Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2006, 07:44   #361
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Je beroept je op historici die een uitleg geven die diametraal tegen de NWO-theorie ingaat.
Dat vind ik dus belachelijk.

Subtiliteit is ook niet jou sterkste punt hé.

Het is toch simpel: hun conclusie is anders, maar de feiten blijven dezelfde. Dus de conclusie in de NWO theorie is anders, maar de feiten blijven dezelfde, het is gebaseerd op feiten. Het komt zomaar niet uit de lucht vallen. Snap je dit dan niet.
Citaat:
Jij kan dat altijd doen, omdat ELKE GEBEURTENIS in de NWO-theorie ingepast kan worden. Dat is net het onnozele aan deze theorie: ze verklaart absoluut niets, vermits alles in principe mogelijk is.

Dat is niet waar. Moest je echt alles er willen inpassen dan zou je gewoon verzinnen dat Truman gewacht heeft, dat is niet het geval, de feiten wijzen dit aan.

Citaat:
Eerst was alles fake, nu twijfel je over Japan, omdat anders de statement "Japan wilde vrede" ook nergens op slaat.

De paradox van de NWO-theorie is dat je enerzijds zowal alle grote machten als NWO-pionnen voorstelt, maar dan heb je het moeilijk de conflicten tussen hen uit te leggen. Zoals hier met Japan.
Sommige landen zijn wel meeer "NWO pion" dan andere. Van Amerika bijvoorbeeld is het wel enrom duidelijk.

Ook hier komt subtiliteit spelen. Niet iedereen binnen een administatire of een oorlogmachine hoeft op de hoogte te zijn, het zijn de sleutelposities die van belang zijn. Er zijn dus veel wisselwerkingen, maar uiteindelijk zijn het de mensen op hoge posities die de uiteindelijke beslissingen nemen. Daarom kunnen sommige zaken tegenstrijdig lijken.

Ik heb geen bewijzen dat Japan in de jaren 40 een NWO pion was, dan doe ik daar ook geen uitspraken over.
Oud 7 september 2006, 08:01   #362
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het was eigenlijk allemaal fake. Allez , de effecten niet natuurlijk, maar de vijand is niet wie de mensen denken dat hij is.

Het is de dag van vandaag hetzelfde met het moslimsterrorisme. Ook Rusland werd militair en industrieel gesteunt door Amerikaanse bedrijven die technologie transfereerden om de race op te houden.

Dat is wat ze doen, men creeert fake dreiging. Angst ligt aan de basis van deze controlemiddelen.
Wat bedoelt u met " fake dreiging " , de amerikanen zaten wat mij betreft vrij goed met een preventieve oorlog te voeren tegen nazi-Duitsland ( ik bedoel, ze vielen de nazi's aan voor ze Amerika konden aanvallen , niet zo debiel dus ).

Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 september 2006 om 08:07. Reden: Schrijffoutje
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 08:10   #363
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Wat bedoelt u met " fake dreiging " , de amerikanen zaten wat mij betreft vrij goed met een preventieve oorlog te voeren tegen nazi-Duitsland ( ik bedoel, ze vielen de nazi's aan voor ze Amerika konden aanvallen , niet zo debiel dus ).
Met fake dreiging bedoel ik dat de mensen voorgelogen worden. Er wordt een fake vijandsbeeld gecreeerd om de bevolking angst aan te jagen. Bij 9/11 bv. wijzen de feiten aan dat niet moslims, maar criminele elementen binnen de Amerikaanse regering de aanslag gepleegd hebben om de bevolking ansgt aan te jagen en een reden te hebben om ten oorlog te trekken.

Men creeert dus zelf terrorisme om zijn machtsbasis te behouden of te vergroten. Je controleert alles, en je hebt een reden om bepaalde dingen (zoals afnemen van burgerrechten, ten oorlog trekken) te rechtvaardigen, die je in een tijd van vrede niet zou kunnen.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 september 2006 om 08:13.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 08:32   #364
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Subtiliteit is ook niet jou sterkste punt hé.
Tuurlijk dat! Wie kan er nu tippen aan de subtiliteit van stellingen als "het is allemaal fake", "het is altijd de NWO" of "het is altijd een inside job".
(Variant 100 van jouw verwerpelijke mening dat wie jouw zever niet pikt dom, niet subtiel, geïndoctrineerd, ... is. Ga vooral niet kritisch jouw eigen debiele stellingen evalueren, want d�*�*r zal het zeker niet aan liggen.)

Citaat:
Het is toch simpel: hun conclusie is anders, maar de feiten blijven dezelfde. Dus de conclusie in de NWO theorie is anders, maar de feiten blijven dezelfde, het is gebaseerd op feiten. Het komt zomaar niet uit de lucht vallen.
Voor de subtiele NWO-theoretici is alles inderdaad altijd simpel.
Maar wat je hier schrijft slaat nergens op. De enige feiten die jij uit het citaat van de historici kan weerhouden is dat er twee A-bommen op Japan werden gedropt. Dat zijn feiten (die uiteraard niemand betwist).

Al de rest (Japan dat vrede wilde, Truman die om één of andere reden wachtte, het opstarten van de koude oorlog) is flagrant in tegenspraak met jouw NWO-zever.

Je hebt dat citaat alléén maar geplaatst om de indruk te wekken dat ook ernstige mensen zoals jij denken. Volgende keer het citaat misschien beter lezen en de implicaties begrijpen.

Citaat:
Snap je dit dan niet.
Daar ben ik veel te dom voor, dat weet je toch?

Citaat:
Dat is niet waar. Moest je echt alles er willen inpassen dan zou je gewoon verzinnen dat Truman gewacht heeft, dat is niet het geval, de feiten wijzen dit aan.
Alléén heb jij in de NWO-theorie geen enkele reden waarom Truman zou wachten, Japan vrede zou willen, en zeker geen reden om de koude oorlog op te starten!

Consistent zijn de NWO-theorietjes allerminst. Jij beweert dat de NWO WO2 heeft opgestart om de VN als wereldregering te installeren. En wat doen die onverbeterlijke knoeiers van de NWO op het cruciale ogenblik?
Ze starten de koude oorlog op die hun eigen VN voor 35 jaar totaal zal verlammen!

Citaat:
Sommige landen zijn wel meeer "NWO pion" dan andere. Van Amerika bijvoorbeeld is het wel enrom duidelijk.

Ook hier komt subtiliteit spelen. Niet iedereen binnen een administatire of een oorlogmachine hoeft op de hoogte te zijn, het zijn de sleutelposities die van belang zijn. Er zijn dus veel wisselwerkingen, maar uiteindelijk zijn het de mensen op hoge posities die de uiteindelijke beslissingen nemen. Daarom kunnen sommige zaken tegenstrijdig lijken.

Ik heb geen bewijzen dat Japan in de jaren 40 een NWO pion was, dan doe ik daar ook geen uitspraken over.
Voor de rest heb je wel bewijzen???

Tipje: je kan zeker wel een bank vinden die enerzijds zaken deed met de Rothschilds en anderzijds een lening heeft gedaan aan een groot Japans bedrijf. En heeft Preston Bush geen zaken gedaan met Japan? Zoek het maar op!
Oud 7 september 2006, 08:40   #365
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De enige feiten die jij uit het citaat van de historici kan weerhouden is dat er twee A-bommen op Japan werden gedropt. Dat zijn feiten (die uiteraard niemand betwist).

Al de rest (Japan dat vrede wilde, Truman die om één of andere reden wachtte, het opstarten van de koude oorlog) is flagrant in tegenspraak met jouw NWO-zever.
Het gaat weer de Firestone-toer op. Ik heb het al genoeg uitgelegd in de posts hierboven. Ik ga er dan ook neit meer op in.
Oud 7 september 2006, 08:55   #366
exodus

Standaard

Bush heeft in zijn recentste speech uitgehaald naar samenzweringstheoretici en de alternatievie media die deze zogezegde "misinformatie" verpreidt en gezeg dat ze "broedplaatsen" van terrorisme zijn. Dit is een regelrechte aanval en spiegelt de retoriek van de Nazi's. Alles wat tegen de regering ingaat in terrorisme. Dit is nog eens een extra aanwijzingen dat deze samenzweringstheoritici het meer bij het rechte eind geven dan sommigen willen toegeven. Deze uithaal van Bush duidt ook het klimaat aan waarin Amerika meer en meer verzeild geraakt. En zoals altijd zal Europa na een tijdje volgen. Wake up!

Handig weetje in het artikel is dat sommige FBI manuals spreken van "potentiele terroristen" als "voorstanders van de U.S constitution, en tegenstanders van de U.N"... does it ring a bell?

Citaat:

White House Targets Conspiracy Theorists As Terrorist Recruiters

'Strategy for winning the war on terror' says world contaminated, corrupted by misinformation

A document cited by President Bush in his recent speech at the Capital Hilton Hotel on how to 'win the war on terror' cites conspiracies as one of the wellsprings of terrorism and threatens to "address" and "diminish" the problems they are causing the government in fulfilling their agenda.
On Tuesday Bush referred to the strategy paper as "an unclassified version of the strategy we've been pursuing since September the 11th, 2001," that takes into account, "the changing nature of this enemy."

The document says that terrorism springs from "subcultures of conspiracy and misinformation," and that "terrorists recruit more effectively from populations whose information about the world is contaminated by falsehoods and corrupted by conspiracy theories. The distortions keep alive grievances and filter out facts that would challenge popular prejudices and self-serving propaganda."

The terminology echoes President Bush's speech (video below) to the UN General Assembly on November 10th 2001 in which he stated, "Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."

This is an outright threat to the 9/11 truth movement and is meant to have a chilling effect on freedom of speech.

It is also a callous reminder that the administration that has been the progenitor of the most heinous and deliberate campaign to mislead and lie to its own people is so transfixed by its own hubris that it has the temerity to accuse others of propagating deceptive information.
This is the same administration that deliberately included the Niger yellow cake fraud in a state of the union speech to sell a war - knowing that the information was completely bogus.
How dare they threaten us with the very defining characteristic of their black legacy and equate us with terrorists?

This is a direct assault on the alternative media and a continuation of the twilight zone rhetoric that saw the administration attempt to link its critics with Fascists and Hitler appeasers. The only fascists that should really concern us are not imaginary 'Blogofascists' or 'Islamofascists' but the Neo-Fascist slugs that occupy the White House and their cheerleading sycophants in the mainstream media and congress.
This is by no means the first time political enemies of the state have been smeared as terrorist sympathizers.

Alex Jones' 2001 documentary film 9/11: The Road to Tyranny featured footage from a FEMA symposium given to firefighters and other emergency personnel in Kansas City in which it was stated that the founding fathers, Christians and homeschoolers were terrorists and should be treated with the utmost suspicion and brutality in times of national emergency.

We have highlighted previous training manuals issues by state and federal government bodies which identify whole swathes of the population as potential terrorists. A Texas Department of Public Safety Criminal Law Enforcement pamphlet gives the public characteristics to identify terrorists that include buying baby formula, beer, wearing Levi jeans, carrying identifying documents like a drivers license and traveling with women or children.

A Virginia training manual used to help state employees recognize terrorists lists anti-government and property rights activists as terrorists and includes binoculars, video cameras, pads and notebooks in a compendium of terrorist tools.

Shortly after 9/11 a Phoenix FBI manual that was disseminated amongst federal employees at the end of the Clinton term caused waves on the Internet after it was revealed that potential terrorists included, "defenders of the US Constitution against federal government and the UN, " and individuals who "make numerous references to the US Constitution." Lawyers everywhere cowered in fear at being shipped off to Gitmo.
In May we broke the exclusive of a nationwide FEMA program which is training Pastors and other religious representatives to become secret police enforcers who teach their congregations to "obey the government" in preparation for a declaration of martial law, property and firearm seizures, and forced relocation.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 september 2006 om 08:55.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 08:56   #367
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Met fake dreiging bedoel ik dat de mensen voorgelogen worden. Er wordt een fake vijandsbeeld gecreeerd om de bevolking angst aan te jagen. Bij 9/11 bv. wijzen de feiten aan dat niet moslims, maar criminele elementen binnen de Amerikaanse regering de aanslag gepleegd hebben om de bevolking ansgt aan te jagen en een reden te hebben om ten oorlog te trekken.

Men creeert dus zelf terrorisme om zijn machtsbasis te behouden of te vergroten. Je controleert alles, en je hebt een reden om bepaalde dingen (zoals afnemen van burgerrechten, ten oorlog trekken) te rechtvaardigen, die je in een tijd van vrede niet zou kunnen.
Als je ziet welke haat er nu is tegen het Westen in de islamwereld , is dat fake-dreiging ?
En die haat was er dus ook al voor 9/11 .
En dan kom je dus weer bij mijn oorspronkelijke post uit , was dat 3.000 mensenlevens waard?
Dat zal de toekomst dus moeten uitwijzen .
Oud 7 september 2006, 08:59   #368
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Euh..sorry maar ik vrees dat je de vraag niet goed bgrepen hebt. (kan aan mij liggen hoor )
Ik bedoelde NIET na botsing verticaal op de grond.
Ik bedoelde, "in de lucht" en "horizontaal" 100 meter ver weggecatapulteerd worden.
Euh... ik denk dat je de berekening niet goed hebt begrepen. Die handelt immers over "in de lucht" en "horizontaal" 100 m weggecatapulteerd worden, tegen een initiële snelheid van 20 m/s. De cijfers die ik heb gebruikt zijn eigenlijk zeer conservatief, dus in de realiteit heb je zulke initiële valhoogte wschl. niet nodig.

Citaat:
(btw, zo'n balk 500 kg wegen?? Ik denk dat u niet echt een idee hebt van de dimensies en staaldikte van die "balken")
Dat is het gewicht van een stalen I-profiel van 30 cm dikte en 5 m lang, genoeg om de (bakstenen) gevel van een huis van 3 verdiepingen te torsen.
Oud 7 september 2006, 13:01   #369
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-16 September;

Mega-Conferentie over 11 september in Utrecht.

Jaarbeurs Utrecht; Congreszaal “Irene”, Jaarbeursplein 6.
Aanvang: 10.00 tot 17.30. Films, experts, discussieforum en sprekers; Andreas von Bülow, Robin de Ruiter, Matt Engelman, DC Lama, DaanSpeak, Jimmy Walter, Albert Toby, Jim Hambourg, Rick Siegel.… complete line-up volgt nog…
Voorverkoop: €9,11 / aan de kassa: €11,90
http://ditkannietwaarzijn.2r-itservices.nl/

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 13:06   #370
Pindar
Banneling

Standaard

zo!

Citaat:
Fury as academics claim 9/11 was 'inside job'

The 9/11 terrorist attack on America which left almost 3,000 people dead was an "inside job", according to a group of leading academics.

Around 75 top professors and leading scientists believe the attacks were puppeteered by war mongers in the White House to justify the invasion and the occupation of oil-rich Arab countries.

http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770

Pin d'Ar
Oud 7 september 2006, 13:33   #371
Pindar
Banneling

Standaard

Scholars for 9/11 Truth
Exposing Falsehoods and Revealing Truths

http://www.st911.org/

Pin d'Ar
Oud 7 september 2006, 13:55   #372
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Denk je nu echt dat een inside job nodig was voor zoiets .
Denk eens aan Beslan , een paar zotten met een machinegeweer is genoeg , of leer ze desnoods vliegen , waarom zou je zelf de vuile was doen als een ander het gratis komt doen .
Oud 7 september 2006, 13:56   #373
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk eens aan Beslan , een paar zotten met een machinegeweer is genoeg , of leer ze desnoods vliegen , waarom zou je zelf de vuile was doen als een ander het gratis komt doen .
Als ik jou was zou ik nu verder de NWO thread verder uitspitten
Geeft denk ik wel antwoord op je vragen

Pin d'Ar
Oud 7 september 2006, 13:56   #374
exodus

Standaard

Citaat:
Een paar zotten met een machinegeweer was genoeg voor een oorlog in Afghanistan? Laat me niet lachen.
Oud 7 september 2006, 14:33   #375
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch tof dat die mannen zo goed hun boterham verdienen met het verzinnen van fabels.
Dat is niet meer vertoont sinds de Gebroeders Grimm passeerden langs een papierwinkel die uitverkoop hield.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 14:34   #376
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Een paar zotten met een machinegeweer was genoeg voor een oorlog in Afghanistan? Laat me niet lachen.
Wie zegt dat?
De daden van de Taliban leidden tot de oorlog in Afghanistan, niet meer, niet minder.
Oud 7 september 2006, 14:37   #377
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Toch tof dat die mannen zo goed hun boterham verdienen met het verzinnen van fabels.
Dat is niet meer vertoont sinds de Gebroeders Grimm passeerden langs een papierwinkel die uitverkoop hield.
Waarom blijft jouw niveau zo laag?

Pin d'Ar
Oud 7 september 2006, 14:37   #378
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wie zegt dat?
De daden van de Taliban leidden tot de oorlog in Afghanistan, niet meer, niet minder.
have a good night's rest

Man o man

Pin d'Ar
Oud 7 september 2006, 14:37   #379
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb er toch duidelijk bijgeplaatst , of leer ze desnoods vliegen ?
Vandaar , die gastjes zijn wel vrij gemakkelijk aan hun vliegbrevet geraakt , en het was vlug boel in Afghanistan .
Oud 7 september 2006, 14:40   #380
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom blijft jouw niveau zo laag?

Pin d'Ar
Ach, ik houd me sterk door de gedachte dat ik voor een live publiek van doorsnee (kritische) mensen binnen de tien minuten gehakt maak van al uw fantasietjes.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be