![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar voorlopig geen zin in. Ik lees soms enkele van de ernstig bedoelde discussies (bijvoorbeeld nu over WikiLeaks), en wat ik daar lees ontneemt me waarlijk elke zin om alweer veel tijd te verliezen in nutteloze "discussies". Ik begrijp wat je met precisiebommen bedoelt. Mijn ervaring is echter dat het enkel precisiebommen zijn voor wie openstaat voor argumentatie. Met de rest verzandt je vlug in eindeloze welles-nietes spellekes, semantische trukjes, ad-hominems, afleidingsmanoeuvres, enz ... Been there, done that ... Ik laat de slangenkuildraden voorlopig graag over aan de slangen.
![]() |
![]() |
#3782 |
Banneling
|
![]() Maar allez.
In zag het al helemaal voor me, stijl Inglourious Bastards. Vergeet de bommen. Basebalknuppels en scalpeermessen. Laatst gewijzigd door Knipp : 1 december 2010 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De idiote "discussie" waar ik hier verzeild dreig te geraken met onze vriend Eigenzinnig versterkt mijn onwil nog. Enkele jaren geleden zou ik op zijn ad-hominem hebben gereageerd met links naar tientallen slangenkuildraden waar ik me moeide, door believers, racisten, antisemieten en bashers allerhande geregeld persoonlijk aangevallen werd, en het netjes zonder één strafpuntje overleefd heb. Nu vind ik dat volstrekt nutteloos. Ik heb mijn mening gegeven. Als iemand daar inhoudelijke kritiek of opmerkingen op heeft zal ik daar zeker op ingaan. Maar dat vitten, neen, ik heb daar geen zin meer in. En ik vrees dat de meeste discussies vlug zo verzanden, misschien net wanneer je de tegenstand met precisiebommen bewerkt. (Komt misschien ooit terug, maar nu even niet.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 december 2010 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3784 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend is het nutteloos.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 december 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3786 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik bedoelde weekendplannen wat zijn je plannen voor vanavond morgen en de rest van t weekend dus ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3787 |
Banneling
|
![]() ![]() het nut is je mss nog onbekend ... maar nutteloos is het niet. om te beginnen is het voor sommigen al aangenaam ... wat op zich al voldoende nut zou kunnen zijn om niet van nutteloos te kunnen spreken, niet dan ? groetje en hou je goed! Anna ps prachtig die sneeuw hé !!! klein vuursteentje met de slee naar de opvang gebracht ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zondag moet ik naar de bibliotheek (door hun nieuw debiel systeem van maximum drie weken gratis uitlenen ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 december 2010 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt en insgelijks. De opvang (zijnde mijn mama) is thuis gekomen. Als het kan zullen ze naar het park gaan. Zonder slee weliswaar.
![]() |
![]() |
#3791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebben jullie een slee?
zo neen: gaan jullie dit aanschaffen? is dit veilig, volgens jullie?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee of dit veilig is. Zal eens moeten opzoeken hoe dat zit, vanaf welke leeftijd het kan, enz ... Veel gelegenheid een slee in Antwerpen te gebruiken is er overigens niet.
![]() |
![]() |
#3793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar Knipp alle hellingen kent ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 2 december 2010 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3794 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn uw botten al doorweekt van de sneeuw?
![]()
![]() |
![]() |
#3797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3798 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is uw mening over de toewijzingen van de WK's aan respectievelijk Rusland en Qatar?
![]() |
#3799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere actoren volstaan op dit forum en elders vooroordelen om de strafste beweringen en beschuldigingen te posten, zonder het minste bewijs. Of de toewijzing eerlijk is gelopen of niet weet ik dus niet. Als er corruptie aan de pas kwam, zal dit misschien ooit uitlekken. Al bij al ben ik tevreden dat wij (België en Nederland) het niet gehaald hebben. Zo'n evenement organiseren is op zich wel leuk, maar de toegevoegde waarde van zo'n WK ontging me wel. Of we in de huidige omstandigheden zo veel geld net in topsportinfrastructuur moeten steken betwijfel ik. Dat de FIFA bovendien van een fiscaal gunstregime wilde genieten, en dat in een land met één van de hoogste belastingstarieven ter wereld, vond ik onaanvaardbaar (lasten voor ons, lusten voor hen).
![]() |
![]() |
#3800 |
Minister-President
|
![]() Wat vind jij van heel dat gedoe rond Peumans?