![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Vreemdeling
|
![]() sorry,
t'as raison ,ca m'a echappé je regrette il y en a des super sympas faut relativiser of course mijn beste vriend is van poperinge (près de la frontiere française) mais ça n'a rien a voir j'aimerai qu'on m'aime, mais encore ,ça ne marche pas ? putain de Belgique |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
Fin en cours tu vas pas faire long feu (il y a un système de "ban") si tu continues �* ce ton. Essaye de faire des discussions normal...(en flamant!!) D'ajeur tu vas voir c'est encore chouet d'entendre d'autre visions! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als we slachtoffers willen vermijden,... laat ons dan beginnen met de auto af te schaffen. (goed voor mens en dier: hoeveel dieren worden niet gedood op de weg?: .... katten, hazen, honden, fazanten, vogels, kikvorsen, herten...en last but no least; apen met een kostuum aan) Laat ons eens beginnen met stoppen met scheinheilig te doen. Heb jij je wagen al verkocht ondertussen? Zolang er mensen bestaan zullen er wel dwazigheden gebeuren... Laatst gewijzigd door Amaj : 21 juni 2007 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
![]() neen neen het zijn deze die het doen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spreeuw kijk maar eens buiten hoe ze je uitlachen. Wij hebben vandejaar voor het eerst kersen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Burgemeester
|
![]() Er zijn weinig vogels die geen kersen lusten...
In orde van grootte: merels, spreeuwen, lijsters, bosduiven, koolmeesje, en specht. (ik heb zelf kerselaars en observeer vogels) Merels zijn wel het vervelendst. Die vliegen aan en af. Een lijster is dan weer allesbehalve schuw en blijft gewoon zitten , of je daar onder die boom staat te zwaaien of niet.... Bosduiven zijn enorm lomp, die breken twijgen af. Koolmeesjes en spechten laat ik gewoon doen, die zijn eerder zeldzaam en zeker geen pest zoals bosduiven of spreeuwen. Deze dieren eigenhandig bejagen, zelfs in je eigen tuin, mag niet. Tenzij je de toestemming hebt van de burgemeester (misschien onderussen ook al gouverneur) en dan mag dit door een erkend jager. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit aan een partikulier met een kerselaar of twee gaan verlenen. (bovendien geldt nog steeds de regel dat je 200 m van de huizen als jager moet wegblijven...) Als je goeie geburen hebt kun je proberen met ze te verjagen met de knal van een luchtgeweer, maar nogmaals, strikt genomen mag het niet. Wat je anders ook kunt doen is een doorgesneden fietsband monteren op een kleine compressor en regelmatig, of als er vogels in de boom zitten, het ding eens aanzetten. Laatst gewijzigd door Amaj : 22 juni 2007 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lantjes : 22 juni 2007 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Beiden zijn, alleszins wat mensen betreft, correctioneel vervolgbaar. Maar aan de melkkoe mag niet geraakt worden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Meestal zijn het jagers die valken, buizerds en haviken neerschieten omdat deze de hazen, fazanten en patrijsbestanden uitdunnen. Maar dit is uiterst strafbaar, en weinigen (0.00001% bij wijze van spreken) zullen zich aan dergelijke praktijken schuldig maken. Dit is kompleet illegaal en als je een idee hebt wie het stuk land bejaagt waarop deze vogels geschoten zijn dan zou ik klacht bij de politie neerleggen. (zelfs als je geen idee hebt.... laat de politie het maar uitzoeken) Ik kan u garanderen dat ze zullen weten hoe laat het is. Het lijkt misschien overdreven, maar de straffen zijn zwaarder dan voor iemand die een overval pleegt. Hun hobby als jager of sportschutter mogen ze al helemaal vergeten. Cowboys zijn er spijtig genoeg overal... aan ons om ze ervan tussen te halen zodat de echt weidelijke jager niet valselijk beschuldigd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ieder zijn tijdverdrijf laat de jagers met rust! Geluidsoverlast van een of ander klotefeestje is storender dan een paar jagers op 150 m. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nie proberen je moet de logica achter groene gedachten niet proberen zoeken... ![]() Ps: ze zijn tegen ALLES economie, jacht, visvangst, dierenkweek,... eten en leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het! Een kennis van mij, een visser, haat die ecolo-pezenwevers omdat ze eisen dat het gebruik van lood in de vissport verboden wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wacht maar tot ze aan u deur staan. Daarbij zijn het meestal zo van die pitbulls die eenmaal ze beet hebben niet loslaten... let maar eens op deze discussie! |
|
![]() |
![]() |