![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Het is namelijk een totaal ander systeem van wiskunde bedrijven. Beter gezegd: Citaat:
Laatst gewijzigd door River_Achai : 29 juni 2012 om 19:07. |
|||
|
|
|
|
|
#362 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#363 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hoe. werkt. het? Waarom. werkt. het? Als je 't niet weet, zegt dat dan he. |
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Banneling
|
x=0 y=0 z=0
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
Banneling
|
Is dat alles?
Eeuwige roem staat u te wachten als Gé d'r nog een vindt! Integers welteverstaan, maar dat zal voor de venerische wiskunde nauwelijks een probleem zijn Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 juli 2012 om 19:28. |
|
|
|
|
|
#368 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
wel heb jij er nog een dan? Het is al meer dan degene die de vraag stelde! Citaat:
Waarom zal het voor de vedische Wiskunde geen probleem zijn? Als een kwadratische vergelijking bv niet is op te lossen dan lukt het ook niet met de Vedische hoor. Ik vermoed dat je niet zo goed snapt wat Vedische Wiskunde echt is. Of leg het eens uit , dan weet ik of je het snapt. het is ook nooit goed he? Laatst gewijzigd door River_Achai : 1 juli 2012 om 19:47. |
||
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu moet ik al gaan aantonen waarvoor uw kwakzalverij zoal nuttig is Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 juli 2012 om 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij 1 voorbeeld kan geven van 1 vergelijking die vedische wiskunde kan oplossen en klassieke wiskunde niet, dan heb je een punt. Zoniet toon je gewoon aan dat vedische wiskunde een foortruuk is voor mensen die denken dat ze interessant zijn, maar niet beter zijn dan foorapen. Die kennen namelijk nog echte truken. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 juli 2012 om 19:36. |
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je er niks mee te maken wil hebben is dat je goed recht. En anders, als eht je intresseert ga er eens mee aan de slag. Het is namelijk een beetje vreemde onlogische redenering die jij er op na houdt. Of snap je dat zelf niet? |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom toch zo enorm neurotisch? Denk aan je hart. Vedische Wiskunde is vele malen Beter omdat het een veel makkelijkere, elegantere, efficientere manier heeft om vele problemen op te lossen. Het huidge wiskune systeem is nogal krakkemikkerig, problematisch fobieverhogend,inefficient etc etc. Ik snap ook heel goed dat iemand als jij er niet aan wil of aan kan. Je zal het toch nooit en te never eens proberen, Jij bent zo'n mevrouw die al weet hoe het zit zonder het te onderzoeken, niet bijster slim dus. so what? en hoppa, Mevrouw gaat terug op de negeerlijst! |
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
Aan de slag gaan en tijd investeren in een minderwaardig product?
Denk je dat de mensen gek zijn? |
|
|
|
|
|
#374 |
|
Banneling
|
Nul is niet volgens iedereen een natuurlijk getal. Volgens mij ook niet.
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Banneling
|
Mevrouw doet haar best maar. zonde van haar energie.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#376 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natuurlijk_getal Wel, volgens jou was die dus onoplosbaar! Valt wel mee dus! Laatst gewijzigd door River_Achai : 1 juli 2012 om 19:46. |
||
|
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#378 |
|
Staatssecretaris
|
Goh, ik probeerde mijn vraag al op 4 manieren te herformuleren, en nooit ga je erop in. Ik denk niet dat je ook maar enig idee hebt welke mechanismen erachter zitten. Tenzij je zo vriendelijk wil zijn dat nu wel te doen. Maar ik dacht van niet; omdat het duidelijk is dat je niks verder kent dan de partytrick.
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#380 |
|
Banneling
|
Yeees!
Blijkbaar zijn er in de (kinder)spaghetti die het brein van Pindar ongetwijfeld moet zijn, twee slierten verstrengeld tot één. Ik heb zo het vermoeden dat hij mij ergens met jou/u verward, Firestone/mevrouw. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 juli 2012 om 09:15. |
|
|
|