![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we het daar alvast eens over zijn ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 februari 2022 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA moest juist niets doen, een tijdelijke maatregel stopt nu eenmaal op de einddatum. Dat is eigen aan een tijdelijke maatregel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 februari 2022 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je blijft precies plakken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150722_01787360 Citaat:
Citaat:
https://www.gva.be/cnt/aid1498395 Citaat:
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabeltjes? U bent precies kort van geheugen? We hebben u een paar berichten geleden nog gewezen op dat feit en toen was het u zogezegd ontgaan. Mij lijkt het eerder dat je de feiten gewoon negeert als ze u niet bijster goed uitkomen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
|
![]() Achteraf, na alles bekeken te hebben, hoeft u echt nergens patronen te zoeken of te zien.
Ik had alweer gelijk. De VDL BTW verlaging was GEEN tijdelijke maatregel. Wel werd er een evaluatiemoment opgenomen in de wet. De N-VA (en drie kleine hoertjes die zich voor de macht prostitueerden), dan mee aan de macht, heeft actief en bewust de asociale maatregel goedgekeurd om de BTW terug tot het luxetarief op te trekken. Veel hemdzetterij was er alweer niet bij. En alweer stel ik vast dat enkele rechtsen de recente geschiedenis naar eigen goeddunken willen aanpassen. Jammer maar helaas zijn er in België nog mensen met een werkend geheugen.
![]() |
#376 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik wel niet correct vind is dat gas en electra worden beschouwd als luxeproducten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat u zichzelf in het hemd zet. er staat letterlijk Citaat:
En bij dat evaluatie moment heeft de asociale N-VA mee gestemd om de BTW verhoging van 6 naar 21% goed te keuren !!!!
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens nog eens die BTW verlaging van Van De Lanotte was geen tijdelijke maatregel. Er was een evaluatiemoment ingelast in de wet. Maar nergens staat het woordje tijdelijk !!!!!
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 4 februari 2022 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mijn veertien tot mijn 51. Hard gewerkt, daarna opzij gesmeten want invalide.
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De fout van de Vlaamse regering. |
|
![]() |
![]() |