![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Uitgesloten zijn in elk geval: CD&V, UF en SP-A en sinds enkele jaren ook VLD. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar u deed na enige aarzeling het tegenovergestelde. Dus dacht ik: het ijzer is heet. Niet meer uitstellen. Maar ik zal op uw verzoek wel oppassen om conclusies te verbinden aan het feit dat u geen VB'er bent. ![]()
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Kijk 'es, het geschreeuw over het racisme van het VB is zo luid, zo alomtegenwoordig en het komt vaak uit zulke lelijke, hypocriete monden, dat Egidius alle lust vergaat om het daar eens over te hebben. Meehuilen met de wolven in het bos gaat mij niet af. Dat verhindert niet dat ik mijn gedacht heb over de methodes en sommige programmapunten van het Belang. En in alle ernst, als het waar is dat het Belang racisme verspreidt, dan vallen de gevolgen daarvan in België nogal mee, niet? Hoeveel racistische doden zijn hier al gevallen? Hoeveel moskeeën al in brand gestoken? Vergelijk ook even met onze buurlanden die geen extreemrechtse partij van 25 pct hebben. Onlangs las ik in mijn lijfblad (sorry, alweer DM) een uitspraak van één of andere prof die stelde dat het dank zij het Belang is dat Vlaanderen in vergelijking met de buurlanden zo weinig racistisch geweld kent... Lap, zeg! Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
Bij de volgende verkiezingen gaat mijn stem in elk geval niet meer naar partijen die directe democratie afwijzen of onmogelijk maken. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() Er wordt toch u niet gevraagd op partijen te stemmen die tegen directe democratie zijn?
Als u een andere partij vindt die beter bij uw overtuigingen past, moet u daar dan maar voor stemmen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
|
![]() Thomas 'Tommy' Angelo.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 september 2005 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#372 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Salmon L.A.]sorry![edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 september 2005 om 12:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Burger
|
![]() Rob heeft da heel goed gezien hehe.8)
koekje van eigen deeg[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gray : 3 september 2005 om 14:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Internationaal Verdrag inzake Burgerrechten en Politieke Rechten New York, 19 december 1966 (Wet van 15.5.81 - BS, 6.VII.1983). Artikel 2 1. Iedere Staat die partij is bij dit Verdrag verbindt zich de in dit Verdrag erkende rechten te eerbiedigen en deze aan een ieder die binnen zijn grondgebied verblijft en aan zijn rechtsmacht is onderworpen te verzekeren, zonder onderscheid van welke aard ook, zoals ras, huidskleur, geslacht, taal, godsdienst, politieke of andere overtuiging, nationale of maatschappelijke afkomst, welstand, geboorte of enige andere omstandigheid. http://www.antiracisme.be/nl/kader_nl.htm Opmerkelijke verschillen met de Belgische wetgeving zijn: Ras: bij ons is dit 'zogenoemd' ras... Taal: bij ons weggelaten... Politieke en andere overtuiging: bij ons weggelaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Vreemdeling
|
![]() Dit vind ik prachtig van deheer Verreycken. De reacties van links tonen aan hoezeer er wel met 2 maten, 2 gewichten wordt gewerkt: ironische en grappige dingen schrijven en zeggen over bijvoorbeeld de Britten (Westerlingen in het algemeen) moet zeker kunnen, maar als je datzelfde doet over buitenlanders is dat schandalig en ben je een racist. Mensen die dat ontkennen of goedkeuren zijn gewoonweg dom en zijn vijanden van de vrije meningsuiting.
Ik vind dat zulke artikels zeker moeten kunnen (al vind ik dit artikel persoonlijk niet grappig maar gewoon grof, ik zal nooit pleiten voor eender welk verbod wat dat betreft), maar dan zowel over blanken als over moslims en andere niet-blanken! Met het christendom bijvoorbeeld wordt vaak gelachen, en daar wordt niet over geklaagd, omdat de christenen voorstanders zijn van de vrije meningsuiting. (Extremistische!) islamieten daarentegen zijn dat helemaal niet, en het normaal zo democratische, vrije Westen geeft daar zomaar aan toe en censureert de media met 2 maten, 2 gewichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk wel (wat eens te meer de verregaande hypocrisie van die wet aantoont), er is echter een arrest geweest dat verplicht dit ook op te nemen. Gelukkig heeft men het centrum leman nog om er voor te zorgen dat enkel de 'gewenste' inbeuken voor het gerecht belanden. |
|
![]() |
![]() |