Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 07:11   #361
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Hendrik Goris, Mijn bijnaam Maddox is geen schuilnaam. Iedere persoon met een redelijke inteligentiegraad kan mijn echte naam ,adres en leeftijd terugvinden in de beschikbare data.

Oftewel, het is een bijnaam. Eentje die ik bijna meer gebruik dan de naam me gegeven door mijn ouders.

En je klaagt over 1 van de weinige keren ik eens een reactie op de man geef. Als Bhairav nu een man genaamd kan worden. Hij/zij/het staat op een bijna eenzame hoogte, gelukkig overtroffen door idioten als Ericferemans en de wannabe Werkgroepmorkoven.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 07:44   #362
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat ene zinnetje komt wel uit de openingsposting van de threadstarter. Ik zie niet in hoe ik ja anders kan duidelijk maken waarover deze thread eigenlijk gaat. Ze gaat in elk geval niet over partnergeweld.

We mogen doorgaans aannemen dat de threadstarter best weet waarover het gaat?

Paulus.
Kijk, man ofwel wil je niet lezen wat er staat, en dan ben je een typisch voorbeeld van de beweging die je aanhangt, ofwel kun je niet begrijpend lezen, waarvoor dan mijn gemeende deelneming. Ik denk eerder (gesteund door vorige discussies) dat je zelf als je je compleet vastgereden hebt, je persé het laatste woord wil hebben, ongeacht hoe laag dat je daarvoor moet gaan. Jouw geestesgenoten moeten dringend wat bijscholing geven, want je helpt hun zaak niet echt vooruit.
Je hebt ooit een threasd geopend waarom men iets tegen VB en zijn aanhang heeft ? Awel wat mij betreft doe je goe mee om het imago van de domme éénzijdige VB-er in stand te houden, waarvoor nogmaals dank.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 08:28   #363
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U blijft in uw gelijk dat ze hier worden uitgebuit, geen kansen krijgen, uitgesloten worden uit de samenleving, met de vinger worden gewezen en dit allemaal omdat ze moeten "VERPLICHT" leven in een land van racisten, onverdraagzame. Wel mijn beste, blijf gerust bij wat u vindt als zijnde waarheid als dit u geukkig maakt.
Eigenlijk wilde dus gewoon zeggen dat het essentieel slechte mensen zijn?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 09:09   #364
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
...
Maar niks daarvan in dit geval. De daders zijn allochtonen en die moeten volgens de politiek correcte progressieve doctrine enkel met fluwelen handschoentjes benaderd worden.
Tja, wat wil je , een minderheid moet beschermd worden, credo nr 1 vd multicul.
Oud 6 oktober 2006, 09:12   #365
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Weeral zever in pakjes, in plaats van de oorzaak te vinden ergens in het vuile milieu gaat onze forumpater liever het schuld zoeken in godsdienst beleving!
Zeg, Lincoln , welke straf voorziet de sharia voor hoeren en overspeligen - vrouwen bedoel ik dan - ?

Laatst gewijzigd door stab : 6 oktober 2006 om 09:12.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 09:17   #366
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
De uitvinding van ’de twee islams’ is heel praktisch omdat het de niet-islamitische westerling geruststelt over het karakter van de islam. Maar het is ook een grote leugen omdat er maar één islam is.
...
Eigenlijk is het fout te spreken over Islam en Islamfundamentalisme.
De correcte termen zijn : moslims en gematigde moslims.
Een wereld van verschil.
Oud 6 oktober 2006, 09:45   #367
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik GORIS Bekijk bericht
Veel mensen zijn dat gedoe beu. Van Peel riep in Terzake vanavond op het gerecht te splitsen, omdat de Walen (=niet-Nederlandstaligen) weigeren de "jongeren" hard aan te pakken. Vooral dankzij de partij van Onckelinckx.
De tsjeven hebben daar vroeger meer dan tijd genoeg voor gehad hoor.
Maar bij elke verkiezing krijgen zij een opstoot van 'flamingantitis' die als bij wonder na de verkiezingen onderdrukt blijkt.
Oud 6 oktober 2006, 09:47   #368
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Tja, wat wil je , een minderheid moet beschermd worden, credo nr 1 vd multicul.
hoezo minderheid?
alvast niet in veel antwerpse wijken en scholen........
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 10:08   #369
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Alle, we zijn vertrokken... ik heb mijn koran hier naast me liggen, zeg me es juist waar ik de verzen kan vinden die stellen dat een ongehuwde zwangere niet-moslima een hoer is en dat je dan een aanslag mag plegen op haar ongeboren kind? Heb hem nog niet helemaal uit maar dat stuk ben ik nog niet tegen gekomen. Ik heb de hele dag, doe maar op je gemak.
(nee, ik ben geen moslima, ik ben een doodgewone vlaamsche christelijke meid)
waar ik wel mee akkoord kan zijn is dat ze zeggen dat de islaam hun inspiratie was om zich 'schoon te klappen' maar er staat niets in de koran dat hun gedrag rechtvaardigd.
Soera an-Noer 24:2 :
Citaat:
Gesel iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan God niet afhouden indien je in God en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuigen zijn van hun afstraffing.
mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 11:12   #370
groen rechts
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zou gij uw kinderen offeren aan een monoculturele samenleving?
in een monocultuur valt er teminste nog wat te zien in het buurland...

in een multiculturele sam. is alles grijs en americanofiel op consumptiegebied
Oud 6 oktober 2006, 11:16   #371
groen rechts
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Die zijn naar hier gelokt, en voor de rest werd er niet naar omgekeken. Hoe zouden ze zich hier voelen? etc... Mensen wistgen niet beter.
Toch word er van hen geëist dat ze zich zoveel mogelijk als ons zouden gedragen. Ge kunt ze zoveel voor hun eigen daden verantwoordelijk stellen als ge wilt, ze kunnen er in feite zelf niet aan doen. Waarom zouden ze zich dan nog aanpassen aan ons? Ik vraag een reden voor HUN, en niet voor ONS.
hebt gij ze gelokt?
Ik niet hoor...
als ge u slecht voelt trapte het af... dat doe ik ook als ik vind dat een fuif tegenslaagt, ik ga naar huis...

ze moeten zich niet "als ons" gedragen, ze moeten zich gedragen...

en een goede gast(arbeider) weet waneer hij moet vertrekken
Oud 6 oktober 2006, 11:17   #372
groen rechts
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
als het een marokkaans meisje was zaten ze nu te rellen in Antwerpen en Brussel en sprak de linkse elite van een aanslag op de marokkaanse gemeenschap.
inderdaad
Oud 6 oktober 2006, 11:45   #373
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
De tsjeven hebben daar vroeger meer dan tijd genoeg voor gehad hoor.
Maar bij elke verkiezing krijgen zij een opstoot van 'flamingantitis' die als bij wonder na de verkiezingen onderdrukt blijkt.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 11:45   #374
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

dubbele posting

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:50.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 11:45   #375
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbele posting

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:49.
Oud 6 oktober 2006, 11:45   #376
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbele posting

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:50.
Oud 6 oktober 2006, 11:45   #377
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Kijk, man ofwel wil je niet lezen wat er staat, en dan ben je een typisch voorbeeld van de beweging die je aanhangt, ofwel kun je niet begrijpend lezen, waarvoor dan mijn gemeende deelneming. Ik denk eerder (gesteund door vorige discussies) dat je zelf als je je compleet vastgereden hebt, je persé het laatste woord wil hebben, ongeacht hoe laag dat je daarvoor moet gaan. Jouw geestesgenoten moeten dringend wat bijscholing geven, want je helpt hun zaak niet echt vooruit.
Je hebt ooit een threasd geopend waarom men iets tegen VB en zijn aanhang heeft ? Awel wat mij betreft doe je goe mee om het imago van de domme éénzijdige VB-er in stand te houden, waarvoor nogmaals dank.
Jajajajaj, Blabla bla.

The point is dat de thread gaat over de problematiek van de multiculturele samenleving en dat jij afkomt met een voorbeeld van partnergeweld binnen een Vlaams gezin en verwonderd en verbijsterd uit de lucht valt dat daar geen thread werd over opgestart. En dan redeneer je verder dat het eigenlijk weer eens tegen de vreemdelingen is, typisch voor bepaalde mensen.

Ik doe niks anders dan gefundeerd aantonen waarover het gaat, met verwijzingen naar de openingpost en de titel van de thread. Ik wijs je er ook op de jij de enige bent in gans deze discussie, die daar anders over denkt...

En dan begin je te schelden natuurlijk en je af te geven op mijn persoon. Op de man in plaats van op de bal. Je doet maar hoor, maar don't blame me, als jij met dergelijke reactie's uiteindelijk meer vertelt over jezelf dan over mij.

De thread gaan helemaal niet over partnergeweld en ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft.

Voor de rest ben je een dikke leugenaar. Ik startte nooit een thread waarom men iets tegen het Vlaams Belang en zijn aanhang zou hebben. Dat kan iedereen nakijken op mijn profielpagina. En dan nog; moest het zo zijn so what? Maar ja, bij gebrek aan argumenten, moet je wel van leugens gebruik maken, om mij in een slecht daglicht te stellen. Zo vermijd je gemakkelijk het eigenlijke onderwerp.

Bedankt voor je medelijden.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:55.
Oud 6 oktober 2006, 12:07   #378
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jajajajaj, Blabla bla.

The point is dat de thread gaat over de problematiek van de multiculturele samenleving en dat jij afkomt met een voorbeeld van partnergeweld binnen een Vlaams gezin en verwonderd en verbijsterd uit de lucht valt dat daar geen thread werd over opgestart. En dan redeneer je verder dat het eigenlijk weer eens tegen de vreemdelingen is, typisch voor bepaalde mensen.
Lees eerst wat er staat niet te verwarren met wat jij er in ziet, en kom dan nog eens terug.
Het voorbeeld (en ik ben blij dat je eindelijk gezien hebt dat het maar een voorbeeld was) was ruim omkleed, het getuigd van moedwillige onwil om dit uit zijn contekst te rukken om gelijk te proberen halen.
Geen probleem met het over de daders te hebben, maar als ik even optimistisch mag stellen dat je wel degelijk kunt lezen, dan zal je net als ik de veralgemening opmerken.

Ik doe niks anders dan gefundeerd aantonen waarover het gaat, met verwijzingen naar de openingpost en de titel van de thread. Ik wijs je er ook op de jij de enige bent in gans deze discussie, die daar anders over denkt...

Geen probleem, ik heb een eigen mening, en die is nog steeds niet inhoudelijk weerlegd, enkel wat gebazel rond de pot, selectief quoten, en gewring en gedraai om uit de eigen kronkels te geraken.

En dan begin je te schelden natuurlijk en je af te geven op mijn persoon. Op de man in plaats van op de bal. Je doet maar hoor, maar don't blame me, als jij met dergelijke reactie's uiteindelijk meer vertelt over jezelf dan over mij.

Mag ik er op wijzen dat ik met de bal begonnen ben, en dat jij een zo absurd dom antwoord gas, compleet naast mijn argumentatie. Dan is voor mij het inhoudelijke gedaan, dat wijst enkel op al ogf niet gewild onvermogen om te reageren op wat er staat.

De thread gaan helemaal niet over partnergeweld en ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft.

Besef je nu op een paar lijnen verder alweer niet meer dat het een voorbeeld was ? Volg mijn advies uit de vorige post, raadpleeg gespecialseerde hulp.

Voor de rest ben je een dikke leugenaar. Ik startte nooit een thread waarom men iets tegen het Vlaams Belang en zijn aanhang zou hebben. Dat kan iedereen nakijken op mijn profielpagina. En dan nog; moest het zo zijn so what? Maar ja, bij gebrek aan argumenten, moet je wel van leugens gebruik maken, om mij in een slecht daglicht te stellen. Zo vermijd je gemakkelijk het eigenlijke onderwerp.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53403
zoals u een vrije interpretatie aan titels geeft, zal je er ook niet over vallen dat dit niet woordelijk is, wat ik aangekondigd had.

Bedankt voor je medelijden.
't is meer en meer oprecht aan het worden, ik vrees dat het niet goed met u zit.

Paulus.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 12:13   #379
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

En toch vind ik dat de familie Coeman haar eigen programma verdiend heeft op VTM .
Zo'n showfamilie vind je nergens .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 12:40   #380
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

spherelike,...

Lees eerst wat er staat niet te verwarren met wat jij er in ziet, en kom dan nog eens terug. Het voorbeeld (en ik ben blij dat je eindelijk gezien hebt dat het maar een voorbeeld was) was ruim omkleed, het getuigd van moedwillige onwil om dit uit zijn contekst te rukken om gelijk te proberen halen.
Geen probleem met het over de daders te hebben, maar als ik even optimistisch mag stellen dat je wel degelijk kunt lezen, dan zal je net als ik de veralgemening opmerken.

Het is helemaal geen voorbeeld. Je stelde de bedoeling van de thread duidelijk in vraag met deze woorden: Dit maakt me zeer wantrouwig, Wat zijn de ECHTE bedoelingen van deze éénzijdige misdaadrubriek, en de reporters van dienst hier. Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=303

Geen probleem, ik heb een eigen mening, en die is nog steeds niet inhoudelijk weerlegd, enkel wat gebazel rond de pot, selectief quoten, en gewring en gedraai om uit de eigen kronkels te geraken.
Je eigen mening is uiteindelijk een verdoken beschuldiging. Dat hoeft niemand te nemen.

Mag ik er op wijzen dat ik met de bal begonnen ben, en dat jij een zo absurd dom antwoord gas, compleet naast mijn argumentatie. Dan is voor mij het inhoudelijke gedaan, dat wijst enkel op al ogf niet gewild onvermogen om te reageren op wat er staat

Welke argumentatievalt jier te lezen van jou?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=303

Besef je nu op een paar lijnen verder alweer niet meer dat het een voorbeeld was ? Volg mijn advies uit de vorige post, raadpleeg gespecialseerde hulp.

Als het al een voorbeeld was, dan is het totaal irelevant. Je zegt De rest is net wat ik wil zeggen, de reporters van dienst maken enkel threads waaraan ze "hun boodschap" kunnen ophangen. Soms veel ergere feiten op dezelfde dag halen niet dit forum, onder geen enkele rubriek, wegens niet dienstig voor "het doel".Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=322 Dat is geen voorbeeld maar een beschuldiging.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53403
zoals u een vrije interpretatie aan titels geeft, zal je er ook niet over vallen dat dit niet woordelijk is, wat ik aangekondigd had. U noemt leugens “een vrije interpretatie”? Tja?!

Dan hoeft discuteren niet meer voor mij. Ik geef me gewonnen uit respect voor de threadstarter zo dat we eindelijk ook wat inhoudelijk kunnen reageren

Wees blij. Je hebt gewonnen. Je kunt inderdaad het verst pissen. Proficiat!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 12:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be