![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister-President
|
![]() wat hebben we gheleerd
katoliek onderWIJS GemeenschapsONDERwijs en wat nog ???????????????????????????????????????????
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk zeker niet dat de usual suspects die de Bruine Club verdedigen dat gaan bekijken. JVDB is hier nu (jammer genoeg...) niet meer actief maar hij heeft echt een hele schare volgers gemaakt. -breng niets bij in discussies -ontken alles als het over de extreem rechtse horde gaat -als het écht niet te ontkennen is, minimaliseer het dan -als zelfs dat niet lukt : haal dan een whataboutism boven -in absoluut uiterste nood : begin te lullen over de PS -stel vragen, vragen, vragen, vragen... -hou ze daarmee bezig -geef ze 'huiswerk' -vraag ad nauseam hetzelfde -negeer de antwoorden -stel dezelfde vraag opnieuw, jarenlang desnoods - "zeg mij eens..." - "maak eens een lijstje met..." - "vertel eens wat..." - "som eens op... " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister-President
|
![]() er komt 1 koepel Vlaams Onderwijs Slimmer VOS
Que Vos
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het forum kunt volgen, is dat toch wel een sterke indicatie dat je niet blind bent. Waarom dan niet gewoon de beelden bekijken van zijn zattemanspraat ? Die spreken toch voor zich ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten ondertussen waarom het onderwijs een ramp is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het onderwijs is al 30jaar aan het aftakelen.
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de pluralis majestatis maar achterwege... Iedereen spreekt hier voor zichzelf en enkel voor zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALS het dan toch zou waar zijn, waarom dan nu melding maken, en niet een maand geleden ?? Klop zoveel je wilt nog op diezelfde nagel, je gelijk haal je nooit, tenzij voor een spiegel.
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : ondertussen hebben zowat alle vlaamse kranten websites de link op hun pagina gezet zodat de brave burger zelf naar zatte Ben kan luisteren en kijken.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 januari 2023 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ?? Alleszins niet De Morgen en ook niet de nieuwssite vd VRT, nochtans DE twee nieuwssites die zowel VB als N-VA rauw lusten. Nog veel plezier met uw dooi mus, ik zou ze laten opzetten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 januari 2023 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt toch zeker niet dat een minister veel invloed heeft op gans het systeem van apparatchiks in het onderwijs die bepalen wat er gebeurt he. Zelfs zonder minister draait het onderwijs voort. Die ministers zijn maar decoratie, of die nu zat zijn of niet speelt geen rol. Die hebben geen enkele functie in het laten draaien van het onderwijs. Die kunnen in het beste geval het spel nog wat meer in het honderd sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je het niet goed snapt... De twee grootste kranten van België (HLN en Nieuwsblad, plus een zusterkrantje HBVL brengen gewoon verslag over feiten. En ze stofferen dat met beelden. Of die beelden nu via De Morgen of VRT beschikbaar zijn, maakt geen bal verschil. Ze zijn er. Die fabuleer je niet even weg... Zatlap Ben zat poepeloerezat te wauwelen in het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sorry mannen, maar ik was nog een beetje zat van op het verjaardagsfeestje van mijn hangbuikzwijntje 'kotelet'. Volgende keer probeer ik nuchter naar het parlement te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ik ken Jan Jambon" "ik ken Zulma Demir" Daar komt nu nog eentje bij : "ik ken zatte Ben" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk de beelden, het is totaal onduidelijk over wat hij zat te lallen. Op basis van de beelden denk ik dat Ben het zelf niet meer weet. Die zat gewoon op automatische piloot te zwammen en probeerde met wat gekunstelde grootspraak en bravado tgo Rzoska te maskeren dat hij strontzat was. Epic fail...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer |
|
![]() |
![]() |