kapotte platendraaier uit de jaren 40, kunt u alleen op instemmende knikjes van andere personen die uw politieke waanideeën delen. Normale mensen schudden meewarig het hoofd voor zoveel onzin !

Citaat:
Mij gaat het erom dat het ene gevaar serieus overdreven wordt, en het andere gevaar dat jaarlijks vele duizenden slachtoffers maakt, islamgeweld geminimaliseerd wordt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191009_04653960
https://duitslandinstituut.nl/artike...nazi-netwerken
https://nl.wikipedia.org/wiki/NSU-moorden (- 10 moorden)
https://duitslandinstituut.nl/artike...raanslag-hanau (- 9 moorden)
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/ooste...g-asielzoekers
https://www.dekrantenkoppen.be/detai...-jaar-cel.html
https://www.demorgen.be/nieuws/honde...1990~b8477a13/ (- 100 moorden)

Citaat:
En neen, ik heb geen neonazistische sympathieën, u mag gerust mijn berichtjes daarop napluizen, van leugenachtige quatsch gesproken...
Ik zal uw berichtjes niet nalezen.
U hebt in dit vrije land het recht om te denken wat u wil.
Ik ook.
En het is niet omdat bepaalde moslim extremisten mij mijn vrijdenken willen afnemen, dat ik extreem rechtse niet-moslims dat recht ga toekennen.

Citaat:
In de wereld zijn vele zogenaamde korans. Onrealistische overtuiging dat de eigen visie, gebaseerd op mantras, denkbeelden, overtuigingen, politieke programma's, voetbal-peer-gevoel... de juiste is.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 januari 2021 om 12:25.
Oud 3 januari 2021, 12:32   #366
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Aangezien ik in geen enkele politieke stroming geloof, heb ik ook geen politieke koran en hoef ik mij niet vast te houden aan de correcte politieke waanbeelden die zo'n politieke stroming oplegt.
Als je woorden totaal verkeerd gebruikt, kun je natuurlijk van alles beweren, politiek correcte waanzin is wat je hier vertelt.
Koran is een zogenaamd heilig boek, het is geen strekking.
Je haalt alles door elkaar.
En neen, het gevaar zit niet bij de nuttige idioten die altijd weer de islam uit de wind zetten.

Citaat:
U fantaseert dus erbij wat er niet staat maar wel in uw kraam past.
Neen, ik kijk naar hun daden, wat veroordelen ze, en waarvoor zoeken ze excuses?
Ik zie dat ze heel hard tekeer gaan tegen 'islamofobie', tegen wat boegeroep op een concertje, maar tegelijk weinig te horen zijn als het om islamitisch geweld gaat.

Citaat:
Waar U ooit gelezen heb waar er ook maar één normaal iemand IS strijders of Islamitisch geïnspireerd geweld goed praat, dat moet u mij eens laten weten.
Dat is dus het soort demagogie dat jij ten toon spreidt.
Als ik dan met een voorbeeld kom, dan zal het zijn dat dit geen "normaal" iemand is.
Toch een poging, de zogenaamde 'expert' van de Syriëstrijders uit Vilvoorde, Hans Bonte, schrijft :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bonte
“Ik heb vier jonge gasten gezien, twintigers en één begin de dertig, die heel beïnvloedbaar zijn. Meelopers die hier problemen hadden met justitie, drugsrunners die uit naïviteit zijn meegestapt in een geflipt verhaal, vaak om aan hun problemen hier te ontsnappen.
en wat verder :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bonte
Veel van de Syriëstrijders hadden voordien al drugsproblemen, en in de gevangenis wordt dat alleen maar versterkt. Drugshandel is er alomtegenwoordig. Dat lijkt me niet echt een stap in de richting van een beter leven. Tel daarbij dat een job in de gevangenis nauwelijks geld opbrengt, en je zit met jonge gasten die in de verleiding komen om weer in de criminaliteit te belanden.
Dat klinkt niet als één grote apologie, zeker?
Die arme jongens toch, ze worden zo omringd door drugshandel, want die is overal, ze kunnen toch niet anders dan daaraan meedoen?
En dan is het toch maar een kleine stap naar IS?
Problemen met justitie is al één groot eufemisme voor crimineel zijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171015_03134240

Citaat:
Mocht er een persoonlijke opinie zijn die dit toch doet, zou dit onmiddellijk de aanleiding moeten zijn om die persoon elk openbaar forum om zijn mening te uiten af te nemen.
Maar hij is de zogenaamde expert.
En het treft, het is een rode...

Citaat:
Ik neem aan dat die labbekakken nog steeds fier zijn op hun daad. Net zoals sommige islamieten in groep "hoer" durven roepen naar meisjes. Ik neem aan dat die even fier zijn op hun stoerheid als die boe roepende blokkers.
Oh, maar die hoer roepende moslims zijn een heel ander paar mouwen.
Nooit "Femmes de la Rue" gezien?
Zelfs Westerse vrouwen gaan zich helemaal bedekken uit schrik voor deze tirannen.
Ik heb Isabelle A niets zien veranderen aan haar liedjes noch aan haar uiterlijk.

Citaat:
Geef dan toch voorbeelden. Als u dat zoveel gelezen of gehoord hebt, moeten er toch "bronnen" voor te vinden zijn.
Ik heb er nu 2 gegeven.
Het zullen weer de verkeerde voorbeelden zijn, zeker?
Diegene die niet in uw kraam passen...

Citaat:
Ik heb alleen, in de drie door u aangehaalde gevallen, afschuw voor zulke crapuleuze daden gelezen.
Ja, dan leest u heel selectief.
Die afschuw wordt direct gevolgd door een hele apologie : geen kansen gekregen, "problemen met justitie", moeilijke jeugd, racisme, ...

Citaat:
In de wereld zijn vele zogenaamde korans. Onrealistische overtuiging dat de eigen visie, gebaseerd op mantras, denkbeelden, overtuigingen, politieke programma's, voetbal-peer-gevoel... de juiste is.
Door dat woord totaal uit zijn context te rukken, kun je natuurlijk alles beweren.
Er is maar één koran, en die staat vol haat.
Oud 3 januari 2021, 12:58   #367
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie zegt dat dat de bijbel en Koran een beetje gelijk zijn heeft waarschijnlijk de koran niet gelezen.De boodschap in het nieuwe testament is een van hoop,liefde en gelijkheid (ook economisch),de koran gaat over een volledig systeem van het domineren van anderen,de profeet geeft in de koran onder andere tot 10 x toe de opdracht om tegenstanders te vermoorden of doet het zelf.Een van de vermoorde mensen had een spotlied gemaakt over de Islam (Charly Hebdo avant la lettre).Er staat overigens ook een klare wetgeving in de Koran,de sharia.Zo zal je volgens het erfenisrecht van de sharia een dubbel zo groot deel aan de mannen geven ten koste van de vrouwen.

De sharia is het woord van god,onnozelaars die beweren dat de sharia alleen voor extrimisten is dwalen.Groetjes van een atheïst.
Oud 3 januari 2021, 13:01   #368
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Wie zegt dat dat de bijbel en Koran een beetje gelijk zijn heeft waarschijnlijk de koran niet gelezen.De boodschap in het nieuwe testament is een van hoop,liefde en gelijkheid (ook economisch),de koran gaat over een volledig systeem van het domineren van anderen,de profeet geeft in de koran onder andere tot 10 x toe de opdracht om tegenstanders te vermoorden of doet het zelf.Een van de vermoorde mensen had een spotlied gemaakt over de Islam (Charly Hebdo avant la lettre).Er staat overigens ook een klare wetgeving in de Koran,de sharia.Zo zal je volgens het erfenisrecht van de sharia een dubbel zo groot deel aan de mannen geven ten koste van de vrouwen.

De sharia is het woord van god,onnozelaars die beweren dat de sharia alleen voor extrimisten is dwalen.Groetjes van een atheïst.
Een dikke 2!
Oud 3 januari 2021, 13:06   #369
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Ik heb er nu 2 gegeven.
Het zullen weer de verkeerde voorbeelden zijn, zeker?
Diegene die niet in uw kraam passen...
U geeft al antwoord in mijn plaats.
Of laat ons zeggen dat u een antwoord fantaseert in mijn plaats.
U geeft idd 2 voorbeelden.
1) Bonte : ik lees daar dat de IS strijders al crapuul waren voordat ze geronselde werden voor IS. Soort zoekt soort. Maar ik kan mij wel voorstellen, het ronselen van Jehova getuigen indachtig, dat moeilijke situaties worden uitgebuit om individuen in een zwakke positie tot nog raardere gedachten en handelingen te doen komen.
Ik lees nergens bij Bonte enige minimalisatie van de IS daden.

Femme de la Rue : Die reportage haalt een groot probleem aan. Het is aan de overheid om iedereen veiligheid te bieden (https://www.n-va.be/verkiezingen/ver...rd/lik-op-stuk
Citaat:
Het garanderen van ieders veiligheid is een van de kerntaken van de overheid.
. Zoals al meermaals gesteld, dat dit probleem blijft bestaan komt door het komplete falen van de overheid in haar kerntaak ieders veiligheid te garanderen. Maar als voorbeeld van islam-negativiteit is dit terecht een goed voorbeeld.
Anderzijds moet u het maar doen als blokker om wat te gaan staan schreeuwen tegen een kind van 16. Wat een stoere jongens ook dat zijn !

Citaat:
Door dat woord totaal uit zijn context te rukken, kun je natuurlijk alles beweren.
Er is maar één koran, en die staat vol haat.

Oud 3 januari 2021, 13:15   #370
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
1) Bonte : ik lees daar dat de IS strijders al crapuul waren voordat ze geronselde werden voor IS.
Kijk, hoe je zijn woorden nu verdraait om de indruk te geven dat het geen apologie is, hij zegt niet dat ze crapuul zijn, hij heeft het over meelopers, en hij zegt dat drugs alomtegenwoordig zijn, hij zoekt dus naar excuses waarom die 'arme jongeren' in de val gelopen zijn, alsof die jongeren slachtoffers zijn.
En nog erger, hij geeft zelfs al een apologie voor toekomstige misdaden... (het gevolg van in de gevangenis gezeten te hebben...)

Citaat:
Soort zoekt soort. Maar ik kan mij wel voorstellen, het ronselen van Jehova getuigen indachtig, dat moeilijke situaties worden uitgebuit om individuen in een zwakke positie tot nog raardere gedachten en handelingen te doen komen.
Ach, waar is mijn zakdoek, ik krijg medelijden met die arme 'slachtoffers', die daarna hoofden afhakken, en ons Westerlingen bedreigen dat we er allemaal aangaan omwille van dat kalifaat...

Citaat:
Ik lees nergens bij Bonte enige minimalisatie van de IS daden.
Hij maakt van de daders slachtoffers.
Als dat geen minimaliseren is!

Citaat:
Femme de la Rue : Die reportage haalt een groot probleem aan. Het is aan de overheid om iedereen veiligheid te bieden (https://www.n-va.be/verkiezingen/ver...rd/lik-op-stuk . Zoals al meermaals gesteld, dat dit probleem blijft bestaan komt door het komplete falen van de overheid in haar kerntaak ieders veiligheid te garanderen.
Voil?*, niet de criminelen zijn de daders, het is... iemand anders.
En deze keer kunnen jullie de schuld niet in de schoenen van het echte slachtoffer steken, de vrouw in kwestie die geterroriseerd wordt, want dat zou te doorzichtig zijn.
Dus is het maar de schuld van de Overheid.
U bent zelf al goed bezig met uw apologie, hee.

Citaat:
Maar als voorbeeld van islam-negativiteit is dit terecht een goed voorbeeld.
Anderzijds moet u het maar doen als blokker om wat te gaan staan schreeuwen tegen een kind van 16. Wat een stoere jongens ook dat zijn !
Moet je nu niet een hele apologie afsteken over waarom die mensen tot dat verschrikkelijke boegeroep zijn gekomen?
Net zoals Hans Bonte put u zichzelf uit in het zoeken naar excuses en drogredenen om de daders tot slachtoffer te verheffen.
Maar alleen van die moslims.

PS: ik denk niet dat er een wet is die boegeroep verbiedt, ik ben zeker dat veel artiesten zich daar anders wel op zouden beroepen.
Hoofden afhakken daarentegen, daar schijnt de unanimiteit over het strafbaar zijn wel redelijk groot te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 13:19.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:21   #371
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Zoals ik al zei: dat is jouw "Allah is groot" gewoon, ik heb u al lang uitgelegd waarom de aristocratie ook voor het 'overleven' verkieslijk is, zelfs al is dat niet eens haar directe focus. Het is de enige uitweg voor de mens uit de mimetische chaos.
Dat is blabla. Ja, voor een aristocratie is het uiteraard voordelig om aristocratie te zijn, zoveel is zeker.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:22   #372
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Het is de enige uitweg voor de mens uit de mimetische chaos.
Er moet geen uitweg zijn, he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 16:57   #373
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, zo "stoer" waren die blokkers niet.
Om iemand te onthoofden moet je niet persé stoer zijn, voldoende religieuze gekheid is al genoeg.
Citaat:
Een meisje van 16-17 intimideren, man, daar waren ze groots in.
Ze zullen achteraf thuis nogal fier geweest zijn !
Gezien het VB groot is geworden door de focus te leggen op de Vlaamse onafhankelijkheid én de maatschappelijke problemen die massa-immigratie - van vooral moslims – met zich meebrengt (en die problemen ondertussen zelfs voor een blinde zichtbaar zijn), is het niet te verwonderen dat er wel eens wat provocatie bestaat, in een omgeving waar die massa-immigratie wordt ‘goedgezongen’.
Echter, buiten wat zwak boegeroep van licht aangeschonken halb-starken, heb ik verder niks waargenomen van bloedvloeiende toestanden, itt situaties waar moslims menen beledigd te zijn.
Citaat:
Trouwens in deze draad gaat het over het neonazisme binnen het Vlaams belang / blok. Niet over de islam. Dus uw aandracht van die ene Mohamed is totaal naast de kwestie en zo off topic als het maar kan zijn !
Extremisme van welke oorsprong dan ook, heeft een externe vijand nodig om te kunnen gedijen.
De nazi's hadden de Jood, die van het VB hebben de Makak en de moslims hebben de Dhimmie als vijand of te onderdrukken groep.
Het succes van de ene is dus gerelateerd aan de bestrijding van de andere & viceversa.
Kortom, zonder aanslepende en toenemende islamproblemen, zou het VB nog steeds tegen de kiesdrempel aanschuren, dus mijn ‘aandracht’ is wel degelijk relevant in dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 januari 2021 om 16:59.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 19:09   #374
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is blabla. Ja, voor een aristocratie is het uiteraard voordelig om aristocratie te zijn, zoveel is zeker.
Nee, dat is geen 'blabla'. Je hebt de achterliggende redenering, die ik niet opnieuw ga herhalen, nog nooit ontkracht. Het enige wat je altijd probeert te doen, is het terugvertalen naar wat binnen je oogkleppen als gedachte toegestaan is.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 19:09   #375
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er moet geen uitweg zijn, he.
Maar ze is er wel.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 19:31   #376
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb het nagekeken. Ik was fout met mijn 'verbetering'. Sorry. Maar voor de rest sta ik beresterk.
Mensen die over spelling beginnen te neuten staan nooit beresterk.
Maar ik blijf bij de vaststelling dat u vindt dat u niet mag gaan stemmen volgens uw eigen normen. Het is dat of u bent geen moslim.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 januari 2021 om 19:43.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 19:53   #377
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Mensen die over spelling beginnen te neuten staan nooit beresterk.
Maar ik blijf bij de vaststelling dat u vindt dat u niet mag gaan stemmen volgens uw eigen normen. Het is dat of u bent geen moslim.

Hoe zou het nog zijn met de dirndl van Carrera?
Oud 3 januari 2021, 19:55   #378
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Kortom, zonder aanslepende en toenemende islamproblemen, zou het VB nog steeds tegen de kiesdrempel aanschuren, dus mijn ‘aandracht’ is wel degelijk relevant in dit onderwerp.
De relevantie van uw aandracht is nul komma zero.
Want deze draad is begonnen omdat een Vlaamse deerne in, godbetert, een
Dirndl bloemen is gaan leggen op een Duits Nazi graf in Nederland, en niet eens daarom uit het VB partij is gestoten.

Dus de extreem rechtse bliksemafleider om over "de islam" te beginnen is van hetzelfde (zeer lage) allooi dan de linkse stroman door over Hitler te beginnen. Dat laatste zou in de topic van deze draad trouwens wel degelijk geheel binnen het topic passen.

Ik merk dat het behoorlijk stil blijft als men de sympathisanten van de partij die neo nazi aantrekt confronteert met "Uylenhoeve" + "Waasmunster" + "Vlaams Blok".
Men kan daar lezen dat een VB lid, die het cafee open hield zelfs een Hess herdenking in dat estaminet heeft georganiseerd. De VB partij heeft die persoon niet eens uit de partij gesmeten. Wat alleen maar betekent dat ons Carrerake alleen maar stoelt op een diepgewortelde neo nazi traditie binnen die partij.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 januari 2021 om 20:05.
Oud 3 januari 2021, 21:29   #379
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Hoe zou het nog zijn met de dirndl van Carrera?
Die Carrera interesseert mij eigenlijk niet.
Iemand die het nodig vindt om bloemen bij een SSer te leggen heeft ze niet allemaal op een rij.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 januari 2021 om 21:30.
Oud 3 januari 2021, 21:32   #380
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
De relevantie van uw aandracht is nul komma zero.
Want deze draad is begonnen omdat een Vlaamse deerne in, godbetert, een
Dirndl bloemen is gaan leggen op een Duits Nazi graf in Nederland, en niet eens daarom uit het VB partij is gestoten.
Neen ? Waarom dan wel.
Omdat ze dat charter niet wilde ondertekenen ?
Dat is een drogreden jongen als je dat niet door hebt ben je gewoon dom.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be