![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brugge is een groot ziekenhuis dicht tot 4 januari, dankzij de lockdownfeestjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of ligt het vol mensen die met feestvierders in contact zijn gekomen? En als dat zo is, kan je daarvan wel een bron delen he..? Want dan zou trouwens blijken dat contact-tracing wel werkt, al horen we daar vreemd genoeg niets meer over.. Of bedacht je dat het ene wel met het andere te maken moet hebben, want er was een feestje en -op het zelfde moment- zijn mensen besmet geraakt die nu in 't ziekenhuis liggen.. en dat kan geen toeval zijn hé.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekkere gourmet.
Flikker op met je corona!
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, al het personeel is een heel groot lockdown feest gaan houden, en heeft het ziekenhuis op slot gedaan omdat er niemand nog aan 't werk was ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
minder zieken he
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conclusie die ik uit die 'goede zaak' daar in Waterloo trek, is dat het 'normale leven' waar u ooit naar terug hoopt te kunnen & mogen gaan voltooid verleden tijd is. En dat ik dat blijkbaar te danken heb aan personen van uw 'kaliber', mensen die zich van in het begin laten vangen en ringeloren hebben door de 'oorlogsretoriek', door de emo-over-exploitatie, door het leugenpaleis, door de paniekzaaierij, door de dwingelandij, ... en dan ook nog eens het lef hebben zich te verontwaardigen over mensen die het niet bepaald begrepen hebben op de zovéélste doodscultus - dat is exact wat héél die corona-waanzin in een mum van tijd geworden is - die 'bevoegde' anderen toelaat hen het leven zuur te komen maken, te vergallen, te verwoesten. Mijne zak kunnen jullie dus alleszins opblazen, met z'n allen tegelijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() @schoof: dat wil niet zeggen dat ik je voor ‘de rest’ ook gelijk geef. ![]()
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bah |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt u daarvoor naar Brussel - ik betaal u de heen- én terugreis - of neem ik de trein naar waar het ook moge zijn waar u in uw kot bent gekropen én gebléven en met uw sociale bubbel bent gaan foefelen (ja toch?)? Voor het opblazen van uw zak beschik ik over een fietspomp. Daarmee kan ik ineens ook mijn armspieren in conditie brengen. Dat bespaart mij alvast een bezoek aan een fitness-centrum. Ik kan evenwel ook mijn longen trainen: ik heb hier nog een setje duurzame blaaspijpjes liggen. Om maar te zeggen: 'graag!'
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |