![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=3&id=18
Interessante lectuur voor onze junkies (wel objectief en nuchter lezen!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
|
![]() Citaat:
![]() Past wel bij het VB dus ![]() ben gestopt met lezen toen er de stepping stone theorie werd vermeld. Maar allee hyoens, een verdienstelijke poging |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ga je nu ook eerlijk zijn en dit doen voor -alcohol (lever naar de kl*t*n) -tabak (longkankers ed) -vet eten (hart-vaat ziekten, ed) -werken (STRESSSSSS) - enz... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat 2de: de wetenschap heeft dat al lang afgedaan als larie. Als het VB daar dan aan wil vasthouden, mij niet gelaten, maar dan weet ik genoeg over het document. Tendensieus, manipulerend, selectief, niet-wetenschappelijk. Voila, bedankt om me daarop te wijzen Laatst gewijzigd door Pieke : 26 maart 2007 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 26 maart 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken alvast niemand in mijn omgeving die "hard drugs" gebruikt, maar wel heel wat mensen die regelmatig eens een joint opsteken. Dat is voor mij alleen al een indicatie om de steppingstone-theorie te verwerpen. Het document haalt zelf trouwens aan dat volgens schattingen van de politie maar 5%-20% van "softdrugsgebruikers" "overstapt" naar hard drugs, waarbij trouwens de geen definitie wordt gegeven van "overstappen". Het eenmalig experimenteren met bijvoorbeeld cocaine of LSD en het regelmatig gebruik van heroine zijn twee totaal verschillende dingen. Worden allebei beschouwd als "overstappen"? Nog enkele opmerkelijke uitspraken : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
etc. etc. etc. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 26 maart 2007 om 14:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
precies de jaren 1800, de priester heeft gelijk en de rest moet zwijgen. Voor de elfendertigste keer het stepping stone gedoe alsof dat het ondertussen nog niet voldoende is aangetoond dat die theorie even geloofwaardig is als de bijbel (ooit moet het toch overal eens doordringen dat zaken geen waarheid worden door ze simpelweg tot in de treure te herhalen, wat op zich eigenlijk al een herhaling is dus zal het nooit overal doordringen zeker? ![]() Allez wat moet een mens op zo'n artikel antwoorden??? 't is weer het vb, gezien hun gekende lage objectiviteit zullen we het maar negeren zeker.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 26 maart 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, hm, dus ongeveer 10% van de schizofrenie-gevallen zouden 'getriggerd' zijn door cannabis-gebruik ?
En waardoor werden de 90% overige gevallen dan wel 'getriggerd' ? De schoolplicht ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaan we dat ook allemaal moeten verbieden, hé.
![]() En er zijn zo nog dingen waar ik niet te veel van moet hebben, dat kunnen we er dan ook nog bij lappen. Met vlaggen staan zwaaien, bijvoorbeeld, en in slagorde marcheren, volgens mij kunt ge daar ook schizofreen van worden, als ge 't al niet zijt nog voor dat ge 'r mee begint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
logischer is wel dat je dan je mening aanpast aan de nieuwe feiten hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ...of hoe simpel links Vlaanderen redeneert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() het zou idd veel eerlijker zijn om mensen die na waarschuwing per se willen vasthouden aan een ongezonde verslaving (roken,alcohol, etc ...) een SZ-surplus te laten betalen, ik heb daar niks op tegen. het is slechts de consequentie van een eigen vrije keuze ... maar dan wel voor eigen rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
|
![]() Citaat:
Maar in het propagandastukske van het VB staan flagrante leugens: Citaat:
|
||
![]() |