![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Google eens en je zal meteen vele artikels vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Typisch rechts, alles wat niet in hun eigen kleine wereldje past afdoen als onzin, zelfs als het bewezen is. *lacht weeral groen omwille van het voor de zoveelste keer de simpelste dingen te moeten uitleggen* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Alleen werkt ze niet. Hoe ver moet men gaan in zijn tolerantie? Hoe goed men het ook meent, men moet ook enig realisme aan de dag leggen. Criminelen hervallen nu éénmaal, In onze hoofdstad worden de meeste criminele feiten gepleegd door allochtonen. Omdat er gewoon geen belgen meer wonen, dat is realiteit. De allochtone gemeenschap wil zich hier niet aanpassen omdat dat in strijd is met de Islam. Omdat het zoals in elke religie gaat over "verover en bekeer". Wat ik doe is goed want God is met mij. Het is goed uit te gaan van het individu. Maar niet elk individu heeft dezelfde morele waarden. Men kan een gek naar de mond praten, hem tolereren, hem zijn zin laten doen. En zeggen, ach laat hem maar want hij is gek... (linkse gedachte). Men kan de gek ook een halt toe roepen. Zeggen stop maar, jij hebt hier een probleem. Jij vertoont hier abnormaal gedrag. Jij bent de gek niet ik. (rechtse gedachte) Maar eigenlijk ging het hier over holebi's
![]() |
![]() |
#364 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk bestaat er ook wel ergens een studie over homosexualiteit bij de coloradokever. Dagelijks heeft één of andere student wel een studie gemaakt over het één of het ander. En morgen zal een andere dat weer tegenspreken in zijn thesis. Daar gaat het toch niet om? Wie verwijt wie van simplisme?
![]() |
![]() |
#365 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat veroorzaakt uw standpunt dat homosexualiteit verholpen moet worden & zeker niet "beloond" moet gelijke rechten? (Gelieve erop te letten in uw antwoord dat homosexualiteit niet "besmettelijk" is & dat iemand die geen homosexuele gevoelens heeft niet "gekeerd" kan worden.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 14 september 2005 om 10:20. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En homosexualiteit is geen meerwaarde voor de maatschappij, ook geen minderwaarde. Het is er gewoon! Leer er mee leven, dan zal je al heel wat gelukkiger zijn. Waarom wil jij het homosexualiteit trouwens minimaliseren? Ik weet al dat je het een afwijking vindt, maar waarom? Wat is de reden hiervoor? Religie, fanatisme, fobie,...? Kan je dit aub eens uitleggen? En jij doet blijkbaar veel wetenschappelijk onderzoek af als onzin. Waarom? Omdat het niet in je eigen bekrompen gedachten past? Vroeger deden ze dat ook, ze noemden het religieus fanatisme.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 september 2005 om 10:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mij bezorgen ze alvast geen overlast, maar ondertussen word mijn vraag niet beantwoord. Wat is de meerwaarde voor onze maatschappij. Toch vind ik dat homosexualiteit niet kan gelijkgesteld worden met met onze huidige hetero gezinsvorm. Want dan zijn we verkeerd bezig. Omdat dat in strijd is met het doel waarom we hier eigenlijk zijn. Namelijk, ga en vermenigvuldig U tot behoud van de soort. De oerwet van de natuur. Holebi's moeten getolereerd worden maar moeten niet beloond worden voor iets dat eigenlijk een afwijking is.
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ga en vermenigvuldig u? Zoals we nu bezig zijn met vermenigvuldigen is de aarde binnen enkele decennia onleefbaar wegens overbevolking, met oorlog & chaos tot gevolg. U zou blij moeten zijn dat er koppels zijn die geen kinderen op deze wereld wensen te zetten, het draagt alleen maar bij tot het instandhouden van onze maatschappij. En nogmaals: het is inderdaad een afwijking, maar als u iedereen die afwijkt van de standaardmens rechten gaat ontzeggen denk ik dat niemand nog enige rechten heeft ... Daarbij, in de natuur is homosexualiteit normaal, alleen de menselijke cultuur & religie heeft er een taboe van gemaakt. Dus in feite is het enige onnatuurlijke homofobie Nut? 1. De holebi-economie gaat tot ver in de miljarden 2. Een tweeverdienersgezin zonder kinderen betaalt VEEL mee voor UW kinderen. 3. Helpen bij de opvoeding van ouderloze kinderen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 14 september 2005 om 10:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou er tevens graag OPNIEUW op wijzen dat wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat homosexualiteit procentueel toeneemd als de bevolking stijgt.
Dit duidt dus aan dat homosexualiteit een natuurlijk beschermmiddel is tegen overbevolking. Een natuurlijk beschermmiddel dat de mens om religieuze redenen proberen uitroeien heeft. U kent aan gelijk welke demagoog vragen wat er gebeurd als we op dit tempo blijven voortplanten; hij zal u zeggen dat we een groot probleem hebben.
![]() |
![]() |
#372 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Burgemeester
|
![]() Homo's gebruiken tijdens hun betrekkingen bepaalde lichaamsdelen voor dingen waar ze eigenlijk niet voor dienen.
Dat feit heeft ons het HIV-virus opgeleverd. Misschien een noodkreet van de natuur om iets dat tegen haar wetten ingaat te bestrijden. Een vorm van homosexualiteit bestaat waarschijnlijk ook in de dierenwereld. Maar het komt naar mijn weten nooit tot feitelijke betrekkingen. En ergens denk ik dat als homosexualiteit in onze maatschappij niet zo getolereerd zou geworden zijn. En niet zo als normaal zou ervaren worden. Het HIV-virus nooit zo wereldwijd verspreid had zijn geweest. Hier bedoel ik mee dat indien homosexualiteit, zoals vroeger iets was voor de duister hoekjes. Wij dan niet zo een inmens probleem hadden gehad. Het is trouwens ook geen fabeltje dat homomannen het grootst aantal wisselende sexuele kontakten hebben. Dit klinkt mss cru, maar er is toch wel iets van. Dacht ik?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 14 september 2005 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En in tegenstelling tot wat u denkt hebben dieren ook homosexuele sex & relaties. En dat homosexuele mannen het grootst aantal wisselende contacten heeft lijkt me redelijk normaal ... Stel je voor dat alle vrouwen even geil zouden lopen als jij, je zou ook "het grootst aantal wisselende sexuele contacten" hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 14 september 2005 om 11:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar of homosexualiteit de oplossing is voor de overbevolking? Tja, dan vind je voor alles een antwoord.
![]() |
![]() |
#376 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En zoals jezelf al hebt aangehaald, die geile kereltjes lusten ook wel eens een vrouwtje. Vandaar dat ook de hetero's ermee zitten. Hoe komt het eigenlijk dat je wel 100% hetero kan zijn maar nooit 100% homo?
![]() |
![]() |
#377 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. "Tja, dan vind je voor alles een antwoord" Jij bent nogal goed in zaken negeren eh.
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarnaast is de kans van het doorgeven van besmettelijke ziekten groter bij anale dan bij "gewone" sex. Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 14 september 2005 om 12:26. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Burgemeester
|
![]() Allee vooruit, ge hebt gelijk.
Ik wens je een prachtig leven en veel genot. Maar beloof me dat je het veilig houd. Van mij mag je gerust trouwen met je vriend maar neem geen kinderen aub. Als er ooit een therapie uitgevonden wordt tegen homosexualieit. Doe ons allen en jezelf een plezier, volg ze. De bedoelingen zijn goed maar het leven is geen gayparade. Spijtig? Ik weet het niet? Van mij hoeven ze jullie niet van de ravijn te gooien. Maar een beetje discretie zou welkom zijn. Mss tot later eens maar niet in deze discussie. Het heeft geen zin als men niet begrijpen wil.
![]() |
#380 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik snap niet wat iemand heeft tegen het feit dat ik op mannen verliefd word en niet op vrouwen Ik snap niet wat iemand er op tegen kan hebben dat ik mijn monogame, langdurige, liefhebbende relatie wil bezegelen met een huwelijk Ik snap niet waarom ik een therapie zou moeten volgen tegen homosexualiteit, ik voel me goed in mijn vel en het maakt deel uit van mijn identiteit, ik voel me goed zoals ik ben. En neen, persoonlijk ben ik niet van plan van kinderen te adopteren, maar het zou mogelijk moeten kunnen zijn voor holebikoppels.
![]() |
![]() |