![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom moet je 12 euro per maand betalen om uw dopgeld te kunnen ontvangen ?! ![]() als uw bank dat doet om uw rekening te beheren en uw wedde maandelijks te ontvangen spreekt iedereen van diesfstal ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik begin mij toch seriues vragen te stellen hoe die vb'ers gebrainwashed worden. Is er daar nu echt geen ene die op de hoogte is van het bestaan van de hvw???? en keer op keer dezelfde zinloze argumenten die enkel een pijnlijk gebrek aan kennis van de maatschappij waarin ze toch leven volgens mij, bloot legt. Duidelijk nood aan een inburgeringscursus.
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je helemaal niet. Hoe kom je daarbij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ge gaat wel aan de kern van de zaak voorbij. Als een groepering door de overheid wordt betaald om bepaalde taken uit te voeren, dan moet die groepering dit voor iedereen doen. Het is uiteindelijk de keuze van het individu, om te bepalen door wie hij wil worden geholpen. Laatst gewijzigd door Bob : 3 juni 2007 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij doen dit als dienstverlening aan hun leden. Die leden horen zich te schikken naar de voorschriften van de vakbond waarvan ze lid zijn. Als je daar niet mee kan leven, kan je voor je werkloosheidsuitkering terecht bij de hulpkas voor werklozen. Meer objectiviteit heb je niet nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze worden er wel voor betaald. En in dit geval is het de keuze van het individu voor welke dienstverlening hij kiest (vakbond of hulpkas voor werklozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() ze worden niet betaald.
ze krijgen een vergoeding ![]() ![]() (orale sex is voor u ook geen sex zeker) Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 juni 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal hem niet tegenhouden, vrees ik. Laat je niet door hem opjutten, want dat is de enige bedoeling van zijn aanwezigheid hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarstraks draaide mijn "aanwezigheid" rond uw ego, en nu ga je schuilen achter de brede rug van je vriendin? Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 juni 2007 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |