![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mooi, mooi ... Wees alvast niet boos dat ik speciaal voor u een uitzondering maak en uw tekst ook niet volledig lees. Misschien snap je dan wat de waarde is van een post volledig te lezen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 4 augustus 2005 om 12:46. |
|||||
![]() |
![]() |
#362 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien dit niet het gevolg is van het feit dat zij vreemdelingen zijn maar van het feit dat ze arm zijn of gediscrimineerd worden, dan moet men het probleem van de armoede en de discriminatie aanpakken, en niet van de vreemdelingen. Is wel echt een klein verschilletje, niet? |
|
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als dat het gevolg is van het feit dat zij arm zijn of gediscrimineerd worden, dienen we misschien ook eerst eens even te kijken naar het waarom daarvan. Zo zou het lang niet de eerste werkgever zijn die ik hoor vertellen dat ze niet langer mannelijke Marokkanen aannemen omdat ze met het gros ervan niets anders dan probelemen hebben...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#365 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb overigens eerder een probleem met de manier waarop het VB wordt aangepakt. Daarom ook mijn schrijfsels.
|||||
![]() |
![]() |
#366 | |
Parlementslid
|
![]() feremans haalde aan, in zijn post #353:
Citaat:
uiteindelijke bekentenis/antwoord dat er inderdaad meerdere mensenrassen bestaan. Je bemerkt, zoals ook Jensen en Pedator dit reeds noteerden, dat je dit kan zeggen zonder racistisch over te komen. Nog enkele opmerkingen : 1. Een Harvard-Prof, Jensen in dit geval, niet bepaald een zwaargewicht noemen, dat zou ik ondertussen maar vergeten. Je maakt er je alleen belachelijk mee. Ten andere, die "vervelende" Predator is, nog altijd, ondanks dat hij op pensioen ging op 28/06/2005, nog altijd Full-Prof mét leerstoel in Harvard; mijn opvolgster is mijn oudste dochter. Tiens, ... intelligentie zal toch iets met de genen te maken hebben zeker. 2. Tiens, ... intelligentie zal toch iets met het ras te maken hebben zeker ? Absoluut voor wat de aanstaande 'doctors' betreft. Vorige maand heb ik dat nog kunnen konstateren; een mens moet wat bijverdienen hé feremans ! Van de aanstaande 'doctors van het zwarte ras', mislukken nog altijd méér dan 1/3 van de kandidaten, ondanks alle mogelijk hulp - méér hulp dan de witten krijgen - en de voor hen onbestaande financiële problemen. feremans, dit is een feit waar we, ondanks alle sociologisch onderzoek, géén echt antwoord op vinden en uiteraard niets met pseudo-racisme te maken heeft. Ook in Stanford, ... mijn opvolger is mijn oudste zoon - Tiens, ... intelligentie zal toch iets met de genen te maken hebben zeker -, noteren we hetzelfde ... Beste Groeten !
![]() |
#367 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
- je gebruikt een demagogisch trucje om toch maar te stellen dat ook ik in rassen "geloof". Ik spreek over god, zelf over goden. Ik ontken er het bestaan niet van in die zin dat ik natuurlijk het fenomeen godsdiensten of de verschillen hiertussen onderken. Dit maakt me niet tot een gelovige, zoals wel iedereen klaarblijkelijk zal inzien. Net zomin geloof ik in een biologische opdeling van het mensenras in subcategorieên. Niet omdat mij dat niet uitkomt, maar omdat deze hypothese herhaaldelijk is gefalsifieerd. Ik geef u alle kansen om met overtuigend materiaal van het tegenovergestelde te komen en wat doet u: U komst eerst met iemand af die u zelf nadien afvalt, of althans van mindere kwaliteit beschuldigd, nadien komt u af met iemand die helemaal niet beweert wat u wil aantonen, wel integendeel en die u theoriën in de mond legt die hij weerlegt. Dat is intellectuele oneerlijkheid en die wordt mijns inziens noch in Stanford, nog in Oxford nog in Bejin hoog geacht in academische middens. - Zoals ik in een vorig schrijven stelde beweer ik niet dat Jensen geen oprechte en hoogstaande wetenschapper zou zijn. Dit sluit overigens niet uit dat hij zelf in dat geval stommiteiten zou kunnen uitslaan: Einstein was er eerst een paar keer op en sloeg er dan dertig jaar totaal naast. "Magister dixit "is geen argument. Ik vermelde ook Lorenz, en zijn rassentheorie en vondt zijn geschriften over kippen een nobelprijs waard. Maar de nonsens die hij daarvoor vertelde blijft daardoor niet minder waardeloos. Een gezagsargument telt niet. Er zijn al heel waardeloze wetenschappers heel ver opgeklommen omdat zij enorme maatschappelijke, familiale en/of politieke steun hadden. Ik ken omgekeerd brillante geleerden die geen enkele kans krijgen omdat ze die niet hebben of omdat ze belangrijke en machtige vijanden hebben. Ik kan daar zelf heel goed over meepraten ten andere. Overigens vermeldde ik dat Jensen in mijn ogen misbruikt werd, althans zijn conclusies, omdat men IQ en intelligentie door mekaar haspelde bij het interpreteren van zijn wetenschappelijk werk en ook omdat men daar totaal irrelevante en onterechte afleidingen uit wenstte te maken. Vaak worden ernstige studies gebruik voor zaken waar ze niet voor bedoeld zijn en ook niet voor geschikt. Bijvoorbeeld de statistieken over criminaliteit énkel koppelen aan de nationaliteit van de misdadigers is onjuist omdat men hier appelen met citroenen vergelijkt. - Uw bewijs van de erfelijkheid van intelligentie is potsierlijk, wanneer het over je familie gaat. Het laat wenkbrauwen fronsen. Deze stiuatie is nu eenmaal te verklaren door allerlei zaken die niet specifiek met aangeboren intelligentie te maken hebben maar met milieu. Ik ken veel kinderen die bakker zijn, beenhouwer of dopper en wiens vader, grootvader en overgrootvader dat ook waren. Toch zou het hillarisch zijn om hieruit af te leiden dat er een bakkers-, een beenhouwers- of een doppersgen bestaat. Daarenboven zou ik graag uw echtgenote ontmoeten. Indien immers intelligentie aan de basis ligt van de promotie van uw kinderen tot hoogleraar dan dient deze vrouw een geniale intelligentie te bezitten: hoe kan men anders het fenomeen verklaren? ![]() - Ik wacht nog steeds met ongeduld op de weerlegging van mijn eenvoudige, genetische verklaring gebaseerd op middelbare school wiskunde waarom elke rassentheorie genetisch nonsens is. Ik vrees dat ik op Godot wacht. - In het algemeen vind ik dat uw werkwijze niet wetenschappelijk is omdat u niet systematisch en grondig ingaat op mijn zeer duidelijke argumenten, omdat u wetenschappelijk onderzoek aanhaalt dat bij nader onderzoek enorm gebiased is door het feit dat het gebeurde onder de sponsoring van een rabiaat racistische organisatie en dat u tenslotten aan vervalsing doet door bepaalde hypothesen in de mond te leggen van mensen die deze niet hebben verkondigd. Dergelijke handelswijze getuigt niet van een grondige onthechting die de wetenschap als fundament behoeft maar welintegendeel van een fanatiek engagement dat deze waardeloos of tenminste heel verdacht maakt. De self-fullfilling profecy als basis van de wetenschap maken is ze verkopen aan de duivel, dat kan geen weldenkend academicus ooit ambiëren. Voor mij blijft de stand, hoe spijtig ik dit ook vind voor uw universiteit niet bepaald in uw voordeel, en voel ik u afglijden. Beste groeten, Eric[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 augustus 2005 om 14:28. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mooie argumentatie. Sublieme argumentatie. Zoals ik dus al had aangekondigd ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#369 |
Vreemdeling
|
![]() Vlaams Belang zelf is zogezegd NIET racistisch tot ze macht krijgen , maar hun kiezers verraden hun plannen de wereld in te sturen.
Dood aan moslims , moslims zijn stom , weg met moslims , dit is meer dan discriminatie dit is gewoon ANTISEMITISME wel wij zullen eens tonen wat wij doen met zo irritante klootzakken... |
![]() |
![]() |
#370 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op voorhand jezelf indekken tegen de kritiek die ongetwijfeld op jouw nonsens komt, is natuurlijk heel makkelijk. Het zegt meer over jou dan over mij.
|||
![]() |
![]() |
#371 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de grootste antisemieten zijn juist de moslims. antisemitisme is haat t.a.v. de joden
![]() |
#372 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#373 | ||
|
![]() Citaat:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je in dit debat tussenkomt waar je klaarblijkelijk de eerste letter niet eens van snapt. Ocharme. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar weten sommigen op dit fora nog niet dat de grappen die zij zich permiteren tot een even luide klop op de deur van bepaalde gerechterlijke diensten kan leiden als het beoefenen van de hobby van pedofylie. Er zal binnenkort wel meer op het vermijden van daden die mensen kwetsen en die daarenboven tot vervolgingen kunnen leiden worden gelet. |
|
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#376 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik denk dat je aan kortetermijngeheugenstoornissen lijdt. ik heb al vaker gezegd waarom o.m. je biologische meetkundige rij waardeloos is, enkel negeer je mijn standpunten en zever je vrolijk verder. ik en anderen hier hebben al genoeg tegenargumenten gegeven om van je politiek correcte Atlantikwall geen meter overeind te houden. zet je oogkleppen es af en kom terug naar de realiteit. je marihuana weggooien kan ook helpen ![]()
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
De één vormt zijn S.A. (vooraleer ze door de S.S. wordt uitgemoord) de andere vormt zijn eigen militie. En zo gaan we weer een stapje terug in de beschaving. Zolang men niet inziet dat alle mensen gelijke rechten hebben overal en dat problemen er zijn om door overleg en wederzijds respect politiek te worden opgelost en niet door expatriering, discriminatie, kampen (al dan niet vernietigingskampen) en door eerlijke informatie (en niet door zwartmakerij en pseudo wetenschap om mekaar zwart te maken) door samenwerking en niet door discriminatie, door te leren samenleven en niet door mekaar in getto's te steken, door naastenliefde en niet door haatcultuur, door het begrip samaritaan te promoten en niet zeloot of extremist, door mekaar een hand te geven en niet de vuist te zwaaien, door mekaar te begrijpen en niet door caricaturen te maken van mekaar gaat het fout lopen. Dit belet niet dat men de stommeriken die dat alles tochn niet willen inziet maar moet laten doen: het zijn de die die we moeten pakken, beschimpen, opsluiten, vernederen, veronozelen enz... Want we moeten eerlijk zijn: iedereen verdient waarom hij vraagt, en de wereld is nooit verbeterd door de gekken en de moordenaars vrij te laten rondlopen en aan te moedigen. Wat gewoon bevestigd dat de uitzondering de regel bevestigd en dat wij kaatst de bal moet verwachten. Moeilijk is dat niet, maar er zijn er die hardleers zijn en dan blijkt dat wie niet horen wil zal voelen. Ik ben persoonlijk pascifist maar ik verwacht dat de pipo's die graag een robbertje vechten vaak de eersten zijn om serieus klop te krijgen. Ik zal dan een traantje wegpinken. Een traantje. |
|
![]() |
![]() |
#379 | ||
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk om aan iemand die duidelijk totaal niet snapt wat erfelijkheidsleer is om verder te doen met een discussie daarover. VOor de mensen die twijfelen aan deze uitspraak citeer ik jouw eigen tekst nog eens: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#380 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
trouwens, zijn machten en wortels niet iets voor het lager secundair onderwijs?