![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hendrik Goris, Mijn bijnaam Maddox is geen schuilnaam. Iedere persoon met een redelijke inteligentiegraad kan mijn echte naam ,adres en leeftijd terugvinden in de beschikbare data.
Oftewel, het is een bijnaam. Eentje die ik bijna meer gebruik dan de naam me gegeven door mijn ouders. En je klaagt over 1 van de weinige keren ik eens een reactie op de man geef. Als Bhairav nu een man genaamd kan worden. Hij/zij/het staat op een bijna eenzame hoogte, gelukkig overtroffen door idioten als Ericferemans en de wannabe Werkgroepmorkoven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt ooit een threasd geopend waarom men iets tegen VB en zijn aanhang heeft ? Awel wat mij betreft doe je goe mee om het imago van de domme éénzijdige VB-er in stand te houden, waarvoor nogmaals dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() Tja, wat wil je , een minderheid moet beschermd worden, credo nr 1 vd multicul.
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 6 oktober 2006 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
De correcte termen zijn : moslims en gematigde moslims. Een wereld van verschil.
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Maar bij elke verkiezing krijgen zij een opstoot van 'flamingantitis' die als bij wonder na de verkiezingen onderdrukt blijkt. ![]()
![]() |
![]() |
#368 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik niet hoor... als ge u slecht voelt trapte het af... dat doe ik ook als ik vind dat een fuif tegenslaagt, ik ga naar huis... ze moeten zich niet "als ons" gedragen, ze moeten zich gedragen... en een goede gast(arbeider) weet waneer hij moet vertrekken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbele posting
Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbele posting
Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbele posting
Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The point is dat de thread gaat over de problematiek van de multiculturele samenleving en dat jij afkomt met een voorbeeld van partnergeweld binnen een Vlaams gezin en verwonderd en verbijsterd uit de lucht valt dat daar geen thread werd over opgestart. En dan redeneer je verder dat het eigenlijk weer eens tegen de vreemdelingen is, typisch voor bepaalde mensen. Ik doe niks anders dan gefundeerd aantonen waarover het gaat, met verwijzingen naar de openingpost en de titel van de thread. Ik wijs je er ook op de jij de enige bent in gans deze discussie, die daar anders over denkt... En dan begin je te schelden natuurlijk en je af te geven op mijn persoon. Op de man in plaats van op de bal. Je doet maar hoor, maar don't blame me, als jij met dergelijke reactie's uiteindelijk meer vertelt over jezelf dan over mij. De thread gaan helemaal niet over partnergeweld en ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft. Voor de rest ben je een dikke leugenaar. Ik startte nooit een thread waarom men iets tegen het Vlaams Belang en zijn aanhang zou hebben. Dat kan iedereen nakijken op mijn profielpagina. En dan nog; moest het zo zijn so what? Maar ja, bij gebrek aan argumenten, moet je wel van leugens gebruik maken, om mij in een slecht daglicht te stellen. Zo vermijd je gemakkelijk het eigenlijke onderwerp. Bedankt voor je medelijden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() En toch vind ik dat de familie Coeman haar eigen programma verdiend heeft op VTM .
Zo'n showfamilie vind je nergens . |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spherelike,... The point is dat de thread gaat over de problematiek van de multiculturele samenleving en dat jij afkomt met een voorbeeld van partnergeweld binnen een Vlaams gezin en verwonderd en verbijsterd uit de lucht valt dat daar geen thread werd over opgestart. En dan redeneer je verder dat het eigenlijk weer eens tegen de vreemdelingen is, typisch voor bepaalde mensen. Lees eerst wat er staat niet te verwarren met wat jij er in ziet, en kom dan nog eens terug. Het voorbeeld (en ik ben blij dat je eindelijk gezien hebt dat het maar een voorbeeld was) was ruim omkleed, het getuigd van moedwillige onwil om dit uit zijn contekst te rukken om gelijk te proberen halen. Geen probleem met het over de daders te hebben, maar als ik even optimistisch mag stellen dat je wel degelijk kunt lezen, dan zal je net als ik de veralgemening opmerken. Het is helemaal geen voorbeeld. Je stelde de bedoeling van de thread duidelijk in vraag met deze woorden: Dit maakt me zeer wantrouwig, Wat zijn de ECHTE bedoelingen van deze éénzijdige misdaadrubriek, en de reporters van dienst hier. Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=303 Ik doe niks anders dan gefundeerd aantonen waarover het gaat, met verwijzingen naar de openingpost en de titel van de thread. Ik wijs je er ook op de jij de enige bent in gans deze discussie, die daar anders over denkt... Geen probleem, ik heb een eigen mening, en die is nog steeds niet inhoudelijk weerlegd, enkel wat gebazel rond de pot, selectief quoten, en gewring en gedraai om uit de eigen kronkels te geraken. Je eigen mening is uiteindelijk een verdoken beschuldiging. Dat hoeft niemand te nemen. En dan begin je te schelden natuurlijk en je af te geven op mijn persoon. Op de man in plaats van op de bal. Je doet maar hoor, maar don't blame me, als jij met dergelijke reactie's uiteindelijk meer vertelt over jezelf dan over mij. Mag ik er op wijzen dat ik met de bal begonnen ben, en dat jij een zo absurd dom antwoord gas, compleet naast mijn argumentatie. Dan is voor mij het inhoudelijke gedaan, dat wijst enkel op al ogf niet gewild onvermogen om te reageren op wat er staat Welke argumentatievalt jier te lezen van jou? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=303 De thread gaan helemaal niet over partnergeweld en ik ben niet de enige die je dat gezegd heeft. Besef je nu op een paar lijnen verder alweer niet meer dat het een voorbeeld was ? Volg mijn advies uit de vorige post, raadpleeg gespecialseerde hulp. Als het al een voorbeeld was, dan is het totaal irelevant. Je zegt De rest is net wat ik wil zeggen, de reporters van dienst maken enkel threads waaraan ze "hun boodschap" kunnen ophangen. Soms veel ergere feiten op dezelfde dag halen niet dit forum, onder geen enkele rubriek, wegens niet dienstig voor "het doel".Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=322 Dat is geen voorbeeld maar een beschuldiging. Voor de rest ben je een dikke leugenaar. Ik startte nooit een thread waarom men iets tegen het Vlaams Belang en zijn aanhang zou hebben. Dat kan iedereen nakijken op mijn profielpagina. En dan nog; moest het zo zijn so what? Maar ja, bij gebrek aan argumenten, moet je wel van leugens gebruik maken, om mij in een slecht daglicht te stellen. Zo vermijd je gemakkelijk het eigenlijke onderwerp. http://forum.politics.be/showthread.php?t=53403 zoals u een vrije interpretatie aan titels geeft, zal je er ook niet over vallen dat dit niet woordelijk is, wat ik aangekondigd had. U noemt leugens “een vrije interpretatie”? Tja?! Dan hoeft discuteren niet meer voor mij. Ik geef me gewonnen uit respect voor de threadstarter zo dat we eindelijk ook wat inhoudelijk kunnen reageren Wees blij. Je hebt gewonnen. Je kunt inderdaad het verst pissen. Proficiat! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 12:41. |
![]() |
![]() |