![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik heb dit mee gemaakt met alle gevolgen vandien......
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb ik ooit gezegt dat ik een klein inkomen heb. Een klein tipje van mijn financiele sluier oplichten kan echter geen kwaad, ik heb drie jaar op kosten van het belgische leger geleeft, met wel een vol loon en zes jaar zeevaart gedaan. Dus weer kost en woonst betaald door werkgever. Die paar maanden per jaar dat ik niet vaarde, woonde ik bijmijn ouders en ging ik in het zwart werken. Ik had dus reeds na 10 jaar werken een zeer behoorlijke cent opzij kunnen zetten, allemaal verdiend uit arbeid. Dus nee, ik klaag niet voor mij, maar vind dat de rest van Belgie ook evenveel kansen moet krijgen als ik heb gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je heb gelijk en jij begrijpt nu waarschijnlijk heel goed wat ik bedoel met een betaalbare woning kan met 1/3 van 1 inkomen betaald worden, de rest is onbetaalbaar voor de gewone mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag toch een interessante koop gezien, in waregem welliswaar. Kopen op erfpacht 99 jaar en verlengbaar. Kostprijs 70'000€. eigen geld 25000 en 375€ per maand.
Dat lijkt er al wat meer op.
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al 3 tot 4 keer meegemaakt ![]() 3 tot 4 relaties waar IK steeds de dupe was en ben geweest zelfs paar jaar terug zei de rechtster mij nog meneer ge kunt dat geld ( 250.000 belgische ouw franken ) terug eisen en u wint dat zo .....jaja mevrouw zei ik haar zij heeft kinderen en ik niet . * blijf geloven in uw naasten F* * * it . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Erfpacht dedju, bestaat dat nog?
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was lang geleden dat ik het gezien had ja. Blijkbaar komt het terug onder de bloktitel "eindelijk betaalbaar wonen"
En eigenlijk vind ik dat goed. Na 99 jaar is dat toch tot op de draad versleten allemaal.
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm met een beetje goede wil moet u dat ook lukken.
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hangt ervan af : als dat een schoon huis is, waar je normaal een hogere huurprijs voor zou moeten betalen of een veel hogere afbetaling, dan kan dat voordelig zijn.
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De een heeft een slechte vrouw gehad die bij de echtscheiding veel senten gekost heeft; de andere heeft een slechte partner (m/v) gehad die aan de drugs gaan zitten is; de andere heeft een kieken van een partner gehad die onverzekerd met de auto een ongeval had; de andere heeft een parnter die in't gevang beland is wegens diefstal of fraude, bedrieglijk bankroet, vechten als 't ie zat was den andere invalide geklopt ... kijk, dat zijn zo van die dingen waar niemand je kan bij helpen; je zal toch niet willen dat de maatschappij een gratis verzekering aan biedt voor iedereen die zo dom doet .... Blijft: zonder sponsoring (van je ouders vb. ) gaat het maar zeer moeilijk. Mijn ouders waren arbeiders. Ik weet waarover ik praat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Huizen blijven betaalbaar, zoals eerder aangehaald wilt men alles direlt in orde met alle luxe die er is en dan klagen dat het onbetaalbaaris ipv wat minder met luxe te stellen en alles zelf of het meeste te renoveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of waneer uw pré net er boven ligt ...ik moet nog eten hé en mijn kat heeft geen voedsel in de voedsel banken waar ik als arme arbeider naar toe moet wil ik eten . * heeft er iemand soep ....deze arme " WERKENDE ' ( 6 op 7 soms) belg heeft honger ...aa...auw .... ![]() Duur die weten niet wa duur is denk ik gelijk mijn moeder alez ge komt toch naar Turkije waarop ik & men broer zei zijtge gek - NEEN . Leven = TE duur ....ga maar in de rij staat & ZWIJGEN hé of ge krijgt nen kogel ![]() ![]() Wonen = TE duur ....trap het mor af zeiden 2 huisbazen die den huurwaarborg niet terug storten ....dus woonde ik paar maand gratis ![]() Werken = TE duur dermee verhuizen zo vele'n) van job naar job en van sector tot sector . *Huren = TE OVERDREVEN duur .....aha we hebben zo één van die sociaal mannen ....we zullen ze is met huisbazen onderéén en de gemeente komen pesten ; durftge te klagen bij sociale zaken over krot-verhuring dan kom ik als blanke belgische huisbaas uwen gas en elentriek en water ( BASIS behoeften) AF SLUITEN . Kort gezegd wij armen kunnen beter crimineel worden of zwerven maar GEEN sociale woning huren of vinden ( hebtge advocaat voor nodig in dees apenland ZAG ik ) Ni eten, ni werken, ni wonen nee nee WIJ moeten zelfs zwijgen tegen liberale criminelen die ons belastings geld opdoen . Welke huurwet Welke arbeiods wet Welke democratie ?! ![]() Dus niet erg duur nee nee voor mijn pré ONBETAALBAAR ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 19 augustus 2007 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() * heeft er iemand soep ....deze arme " WERKENDE ' ( 6 op 7 soms) belg heeft honger ...aa...auw ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
....zelfstandige kunnen ook arm zijn, arbeiders ook die werden niet meegeteld DUS wie weet is het 3 op de 8 ofzo . Ik ken VEEL mensen die GEEN huis hebben en het zijn er MEER dan 15.000 MENSEN te Antwerpen ow sorry te corrupt Antwerpen ....ik moet het goed zeggen en schrijven hé ![]() Buiten die 15.000 in mijnen sector moogtge al 1 MILJIOEN armen erbij rekenen allen ZONDER kot of KROT . Luxe ?! ![]() Al men gerief in men kot en das VEEL heb ik allemaal gekregen waarschijnlijk omdat ik lui thuis zat te niksen lol ![]() ****Wat was er betaalbaar volgens ' u' ?! dacht het niet alvast ....en ik heb nog cijfers en doelgroepen die ik kan aan kaarten hé dus ik hou me nog maar beetje in . Laatst gewijzigd door duncan : 19 augustus 2007 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als Alleenstaande een huis van 100 000 euro Luxe: DVD-recorder Internet Restaurants bezoeken Flatscreen-TV Auto's boven de 20 000 euro Uitgaan Dure salons Merketen enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VEEL arbeiders en 'andere' armen hebben GEEN luxe of kennen dat niet . Gaan dus ni uit . Geen plasma of ander scherm in huis .... Kortom het is gewoon ONbetaalbaar ZELFS voor 2 verdieners ZAG ik en merkte ik tesamen met 1 miljioen andere BELGEN . Straf hé ![]() |
|
![]() |
![]() |