![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Minister-President
|
![]() Lol tja RTBF (PS) heeft hier een leuke melkkoe aan om hun afschildering van het VB en hun dubbele incasseringsagenda te kunnen blijven handhaven natuurlijk...terwijl de walloniërs eigenlijk totaal niet meer door hebben dat het een anti-islamiseringsbetoging is.
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik gescholden, beste? Een linkje graag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het geweld van het verzet keuren de linksen wel goed als legitiem. Dat was noodzakelijk. Nu denk ik dat we naar een tijd gaan waarin we ons terug moeten organiseren. Ik denk anderzijds dat we het nog steeds kunnen oplossen a la Gandhi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Staatssecretaris
|
![]() lol bent u wereldvreemd? vergeten wat er enkele jaren geleden is gebeurd in antwerpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 11 september 2007 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting is okee, maar dat heeft ook zo haar konsekwenties. Harde aanpak van het VB is daarom onvermijdelijk. Trouwens, ze vinden het zelf leuk om met een blauw oog en paar tanden kwijt thuis te komen: zoveel stemmen meer, denken ze. Dus, kloppen maar, totdat al het bruine stof eruit is gevallen. Tegen de lente is het land weer proper. ![]() Ps: het Vlaams Belang is Vlaanderen niet en het gros van de Vlamingen schaamt zich tot in het diepste van hun hart voor dat VB. Vandaag hebben ze weer een reden te meer om zich nog harder te schamen en het VB naar de hel te vervloeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#374 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zo zal ik ook geen geweld gebruiken tegen bekende flikkers ( en geloof me volgens mij is homofillie een psychise ziekte !!! ) of tegen bekende personen zoals h. de croo of bertje bin bibber evenals ik tegen deze personen geweld niet zal goedkeuren maar ja , jij bent democraat hé
![]() |
![]() |
#375 |
|
![]() Vraagje: hoe is die toegestane pro Palestijnse AEL betoging in Antwerpen afgelopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heeft er me nog niemand uitgelegd op welke wijze de democratie in gevaar was gekomen als die betoging niet verboden was geworden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 september 2007 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Staatssecretaris
|
![]() tja er zijn beelden genoeg, vtm, vrt, ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#380 |
Staatssecretaris
|
![]() vanhecke werd live op de grond gesleurd (zie maar naar het nieuws)
![]() |
![]() |
![]() |