Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 16 augustus 2005, 16:56   #361
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik haat wel degelijk mensen hoor.. ik durf dat rustig toegeven en dit in tegenstelling tot de zich "perfect" voordoeners hier.

Soms haat ik de rest van de wereld, dan haat ik iedereen... maar soms dan haat ik mezelf alleen...
Ik haat racisten, vooral als het buitenlanders zijn en Franstaligen.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 16 augustus 2005, 16:57   #362
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Nooit goed begrepen wat de lol is van het spotten met "voil janetten". Maar ja, folklore nietwaar...
Niet mijn probleem als u niet kan omgaan met oude tradities die gepaard gaan met leute en vertier.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 03:04   #363
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Tja... ....waren ze daar in Aalst maar de traditie trouw gebleven met die goede oude lampekap over het hoofd....tssss....

Die had ik weldegelijk, maar speelde ze elf stammenees eerder kwijt......
Oud 17 augustus 2005, 03:06   #364
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik haat supe@staaf.....
Is dat familie van mij?
Oud 17 augustus 2005, 09:26   #365
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Moest ik geel bollekes gebruiken zou daar nen hele vetten knipoog achter gestaan hebben he Staaf.

Aangezien het toch mijn zwanezangweek is hier zeg ik het effe open en bloot tegen U :
Ik ben het helemaal oneens met U wat uw verdediging van Belgie betreft, maar ik heb genoten van de schitterende manier waarop U zich op andere gebieden (waar ik het meermaals met U eens was en soms ook wel oneens) wist te verdedigen en uw standpunten naar voor bracht.
Als "Vijand" acht ik U veel hoger dan heel de BUB kliek bij mekaar.
Ik vraag mij trouwens af hoeveel keer U al de haren uit uw hoofd hebt gerukt bij de zoveelste kemel van die Bubclub.... ?

Ik denk dat ik U misshien wel mijn meest gewaardeerde tegenstander (op Belgisch gebied toch) mag en moet noemen.

allez zweef maar even rond in hogere regionen na deze lofzang en hopelijk gaat ge (en liever vlugger dan later) toch op uw bek, samen met Belgie.

Desondanks toch vriendelijke groeten en veel plezier met karnaval in Aalst en in de rest van Vlaanderen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 17 augustus 2005, 09:57   #366
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mooi gezegd Tegendradigaard.

Wat bedoel je met je 'zwanezangweek hier'?
Ik vond al dat we je hier veel te weinig zien de laatste tijd.
Je gaat ons toch niet verlaten, hoop ik?
Oud 17 augustus 2005, 14:07   #367
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest ik geel bollekes gebruiken zou daar nen hele vetten knipoog achter gestaan hebben he Staaf.
Daar verschiet ik niet echt van.

Citaat:
Aangezien het toch mijn zwanezangweek is hier zeg ik het effe open en bloot tegen U :
Ga je ons weer verlaten?
Jammer!

Citaat:
Ik ben het helemaal oneens met U wat uw verdediging van Belgie betreft,
Dat kan ik best aannemen.
Ik ben het immers ook niet eens met de 'aanval' op België door VB, N-Va etc.

Citaat:
maar ik heb genoten van de schitterende manier waarop U zich op andere gebieden (waar ik het meermaals met U eens was en soms ook wel oneens) wist te verdedigen en uw standpunten naar voor bracht.
(=vals bescheiden blozende Staaf)

Citaat:
Als "Vijand" acht ik U veel hoger dan heel de BUB kliek bij mekaar.
Ik vraag mij trouwens af hoeveel keer U al de haren uit uw hoofd hebt gerukt bij de zoveelste kemel van die Bubclub.... ?
Ik ga de BuB zeker niet vrij pleiten van onhandigheidjes.
Het grote verschil tussen BuB en andere partijen: BuB betaalt zijn fouten zelf. Soms is de prijs enkel het verdragen van jullie spot.
De fouten van CD&V//SP-a//VLD betalen gij en ik cash.....

Citaat:
allez zweef maar even rond in hogere regionen na deze lofzang en hopelijk gaat ge (en liever vlugger dan later) toch op uw bek, samen met Belgie.
Zolang mijn topic good-morning België loopt, bestaat België.
Ik verbind er zelfs mijn forumbestaan aan.
Als België verdwijnt, verdwijnt Staaf ook: dan is hij uitgezongen..........

Citaat:
Desondanks toch vriendelijke groeten en veel plezier met karnaval in Aalst en in de rest van Vlaanderen.
Dankjewel, en tot ziens, hopelijk.
Oud 17 augustus 2005, 15:58   #368
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Je gaat dan toch geen zelfmoord plegen zeker?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 17 augustus 2005, 16:11   #369
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Als België verdwijnt, verdwijnt Staaf ook: dan is hij uitgezongen..........

Staaf is er nog steeds van overtuigd dat als Vlaanderen binnenkort onafhankelijk wordt en hij bijgevolg hopelijk de door mij beloofde (en vetbetaalde) topfunktie zal opnemen hij plotseling niet meer op ons forum zal mogen verschijnen.
Neen mijn beste, niets is minder waar; wel in tegendeel: op dat ogenblik heeft onze prille democratie nood aan leiders/denkers zoals jij om een ware modelmaatschappij op poten te zetten met BROV als topinstrument voor het installeren én in stand houden van een échte democratie.
Oud 17 augustus 2005, 17:26   #370
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat zou ik nog willen meemaken in mijn leven, zie!
Oud 17 augustus 2005, 18:03   #371
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
ik wil alvast geen homo-adoptie...
Als u geen homo bent, kan ik dat begrijpen.

Ik vroeg me gewoon af wat er tegen is. Een objectieve wetenschappelijke studie? Ik kan niet geloven dat geen enkele homo in staat is om kinderen op te voeden.

Wat dan met één-ouder-gezinnen of "gewone" adopties? Echtscheidingen verbieden?
Hans1 is offline  
Oud 18 augustus 2005, 09:50   #372
Armadel
Gouverneur

Armadel's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp eerlijk geezgd de hetze rond homohaat niet. Is het omdat het een minderheid is dat men plots er niets meer over mag zeggen dat eventueel kwetsend kan overkomen? Meer nog, waarom kan een homo een hetero aanklagen wegens discriminatie, maar een hetero een homo niet als hij een bar binnen wil waar enkel homo's binnen mogen? Ik zie daar geen verschil met een allochtoon die geweigerd wordt in een discotheek.
En ja, ik ben tegen homohuwelijk en homo-adoptie. Een kind dat enkel maar in contact komt met homo's gaat dat als de norm beschouwen en mijn inziens is dat nog steeds niet de norm. Hoewel... Als ik naar "parties" als Navigaytion zie dan moet ik zeggen dat ze enkel bevetsigen wat ik er oorspronkelijk over dacht en nog steeds denk.
Oud 18 augustus 2005, 10:00   #373
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De meerderheid van homo's is geen voorstander van homo-adoptie of staat er onverschillig tegen.

Citaat:
Ik vroeg me gewoon af wat er tegen is. Een objectieve wetenschappelijke studie? Ik kan niet geloven dat geen enkele homo in staat is om kinderen op te voeden.
spijtig genoeg is er tot nu geen objectieve wetenschappelijke studie daarover of toch geen die het daglicht mag zien. Vindt maar een wetenschapper die zijn carriere wil wagen met zo'n studie. En misschien zijn er wel homo's die kinderen een degelijke opvoeding kunnen geven maar als men kijkt naar de homo-minderheid die ijvert voor homo-adoptie dan twijfel ik sterk dat die daar tussen zitten.

Citaat:
Dat zijn spijtige maatschappijverschijnselen (op de gewone adopties na) die men niet zal oplossen door homo-adoptie maar door een mentaliteitsverdering bij de mensen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 18-08-2005 at 11:00
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De meerderheid van homo's is geen voorstander van homo-adoptie of staat er onverschillig tegen.

Citaat:
spijtig genoeg is er tot nu geen objectieve wetenschappelijke studie daarover of toch geen die het daglicht mag zien. Vindt maar een wetenschapper die zijn carriere wil wagen met zo'n studie. En misschien zijn er wel homo's die kinderen een degelijke opvoeding kunnen geven maar als men kijkt naar de homo-minderheid die ijvert voor homo-adoptie dan twijfel ik sterk dat die daar tussen zitten.

Citaat:
Dat zijn spijtige maatschappijverschijnselen (op de gewone adopties na) die men niet zal oplossen door homo-adoptie maar door een mentaliteitsverdering bij de mensen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
spijtig genoeg is er tot nu geen objectieve wetenschappelijke studie daarover of toch geen die het daglicht mag zien. Vindt maar een wetenschapper die zijn carriere wil wagen met zo'n studie. En misschien zijn er wel homo's die kinderen een degelijke opvoeding kunnen geven maar als men kijk naar de homo-minderheid ijvert voor homo-adoptie dan twijfel ik sterk dat die daar tussen zitten.

Citaat:
Dat zijn spijtige maatschappijverschijnselen (op de gewone adopties na) die men niet zal oplossen door homo-adoptie maar door een mentaliteitsverdering bij de mensen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 18 augustus 2005 om 10:00.
jan hyoens is offline  
Oud 18 augustus 2005, 10:01   #374
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Ik ben tegen homo-adoptie..

Imans zijn tegen homo's toch blijven linkse homo's voor de Islam opkomen

Doe maar eens normaal, is al erg genoeg zo
Mosasaurus is offline  
Oud 18 augustus 2005, 10:05   #375
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Mooi gezegd Tegendradigaard.

Wat bedoel je met je 'zwanezangweek hier'?
Ik vond al dat we je hier veel te weinig zien de laatste tijd.
Je gaat ons toch niet verlaten, hoop ik?

Tja Knuppel aan alles komt een einde he.
Ook aan mijn aanwezigheid hier. Ik verander van werk binnenkort en deze week is de laatste week dat ik ongestoord op het werk kan internetten en mijn mening hier spuien.
Ik heb nu wel voor thuis ne supersnelle computer gekocht en misschien kan ik daar (als ik mijn vrouw gerust kan laten... of is het omgekeerd... tja wel euh swat laat ons de kerk in het midden houden en rustig onder mijn sloef kruipen...) wel 's avonds op 5 minuten kwijt waar ik hier een halve dag voor nodig heb ?

Dus normaal ga ik niet meer terugkomen, toch niet meer in de dag, wie weet 's avonds...

Maar ik zal vele missen hoor... alhoewel.... whoeeehaaaaaa LOL...
Over mijzelf maak ik mij geen begoochelingen. De Tendradigaard-haters zullen blij zijn en de niet haters zullen binnen 3 maand zeggen : Tegenwiedigaard... ???

Thats Internet he, thats life....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 18 augustus 2005, 11:32   #376
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja Knuppel aan alles komt een einde he.
Ook aan mijn aanwezigheid hier. Ik verander van werk binnenkort en deze week is de laatste week dat ik ongestoord op het werk kan internetten en mijn mening hier spuien.

Niet de eerste keer dat je dit post!!!
Veranderde je opnieuw van werk?
Oud 18 augustus 2005, 11:38   #377
Tegendradigaard

Standaard

Neen maar sinds ik mijn vooropzeg uitdoe heb ik hier een charmantje jongedame op mijnen schoot gekregen... allez naast mijnen schoot eigenlijk he... maar ge begrijpt ik wil da juffrake nie al mijn slechte gewoonten aanleren he.
Dus had ik drie maanden gelden al laten weten dat ik bijna niet meer zo veel zou kunnen komen, maar nu is ze met vakantie (en ik volgende week) en dus kan ik deze week nog eens mijne gang gaan he...

't zou maar erg zijn he meer dan 20 jaar bijdezelfde firma werken en dan op 3 maanden tijd twee keer van job veranderen..

neen, neen, neen, ik ga nu aan mijn werk beginnen en bij mijne nieuwe werkgever beginnen met de bedoeling daar te werken tot aan mijn pensioen... whenever that may be...

Oud 18 augustus 2005, 11:42   #378
Tegendradigaard

Standaard

Laat in ieder geval dit duidelijk zijn : ik haat geen jongedames.....

hopelijk leest mijn vrouw of mijn kinderen dit niet want dan kan ik vanavond op het matteke slapen naast ons bed en als ge dan weet dat er zelfs geen mat naast ons bed ligt....

Misschien haat de jongedame mij wel binnenkort als ik weg ben en zij op eigen benen zal staan en zij alles wat ik nu opvang voor haar, over haar eigen hoofd gestort krijgt....

Oud 18 augustus 2005, 11:46   #379
Tegendradigaard

Standaard

Kan dan iemand in mijn plaats de topic openen

Jongedame haat Tegendradigaard...

amai ik begin serieus door te trappen op het laatste he...
alhoewel... dat deed ik wel meer hier he...

ik ken het antwoord wel hoor ge moet er nie echt op antwoorden.

Terug on topic :
Homo's haten VB-haters... of zo iets toch

Oud 18 augustus 2005, 12:29   #380
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus had ik drie maanden gelden al laten weten dat ik bijna niet meer zo veel zou kunnen komen

Staaf heeft dus blijkbaar nog geen Alzheimer.
Wie schrijft, die blijft (in mijn geheugen)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be