Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 september 2005, 19:53   #361
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Inderdaad, eens te meer is mijn voorspelling bewaarheid geworden. Volgens de doorluchtige opperbubbel is het allemaal de schuld van de "gemanipuleerde pers". Mijn vraag naar de opperbubbel is dan ook: waar zit het gemanipuleerde dan wel in het artikel in HLN? Waar in dat artikel laat de journalist zich negatief uit over de BUB?

De opperbubbel maakt zich dus eens te meer belachelijk en laat aldus nog een andere voorspelling van me in vervulling gaan, nl. dat de opperbubbel eens te meer gewoon naast de zaak zou antwoorden.
Jan toch, u heeft geen idee welke nonsens de opperbubbel hier vandaag heeft uitgebraakt. Als u een uurke tijd hebt moet u echt een alle draads aflopen, het is werkelijk ongelofelijk!!!!!! Hij is compleet de pedalen kwijt denk ik.

1) Hij eist een rechtzetting van HLN.
2) Niet de bub is fout maar wel HLN (zoals u voorspeld had ), zij hebben zijn woorden verkeerd weergeven.
3) Wilmots is niet zeer kwaad op de bub maar wel op HLN.
4) Het erelidmaatschap van bub valt te vergelijken met de Nobelprijs.
4) Aangaande het verwijderde bericht op de bub-side is het wel zo dat bepaalde mensen dit nog kunnen lezen maar anderen niet meer, sommige beelden blijven op het ene pc- scherm hangen en bij anderen is dat niet. Een verklaring had hij ook niet want meneer is advokaat en geen informaticus.
5) Yann zei eerder dat de site was verdwenen door een technische fout maar de opperbubbel zegt dat het op zijn bevel was. IK vroeg hem wie hier loog, antwoord: daar hebt gij niets mee te maken, uw partij liegt voortdurend
6) Hij heeft hier al de idee gelanceerd u het erelidmaatschap van bub aan te bieden.

Dit is maar een korte samenvatting en ongetwijfeld ben ik er nog een deel vegeten. Zoals u ziet volledig tilt.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 18-09-2005 at 20:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Inderdaad, eens te meer is mijn voorspelling bewaarheid geworden. Volgens de doorluchtige opperbubbel is het allemaal de schuld van de "gemanipuleerde pers". Mijn vraag naar de opperbubbel is dan ook: waar zit het gemanipuleerde dan wel in het artikel in HLN? Waar in dat artikel laat de journalist zich negatief uit over de BUB?

De opperbubbel maakt zich dus eens te meer belachelijk en laat aldus nog een andere voorspelling van me in vervulling gaan, nl. dat de opperbubbel eens te meer gewoon naast de zaak zou antwoorden.
Jan toch, u heeft geen idee welke nonsens de opperbubbel hier vandaag heeft uitgebraakt. Als u een uurke tijd hebt moet u echt een alle draads aflopen, het is werkelijk ongelofelijk!!!!!! Hij is compleet de pedalen kwijt denk ik.

2) Niet de bub is fout maar wel HLN (zoals u voorspeld had ), zij hebben zijn woorden verkeerd weergeven.
4) Aangaande het verwijderde bericht op de bub-side is het wel zo dat bepaalde mensen dit nog kunnen lezen maar anderen niet meer, sommige beelden blijven op het ene pc- scherm hangen en bij anderen is dat niet. Een verklaring had hij ook niet want meneer is advokaat en geen informaticus.
5) Yann zei eerder dat de site was verdwenen door een technische fout maar de opperbubbel zegt dat het op zijn bevel was. IK vroeg hem wie hier loog, antwoord: daar hebt gij niets mee te maken, uw partij liegt voortdurend
6) Hij heeft hier al de idee gelanceerd u het erelidmaatschap van bub aan te bieden.

Dit is maar een korte samenvatting en ongetwijfeld ben ik er nog een deel vegeten. Zoals u ziet volledig tilt.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

6) Hij heeft hier al de idee gelanceerd u het erelidmaatschap aan te bieden.

Dit is maar een korte samenvatting en ongetwijfeld ben ik er nog een deel vegeten. Zoals u ziet volledig tilt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 19:54.
daiwa is offline  
Oud 18 september 2005, 19:55   #362
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zeg je dat omdat je het niet begrijpt en dus niks intelligenter kan antwoorden?
Je zou denken dat de Hansworst wat nederiger zou worden in een topic waar hij al drie keer door de mand gevallen is, maar niks hoor...
zorroaster is offline  
Oud 18 september 2005, 19:57   #363
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Met veel plezier zal ik het gedaas van Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand doornemen, maar vandaag zal ik niet alles kunnen doornemen. Ik heb met een heel schare vrienden een heel fijne zondag doorgebracht en dus kruip ik maar beter eens vroeg onder de wol.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 18 september 2005, 19:59   #364
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is maar een korte samenvatting en ongetwijfeld ben ik er nog een deel vegeten. Zoals u ziet volledig tilt.
Inderdaad. Dat moet me daar toch wel een heel warrig crisisberaad geweest zijn ten paleize van de opperbubbel.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 18 september 2005, 20:00   #365
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat moet me daar toch wel een heel warrig crisisberaad geweest zijn ten paleize van de opperbubbel.
Macht der gewoonte?
daiwa is offline  
Oud 18 september 2005, 20:10   #366
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij, als 'partijvoorzitter' notabene, er niet in slaagt het onderscheid te maken tussen DE internationaal bekende, zelfs wereldbefaamde Nobelprijs enerzijds en het erelidmaatschap van een micro-partijtje als de BUB anderzijds, dat zelfs in eigen land nauwelijks enige bekendheid geniet, dan heb niet ik maar wel jij een gigantisch intelligentieprobleem.[edit]
[size=1]After edit by groene flamingant on 18-09-2005 at 21:11
Reason:

Citaat:
Als jij, als 'partijvoorzitter' notabene, er niet in slaagt het onderscheid te maken tussen DE internationaal bekende, zelfs wereldbefaamde Nobelprijs enerzijds en het erelidmaatschap van een micro-partijtje als de BUB anderzijds, dat zelfs in eigen land nauwelijks enige bekendheid geniet, dan heb niet ik maar wel jij een gigantisch intelligentieprobleem.[/size]

Citaat:
Als jij, als 'partijvoorzitter' notabene, er niet in slaagt het onderscheid te maken tussen DE internationaal bekende, zelfs wereldbefaamde Nobelprijs enerzijds en het erelidmaatschap van een micro-partijtje als de BUB, dat zelfs in eigen land nauwelijks enige bekendheid geniet, dan heb niet ik maar wel jij een gigantisch intelligentieprobleem.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door groene flamingant : 18 september 2005 om 20:11.
groene flamingant is offline  
Oud 18 september 2005, 20:11   #367
Patrice
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Als jij, als 'partijvoorzitter' notabene, er niet in slaagt het onderscheid te maken tussen DE internationaal bekende, zelfs wereldbefaamde Nobelprijs enerzijds en het erelidmaatschap van een micro-partijtje als de BUB anderzijds, dat zelfs in eigen land nauwelijks enige bekendheid geniet, dan heb niet ik maar wel jij een gigantisch intelligentieprobleem.
Of hij heeft gewoon last van grootheidswaanzin.
Patrice is offline  
Oud 18 september 2005, 20:15   #368
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de Nobelprijs wordt uitgereikt (of eender welke andere prijs) komt dat ook eerst in de krant. Bovendien zijn wij nog altijd niet verantwoordelijk voor wat de kranten schrijven.
Als een grote prijs als de Nobelprijs uitgereikt wordt, dan wordt eerst geïnformeerd of die persoon die prijs wil aanvaarden en komt dat NIET eerst in de krant. Als u daarenboven valselijk beweert dat Marc Wilmots erelid is geworden en dat nieuws verschijnt achtereenvolgens in de krant, dan bent u daar wel degelijk zelf voor verantwoordelijk.
groene flamingant is offline  
Oud 18 september 2005, 20:16   #369
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij, als 'partijvoorzitter' notabene, er niet in slaagt het onderscheid te maken tussen DE internationaal bekende, zelfs wereldbefaamde Nobelprijs enerzijds en het erelidmaatschap van een micro-partijtje als de BUB anderzijds, dat zelfs in eigen land nauwelijks enige bekendheid geniet, dan heb niet ik maar wel jij een gigantisch intelligentieprobleem.
Zoals ik hier eerder al zei, het is werkelijk niet te geloven welke onzin de tilt geslagen opperbubbel hier vandaag al heeft uitgebraakt.
Hij heeft het zelfs zo verdraaid dat Wilmots niet kwaad is op bub maar wel op HLN.

Oorspronkelijk bericht door Hans1
Hij was niet boos op mij of de B.U.B., wel op de krant. Voor de rest hadden we een zeer cordiaal en relatief lang gesprek waarna we een consensus bereikten. We waren het met elkaar eens over het feit dat België weer unitair moet worden. Hij vroeg ons anderzijds vriendelijk het bericht te verwijderen, wat we onmiddellijk hebben gedaan. We hebben alle respect voor zijn beslissing.[edit]
[size=1]After edit by daiwa on 18-09-2005 at 21:21
Reason:

Citaat:
Zoals ik hier eerder al zei, het is werkelijk niet te geloven welke onzin de tilt geslagen opperbubbel hier vandaag al heeft uitgebraakt.
Hij heeft het zelfs zo verdraaid dat Wilmots niet kwaad is op bub maar wel op HLN.

Hij was niet boos op mij of de B.U.B., wel op de krant. Voor de rest hadden we een zeer cordiaal en relatief lang gesprek waarna we een consensus bereikten. We waren het met elkaar eens over het feit dat België weer unitair moet worden. Hij vroeg ons anderzijds vriendelijk het bericht te verwijderen, wat we onmiddellijk hebben gedaan. We hebben alle respect voor zijn beslissing.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 18-09-2005 at 21:21
Reason:

Citaat:
Hij heeft het zelfs zo verdraaid dat Wilmots niet kwaad is op bub maar op HLN.

Hij was niet boos op mij of de B.U.B., wel op de krant. Voor de rest hadden we een zeer cordiaal en relatief lang gesprek waarna we een consensus bereikten. We waren het met elkaar eens over het feit dat België weer unitair moet worden. Hij vroeg ons anderzijds vriendelijk het bericht te verwijderen, wat we onmiddellijk hebben gedaan. We hebben alle respect voor zijn beslissing.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 18-09-2005 at 21:17
Reason:

Citaat:
Zoals ik hier eerder al zei, het is werkelijk niet te geloven welke onzin de tilt geslagen opperbubbel hier vandaag al heeft uitgebraakt.[/size]

Citaat:
Zoals ik hier eerder al zei, het is werkelijk niet geloven welke onzin de tilt geslagen opperbubbel hier vandaag al heeft uitgebraakt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 20:21.
daiwa is offline  
Oud 18 september 2005, 20:42   #370
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ja, toevallig wel. Vreemd, hé? Ik vermoed een complot van flaminganten.
Dien u dringend aan bij een geneesheer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 18 september 2005, 20:42   #371
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Als u de waarheid onzin noemt, dan zijn we vlug uitgepraat, natuurlijk.
Hans1 is offline  
Oud 18 september 2005, 20:46   #372
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Volgens de flaminganten mag de B.U.B. al geen prijzen meer uitdelen aan verdienstelijke Belgen of dan maken ze zich schuldig aan laster en eerroof.

Ik kan geloven dat die mannen aan het uitsterven zijn als je er zulke idiotieën op na houdt...

VDB geeft hier alleszins de toon aan en bewijst de absurditeit van het Vlaams-nationalisme. Overtuigd van het eigen gelijk storten ze zichzelf in de afgrond terwijl ze de B.U.B. de nodige publiciteit geven. Doe maar, jongens, we kijken rustig toe en genieten ervan.8)
Hans1 is offline  
Oud 19 september 2005, 01:59   #373
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om u daar te gaan vervoegen, zeker?
Tevergeefs, ik spreek niet tegen liegebeesten. Lach ze enkel uit.
Oud 19 september 2005, 07:01   #374
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Bravo Marc Wilmots, ere-lid van de enige Belgisch-gezinde partij van het Koninkrijk !
En heeft Mijnheer Wilmots al aanvaard of telt vrije wil niet in jullie totalitaire partijTJE?
Oud 19 september 2005, 10:59   #375
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
En heeft Mijnheer Wilmots al aanvaard of telt vrije wil niet in jullie totalitaire partijTJE?
Ga even naar post 242 en dan weet u genoeg.
daiwa is offline  
Oud 19 september 2005, 11:11   #376
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Ga even naar post 242 en dan weet u genoeg.
Kept al gezien in een andere draad. Gieren van het lachen!
Oud 19 september 2005, 23:10   #377
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Totalitarisme moet je bij het VB zoeken.
Hans1 is offline  
Oud 19 september 2005, 23:16   #378
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En voor idiote stunten moet je bij bub zijn.[edit]
[size=1]After edit by daiwa on 20-09-2005 at 00:17
Reason:

Citaat:
En voor idiote stunten moet je bij bub zijn.[/size]

Citaat:
En voor idiote stunten bij bub.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 september 2005 om 23:17.
daiwa is offline  
Oud 20 september 2005, 08:54   #379
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Het leven van de politicssurfende flamingant wordt beheerst door de BUB. We moeten ze blijven op hun kap zitten, en de grenzen verleggen tot de waanzin der flamimbo's nabij is.

Flamingantisme is als alzheimer. Bij beetjes takelen de cellen af, en zorgen voor ernstige dementie en achteruitgang van het verstandelijk vermogen.
Oud 20 september 2005, 11:12   #380
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

na dit alles is Wilmots waarschijnlijk beschaamd om 'belg' te zijn dankzij de bubbers
Dixie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be