Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: zou u voor de andere stemmen, indien de uwe niet meer zou bestaan?
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik VOOR de n-va stemmen 18 33,33%
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen 12 22,22%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik VOOR 't Belang stemmen 9 16,67%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik ZEKER NIETvoor 't Belang stemmen 15 27,78%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 15 augustus 2005, 00:46   #361
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
tegen mensen als u en ik

Juist. Jij en ik zijn zoveel dommer dan de politieke elite die wij toch maar lekker ook zogezegd zelf gekozen hebben.

Hoe zou het toch maar komen dat dezelfde jij en ik plots wél weer als intelligent genoeg aanzien worden om aan de opkomstdwang onderworpen te worden? Om heelder partijprogramma's te beoordelen en hopen wildvreemde elitairen?
Als ik de elite was, ik zou de verkiezingsuitslag evengoed wantrouwen als een 'emotionele uiting' van de bevolking.
Zeker als het VB de grootste partij van het hele land blijkt te zijn...
Oud 15 augustus 2005, 00:48   #362
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het was dan ook niet de wet lejeune die ter discutie stond, maar de doodstraf.
Het staat het VB ok vrij een alternatief op de doodstraf en de wet Lejeune te brengen.
Niet zeveren giserke.
Het afschaffen van de wet Lejeune werd als een alternatief voorgesteld maar, zoals dat met zowat alle voorstellen van het VB gaat, niet eens in overweging genomen.
Oud 15 augustus 2005, 00:53   #363
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Net zoals het zou zijn in een particratie, zijn het enkel deze die de publicitaire macht en centen hebben die zou in staat zijn standpunten te katapulteren! Zo is het in een particratie, en zo is het in een directe democratie.

In een directe democratie heeft het 'volk' ook geen enkele kans.
Want ook in een directe democratie zou je je moeten verenigen, om een standpunt door te drukken, wat eigenlijk neerkomt op een gewone ordinaire particratie

Dikke BS. Ik zal u al enige verschillen aangeven:

- het 'pakket' fenomeen valt weg. I.e. geen onderhandse compromissen meer, geen 'gekoppelde' dossiers, geen 'postjes' in ruil voor beslissingen. Die hele koehandel valt al weg. Welke partij durft er nu een referendum houden over 'verhofstadt blijft aan in ruil voor <hele rits nadelige maatregelen voor vlaanderen>'
- bij bindende referenda kan voorzien worden dat de verschillende partijen een vergelijkbare publicitaire kans krijgen. I.e. uitzending op bvb vrt radio en tv waarbij alle kampen een gelijke kans krijgen hun beslissing te verdedigen.
- de mate van publiciteit is niet doorslaggevend. Zie ook 'referendum over de europese grondwet'. Politici en media massaal voor, bevolking tegen.

Ik schat u als intelligent genoeg in om er u zonder aan strohalmen vast te klampen uw mening te herzien. Het is niet omdat Bourgeois ertegen is, dat Giserke dat ook moet zijn.... Slaap er eens een nachtje over [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 15-08-2005 at 01:58
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Net zoals het zou zijn in een particratie, zijn het enkel deze die de publicitaire macht en centen hebben die zou in staat zijn standpunten te katapulteren! Zo is het in een particratie, en zo is het in een directe democratie.

Want ook in een directe democratie zou je je moeten verenigen, om een standpunt door te drukken, wat eigenlijk neerkomt op een gewone ordinaire particratie

- het 'pakket' fenomeen valt weg. I.e. geen onderhandse compromissen meer, geen 'gekoppelde' dossiers, geen 'postjes' in ruil voor beslissingen. Die hele koehandel valt al weg. Welke partij durft er nu een referendum houden over 'verhofstadt blijft aan in ruil voor <hele rits nadelige maatregelen voor vlaanderen>'
- bij bindende referenda kan voorzien worden dat de verschillende partijen een vergelijkbare publicitaire kans krijgen. I.e. uitzending op bvb vrt radio en tv waarbij alle kampen een gelijke kans krijgen hun beslissing te verdedigen.
- de mate van publiciteit is niet doorslaggevend. Zie ook 'referendum over de europese grondwet'. Politici en media massaal voor, bevolking tegen.

Ik schat u als intelligent genoeg in om er u zonder aan strohalmen vast te klampen uw mening te herzien. Het is niet omdat Bourgeois ertegen is, dat Giserke dat ook moet zijn.... Slaap er eens een nachtje over [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

- de mate van publiciteit is niet doorslaggevend. Zie ook 'referendum over de europese grondwet'. Politici en media massaal voor, bevolking tegen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 augustus 2005 om 00:58.
Rr00ttt is offline  
Oud 15 augustus 2005, 01:08   #364
giserke
Banneling

Standaard

U verwart theorie met de praktijk. In theorie is dit juist wat u zegt, maar de praktijk zou het ook uitdraaien op een machtspel tussen drukkingsgroepen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
- het 'pakket' fenomeen valt weg. I.e. geen onderhandse compromissen meer, geen 'gekoppelde' dossiers, geen 'postjes' in ruil voor beslissingen. Die hele koehandel valt al weg. Welke partij durft er nu een referendum houden over 'verhofstadt blijft aan in ruil voor <hele rits nadelige maatregelen voor Vlaanderen>'
Ook in een directe democratie, zouden in de praktijk, macht vacuümgroepen ontstaan die 'samenwerken'. Hiervoor zullen mensen met dezelfde problemen, eisen socio/ economische standpunten de snaren gelijkstemmen, en onderling afspraken maken, om een referendum te laten slagen of te kelderen.
Dit kan u ook in een bindende referende op volksinitiatief niet verhinderen.

Citaat:
ha, ik als piet snot heb een voorstel. Ik moet dus volgens u het recht krijgen uitzending op te eisen.
(psst, in België wonen 10 miljoen pietsnotten)

Citaat:
- de mate van publiciteit is niet doorslaggevend. Zie ook 'referendum over de Europese grondwet'. Politici en media massaal voor, bevolking tegen.
De massa publiciteit machine 'tegen' heeft hier ook zijn werk gedaan. Zeg dus niet dat er geen drukkingsgroepen hun macht hebben ingezet tegen de grondwet. Alleen is de drukkingsgroep voor, soms zwakker. Nederland met referendum 'tegen', Luxemburg met referendum voor.
In beide kampen hebben lobbymensen hun werk gedaan.
giserke is offline  
Oud 15 augustus 2005, 01:11   #365
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Niet zeveren giserke.
Het afschaffen van de wet Lejeune werd als een alternatief voorgesteld maar, zoals dat met zowat alle voorstellen van het VB gaat, niet eens in overweging genomen.
De afschaffing van de wet Lejeune is in dit wetsvoorstel niet aangebracht! (P057).
giserke is offline  
Oud 15 augustus 2005, 01:13   #366
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U verwart theorie met de praktijk. In theorie is dit juist wat u zegt, maar de praktijk zou het ook uitdraaien op een machtspel tussen drukkingsgroepen.

In het enige bestaande praktijkvoorbeeld, i.e. zwitserland is de bevolking zelf er anders erg tevreden over. Uw vrezen blijken daar ook niet bewaarheid te worden.

Ik kan moelijk geloven dat dat uw echte motivatie is. De enigen die iets te verliezen hebben bij directe referenda zijn politici en groepen die nu - dankzij politici - oneerlijke voordelen behalen. Is het voor hen dat u opkomt?
Rr00ttt is offline  
Oud 15 augustus 2005, 08:54   #367
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De afschaffing van de wet Lejeune is in dit wetsvoorstel niet aangebracht! (P057).
Nochtans was DAT één van de redenen waarvoor we die petitie, jaaaaaaaaaaaaaaren geleden, ondertekenden. Met 100.000den!!!
Niet om de doodstraf terug in te voeren want die behoorde allang tot het niet officiële verleden in dit land. De doodstraf werd al sinds mensenheugenis omgezet in levenslang en zelfs d�*t is niet levenslang.

Waarom stond die eis niet in het wetsvoorstel maar het afschaffen van iets dat toch al tot het verleden behoorde wel?

Zo zie je maar wat de wil van het volk voor jouw verlichte elite waard is. ZERO! Ruim tien jaar later heeft ze nog maar alleen haar eigen zin gedaan met die petitie en met al de rest!

Net zoals ze dat gedaan heeft met de petitie tegen de invoering van het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars.

Net zoals ze de grondwet overtreedt en l�*�*t overtreden ondanks de vele succesvolle betogingen om BHV te splitsen. En deze waren niet op naam van Blokkers te schrijven!
Oud 15 augustus 2005, 09:11   #368
giserke
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
In het enige bestaande praktijkvoorbeeld, i.e. Zwitserland is de bevolking zelf er anders erg tevreden over. Uw vrezen blijken daar ook niet bewaarheid te worden.
Bent u daar weer met Zwitserland? Met hoeveel 'Mithards' heeft Zwitserland te maken? Hoeveel mensen moeten daar leven van een uitkering?
Zwitserland is een schurkenstaat van zwart en misdaad geld. Neemt u dit als voorbeeld?

Ik ken enkele andere voorbeelden van directe democratie. Duitsland jaren 20, (de stichting van de UN).

Citaat:
Ik kan goelijk geloven dat dat uw echte motivatie is. De enigen die iets te verliezen hebben bij directe referenda zijn politici en groepen die nu - dankzij politici - oneerlijke voordelen behalen. Is het voor hen dat u opkomt?
Bij een BROV, zouden misschien de bestaande partijen verdwijnen. Maar de oprichting van nieuwe groepen, clans of zoals u het noemen wil, zullen ook in een BROV bestaan.

De huidige politici zijn misschien klootzakken, maar in een BROV zullen ze gewoon ingeruild worden door andere 'zakken'.
giserke is offline  
Oud 15 augustus 2005, 10:47   #369
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Supe®Staaf].
Citaat:
Is er nu één partij die ik gerust laat?
Daar zit een kern van waarheid in. Maar sommige partijen zien meer Staafs toorn over zich nederdalen dan andere. Spiessens zou zeggen : 't is een hobby.
Citaat:
Verlaat liever het zinkende schip.
Mijn torpedo's zijn onderweg.
Overmoed schaadt. Je duikbootje is een aflatertje van WO 2.
Rommel. Het lanceert alleen knikkers. Bovendien deugt je kapitein niet.
Het is Flahaut. Met die man is een ramp onvermijdelijk. Je vaart gegarandeerd tegen de zo gevreesde ijsberg aan. Vraag maar gauw een extra-zuurstoffles aan. Maar redding is altijd mogelijk. Zelfs vanuit het zogenaamd zinkend schip, waarvan de averij slechts oppervlakkig is.
Superstaaf is een efforke waard.
robert t is offline  
Oud 15 augustus 2005, 10:47   #370
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u daar weer met Zwitserland? Met hoeveel 'Mithards' heeft Zwitserland te maken? Hoeveel mensen moeten daar leven van een uitkering?
Zwitserland is een schurkenstaat van zwart en misdaad geld. Neemt u dit als voorbeeld?
Op bestuurlijk gebied is Zwitserland weldegelijk een na te volgen democratisch voorbeeld.
Uw opmerking over zwart geld en misdaad, slaat als kut op Dirk.
Is zwart geld en misdaad dan afwezig in louter representatieve regimes?

Citaat:
Bij een BROV, zouden misschien de bestaande partijen verdwijnen. Maar de oprichting van nieuwe groepen, clans of zoals u het noemen wil, zullen ook in een BROV bestaan.
Informeer u liever eens beter over BROV vooraleer er afgrijselijke nonsens over te debiteren.
Als je het wil, post ik je wat relevante links hoor.

Citaat:
De huidige politici zijn misschien klootzakken, maar in een BROV zullen ze gewoon ingeruild worden door andere 'zakken'.
In een democratie wordt de wil van de meerderheid van alle burgers ingevolgd, zak of niet.
In het particratische systeem, dat gij en uw N-Va-ideologen valselijk probeert voor democratie te verkopen, telt enkel de wil van de elite, met nauwelijks enige democratische legitimatie.[edit]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 15-08-2005 at 11:48
Reason:

Citaat:
Op bestuurlijk gebied is Zwitserland weldegelijk een na te volgen democratisch voorbeeld.

Citaat:
Informeer u liever eens beter over BROV vooraleer er afgrijselijke nonsens over te debiteren.

Citaat:
In een democratie wordt de wil van de meerderheid van alle burgers ingevolgd, zak of niet.
In het particratische systeem, dat gij en uw N-Va-ideologen valselijk probeert voor democratie te verkopen, telt enkel de wil van de elite, met nauwelijks enige democratische legitimatie.[/size]

[quote=giserke]
Citaat:

Citaat:

Citaat:
In het particratische systeem, dat gij en uw N-Va-ideologen valselijk probeert voor democratie te verkopen, telt enkel de wil van de elite, met nauwelijks enige democratische legitimatie.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 augustus 2005 om 10:48.
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 augustus 2005, 10:51   #371
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Daar zit een kern van waarheid in. Maar sommige partijen zien meer Staafs toorn over zich nederdalen dan andere.
Dat wil ik grif toegeven.
Louter theoretisch leun ik ietwat aan bij dat waar paars zou kunnen voor staan: een liberale staatsvorm met zo weinig mogelijk bemoeienissen, met toch hier en daar een sociale correctie om op gelijke grond vervulling van een paar basisbehoeften te garanderen.

In de praktijk draait het niet echt zo uit, maar dat is niet mijn schuld. Daarom pleit ik ook voor invoeren van echte democratie.[edit]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 15-08-2005 at 11:52
Reason:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Daar zit een kern van waarheid in. Maar sommige partijen zien meer Staafs toorn over zich nederdalen dan andere.
Louter theoretisch leun ik ietwat aan bij dat waar paars zou kunnen voor staan: een liberale staatsvorm met zo weinig mogelijk bemoeienissen, met toch hier en daar een sociale correctie om op gelijke grond vervulling van een paar basisbehoeften te garanderen.

In de praktijk draait het niet echt zo uit, maar dat is niet mijn schuld. Daarom pleit ik ook voor invoeren van echte democratie.[/size]

[size=1]After edit by Supe®Staaf on 15-08-2005 at 11:51
Reason:

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
.
Louter theoretisch leun ik ietwat aan bij dat waar paars zou kunnen voor staan: een liberale staatsvorm met zo weinig mogelijk bemoeienissen, met toch hier en daar een sociale correctie om op gelijke grond vervulling van een paar basisbehoeften te garanderen.[/size]

[quote=robert t]
Citaat:
.
Louter theoretisch leun ik ietwat aan bij dat waar paars zou kunnen voor staan: een liberale staatsvorm met zo weinig mogelijk bemoeienissen, met toch hier en daar een sociale correctie om op gelijke grond een paar basisbehoeften te garanderen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 augustus 2005 om 10:52.
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 augustus 2005, 10:57   #372
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bent u daar weer met Zwitserland?
Uiteraard zijn we daar weer met Zwiterland. Dat land heeft namelijk iets dat wij ook willen en dat goed werkt.

Citaat:
Met hoeveel 'Mithards' heeft Zwitserland te maken? Hoeveel mensen moeten daar leven van een uitkering?
Wat heeft dit met directe democratie te maken, dat je dit erbij sleurt? Bestaan er in jouw 'parlementaire democratie' soms geen mensen die van een uitkering leven dat je dit systeem verkiest boven het Zwitserse?

Citaat:
Belgique is een beter voorbeeld omdat er hier van geen zwart-en/of misdaadgeld sprake is, zeker?

Citaat:
Ik ken enkele andere voorbeelden van directe democratie. Duitsland jaren 20, (de stichting van de UN).
Was dat op initiatief van de burgerbevolking?

Citaat:
Ha daar komt de kat op de koord: jij denkt dat (misschien) ook jouw partij zou verdwijnen en d�*t risico wil je niet lopen. Maar is dat ook zo of lul je maar wat uit je nek?
Wat heb jij trouwens tegen 'groepen, clans of hoe je het ook noemen wil', die proberen voldoende geinteresseerden achter één bepaald onderwerp te krijgen? Of acht jij je soortgenoten uit het gewone volk misschien niet in staat om zich een mening te vormen over één welbepaald onderwerp? Doen politieke partijen dan niet hetzelfde voor de verkiezingen, maar dan voor een heel partijprogramma dat ze later weer even lief verloochenen als ZIJ, zonder enige inspraak van de bevolking, een regering samenstellen? Dit bovendien met ons belastingeld?

Wat die 'nieuwe clans' betreft die jou zo'n angst inboezemen, dacht je soms aan de politieke partij die ook vandaag NIET de macht en de middelen heeft om het volk via de media te bespelen?
Er nog nooit aan gedacht dat er binnen de bevolking ook nog, niet aan politieke macht en invloed onderhevige, geesten zouden kunnen zitten die niets anders wensen dan de wil van de bevolking terzake te peilen en die later verplicht uitgevoerd willen zien?

Citaat:
Dat jouw voorkeur naar de huidige politieke klootzakken gaat is idd duidelijk.
Vooral het verdiepen van de democratie geen kans geven dus, want dan zou wel eens kunnen blijken dat slaafse Giserke zich vergist.
Oud 15 augustus 2005, 11:07   #373
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Goed verwoord Knuppel.
Je vertoont een gezonde democratische reflex.
Jammer dat jij zo een hardleerse flamingant bent.

Vraagje:
Kan jij je verzoenen met België, monarchie en al wat tegen jouw Vlaamse ideologie indruist, mits invoering van democratie?
Oud 15 augustus 2005, 11:13   #374
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
Kan jij je verzoenen met België, monarchie en al wat tegen jouw Vlaamse ideologie indruist, mits invoering van democratie?
monarchie en democratie?

Ja knuppel, je bent bijna een goeie belg[edit]
[size=1]After edit by giserke on 15-08-2005 at 12:13
Reason:

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
monarchie en democratie?

Ja knuppel, je bent bijna een goeie belg[/size]

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
monarchie en democratie? [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 15 augustus 2005 om 11:13.
giserke is offline  
Oud 15 augustus 2005, 11:22   #375
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

In de praktijk draait het niet echt zo uit, maar dat is niet mijn schuld. Daarom pleit ik ook voor invoeren van echte democratie.
De redelijkheid zelve. En zo algemeen gesteld dat zelfs ik er (mits een paar nuances dan) mee akkoord kan gaan. Toch je gewone stijl niet. Vreemd.
robert t is offline  
Oud 15 augustus 2005, 11:30   #376
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
Goed geprobeerd, SuperStaaf.
Je vertoont een gezonde democratische reflex behalve als het om Vlamingen een hak te zetten is.
Jammer dat jij zo een hardleerse Belg bent.

Vraagje:
Kan jij je verzoenen met een onafhankelijk Vlaanderen en al wat tegen jouw Belgicistische afzeikideologie indruist, als dat de enige mogelijkheid voor democratie betekent?
Oud 15 augustus 2005, 11:30   #377
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
Enkel als de democratie hier wordt ingevoerd én als blijkt dat dit de wil is van een meerderheid van de bevolking.

Vermits ik het nog niet zie gebeuren dat de democratie hier ingevoerd wordt denk ik niet dat degenen, die daarvoor moeten zorgen, het antwoord willen weten op die vragen.
Jouw geliefde koningdom verdraagt duidelijk geen democratie....

Jammer genoeg is het 'Vlaams' kartel ook niet van plan om ze in het onafhankelijke Vlaanderen in te voeren.[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 15-08-2005 at 12:45
Reason:

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:
Enkel als de democratie hier wordt ingevoerd én als blijkt dat dit de wil is van een meerderheid van de bevolking.

Vermits ik het nog niet zie gebeuren dat de democratie hier ingevoerd wordt denk ik niet dat degenen, die daarvoor moeten zorgen, het antwoord willen weten op die vragen.

Jammer genoeg is het 'Vlaams' kartel ook niet van plan om ze in het onafhankelijke Vlaanderen in te voeren.[/size]

Citaat:
Goed verwoord Knuppel.

Vraagje:

Jammer genoeg is het 'Vlaams' kartel ook niet van plan om ze in het onafhankelijke Vlaanderen in te voeren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 augustus 2005 om 11:45.
Knuppel is offline  
Oud 15 augustus 2005, 11:32   #378
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Dat is één van de redenen waarom ons Knuppeltje bij mij nog in de bovenste schuif ligt. Ondanks ons talrijke meningsverschillen.
robert t is offline  
Oud 15 augustus 2005, 11:32   #379
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
monarchie en democratie?

Ja knuppel, je bent bijna een goeie belg
Waarop baseer je die uitspraak?
Oud 15 augustus 2005, 11:33   #380
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
monarchie en democratie?

Jij bent AL een goede Belg. Soit toch voor Filip de Taaie, die heeft dank zij jullie er wat zakgeld bijgekregen.
Proficiat.[edit]
[size=1]After edit by stab on 15-08-2005 at 12:33
Reason:

Citaat:
monarchie en democratie?

Jij bent AL een goede Belg. Soit toch voor Filip de Taaie, die heeft dank zij jullie er wat zakgeld bijgekregen.
Proficiat.[/size]

Citaat:
monarchie en democratie?

Proficiat.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door stab : 15 augustus 2005 om 11:33.
stab is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be