![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Stop eens met dat dwaas gedoe en leer Engels, Frans, Chinees en Indisch - Vlamingen moeten dat kunnen - en dan kunnen we ons 'misschien' handhaven in de wereld. En stop met de Franstaligen als vijand te bestempelen: de economische vijand zit aan de andere kant van de wereld.(En nee, het zijn niet de moslims, dat zijn ook maar sukkelaars, zij zullen de eerste ten onder gaan onder het economisch en finacieel geweld dat ons te wachten staat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Boontjes : 23 juli 2005 om 23:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=PelgrimForever]
Citaat:
Wij hebben geen migranten nodig. Wij hebben enkel toeristen nodig. Migranten doppers en ziekelijken moeten wij niet onderhouden. Jullie geven weg, waar wij voor gewerkt hebben. Jullie verkopeen uw land, waar u na de uitverkoop een vreemdeling zult zijn. Geloof niet als het geld op is dat ge nog vreedzaam naast de migrant zal leven. Voor hem is het nu al eigen volk eerst. Zij helpen elkaar reeds zoveel ze kunnen, wij daarintegen zijn verdeelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Boontjes]
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=fernand]
Citaat:
En we kwamen toch, en niet als toeristen. En we vertrokken ook, en niet met lege zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=fernand]
Citaat:
ik help waar ik kan ... Misschien een doorn in uw oog: ik maak geen onderscheid tussen Vlaming, Belg of buitenlander. Misschien toch 1 uitzondering: het heeft me een goed gevoel als ik een duitser op de autostrade richting heimat kan sturen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De kans is groot dat u uw economische achterstand probeert te compenseren met het aanpraten van een imaginair moreel meerderwaardigheidscomplex. Zoiets van "ik heb uw geld nodig, maar jij moet blij zijn het mij te geven want ik ben moreel beter dan jij". Een dergelijke houding is in Wallonie b.v. geinstutionaliseerd. En verder blijkt u niet van enig racisme gespeend. Daar verschilt u dan weer wel van de meerderheid van uw landgenoten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 24 juli 2005 om 09:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ondergetekende maakt een diepe buiging voor Cashflow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=fernand]
Citaat:
wie internet heeft, heeft ofwel geen honger, of geen verstand hoe z'n budget te begeren. Morgen is het trouwens rijst, vis en ik moet nog groeten halen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, iedereen is welkom behalve wie internet heeft.
En Duitsers die op de autosnelweg rijden...
![]() |
#374 | |
Banneling
|
Citaat:
daar gaat uw zorgvuldig opgebouwd moreel meerderwaardigheidscomplex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb dat complex mijzelf dan ook niet aangemeten,
enkel toegewezen gekregen door een tegenstander ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mooi mooi! Jij weet tenminste hoe de echte realiteit is! In NL en vast nog meerdere landen komt het zelfde probleem voor.
![]() |
![]() |
#377 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
Gij zijt een toffe pee. Voor wanneer is de uitnodiging. Ze zijn maar met 46 man. Graag een mailtje met de data, en adres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=fernand]
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Vreemdeling
|
![]() Ziek,maar dat zijn we gewend van het zwart gele addergebroed....(neen dit is geen persoonlijke aanval)Pakistanen die komen handelen met Joden in de diamant sector
wordt daar over geklaagd?Zijn ze legaal,tuurlijk soms wel die hun paspoort kunnen kopen,Chinezen die hun eigen markt hebben in "vlaanderen" wordt niet over geklaagd....hebben ze een paspoort nee hoor.....kunnen al deze mensen een woord nederlands....ja tuurlijk 1 KAPITAAL!!!De zelfde taal als die van vlaams nationalisten heb je geld kom er bij broer,geen geld trap het af vuile makak...Ik kom op de bus in mijn kostuum eerst wat je hoort:kijk een zandneger in een maatpak,zeker gepikt... Wordt je zelf niet ziek om de ubermensch uit te hangen dag in dag uit?
![]() |
#380 | |||||
Banneling
|
Citaat:
Asociale conservatieve rechtse egoist...tenzij ge betaalt, dan krijgt ge een aflaat (aftrekbaar bij Vd Lanotte)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 24 juli 2005 om 22:32. |
|||||
![]() |
![]() |