![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3821 |
Parlementslid
|
![]() Vanmorgen kwam een roze engel mij vertellen dat ik deze topic weer tot leven moet wekken.
Ik mitrailleerde hem uiteraard prompt neer (en deed tegelijkertijd mijn halve familie in het graf belanden). Want, geef toe, zo'n kans om je AK 47 eens ongestraft buiten de schietclub te gebruiken laat je niet schieten - vooral niet als je schoonmoeder op bezoek is. Ik wil hierbij onze God - die lesbische negerin - om vergiffenis smeken en ook onze arme homohaters een pleziertje doen:Shoot the fag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3824 | |
Partijlid
|
![]() [quote="Aangebrande Phönix"]
Citaat:
Er luisteren toch geen terroristen mee he? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even naar boven, kwestie van niet te sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond hem een fijne provocateur.
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3829 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3831 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3832 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3834 |
Minister-President
|
![]() We moeten toch aan driehonderd pagina's komen hé
![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3835 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik liet me beinvloeden door de begeleidende avatar, zodat ik die mogelijkheid vooraf uitsloot. Zou er intussen iemand bewijzen hebben? Is ieder vrouw die een glibberig spleetje aanraakt een vieze vorte slettebak? Is iedere vent die een mannelijk lid beroert een abjecte obscene perverseling? Ik durf zelfs niet meer staande plassen sinds deze topic. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3836 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() - - komaan mensen, laat dit super-topic niet verloren gaan, wees creatief! - - 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de forumquiztopic is deze aan't inhalen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3838 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien hier ook een quiz organiseren?
Vraag: Waar en wanneer vond het 1ste homohuwelijk plaats?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nieuwe vraag : is homosexualiteit pervers? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3840 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |