![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben geen belangrijk humanist. Maar ik ben tegen hetzes, tegen het opzetten van de ene groep tegen de andere, tegen het zwart-wit denken van de good guys tegenover de bad guys. Dat is alles. Ik wil kijken naar de problemen zelf, ook die welke te maken hebben met het samenleven van Nederlandstaligen en Franstaligen. Maar zonder vooringenomenheid en zonder hokjesmentaliteit. En zonder heilstaten, geen Belgische maar zeker ook geen Vlaamse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry, verkeerde topic.
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 23 juli 2007 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan onmogelijk Bruno zijn. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je komt er 70 jaar te laat mee. Als men in de jaren '30 de juiste beslissingen had genomen, had België wellicht nog een overlevingskans gehad. Men heeft dat vertikt. Daardoor zal je nu geen medestanders meer vinden voor je fraaie humanistische bedoelingen. Het is afgelopen, mijn beste. Laatst gewijzigd door Kortaf : 23 juli 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 1302 was wel onmisbaar om al dat fraais aan te tonen...
![]() |
![]() |
#366 |
Minister
|
![]() zou Belgie nog 2010 halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() Knuppel heeft in het verleden al verschillende keren gezegd dat de nu gehouden verkiezingen de laatste federale zijn.
Ik begin dit van langsom meer te geloven. Ofwel barst de bom nu, ofwel is het prijs in 2009. Niet dat alles op de ene van de andere dag geregeld zal zijn, dat zeker niet, maar ik denk dat we in een stroomversnelling aan het geraken zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat jullie hautain van de toren blazen. De woede tegen België is gewoon pathologisch. Staat in geen verhouding tot wat er werkelijk aan de hand is. Ik doe de Vlaamse Beweging niet af als onzinvol, zeker niet in haar historisch-emancipatoire dimensie. Maar voor een genuanceerde discussie over maatschappelijke kwesties is dit niet het geschikte forum. Dat veronderstelt dat mensen die het niet met elkaar eens zijn, wel naar elkaar kunnen luisteren en elkaar als politieke tegenstrevers kunnen respecteren. Dat is hier niet het geval, want je wordt meteen je strot afgebeten als je tegen de heersende denktrant ingaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als toeschouwer, begin ik mij voorzichtig af te vragen of Hr L wellicht toch (semi-uitgelokt) moedwillig een practische grap heeft geplaatst; voorbeelden van traditionele Diepzinnige Humor te over in lectuur als Kuifje, Suske en Wiske en ook de Werken van Urbanus ..... ik bedoel, het zou mij niet totaal verrassen.
![]()
![]() |
#371 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Vreemdeling
|
![]() heersende denktrant op dit forum, bedoeld ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft je niet weerhouden om alsnog te proberen de denktrant op dit forum te doorbreken...
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als iemand uitgerekend de vlag van een zeer omstreden staat als avatar kiest, zouden we daaruit geen politieke overtuiging mogen afleiden... Dat sommige Belgicisten hun gedachtengoed al niet meer rechttoe rechtaan willen benoemen, is anders ook veelzeggend. Laatst gewijzigd door Kortaf : 23 juli 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind mijn avatar de beste.
![]() |
![]() |