![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Mijn boonen functioneren nog even goed als de veel jongere boonen van Tom Boonen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2007 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Onlangs in de weekendkrant: "moet Tom Boonen niet wielrennen vandaag?" neen..hij moet naar eurokids kijken vandaag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat ècht nodig? Kan je niet zelf de bedenking maken dat het ene niet per definitie tot het andere moet leiden? Dat er geen causaal verband tussen je eerste en je tweede bewering bestaat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 14 december 2007 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Het punt is niet het leeftijdsverschil, er zijn tal van goede relaties in het geval, maar de wet verbiedt seks met een minderjarige tot 16 jaar en wie dat niet respecteert riskeert een aanklacht voor pedoseksualiteit. Een meisje kan fysisch erg rijp lijken maar mentaal is ze dat daarom nog altijd niet.
Niets zegt dat de twee bij elkaar blijven, wat voor een herinnering heeft zo een kind dan van de romantische liefde die ze opgroeiend had kunnen hebben? Veel meer dan ontluisterende verwachtingen schieten er dan niet meer over. Een echte man van in de 20 mag haar dat niet aandoen als hij haar graag ziet. Het omgekeerde trouwens ook niet. Een leerkracht die met een jonge pupil betrekkingen heeft mag er zo uit vliegen en nooit meer les geven. Volwassenen horen uitlokkende situaties te vermijden en niet op te zoeken. mtiadj |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet je dringend een brilletje aanschaffen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Parlementslid
|
![]() Och, kinderen onder mekaar. Laat ze toch spelen.
![]() |
#376 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tom kijkt blij. Een leuk dingetje voor mijn sophietje !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Voor één keer heb je gelijk, maar ik blijf toch bij mijn daglenzen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 december 2007 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Seg, blijft die discussie hier nog duren? Ik denk dat de onnozele opmerkingen hier dat meisje erger schaden dan haar relatie met Boonen. Laat die twee toch met rust. Het zijn onze zaken niet.
|
![]() |
![]() |