Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2018, 11:04   #3801
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lol, ze doen het zelfs openlijk. Alleen, jij ziet het niet, of je wil het niet zien.

Verder vraag ik me nog altijd af waar S&V zich nu exact bezondigd heeft aan strafbare feiten? En kan je me dan ook eens zeggen waarom ik afstand zou moeten nemen van een organisatie waar ik zelfs niet van ver bij betrokken ben?
Ze zijn Vlaams.

In Belgie moet je er niet meer achter zoeken.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:11   #3802
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De PVDA is veel slimmer. Die gaan niet op verdoken websites of openlijk zich bezondigen aan racisme, aanzetten tot geweld, enz.. Maar zodra ze dit zouden doen: verbieden. Zonder pardon.

Het feit dat u openlijk geen afstand durft te nemen van S&V, pleit zeker niet in uw voordeel. U laat hier een goede steek vallen. Nu, echt verwonderen doet me dat nu ook weer niet.
Dat is nu eens een voorbeeld van indoctrinatie tot in het absurde... en al wie daar niet inloopt is afgeschreven...
En hoe ze dus een kultuur die zij, en alleen zij tot nu toe, gevaarlijk noemen willen uitroeien... Wie is er hier overduidelijk gevaarlijk denk je???
Zij die er met hun buikgevoel en hun petje naar gooien en onmiddellijk hun vermeende tegenstanders willen uitroeien of al de democratisch ingevoerde instellingen die zulk indoctrinerende en laag bij de gronds en mogelijk uiterst gevaarlijk gezever moeten voorkomen...

Ik heb nooit meer aan de jaren dertig van de vorige eeuw gedacht en ik heb nooit meer die jaren begrepen dan sinds de linkiewinkies openlijk de macht genomen hebben in onze gesubsidieerde media en ik weet dat de toestand heel, heel gevaarlijk wordt... maar niet dank zij een kleine bende S&V, maar door de grote bende sossen die inderdaad overal ondergronds binnengekropen schijnen te zijn...
En als we naar alle linkse onrechten in andere landen kijken door de geschiedenis heen weet ik dat het gevaar niet alleen denkbeeldig is maar uiterst kritiek...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:13   #3803
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ze zijn Vlaams.
Allez, allez, 't zijn dan wel niet de rapsten maar toch niet echt gevaarlijk, he?
Oud 26 september 2018, 11:14   #3804
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze zijn Vlaams.

Inderdaad en alsof juist dat niet zuiver racisme is tegen een volk dat volgens hen niet de juiste taal spreekt...
Oud 26 september 2018, 11:17   #3805
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Allez, allez, 't zijn dan wel niet de rapsten maar toch niet echt gevaarlijk, he?
Niettemin valt bij de anti-Vlamingen de broek af van razernij.
Oud 26 september 2018, 11:27   #3806
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
In de tijd van Hitler was niet alleen Duitsland racistisch en tegen de Joden; maar toen was heel Europa dat in meer of mindere mate... Dus wie zou dat racisme hebben moeten verbieden; ze zwemden er allemaal in...

Door nu te doen alsof alleen Hitler en zijn bende daar verantwoordelijk voor zouden zijn ontvluchten, ontkennen ze hun eigen verantwoordelijkheid en lossen ze niets op maar drijven ze ons verder naar nieuwe conflicten...

Ik ontken de uitwassen van Hitler en zijn bende niet; maar die staan er morgen opnieuw omdat, zie de linkse anti-democratische en zelfs racistische ingesteldheid tegen alles wat Vlaams is, dat zonder verbloemen mag gedegenereerd en verkracht worden want het zijn maar Vlamingen... en ze gaan zelfds zover door te zeggen dat het in hun DNa zou zitten...

Moet er nog zand zijn???
U leeft in een waanwereld wanneer u denkt dat iedereen die geen Vlaams-nationalist is, anti-Vlaams is. Ik sta evenveel op de rechten van de Vlamingen als u. Alleen, ik dweep er niet mee en ik ben ook niet rabiaat anti-Waals zoals u.

En spijtig voor u, het zijn niet de Vlaams-nationalisten die in de praktijk de rechten van de Vlamingen verdedigd hebben. Maar wel de traditionele partijen.Het zijn niet de Vlaams-nationalisten die de taalgrens hebben vastgelegd, maar wel de tradtionele partijen. Het zijn niet de Vlaams-nationalisten die BHV hebben gesplitst, maar wel de traditionele partijen. De Vlaams-nationalisten kunnen niet veel voorleggen op dit punt. Ze hebben maar een zeer mager en pover palmares hier. Behalve wat geschreeuw aan de kant van de weg.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 september 2018 om 11:32.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:30   #3807
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U leeft in een waanwereld wanner u denkt dat iedereen die geen Vlaams-nationalist is, anti-Vlaams is. Ik sta evenveel op de rechten van de Vlamingen als u. Alleen, ik dweep er niet mee en ik ben ook niet rabiaat anti-Waals zoals u.

En spijtig voor u, het zijn niet de Vlaams-nationalisten die in de praktijk de rechten van de Vlamingen verdedigd hebben. Maar wel de traditionele partijen. Het zijn niet de Vlaams-nationalisten die BHV hebben gesplitst, maar wel de traditionele partijen. De Vlaams-nationalisten kunnen niet veel voorleggen op dit punt. Ze hzbben maar een zeer mager palmares op dit punt. Behalve wat geschreeuw aan de kant van de weg.
ja, dat is bijv. heel duidelijk aan de (taal)faciliteiten die francofielen levenslang gekregen hebben in Vlaamse gemeenten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:33   #3808
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U leeft in een waanwereld wanneer u denkt dat iedereen die geen Vlaams-nationalist is, anti-Vlaams is. Ik sta evenveel op de rechten van de Vlamingen als u. Alleen, ik dweep er niet mee en ik ben ook niet rabiaat anti-Waals zoals u.

En spijtig voor u, het zijn niet de Vlaams-nationalisten die in de praktijk de rechten van de Vlamingen verdedigd hebben. Maar wel de traditionele partijen.Het zijn niet de Vlaams-nationalisten die de taalgrens hebben vastgelegd, maar wel de tradtionele partijen. Het zijn niet de Vlaams-nationalisten die BHV hebben gesplitst, maar wel de traditionele partijen. De Vlaams-nationalisten kunnen niet veel voorleggen op dit punt. Ze hebben maar een zeer mager en pover palmares hier. Behalve wat geschreeuw aan de kant van de weg.
Zo liegen zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 26 september 2018 om 11:33.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:34   #3809
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ Parcifal

Dus nu zijn jullie de Hitlers, want jullie willen met alle middelen de Vlaamse identiteit uitroeien, niet zo zeer om wat ze doen, want de Vlaming is over het algemeen heel vredelievend, zie hoe ze zich laten uitmelken door la Belgique, maar om wat ze, volgens u, zijn dan nog, een gesloten gemeenschap die haar eigenheid boven het belang van de staat zet...

U heeft het inderdaad heel klaar en duidelijk verwoord...
Alstublieft Marie : https://www.youtube.com/watch?v=DfZ3BCA2vig
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:38   #3810
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zoals een groep kleuters die met een vleesmes speelt.
Vooral laten voortdoen of toch even ingrijpen?

Eenmaal ze groot geworden zijn, waar gaan ze dat vleesmes dan allemaal steken?
Oud 26 september 2018, 11:40   #3811
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Niettemin valt bij de anti-Vlamingen de broek af van razernij.
Inclusief de NVA-leiding. Dat zijn dus ook allemaal Anti-Vlamingen plots.
Oud 26 september 2018, 11:43   #3812
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

En het zijn ook de traditionele partijen die Vlaanderen, la Belgique opgescheept hebben met een staatsschuld om u tegen te zeggen en waarvan Vlaanderen het grootste slachtoffer is...

De taalgrens kwam er op vraag van de franstaligen want ze wouden Wallonië ééntalig frans houden en met het oprichten van die taalgrens hebben ze genoeg geschoemeld om toen al Vlaamse grond in te palmen... De franstaligen hebben alle wetten en overeenkomsten die ze met Vlaanderen gesloten hebben om de taalvrede te bewaren nooit uitgevoerd... Ze beloofden maar buiten verdere verfransing deden ze niets en de Vlaamse partijen stonden erbij en keken ernaar en zwegen zoals altijd. BHV gesplitst met nu officieel franstalige rechters in Vlaanderen, bravo of moet ik schande zeggen...
Maar hun eigen partijbelangen, arco, de mutualiteiten, de vakbonden die welig tieren dank zij la Belgique en waar Vlaanderen zeker nooit in die constellatie mee akkoord zou zijn gegaan die hebben ze wel verdedidgd ook al kost het hoofdzakelijk Vlaanderen zijn welvaart en zijn welzijn...

En nu buiten NVa-bashen hebben al die klassieke partijen inderdaad de Vlaming niets meer te bieden... ze gaan dan met de sossen maar rechtstreeks de racistische anti-Vlaamse toer op...

Inderdaad la Belgique wordt met de dag gevaarlijker...
Oud 26 september 2018, 11:46   #3813
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Neen, dat geeft aan hoe la Belgique al katastrofaal onderwoekerd is door een anti-Vlaams racistisch discour... Want heel die hetse tegen S&V is hoofdzakelijk een hetse tegen Vlaanderen dat zijn mond moet houden...

Vreemd he, dat u die u zogezegd zoveel zorgen maakt om racisme dat gewoonweg niet ziet...
U zwemt er gewoon in...
Oud 26 september 2018, 11:47   #3814
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toon mij de partijen waar je graag kartels en coalities mee vormt en ik zal u zeggen wie je bent.
Oud 26 september 2018, 11:47   #3815
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals een groep kleuters die met een vleesmes speelt.
Vooral laten voortdoen of toch even ingrijpen?

Eenmaal ze groot geworden zijn, waar gaan ze dat vleesmes dan allemaal steken?
Indien ze kwaad voor ogen hebben zouden ze dat misschien het beste aan u kunnen vragen want uw messen zijn al lang gescherpt...
Oud 26 september 2018, 11:48   #3816
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat hier niet om antisemitisme, het gaat hem om de houding dat een "zekere club immoreel is en dus een gevaar betekent dat uitgeroeid moet worden". De UGent en jij en nog van die "anti-fascisten" beschouwen S&V een beetje zoals Hitler de Joden beschouwde: als een immoreel clubje dat een gevaar voor de natie is. Hitler dacht dat het raciaal ingegeven was, dat het in hun DNA stak. Dat de inherente immoraliteit van de Jood in zijn bloed zat. Zoals de Standaard dat schreef ook, over S&V. Dat het in hun DNA ingebakken zat. Hij wilde ook de brand blussen. Met Zyklon B.
Om de Duitse schaapjes te beschermen tegen de jodenstreken. Zoals de UGent de linkse schaapjes wil beschermen tegen de S&V streken.
En, zoals met Hitler, slaan ze zwaar de bal mis.
Bart Bultinck werkt niet bij De Standaard.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 11:52   #3817
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Bart Bultinck werkt niet bij De Standaard.
heeft de standaard hem misschien ter verantwoording geroepen voor die uitspraak of was dat voor hen niet de moeite waard, want het ging toch maar over Vlamingen???
Oud 26 september 2018, 11:58   #3818
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
... anti-Vlaams racistisch discours... .
Voel jij je als vlaming(e) deel van een ras?
Welke raciale kenmerken specifieren een vlaming(e)?

Citaat:
Want heel die hetse tegen S&V is hoofdzakelijk een hetse tegen Vlaanderen dat zijn mond moet houden...
One trick pony ben je toch wel een beetje he, Marie?
Iedereen & Alles, altijd & overal is tegen Vlaenderen en erop gericht om Vlaenderen ende den Vlaeminck het leven zuur ende bitter te maeken .

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 september 2018 om 12:00.
Oud 26 september 2018, 11:59   #3819
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Voel jij je als vlaming(e) deel van een ras?
Welke raciale kenmerken specifieren een vlaming(e)?

One trick pony ben je toch wel een beetje he, Marie?
Alles, altijd, overal en iedereen is tegen vlaanderen blijkbaar.
dat ligt niet aan Marie

one trick Belgium.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 12:02   #3820
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat ligt niet aan Marie
one trick Belgium.
Hmm, dus Unia en de UGent zijn trekpoppen van Belgium?
Vreemd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be