Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2005, 08:20   #361
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik zie niet in waarom ik zo'n trip moet maken om daarnaar te gaan kijken.
Best dat die stenen vandaar komen.
Daar gaat het mij ook niet om, waar het me wel om gaat, nogmaals, en die vraag heeft u vakkundig ontweken is hoe het ging.
Trouwens ... die steentjes waar u het zo categoriek over heeft wegen wel enkele tonnetjes, vooral die van Stonehenge zijn niet de minste: 25 ton en 6 meter hoog....
Die komen trouwens niet van in de buurt, maar van Zuid Wales, zo'n 200 ?* 300 km verder. Kan u verklaren hoe ze die stenen op hun plaats hebben gekregen?
En hoe ze dan daar ook nog een laagje stenen bovenop hebben kunnen leggen, horizontaal op de verticale?

Van Thera heb ik eerlijk gezegd nog nooit is gebeurd.
Van Atlantis kan men zogezegd geen bewijs aanhalen, eerlijk gezegd was ik aan het wachten totdat u dat zou zeggen ... Over Atlantis wordt gewoon geen bewijs in de openbaarheid gebracht, het wordt gevonden en doodgezwegen ... maar het onderzoek naar Atlantis is verder gegaan, en wel met een heel nieuw uitgangspunt: Atlantis werd altijd gezocht op die plaatsen waar men dacht dat Plato naar verwees in zijn dialogen (Atlantische Oceaan of Middelandse zee) maar er werd nooit rekening gehouden met het feit dat toen de kaarten heel anders lagen. (Het gaat over zo'n 11 000 jaar geleden volgens de dialogen van Plato). Maar intussen zijn de continenten heel wat verschoven en zien de wereldkaarten er heel wat anders uit. Als men dit in rekening bracht kwam men heel nieuwe gegevens uit, namelijk dat Atlantis ergens zou hebben gelegen waar nu Japan lag. Dat werd onderzocht, en leidde tot deze website: www.atlantis.org .

Ik ben blij dat u dat genoegen heeft.
Ik ken zelf ook een aantal archeologen, eerder toevallig, het zijn bijzonder boeiende en gepassioneerde mensen vind ik, by the way.
Maar, ik bedoelde geen samenzweringstheorie. Het zijn niet de archeologen die bepalen wat er in het nieuws komt bijvoorbeeld. Heb je naar die ene website gekeken met 'bizarre archeologische vondsten'? Allemaal heel merkwaardig en toch op z'n minst interessant noemen?
Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik.
En in dit kader trouwens kan ik wel vatten met Pindar, /\|cazar enzo bedoelen met het feit dat wij 'gestudeerden' alleen maar bepaalde dingen hebben gestudeerd, alleen de dingen die in 'het algemene beeld' passen (en in concreto bedoel ik hiermee het beeld van een mens die evolueert naar weinig beschaving en primitieve middelen, naar een beschaafd wezen dat zich omringt met hoogtechnologische snufjes.
Blijkbaar is het voor u een raadsel dat mensen constructies kunnen maken!

Als u nog nooit over Thera gehoord hebt dat hebt u geen flauw benul van de geschiedenis van de Oudheid en beschikt u zelfs niet over de basiskennis ivm het ontstaan van de mythe van Atlantis. Ik stel voor dat u eerst wat ernstig werk gaat lezen i.p.v. gekke websites na te praten (continental drift op 11.000 jaar! Komaan zeg!).

Als u denkt dat archeologen vondsten geheim houden bent u niet goed wijs. De meeste archeologen ontdekken in hun carrière heel weinig nieuw materiaal. Als ze iets buitengewoons vinden (zelfs als het niet zo echt buitengewoon is) schrijven ze er hele boeken over vol.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 08:21   #362
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met "de precieze rol van de leiders die bijna allen leden zijn van de NWO in het licht van de (conspiracy) theorie" bedoel ik ...
De meerderheid van de leidinggevende figuren zijn leden of marionetten van de NWO, bijvoorbeeld Bush enzo die lid is van Skull & Bones.
Ik bedoel ... wie is een man als Bush voor die aliens of wat dan ook?
Bush zit in de illuminati, er wordt de illusie gewekt aan 'de wereld' dat hij de "machtigste man op aarde" is,
Maar dat is hij echt niet. De 'wezens' achter de regering hebben de touwtjes in handen.
Mensen als Bush worden dan ook niet door het volk gekozen, maar door de 'wezens' achter de regering. De meeste presidenten komen uit dezelfde geslachtslijn, dus dat heeft niets met democratie te maken.
In het engels: "Presidents are not elected, but selected by blood."Als dat het geval is, en zover ik kan zien is dat het geval, is er zo bij zo dus geen democratie.
Citaat:
Wat is zijn functie, positief of rol voor die aliens?
Zie boven, verder is hij door dat hij behoort tot een bepaalde geslachtslijn, bijzonder geschikt voor de satanische rituelen die de illuminati regelmatig uitvoeren.

Citaat:
En wat is de rol van de andere leidinggevende figuren, hoe legt de theorie dit uit?

Globaal gezegd, meespelen in het wereldtoneel en het collectief bewustzijn te masseren in de richting van de NWO

Citaat:
En waarom werd hij 'uitgekozen'?
geslachtslijn, zie boven.

Citaat:
Weten de leidinggevende figuren trouwens zelf dat ze ook maar spilfiguren zijn in een groter geheel?
Sommigen wel, anderen niet.. Maar als een regel kan je stellen dat hoe 'hoger' iemand maatschappelijk zit, hoe waarschijnlijker het is dat hij/zij er van weet en er zelfs midden in zit.

Citaat:
Wij krijgen dus, volgens de theorie, die aliëns nooit te zien, bijvoorbeeld omdat zij op een bepaald moment aan de wereldmacht gaan zitten en openlijk de NWO besturen?
Hier kan ik je weer niet volgen. De 'wezens' laat men niet zien, maar er zijn tuurlijk mensen geweest die er van getuigen.

Citaat:
En waarom zouden wij eigenlijk niet mogen weten dat er een NWO bestaat?
Zolang je denkt dat je vrij bent, zal je je niet verzetten en dat is lekker makkelijk voor hen tuurlijk.

Citaat:
Hoe kunnen we ze dan stoppen volgens jou? Behoort dat ook tot de theorie?
Ja, stoppen met onze macht weggeven. Stel dat wat ik zeg klopt. En heel veel mensen zouden het inzien, dan kunnen we bv massaal weigeren belasting te betalen, ik noem maar even iets.
Zie het als een kaartenhuis wat in elkaar valt als het eenmaal
blootgesteld is. Ze kunnen alleen maar bestaan bij de gratie van
geheimhouding. En 'wij' zijn met veel meer dan hun zijn.
Overigens willen we er iets tegen doen dan zal het vredevol, maar wel volhardend moeten gebeuren.(you peace for peace)

Ik hoop dat dit een beetje antwoord geeft op je vragen.

Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 08:33   #363
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Bush zit in de illuminati, er wordt de illusie gewekt aan 'de wereld' dat hij de "machtigste man op aarde" is,
Maar dat is hij echt niet. De 'wezens' achter de regering hebben de touwtjes in handen.
Mensen als Bush worden dan ook niet door het volk gekozen, maar door de 'wezens' achter de regering. De meeste presidenten komen uit dezelfde geslachtslijn, dus dat heeft niets met democratie te maken.
In het engels: "Presidents are not elected, but selected by blood."Als dat het geval is, en zover ik kan zien is dat het geval, is er zo bij zo dus geen democratie.
We mogen hier wel aannemen dat die stambomen tot in de oudheid te traceren zijn ofzo?

Gaat het hier over enkel Amerikaanse presidenten, of wereldwijd?
In beide gevallen, jij kan deze "geslachtslijn" aantonen met concrete bewijzen, juist?

Citaat:
Zie boven, verder is hij door dat hij behoort tot een bepaalde geslachtslijn, bijzonder geschikt voor de satanische rituelen die de illuminati regelmatig uitvoeren.
Welke satanische rituelen zijn dat zoal?

Citaat:
Sommigen wel, anderen niet.. Maar als een regel kan je stellen dat hoe 'hoger' iemand maatschappelijk zit, hoe waarschijnlijker het is dat hij/zij er van weet en er zelfs midden in zit.
Aan de hand van welke data kom je tot deze verheldering?

Citaat:
Hier kan ik je weer niet volgen. De 'wezens' laat men niet zien, maar er zijn tuurlijk mensen geweest die er van getuigen.
Als die "wezens" zich niet laten zien, hoe kunnen er dan mensen van getuigen?

Citaat:
Zolang je denkt dat je vrij bent, zal je je niet verzetten en dat is lekker makkelijk voor hen tuurlijk.
Als "ze" zoveel macht hebben, en ze willen zich ten allen koste "geheim" houden, en jij zit hen blijkbaar heel dicht op de hielen, hoe komt het dan dat jij nog geen "ongelukje" gehad hebt?

Citaat:
Ja, stoppen met onze macht weggeven. [size=3]Stel dat wat ik zeg klopt[/size]. En heel veel mensen zouden het inzien, dan kunnen we bv massaal weigeren belasting te betalen, ik noem maar even iets.
Zie het als een kaartenhuis wat in elkaar valt als het eenmaal
blootgesteld is. Ze kunnen alleen maar bestaan bij de gratie van
geheimhouding. En 'wij' zijn met veel meer dan hun zijn.
Overigens willen we er iets tegen doen dan zal het vredevol, maar wel volhardend moeten gebeuren.(you peace for peace)
Ik hoop dat dit een beetje antwoord geeft op je vragen.
De zin die ik rood heb aangeduid geeft inderdaad antwoord op vele vragen.

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 08:55   #364
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
We mogen hier wel aannemen dat die stambomen tot in de oudheid te traceren zijn ofzo?
[size=2]Ja en nee, voorbeeld Kelly en Bush zijn gewoon neven.

Citaat:
[/size]Gaat het hier over enkel Amerikaanse presidenten, of wereldwijd?
In beide gevallen, jij kan deze "geslachtslijn" aantonen met concrete bewijzen, juist?
[size=2]Ik weet het alleen van de Amerikaanse presidenten , maar anderen sluit ik zeer zeker niet uit.

Citaat:
ik ga af op wat de top onderzoekers van de illuminati gevonden hebben.
[/size]
Citaat:
[size=2]Weet je zeker dat je dat wil weten? Het is echt verschrikkelijk.
en ik weet heel eerlijk gezegd niet of dat voor iedereen hier geschikt is.
[/size]Aan de hand van welke data kom je tot deze verheldering?

De onderzoekers van de illuminati en de mensen die uit de school geklapt hebben.

Citaat:
Als "ze" zoveel macht hebben, en ze willen zich ten allen koste "geheim" houden, en jij zit hen blijkbaar heel dicht op de hielen, hoe komt het dan dat jij nog geen "ongelukje" gehad hebt?
Weet ik niet, maar ik ben natuurlijk lang niet zo gevaarlijk als de 'echte' onderzoekers. Aan de andere kant, soms ben ik best wel eens bang hiervoor.
Maar we zijn nu ook al met heel veel mensen en het worden er steeds meer.

Citaat:
Oh??? knap hoor. Ik wil er alleen mee aangeven dat ik van niemand verwacht het zo maar aan te nemen. Ook al denkt men dat hier wel eens. Ga eens op onderzoek uit. Het enige wat ik niet netjes vind is als men elkaar ridiculiseert
voor men een en ander onderzocht heeft.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 03-08-2005 at 09:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
[size=2]Ik weet het alleen van de Amerikaanse presidenten , maar anderen sluit ik zeer zeker niet uit.

Citaat:
[/size]
Citaat:
[/size]Aan de hand van welke data kom je tot deze verheldering?

De onderzoekers van de illuminati en de mensen die uit de school geklapt hebben.

Citaat:
Weet ik niet, maar ik ben natuurlijk lang niet zo gevaarlijk als de 'echte' onderzoekers. Aan de andere kant, soms ben ik best wel eens bang hiervoor.

Citaat:
Oh??? knap hoor. Ik wil er alleen mee aangeven dat ik van niemand verwacht het zo maar aan te nemen. Ook al denkt men dat hier wel eens. Ga eens op onderzoek uit. Het enige wat ik niet netjes vind is als men elkaar ridiculiseert

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]After edit by Pindar on 03-08-2005 at 09:56
Reason:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
[/size]QUOTE]Welke satanische rituelen zijn dat zoal?[/quote]

[/size]Aan de hand van welke data kom je tot deze verheldering?[/quote]

Citaat:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
[font=Arial][size=2]Ja en nee, voorbeeld Kelly en Bush zijn gewoon neven.

Citaat:
[/size][/font]Gaat het hier over enkel Amerikaanse presidenten, of wereldwijd?
</FONT>

[font=Arial][size=2]Ik weet het alleen van de Amerikaanse presidenten , maar anderen sluit ik zeer zeker niet uit.

Citaat:
[/size][/font]
Citaat:
[font=Arial][size=2]Weet je zeker dat je dat wil weten? Het is echt verschrikkelijk.
[/size][/font]
Citaat:
Aan de hand van welke data kom je tot deze verheldering?

Citaat:
Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar
[font=Arial][size=2][/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 3 augustus 2005 om 08:57.
Oud 3 augustus 2005, 09:00   #365
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
[/size]
[size=2]Tja, som ze dan eens op, met de nodige data erbij om die geslachtslijn tot in detail bloot te leggen van al die presidenten.

[/size]
Citaat:
[/size]
Tuurlijk weet ik dat zeker, ik vraag er toch naar!

Stuur ze me desnoods per pm door, dan hoeven we ons al niet druk te maken of het voor iedereen geschikt is.

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 09:23   #366
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, som ze dan eens op, met de nodige data erbij om die geslachtslijn tot in detail bloot te leggen van al die presidenten.
[size=2]Kijk bv even op deze site helemaal en scroll helemaal naar beneden.
Rest van het werk mag je toch echt zelf doen.

http://asis.com/~stag/uspres.html

Citaat:
[size=2] Tuurlijk weet ik dat zeker, ik vraag er toch naar!
[/size]Stuur ze me desnoods per pm door, dan hoeven we ons al niet druk te maken of het voor iedereen geschikt is.
[/size]

[size=2]Is goed.

met vriendelijke groeten

Pindar
[/size]
Oud 3 augustus 2005, 10:23   #367
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
[/size]
[size=2]Tja, som ze dan eens op, met de nodige data erbij om die geslachtslijn tot in detail bloot te leggen van al die presidenten.

[/size]
----------

Bush, Kerry & Hefner: Odd Cousins
President George W. Bush and Sen. John Kerry are related. Well, sort of. They're ninth cousins, twice removed. So what's a little competition between family?

The two presidential contenders also share a widely known common relative, Playboy founder Hugh Hefner, who is the ninth cousin of both men (the number nine is a coincidence). Twice removed from Mr. Bush, Hefner is a slightly closer relation to Kerry, only once removed.

-------------

[size=3]John Kerry’s family
traced back to royalty[/size]

[size=3]Kingly connections run thick
through maternal blood line, sparking
political prediction from Burke’s Peerage[/size]

-------

[size=3]Evil Seed: Bush and Kerry are Related to Dracula (Vlad the Impaler)[/size]

------

Meer duiding hier:

And when you look at the genealogy of American Presidents, it is utterly astonishing in support of this. There are about 260 million Americans, at the moment. And if you add up all those who have called themselves American since 1776, it will run into hundreds and hundreds of millions. Well, 42 of those hundreds of millions have actually become President of the United States. You would think, on the law of averages alone, that those 42 would have some tremendous genetic diversity.

Well, they don't. According to Burke's Peerage, the bible of Aristocratic and Royal genealogy based in London, every American election since and including George Washington, in 1789, has been won by the candidate with the most European Royal genes. 33 of the 42 are genetically related to two people: Charlemagne (King), the most famous monarch of what we call France, and Alfred the Great, the King of England. They're the two countries, overwhelmingly, France and Britain, out of which these bloodlines came in Europe.

Now, since The Biggest Secret came out, and I told the story in there of how these bloodlines came out of the Near and Middle East, how the blueprint of control by religion was formed in Babylon, where their Trinity of Nimrod, Tammuz the Sun, and Queen Semiramis the female, there was mirror in terms of the stories of the later Jesus stories, and many other stories in other cultures that relate to exactly the same stories using different heros, since I wrote in the book that the Gospels were actually written by a Roman Aristocratic family called the Pisos, Piso. Since I wrote in the book that these stories were eventually taken and turned into a religion by, most notably, the Roman Empire, Emperor Constantine the Great, at the Council of Nicaea in 325 A.D., and, of course, what came out of that, eventually, was the Roman Church which became the Christian religion.

Since I wrote in the book that one of the key bloodlines that I am identifying is the Merovingian bloodline that came out of the Near and Middle East into France, and, of course, has been widely written about in various books in the recent ten years or so, since I noted that in the book that the British Royal Family, including King George III, were these bloodlines, since all of that, I have, in the last ten days come across the genealogy of the George Bush family, including, of course, George W. Bush, who, surprise, surprise, is being pushed as the year-2000 President.

It only turns out that the Bush family and the Roosevelt family, who are of the same line, are genetically related to Alexander the Great, who, I think it's around 300 B.C., plundered this very area-I'm talking about Egypt, what we call now Israel, down to Babylon and across to India-this whole area I'm talking about, the Bush family and the Roosevelt family are related to him, genetically.

They are related to the Piso family, the Roman aristocratic family who wrote the Gospel stories originally. They're genetically related to Constantine the Great, the Roman Emperor who took those stories and turned it into the Christian religion, in effect, which makes the people who wrote the stories and the person who created the religion, the same bloodline.

They're genetically related to Dagobert, one of the key Merovingian line. Dagobert was said to be one of the last surviving Merovingian line, but that's not correct. The Bush family is also genetically related to George III, who was around when people like Benjamin Franklin were giving the American people the impression they were going to freedom, when actually they were going to covert control by Britain, which they've had ever since.

So when you look-and this is just a few headlines from the Bush line-when you look at the Bush line alone it supports, emphatically, these bloodlines that came out of that ancient Near and Middle Eastern area and have been brought through to be in positions of power, not least today. It is no accident, Rick, that George W. Bush, with that background, genetically, is the one they're bringing through and throwing the money at to become president in the year 2000, which is a key year for them.
[edit]
[size=1]After edit by exodus on 03-08-2005 at 11:24
Reason:

Citaat:
[/size]

[/size]
----------

President George W. Bush and Sen. John Kerry are related. Well, sort of. They're ninth cousins, twice removed. So what's a little competition between family?

The two presidential contenders also share a widely known common relative, Playboy founder Hugh Hefner, who is the ninth cousin of both men (the number nine is a coincidence). Twice removed from Mr. Bush, Hefner is a slightly closer relation to Kerry, only once removed.

-------------

-------

[size=3]Evil Seed: Bush and Kerry are Related to Dracula (Vlad the Impaler)[/size]

------

Meer duiding hier:

And when you look at the genealogy of American Presidents, it is utterly astonishing in support of this. There are about 260 million Americans, at the moment. And if you add up all those who have called themselves American since 1776, it will run into hundreds and hundreds of millions. Well, 42 of those hundreds of millions have actually become President of the United States. You would think, on the law of averages alone, that those 42 would have some tremendous genetic diversity.

Well, they don't. According to Burke's Peerage, the bible of Aristocratic and Royal genealogy based in London, every American election since and including George Washington, in 1789, has been won by the candidate with the most European Royal genes. 33 of the 42 are genetically related to two people: Charlemagne (King), the most famous monarch of what we call France, and Alfred the Great, the King of England. They're the two countries, overwhelmingly, France and Britain, out of which these bloodlines came in Europe.

Now, since The Biggest Secret came out, and I told the story in there of how these bloodlines came out of the Near and Middle East, how the blueprint of control by religion was formed in Babylon, where their Trinity of Nimrod, Tammuz the Sun, and Queen Semiramis the female, there was mirror in terms of the stories of the later Jesus stories, and many other stories in other cultures that relate to exactly the same stories using different heros, since I wrote in the book that the Gospels were actually written by a Roman Aristocratic family called the Pisos, Piso. Since I wrote in the book that these stories were eventually taken and turned into a religion by, most notably, the Roman Empire, Emperor Constantine the Great, at the Council of Nicaea in 325 A.D., and, of course, what came out of that, eventually, was the Roman Church which became the Christian religion.

Since I wrote in the book that one of the key bloodlines that I am identifying is the Merovingian bloodline that came out of the Near and Middle East into France, and, of course, has been widely written about in various books in the recent ten years or so, since I noted that in the book that the British Royal Family, including King George III, were these bloodlines, since all of that, I have, in the last ten days come across the genealogy of the George Bush family, including, of course, George W. Bush, who, surprise, surprise, is being pushed as the year-2000 President.

It only turns out that the Bush family and the Roosevelt family, who are of the same line, are genetically related to Alexander the Great, who, I think it's around 300 B.C., plundered this very area-I'm talking about Egypt, what we call now Israel, down to Babylon and across to India-this whole area I'm talking about, the Bush family and the Roosevelt family are related to him, genetically.

They are related to the Piso family, the Roman aristocratic family who wrote the Gospel stories originally. They're genetically related to Constantine the Great, the Roman Emperor who took those stories and turned it into the Christian religion, in effect, which makes the people who wrote the stories and the person who created the religion, the same bloodline.

They're genetically related to Dagobert, one of the key Merovingian line. Dagobert was said to be one of the last surviving Merovingian line, but that's not correct. The Bush family is also genetically related to George III, who was around when people like Benjamin Franklin were giving the American people the impression they were going to freedom, when actually they were going to covert control by Britain, which they've had ever since.

So when you look-and this is just a few headlines from the Bush line-when you look at the Bush line alone it supports, emphatically, these bloodlines that came out of that ancient Near and Middle Eastern area and have been brought through to be in positions of power, not least today. It is no accident, Rick, that George W. Bush, with that background, genetically, is the one they're bringing through and throwing the money at to become president in the year 2000, which is a key year for them.
[/size]

Citaat:
[/size]

[/size]
----------

-------------

-------

------

Meer duiding hier:

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]And when you look at the genealogy of American Presidents, it is utterly astonishing in support of this. There are about 260 million Americans, at the moment. And if you add up all those who have called themselves American since 1776, it will run into hundreds and hundreds of millions. Well, 42 of those hundreds of millions have actually become President of the United States. You would think, on the law of averages alone, that those 42 would have some tremendous genetic diversity.[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]Well, they don't. According to Burke's Peerage, the bible of Aristocratic and Royal genealogy based in London, every American election since and including George Washington, in 1789, has been won by the candidate with the most European Royal genes. 33 of the 42 are genetically related to two people: Charlemagne (King), the most famous monarch of what we call France, and Alfred the Great, the King of England. They're the two countries, overwhelmingly, France and Britain, out of which these bloodlines came in Europe.
[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]Now, since The Biggest Secret came out, and I told the story in there of how these bloodlines came out of the Near and Middle East, how the blueprint of control by religion was formed in Babylon, where their Trinity of Nimrod, Tammuz the Sun, and Queen Semiramis the female, there was mirror in terms of the stories of the later Jesus stories, and many other stories in other cultures that relate to exactly the same stories using different heros, since I wrote in the book that the Gospels were actually written by a Roman Aristocratic family called the Pisos, Piso. Since I wrote in the book that these stories were eventually taken and turned into a religion by, most notably, the Roman Empire, Emperor Constantine the Great, at the Council of Nicaea in 325 A.D., and, of course, what came out of that, eventually, was the Roman Church which became the Christian religion.[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]Since I wrote in the book that one of the key bloodlines that I am identifying is the Merovingian bloodline that came out of the Near and Middle East into France, and, of course, has been widely written about in various books in the recent ten years or so, since I noted that in the book that the British Royal Family, including King George III, were these bloodlines, since all of that, I have, in the last ten days come across the genealogy of the George Bush family, including, of course, George W. Bush, who, surprise, surprise, is being pushed as the year-2000 President. [/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]It only turns out that the Bush family and the Roosevelt family, who are of the same line, are genetically related to Alexander the Great, who, I think it's around 300 B.C., plundered this very area-I'm talking about Egypt, what we call now Israel, down to Babylon and across to India-this whole area I'm talking about, the Bush family and the Roosevelt family are related to him, genetically. [/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]They are related to the Piso family, the Roman aristocratic family who wrote the Gospel stories originally. They're genetically related to Constantine the Great, the Roman Emperor who took those stories and turned it into the Christian religion, in effect, which makes the people who wrote the stories and the person who created the religion, the same bloodline.[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]They're genetically related to Dagobert, one of the key Merovingian line. Dagobert was said to be one of the last surviving Merovingian line, but that's not correct. The Bush family is also genetically related to George III, who was around when people like Benjamin Franklin were giving the American people the impression they were going to freedom, when actually they were going to covert control by Britain, which they've had ever since.[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]So when you look-and this is just a few headlines from the Bush line-when you look at the Bush line alone it supports, emphatically, these bloodlines that came out of that ancient Near and Middle Eastern area and have been brought through to be in positions of power, not least today. It is no accident, Rick, that George W. Bush, with that background, genetically, is the one they're bringing through and throwing the money at to become president in the year 2000, which is a key year for them.
[/font]

[font=Arial,Helvetica,Univers,'Zurich BT',sans-serif]
[/font]
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2005 om 10:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 10:49   #368
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

President George W. Bush and Sen. John Kerry are related. Well, sort of. They're ninth cousins, twice removed.hoe schokkend : in de 9° graad!
Jij stamt misschien wel af van Adam en Eva[edit]
[size=1]After edit by filosoof on 03-08-2005 at 11:51
Reason:

President George W. Bush and Sen. John Kerry are related. Well, sort of. They're ninth cousins, twice removed.hoe schokkend : in de 9° graad!
Jij stamt misschien wel af van Adam en Eva[/size]

President George W. Bush and Sen. John Kerry are related. Well, sort of. They're ninth cousins, twice removed.hoe schokkend : in de 9° graad![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2005 om 10:51.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 11:03   #369
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Jij stamt misschien wel af van Adam en Eva
9de graad lijkt misschien niet zoveel, maar twee presidenten , uit 200 miljoen Amerikanen, die allebei gelinkt zijn aan Europese aritocratie, en allebei lid zijn van het establischmentnetwerk Skull en Bones... democratie my ass!
Oud 3 augustus 2005, 11:13   #370
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Exodus, ga eerst wat leren over statistiek, Ivy league en over elitevorming, en kom dan terug.

Dit begint hier echt belachelijke proporties aan te nemen!

Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een "elite"-groep van (oud-)studenten van Yale is. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 12:24
Reason:

Exodus, ga eerst wat leren over statistiek, Ivy league en over elitevorming, en kom dan terug.

Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een "elite"-groep van (oud-)studenten van Yale is. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.[/size]

Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een elite-groep van (oud-)studenten van Yale. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 11:24.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 11:16   #371
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
9de graad lijkt misschien niet zoveel, maar twee presidenten , uit 200 miljoen Amerikanen, die allebei gelinkt zijn aan Europese aritocratie, en allebei lid zijn van het establischmentnetwerk Skull en Bones... democratie my ass!
Hmm, Bush en Kerry zijn dus volgens jou verre familie van Vlad Tepes, (dracula).
Zeg je nu dat het vampiers zijn?

Dit wordt alsmaar mooier.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 11:26   #372
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een elite-groep van (oud-)studenten van Yale. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.
Firestone,
Blij eens gezond verstand tegen te komen!!
Zowat alle blanke Amerikanen (de enige die iets in de pap te brokken hebben) hebben europese roots, dus zo verwonderlijk is dat niet. Zoals Frestone schrijft"statistiek, Ivy league en elitevorming"
(en geld: geld zoekt geld en klit samen)
een voorbeeldje: 30 jaar geleden een operatie ondergaan: de chirurg was de schoonzoon van mijn belangrijkste klant en dankte zijn benoeming aan mijn toenmalige directeur.
OK Ik leef, directeur overleden, geen causaal verband, maar: vorig jaar werd mijn vrouw geopereerd in een andere stad: de chirurg was de schoonzuster van... de opvolger van de overleden directeur: Je k?*n daar natuurlijk een samenzwering in zoeken...[edit]
[size=1]After edit by filosoof on 03-08-2005 at 12:28
Reason:

Citaat:

Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een elite-groep van (oud-)studenten van Yale. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.
Firestone,
Zowat alle blanke Amerikanen (de enige die iets in de pap te brokken hebben) hebben europese roots, dus zo verwonderlijk is dat niet. Zoals Frestone schrijft"statistiek, Ivy league en elitevorming"
een voorbeeldje: 30 jaar geleden een operatie ondergaan: de chirurg was de schoonzoon van mijn belangrijkste klant en dankte zijn benoeming aan mijn toenmalige directeur.
OK Ik leef, directeur overleden, geen causaal verband, maar: vorig jaar werd mijn vrouw geopereerd in een andere stad: de chirurg was de schoonzuster van... de opvolger van de overleden directeur: Je k?*n daar natuurlijk een samenzwering in zoeken...[/size]

[size=1]After edit by filosoof on 03-08-2005 at 12:27
Reason:

Citaat:

Firestone,
Zowat alle Amerikanen hebben europese roots, dus zo verwonderlijk is dat niet.Zoals Frestone schrijft"statistiek, Ivy league en elitevorming"
OK Ik leef, directeur overleden, geen causaal verband, maar: vorig jaar werd mijn vrouw geopereerd in een andere stad: de chirurg was de schoonzuster van... de opvolger van de overleden directeur: Je k?*n daar natuurlijk een samenzwering in zoeken...[/size]

Citaat:

Firestone,
Zowat alle Amerikanen hebben europese roots, dus zo verwonderlijk is dat niet.Zoals Frestone schrijft"statistiek, Ivy league en elitevorming"
[/edit]

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2005 om 11:28.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 11:36   #373
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Hmm, Bush en Kerry zijn dus volgens jou verre familie van Vlad Tepes, (dracula).
Zeg je nu dat het vampiers zijn?

Dit wordt alsmaar mooier.
De man die dracula genoemt wordt heeft echt bestaan... het toont gewoon aan dat dezelfde bloedlijnen door de eeuwen heen terug te vinden zijn op plaatsten van macht.
Oud 3 augustus 2005, 11:51   #374
exodus

Standaard

Citaat:
Argumenten nihil.

Citaat:
Kerry is trouwens geen president. En zoveel presidenten waren geen lid van Skull & Bones, dat gewoon een "elite"-groep van (oud-)studenten van Yale is. Niks geheim, niks satanisme, niks illuminati.
Ik heb nu geen goesting om op niuew op zoek te gaan maar het kan en is bewezen dat Skull en Bones satanisch is, of dat er satanisch gedachtengoed gepraktiseerd wordt. Dat is een feit.

Het is gewoon een "elitegroep". Oh, laat ze maar doen. Zolang dat het eten op mijn tafel komt mogen ze mij zoveel besturen en geld scheppen op de rug van anderen en onze zogenaamde democratische instellingen besmetten. Laat ze maar doen, i am a slave on a global plantation.
Oud 3 augustus 2005, 11:53   #375
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Is deze achterlijke topic nu nog steeds lopende?

Niemand wil losgekoppeld worden van de Matrix, Pindar. Hoeveel keer moet ik dat nu nog zeggen.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 11:57   #376
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Argumenten nihil.
En dat zeg jij, die nog nooit één argument heeft gebracht, die nog nooit één argument van lemmings heeft kunnen weerleggen!

Citaten ?* volonté, valse "statistieken", en verzinzels over satanisme...
Op meer hebben we niet recht.
Citaat:
Ik heb nu geen goesting om op niuew op zoek te gaan maar het kan en is bewezen dat Skull en Bones satanisch is, of dat er satanisch gedachtengoed gepraktiseerd wordt. Dat is een feit.

Het is gewoon een "elitegroep". Oh, laat ze maar doen. Zolang dat het eten op mijn tafel komt mogen ze mij zoveel besturen en geld scheppen op de rug van anderen en onze zogenaamde democratische instellingen besmetten. Laat ze maar doen, i am a slave on a global plantation.
Wat jij feiten noemt, zijn onbewezen verzinsels van charlatans die leven van de goedgelovigheid van mensen als jij die niet zelfstandig kunnen nadenken.

Alleen maar slikken wat er op conspiracy-sites staat, en nooit zelfs maar ingaan op tegenargumenten, dat zegt genoeg.
Oud 3 augustus 2005, 12:13   #377
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Ui

Ui
Taxonomische indeling Rijk: Plantae (Planten) Stam: Magnoliophyta (Bedektzadigen) Klasse: Liliopsida (Eenzaadlobbigen) Orde: Asparagales Familie: Alliaceae (Uienfamilie) Geslacht: Allium (Look) Soort Allium cepa Uit oude geschriften van 3000 v. Chr. blijkt dat de ui (Allium cepa) voor het eerst in delen van Azië werd verbouwd. In deze periode kwam de ui ook voor in China en later ook in het oude India. Vanuit India is de ui naar Griekenland en Egypte gebracht. In decoraties en hiërogliefen van piramides komt de ui veelvuldig voor. Pyramidebouwers kregen uien als rantsoen. Aangenomen werd dat de ui de fysieke kracht bevorderde en ziektes hielp voorkomen. Uien werden ook in graftombes gelegd voor in het volgende leven. Ze waren tegelijkertijd voedsel en medicijn tijdens de reis naar het hiernamaals. Ook zou de schil door de structuur gezien worden als een symbool van eeuwigheid.

Uien werden ook door Grieken en Romeinen gebruikt. Een deel van de markt in Athene werd zelfs ‘ta skoroda’ genoemd, wat ‘de knoflook’ betekent en aangeeft dat de handel in allium deel uitmaakte van het dagelijkse leven. Na de introductie door de Romeinen in Europa werd de ui als groente snel populair. In de dertiende eeuw was er in Londen een levendige handel en werden er zelfs geïmporteerde uien verkocht. Vanaf dat moment neemt de ui in belangrijkheid toe, zowel in Europa als daarbuiten.

De ui is net als de bloembol een bolgewas en is verwant aan de St. Jansui, prei, bieslook en knoflook. Deze bolgewassen slaan voedsel op in een bol die de winter overleeft en daardoor kunnen ze als eerste planten in de lente boven de grond komen en bloemen vormen en zich voortplanten.

Om niet dood te vriezen en als voedselvoorraad bevatten bolgewassen veel suiker in hun bol. Wij denken bij uien vooral aan hun scherpe smaak die ze rauw moeilijk in grote hoeveelheden te eten maakt, maar ze zijn ook erg zoet. Ze hebben een scherpe smaak en geur die onze ogen bij het snijden ervan tot voor een paar jaren zelfs tot tranenproductie aanzette. Bij het snijden van uien worden ook cellen stuk gesneden. In een uiencel komen twee gedeelten voor. Eén deel bevat het enzym allinase, het andere deel zwavelverbindingen. Bij het stukgaan van de cellen worden er zwavelzuurverbindingen gevormd. Hieruit komt het gas syn-ropanethial-S-oxide vrij. Wanneer dit gas in contact komt met de ogen vormt het met het oogvocht een zwavelzuurverbinding, dat de zenuweinden in het oog irriteert. Hierdoor gaan de ogen tranen.

Tussen de uiensoorten komen verschillen in hoeveelheid vrijkomende zwavelzuurachtige verbindingen voor. Overigens is het tranen te voorkomen door uien in de koelkast te bewaren of door ze onder water te schillen.

foto's van plant en bloem van de ui (Allium cepa)

Inhoud

//

Teel

Bij de teelt van uien in Nederland zijn de volgende teeltwijzen te onderscheiden: zaaiuien, winteruien, picklers, eerstejaars plantuien, tweedejaarsplantuien en zilveruien.

• De teelt van zaaiuien gebeurt op akkerbouwbedrijven en vindt voornamelijk plaats in Zeeland, Flevoland, Zuid-Holland en Noord-Holland. Ze worden vanaf de tweede helft van maart tot de eerste helft van april gezaaid. De oogst vindt afhankelijk van het ras plaats in augustus of september. De laat geoogste uien worden meestal bewaard. De buitenste rok droogt in tot een droge, strogele huid, die de bol tijdens de bewaring beschermt. Op beperkte schaal worden er ook rode uien geteeld.
  • De teelt van winteruien is van geringe betekenis. Hiervoor worden vroegrijpe Japanse rassen gebruikt. Vroeger werd hiervoor de Zwijndrechtse pootui gebruikt, maar de Japanse rassen zijn drie tot vijf weken eerder oogstbaar. De uitzaai is omstreeks 25 augustus en de oogst begint in de tweede helft van juni.
  • De teelt van picklers komt overeen met die van zaaiuien, maar er wordt door dikker zaaien (30-35 kg/ha) een kleinere ui (28-35 mm doorsnede) geoogst. Picklers worden overwegend voor de conservenindustrie geteeld.
  • Eerstejaars plantuien zijn kleine uitjes van 8-21 mm doorsnede, die na bewaring gedurende winter in het daarop volgende jaar worden uitgeplant voor de teelt van plantuien.
  • Plantuien of tweedejaarsuien worden geteeld uit eerstejaarsplantuien en in februari of maart uitgeplant. Geoogst wordt vanaf begin juli tot half augustus.
  • Zowel de teelt als de verwerking van zilveruien tot tafelzuren vindt plaats door gespecialiseerde bedrijven. Zilveruien zijn witte uien in tegenstelling tot de andere uien die geel zijn.
[bewerken]

Gebruik

De ui heeft, in zowel positief als negatief opzicht, altijd veel aandacht gekregen. Hij speelde een belangrijke rol in de folklore, literatuur en schilderkunst en werd niet zelden symbolisch, geneeskrachtig of spiritueel gewaardeerd. Uien zijn niet alleen een groente, maar ook een smaakmaker, net als prei, wortel en selderieknol. Ook worden gedroogde uitjes gebruikt. Meestal worden hier Spaanse uien voor gebruikt, omdat die een hoger drogestofgehalte hebben.

bladvlekkenziekte op plantui 'Stutgarter Riesen'

maden van de uienvlieg op plantui

[bewerken]

Inhoudsstoffen

100 gram verse (rauwe) uien bevat gemiddeld 10 g koolhydraten, 1 g eiwit en 0,3 g vet. Verder aan mineralen 30 mg calcium, 0,5 mg ijzer en aan vitaminen 0,03 mg B1, 0,02 mg B2 en 10 mg C. De energiewaarde van 100 g is 197 kJ.

[bewerken]

Ziekten en beschadigingen

De belangrijkste schimmelziekten zijn koprot (Botrytis aclada), en bladvlekkenziekte (Botrytis squamosa). Vooral bladvlekkenziekte kan het loof zo ernstig aantasten dat de opbrengst en de kwaliteit sterk achteruitgaan. Verder kunnen in de grond aanwezige aaltjes en besmetting van de grond met sclerotiën van witrot (Sclerotium cepivorum) een ernstige bedreiging voor het gewas vormen.

Ui kan ook aangetast worden door de maden van de uienvlieg. Deze vlieg legt haar eieren bij de voet van de groeiende ui.
Zie ook: Biologische zaadtabel
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 12:13   #378
exodus

Standaard

Citaat:
En dat zeg jij, die nog nooit één argument heeft gebracht, die nog nooit één argument van lemmings heeft kunnen weerleggen!
Nog nooit een argument gebracht . Ik heb 3 post geleden gerefereerd naar 3 artikels. Maar ja , jij doet het af als een beetje statistiek , een beetje Ivy League, en het is wel te verklaren...

Citaat:
Citaten ?* volonté, valse "statistieken", en verzinzels over satanisme...
Op meer hebben we niet recht.
Wat jij feiten noemt, zijn onbewezen verzinsels van charlatans die leven van de goedgelovigheid van mensen als jij die niet zelfstandig kunnen nadenken.

Alleen maar slikken wat er op conspiracy-sites staat, en nooit zelfs maar ingaan op tegenargumenten, dat zegt genoeg.
Ik denk dat je een exacte beschrijving van jezelf hebt gegeven, maar je moet gewoon het woordje conspiracy vervangen door officieel.

Er zijn feiten, jij wil ze alleen niet zien, je generaliseert (charlatans , verzinsels), je noemt bewezen feiten plots onbewezen etc etc... je staat niet open voor andere informatie en je gelooft enkel wat je wilt geloven.
Oud 3 augustus 2005, 12:18   #379
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Neen, Exodus, het pakt niet.

Lemmings hebben, ook in deze thread, heel gedetailleerd gereageerd op jullie "beweringen".
Nooit komt er een inhoudelijke reactie, alléén maar nieuwe citaten en algemene onzin over NWO (jij, Lex Blanca) en aliens (Pindar).

Maar goed, dit zien we al enkele maanden in de 9/11 threads, en recent in de 7/7 threads. Jullie gaan nooit echt in op discussies (remember de gravitatiekracht en de niet-vliegende bijen? ), want de antwoorden op de vragen van lemmings staan nu eenmaal niet op de conspiracy-sites.
Oud 3 augustus 2005, 12:27   #380
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Dit is wat elke keer gebeurt...zonder nadenken aanvaarden wat je wordt verteld op de mainstream tv-programma's(ze heten programma's;ze programmeren de mensen immers;toeval?) van de (in dit geval pseudo-wetenschappelijke)corporate media.
Dit is wat elke keer gebeurt: gaan die goedgelovige kennisparasieten efkens veronderstellen wie wel en wie niet nadenkt en naar welke programma's zoal gekeken wordt. Zielig, en bijzonder onovertuigend om het eigen drammerige gelijk erdoor te krijgen.

Citaat:
Wat te zeggen van:graniet is een van de hardste materialen die we kennen.
Wat te zeggen van: water heeft granieten bergmassieven omgevormd tot kaas met gaten.

Citaat:
De oude Egyptenaren konden het uit massieve rots snijden alsof het van hout was.
U was erbij?

Citaat:
Graniet is heel erg zwaar en toch konden de mensen uit het oude Azië blokken van 50 ton op 60 meter boven de grond in positie plaatsen, nadat ze uit steengroeven op 375 km afstand waren gehaald.
Slavernij. Schuine ramp (=helling).

Citaat:
Hoewel ze in graniet konden boren en het vormgeven vertelt men ons dat de enige gereedschappen die ze in die tijd hadden van koper waren gemaakt.
Nogmaals: water heeft van granieten bergmassieven kaas met gaten gemaakt.

Citaat:
In de 21e eeuw kunnen wij met het beste dat de huidige wetenschap te bieden heeft de projecten van de oude Egyptenaren en Indiërs niet namaken.
En dat hebt u uit eigen ondervinding? Of ergens "zonder nadenken overgenomen van een boek van de een of andere zonderlingen fantast" ? (ik parafraseer u)

Citaat:
Van wat we tegenwoordig zien in Egypte en Idia weten we niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben of waarom.
Toch wel.

Citaat:
Dit waren mensen die leefden aan het begin van de geschreven geschiedenis, die methoden gebruikten die ons nu zeer goed van pas zouden komen als we maar wisten wat deze waren.
We weten het.

Citaat:
Leggen ze dat ook uit/tonen ze ook hoe dat graniet door die mensen gesneden werd in die reportages?Dat interesseert mij en anderen hier oprecht nl?Geen ironie.
Tuurlijk.

Citaat:
De wetenschappers zitten niet in een complot;ze passen alleen hun theorieen aan aan hun conclusie.
Het staat u altijd vrij hun theorieën op losse schroeven te zetten en uw bevindingen te onderwerpen aan peer-review.

Citaat:
Ik claim hier niet dat aliens de pyramides gezet hebben...maar hoe die Egyptenaren dat voor mekaar kregen weten we ook niet...esotherische/gnostische kennis?Ik weet het niet.
Ik zou zeggen: telekinese

Citaat:
PS:je grootmoeder is niet de incarnatie van de heilige maagd Maria en er is geen jackpot te winnen met aliens of Atlantis;gelieve je flauwe grapjes achterwege te laten en iets bij te dragen in plaats van vragen zonder ze te voorzien van een repliek in het belachelijke te trekken.Dank u.
Belachelijke redeneringen verdienen belachelijke antwoorden. Aanvaard dat, en doe niet alsof ik al jullie "aliens hebben ons geprogrammeerd"- en soortgelijke hersenspinsels serieus moet nemen. Dank u.

PS: de hardste steen ter wereld is diamant. Toch kunt u diamant kopen in alle mogelijke wonderlijke vormen. Hoe snijden ze volgens u diamant, als dat de hardste steen ter wereld is? Uw antwoord zou zijn: met de hulp van aliens...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be