![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grap is dat al dat gestook van Trump nu ook de Republikeinen in Georgia in twee kampen verdeelt. Zo zou hij de verkiezing van de twee senatoren wel eens kunnen torpederen.
https://www.demorgen.be/politiek/tru...chts~b15f2143/ Citaat:
![]() |
![]() |
#3802 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3803 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog eens gecontroleerd op hun geldigheid, talrijke parameters zullen gecheckt worden (zoals poststempel, ook voor de Amerikanen die vanuit Mongolië stemmen : https://mn.usembassy.gov/our-relatio...0to%20Mongolia) En dat geldt voor alle stembrieven voor alle kandidaten. 8 december zou deadline-day zijn, men kan dan geen rechtszaken meer inleiden tegen spoken. Lijkt wel of nu (bijna) alles geteld is. Sinds gisteren is de voorsprong gelijk bebleven: 7.059.780 Nog een vijftal staten hebben nog 99% op deze bron: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results Laatst gewijzigd door Micele : 5 december 2020 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, en Trump blijft herhalen dat hij de verkiezingen alsnog gaat winnen...
![]() |
#3806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie steunt hem nu eigenlijk nog ? Maw, wie staat er nog écht achter hem ? Maar ... 't is Amerika. Daar is alles mogelijk.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 6 december 2020 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag zal zijn of hij die 4 jaar lang een relevante factor kan blijven. Zelfs Amerikanen moeten vroeg of laat dat gedram moe worden.
![]() |
#3809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons kan je bvb openlijk over politiek praten op straat, op de werkvloer, etc... In de States is daar wel een risico aan verbonden. Je job bvb...
![]() |
![]() |
#3810 |
Banneling
|
![]() En dat is dus vreemd. Op de meeste plaatsen hebben ze na een dag of 2 dagen de uitslag, en op andere duurt het weken. Nochtans zou je toch verwachten dat dat overal ongeveer even lang zou moeten duren, gezien er overal toch dezelfde controles dienen te gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3811 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had gisteren nog een link van 4 december (Atlanta) waar nog 200.000 regsistraties of zoiets aangevochten worden in een aangespannen rechtszaak. allerlaatste alinea: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 december 2020 om 16:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump houdt eerste rally na nederlaag: ‘Ik zou een redelijke verliezer zijn, maar we zullen winnen’ (Vandaag om 07:41)
Blijven 'strijden' doet hij wel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
74 miljoen kiezers *~$10 dollar = $740 miljoen Begrijp je toch? $meden wanneer het ijzer nog heet genoeg is. Dat geld zal hij zeker nodig hebben, zeker ook als hij in 2024 terug gaat kandideren (of familie), maar dat denk ik niet. Laatst gewijzigd door Micele : 6 december 2020 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3814 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat kan inderdaad onder een aantal uitzonderlijke omstandigheden. Onder andere directe familie kan vrijgesteld worden van eedaflegging. Uiteraard is een getuigenis dan slechts waard wat het waard is.
![]() |
#3815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biden: het straatvolk, inwijkelingen en drugsverslaafden Misschien zie ik dat wel weer verkeerd. ![]() Of hij zelf nog zou willen terugkeren in 2024 dat denk ik niet. 'Stoomde' hij zijn dochter Ivanka niet klaar voor 2024? En of zij (Ivanka) het nog zal willen doen in 2024 als alles overhoop ligt na Biden/Harris dat valt nog af te wachten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3816 | |
|
![]() Citaat:
enkele reacties: If they don’t want to use their power then they don’t get to keep it. Voting in a fraudulent election and not voting will result in the same outcome. Im looking forward to watching the GOP crumble after the blatant disrespect of their voters. The GOP has no idea what’s about to hit them in the face if they don’t fight for Trump. Don’t say that we didn’t warn them. But they’re too arrogant to believe it Yep. I became republican to support Trump. Already changed my registration to MAGA party.
![]() |
![]() |
#3817 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3818 |
|
![]() Was ook geen hearing, maar een persconferentie vermomd als hearing...
![]() |
#3819 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In die tijd is mijn pakketje van wish ingepakt, verzonden, vanuit china met een boot naar hier gebracht, ontscheept, gesorteerd en tot aan mijn voordeur gebracht. En daar kunnen ze in die tijd nog niet tellen wat ze bij de buren in een dag doen. In india vervoeren ze de stemmen per olifant of per bootje door het oerwoud, en daar zijn ze na 5 weken klaar. Amerika zal toch altijd een 3e wereld land met een guccu riem blijven |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |