![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hij eist een rechtzetting van HLN. 2) Niet de bub is fout maar wel HLN (zoals u voorspeld had ![]() 3) Wilmots is niet zeer kwaad op de bub maar wel op HLN. 4) Het erelidmaatschap van bub valt te vergelijken met de Nobelprijs. 4) Aangaande het verwijderde bericht op de bub-side is het wel zo dat bepaalde mensen dit nog kunnen lezen maar anderen niet meer, sommige beelden blijven op het ene pc- scherm hangen en bij anderen is dat niet. Een verklaring had hij ook niet want meneer is advokaat en geen informaticus. 5) Yann zei eerder dat de site was verdwenen door een technische fout maar de opperbubbel zegt dat het op zijn bevel was. IK vroeg hem wie hier loog, antwoord: daar hebt gij niets mee te maken, uw partij liegt voortdurend 6) Hij heeft hier al de idee gelanceerd u het erelidmaatschap van bub aan te bieden. Dit is maar een korte samenvatting en ongetwijfeld ben ik er nog een deel vegeten. Zoals u ziet volledig tilt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 19:54. |
|||||
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#366 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 18 september 2005 om 20:11. |
|||||
![]() |
![]() |
#367 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#369 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft het zelfs zo verdraaid dat Wilmots niet kwaad is op bub maar wel op HLN. Oorspronkelijk bericht door Hans1 Hij was niet boos op mij of de B.U.B., wel op de krant. Voor de rest hadden we een zeer cordiaal en relatief lang gesprek waarna we een consensus bereikten. We waren het met elkaar eens over het feit dat België weer unitair moet worden. Hij vroeg ons anderzijds vriendelijk het bericht te verwijderen, wat we onmiddellijk hebben gedaan. We hebben alle respect voor zijn beslissing.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 20:21. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Als u de waarheid onzin noemt, dan zijn we vlug uitgepraat, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Volgens de flaminganten mag de B.U.B. al geen prijzen meer uitdelen aan verdienstelijke Belgen of dan maken ze zich schuldig aan laster en eerroof.
Ik kan geloven dat die mannen aan het uitsterven zijn als je er zulke idiotieën op na houdt... ![]() VDB geeft hier alleszins de toon aan en bewijst de absurditeit van het Vlaams-nationalisme. Overtuigd van het eigen gelijk storten ze zichzelf in de afgrond terwijl ze de B.U.B. de nodige publiciteit geven. Doe maar, jongens, we kijken rustig toe en genieten ervan.8) |
![]() |
![]() |
#373 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#376 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#378 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 september 2005 om 23:17. |
|||||
![]() |
![]() |
#379 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het leven van de politicssurfende flamingant wordt beheerst door de BUB. We moeten ze blijven op hun kap zitten, en de grenzen verleggen tot de waanzin der flamimbo's nabij is.
![]() Flamingantisme is als alzheimer. Bij beetjes takelen de cellen af, en zorgen voor ernstige dementie en achteruitgang van het verstandelijk vermogen.
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na dit alles is Wilmots waarschijnlijk beschaamd om 'belg' te zijn dankzij de bubbers
|
![]() |