![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() Tjah der waren der hier die dachten dat ze NIET hadden geschreven dat zij zelve nieuwe man zijn dermee koppieerde ik hun eigen woorden , want men deed het wel .
Vermits men toch graag op taalfoutjes let en schrijfstijl terwijl men zelf niet kan schrijven dacht ik zal er maar is op reageren en PLOTS vele reacties en werd het huidige dialoog verbroken ( WEER EENS ! ) dus dacht ik ah ze willen dat mijn reactie niet meer zichtbaar op het voorblad van den topic komt ahzo . Maarja dat was dus fout gedacht van mij hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Wel neej just zo'n paar beetweters die graag verwijten als gedrags afwijzende dialoog voering ...is niks kan daar tegen als sociale mens
![]() En ja ....als ge wa alternatief zijt of nen grote smoel dan hebt ge hmmm pech ja en ja dan hebt ge één grote boze wereld tegen u .....doet daar nog een beetje kinder humor bij en het is om zeep lol . Al zen ik der 60 dan gon ik nog last hemme met diene grote boze vieze wereld dus ni aantrekken; weet gewoon da ik ni den enigen zen die daar last van heeft ![]() Ik laat het tenminste VOELEN & merken op den politics en derbuiten ander mannen en vrouwen kroppen het op en zwijgen lopen zuur rond ofzow . Ach ja ni aantrekken ....vele wijze woorden zeggen zei die rechtvaardig leven kennen geluk ( ook armoede) zei die onrechtvaardig leven het tegen gestelde is just that simple . |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt, van die paar enkelingen die mij niet kunnen hebben omdat ik ze een spiegeltje voorhoud, lig ik absoluut niet wakker. Want ze zijn en blijven 'enkelingen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Ach moetge nu ni doen ...kgaan al bij genoeg vrouwen en mannen poetsen en gezinnen die allemaal dezelfde medelijden hebben met mij .
Erger vindt ik al die duizenden vrouwen in men sector die voor een appel en ei werken en amper rond komen wat vroeger al was met pwa en nu zelfs met diensten cheques . Geloof me mor en vertrouw me mor ik zen nen héle straffe kerel en mé paar € kan ik weken overleven iets wa ni iederéén kan zeggen of kan schrijven . Zij die ik help en steun , leren mij ook begrijpen en helpen en steunen . Zij die ik liefheb als vriend(in) koester ik in stilte maar werk ik hard voor ZONDER daarveur te stoefen of te pronken gelijk de meeste want i hate it . Alez ik pronk ni graag voor 1 vrouw das nutteloos lol ![]() Er zen genoeg vrouwen die ook kiezen om single te blijven en da zijn GEEN rijke vrouwen meestal ...lol bij de mannen is het anders ![]() En ook al doe ik soms voos tegen u toch weet ik uwen film al en das nen schoonen film en die is goe en da manneke die ge hebt als man of lief is een goei keuze t'is ne gezond jaloes lieven schat als em komt schrijven zo van nee duupje is van mij LOL zie datge em mor goe verzorgd. En JA ik heb jaren lang enkele vrouwen goe verzorgd en pech gehad gelijk veel ander unieke mannen . Dat kan emotioneel soms enorm door wegen zodat ze gekke dingen doen wat net zo is bij een vrouw men moet gewoon meer leren lezen en luisteren naar mekaar in de samenleving te beginnen bij eigen haard enzovoort verkeer .... . Vermits ik opkom voor al die zwakkere mensen ( VROUW + man ) en doelgroepen zen ik den slechten hier oep politics hé LOL ![]() Ik heb er al enkele waaronder een liefje mogen begraven en VOOR ik overga naar de andere kant heb ik hier nog wel het één & ander te regelen ....ik kan wel wa af zenne ....stiefvader die poging tot zelfmoord deed .....is nu gelukkig getrouwd en zo jaja ik had een toffe ma :-s LOOOL ze is zeer bewust en intelligent modern....dat was het dan ook . Echt ni ongerust zijn ik kan héél gevoelig zijn & doen maar uiterst hard karakter...SOMS ...en op SOMMIGE plaatsen . En als k klik doe en hard ben of gemaakt wordt dan stop ik niet meer in vergelijk met anderen ![]() Thnx ik krijg er al rooi wangetjes van ....oesje oepassen veur uwen sjoe ( slik ) ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergens in de jaren negentig werkte ik ooit bij een kleuterschool ' lodewijk' aan den oudaan te antwerpen . Was men laatste stagejaar en ik kreeg DE grootste % ooit dat ze daar gaven . ![]() En ik deed dan baby's en lopertjes , prematuren ...ook hé . De wereld tegen mij WOEHAHAHA welnee das allemaal héééél toevallig dat ik geen job vindt of geweigert wordt achter de schermen met diploms en dergelijke ....DIT terwijl men ijlt en zegt dat pwa en diensten cheques VEEL laag geschoolden zitten hé ....ach men kweekt armoede en uitsuiting ...corruptief . Alternatief is goe MAAR alsge een ma en pa hebt die bij de eerste in dit land waren met een grote reputatie in zake genezing en geestelijke communicaties dan hebtge een klein probleempje . Zekers alsge soms niet altijd akkoord zijt met mams en paps ofzo . Trouwens waarheden verkondigen doet mensen pijn hé en ik hem da al van kleinsaf aan hé . Was zelfs een rebels kind amai ![]() Inderdaad zen mor enkelingen hé + om ON top piek te blijven : in DIE kleuterschool was er gehéél toevallig een wijf dat ook gestalkt werd + kindjes TE STRENG benaderde ...2 dagen werkte ik me da wijf den derden dag weigerde ik ![]() Opvoeden en verzorgen moet SOMS nog net even haalbaar blijven en als da ni gaat DAN gaat da ni . da wijf vond het ook intressant om met haar problemen te pronken tgo collega's ( telkens andere verhalen) kon ni opvoeden,poetsen,verzorgen maar had WEL 15 jaar ervaring in 1 beroep terwijl ik meer zag en 9 jaar ervaring zat ZELFS de directie gaf me gelijk toen men zei ja ZE is berucht ...ik zei hierop ni moeilijk dat die haar klas en kinderen achterstand hebben & OCHARME die haren vent die haar zogezegd stalkte . En madam was een feministe om even te melden en GEEN allochtoon . Tuurlijk is de wereld ni tegen mij ikke tegen de wereld soms ja ![]() 60% van opvoedend en lesgevend + verzorgend personeel is feministe ( das MEER dan de helft hé dames & heren ) Te denken dat die spreken over gelijkheid mai zen blij da ik geen kinderen heb pfff ECHT WEL . lol En ik zen echtig in't ECHT geenen vrouwen hater ofzow moh sommige kan ik best goe begrijpen als ze hun vrouw den nek traag omdraaien tot het krak zegt ....sorry hoor het mag gezegd worden sommige venten kuntge de nek omdraaien moh sommige wijven ook . En da stalkings gedrag wordt meestal uitgelokt merkte ik al beroeps halve op papier staat man is geweldadig mor da zen feministen die halve waarheden verkondigen net zoals misschien een vaders voor vaders opkomen voor of moeders voor moeders . Gelukkig zijn er nog echte mannen en vrouwen dus ni ongerust zen ....mor die doppen ![]() Rest is corrupt en bestuurt corrupt dit land en andere jammer genoeg . Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter uwer info, bbp is niet mijn vriend.
![]() En ik begrijp u maar al te goed. (Maar wrm in godsnaam zoveel privé op een forum smijten?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah oké uwen man dan ofzo alez hij beschermd u toch lieflijk ![]() privé ahzo ....hangt er vanaf van wat je als privé aanschouwdt = 1 Hangt er vanaf HOE je met die privé namen en adressen omgaat ( namen veranderen of geen adres geven behoudt of bescherm je die privé ) = 2 Hangt er vanaf HOE sociaal ingesteld je bent en dit ' al dan niet ' laat merken op het forum om zo vooroordelingen en aan gewezen oordelen te ontkrachten . Omzo danig open te schijnen dat de zieltjes hier verblindt worden in de schoonheid van de universele en kosmische liefdes bewustzijns stof van waaruit jij en ik gemaakt zijn ....ooit . Gewoon voor de kick of it ....verwerkings proces ; het openlijk van mij af en weg te schrijven en te pennen hihihi. Om woordenlijke en feitenlijke misbruiken tegen mijn persoon te verkrachten in hun eigenste bekrachtigend woord dat men hier op het forum openbaart . Gewoon om open sociaal vriendschappelijk mijn genoegen en ongenoegen te delen met mijn mede wezens die mensheid heet . Gewoon omdat ik Duncan heet ( betekent buine soldaat ) en als witte aards bewoner genoeg leven(s) gehad heb op deze planeet ![]() Lol welke privé ?! ( ik zen gewoon zo mottig privé sociaal zot ingesteld mens ) ![]() ![]() Oké oké nog is ontkrachten .... omdat ik VEEL te maken heb gehad me het gegeven ' stalking ' . Dit vanuit persoonlijk vlak beroepshalve andere en persoonlijk privé sferen... . Zelfs vanop afstand ooit is ...was een lesbisch koppel en die voelde zich bedreigd door 1 gekke vrouw . Dus eigenlijk weet ik al iets meer dan de gewone mens op dit punt ![]() hihi *stalkers zen geen moordenaars MAAR moordenaars of DE mogenlijke moordenaars zen WEL ' de ' stalkers . Ge hebt een bloem en da groeit en bloemt en ontwikkelt...NET zoals 1 mens ....& heeeeeeel af en toe doen die is gek in de wind ne mens ook ![]() Alsge anders naar stalking kijkt en er anders mee omgaat of het als een ziekte benadert helptge dienen mens zen pijn en verdriet ....verwerken.....omdat ...het mocht & kon toen in het hier & nu en voorhéén ging het misschien niet . Als diene mens die ziekte overwint heb je 1 nieuwe mens ![]() anders maaktge een beest ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() al dat opkroppen resulteert en explodeert dan uiteindelijk op één of ander manier in situaties zoals waarvan sprake in openingspost hier zijn jullie echt tegen dit soort toestanden ? willen jullie de zg daders veroordelen ? of willen jullie het probleem oplossen ? wel stop dan met opkroppen en leer echt communiceren - zoals den duncan ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 september 2007 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsjah Kobaf ...jouw mooie unieke wijsheid verplicht mij meer privé te gaan over mezelf ...time ![]() Ja Kobaf ik leerde inderdaad comuniceren en leer dit elke dag steeds weer zoals de meeste die echt praten en luisteren of dit willen/ kunnen . Om te beginnen moeten wij als mens daar al tijd voor hebben ; sociale mensen en mensen in armoede of deeltijdse mensen kunnen dat andere hebben het te druk met lobby werk en het reizen en lezen enz.. . LOL ! Ja klopt kobaf zo iets leer je ....1 jaar lang deed ik een AKTIEVE cursus ' luisteren naar jezelf / luisteren naar kinderen ' nadien ben k daar iets verder mee gegaan op persoonlijk gebied dan en weer naar mezelf toe en andere(n) klopt inderdaad ![]() Eén van DE redenen waaroem ik geire ier in't dialekt schrijf en dan liefst Kappels dialekt over gemengd antwaerps mé oost+ west vloams of her en der is een woordje waals of arabisch,joods ... . Is gewoon om zo mottig openlijk over te komen en voor te komen voor heren en dames politici die mijn eigenste belastings geld en persoonlijk loon opsnoepen op corrupte wijze zonder moreel ethisch besef van WAT er in HUN maatschapij leeft en naast hun loop en gaat . Ach ze leren al bij ; media ook ;keunigs huis heeft het druk ( WEERAL ) grrrr men komt er wel om verheven zielen te worden ...volop bezig ![]() * toen sprak de arme ....et is het zout ni weird oep men petaaten ....burp ...pardon ....tjah sorry ik leer da van de heren en dames politici en hun je mon foutisme ![]() ![]() Ach fuck it loool gewoon hun eigen politieke vizie zo openlijk openbaren in zake beleid , opvoeding , stalking .......NO probs gewoon lachen Hallelujah praise tha king ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ duncan : nee, bbp is ook mijn man niet, is gewoon een collega-forummer zoals er zoveel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah owkeej dan ist (kleine correctie ) uwen lieve collega forummer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() Ik gooi en smijt niet met privé zaken ik verdraai die
![]() Het manipuleren leren we van onze oversten hé lol Mor wa Kobaf doet is ook soms openlijk ...mooi & WAAR ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog, ik bereik mijn doel meestal zonder manupilatie. Ik zeg nergens dat kobaf dat niet mag. Ieder zijn/haar mening, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach ik hoef ook meestal ni te manipuleren maarja soms kan men wel eens geprovoceerd worden hiertoe hé ![]() Soems hé ...en jaja zéér zekers om satanisch en ...neenee ( grapje ) om zo danig het goede te laten zijn en te laten opkomen. Wat ik 'veel' doe is manipuleren in de 'hogere sferen' gelijk gij soms ook doet & das een kaarsje branden en die van mij masjeren goe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee waarom zij het NU nog steeds kunnen ??? (minder uw "jargon" gebruiken , en meer in duidelijke termen spreken , dan zullen uw teksten ook voor iedereen verstaanbaar zijn ...)
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 14 september 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volledig NIET akkoord ![]() Heeft geen reet mé werk te maken WEL met de HOUDING / disipline van men medemens . Ik vindt mijn jargon zoals gij het interpreteert HEEL leuk ![]() kort & duidenlijk genoeg ? NOG IET : * quote : Maar toch dag in , dag uit het jobke doen waar u zo voor gestudeerd hebt het jobke waarover ge spreekt MAG & MOET gezegd worden is luiers verversen en dat is iets dat ik NIET veel mannen zien doen dan enkel in hun opleiding & daarna ?! Ni veel athans + ik deed MEERDERE jobkes kiekeu ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |