Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2011, 13:31   #3841
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Dat lijkt me inderdaad heel aannemelijk.
Het is heel vriendelijk dat je zoiets schrijft.
Als ik dat hier echter zo een beetje overloop vergaat de zin me in de meerdere beerputten te werpen volledig.

Geen idee of het nu erger is dan vroeger, of dat ik er minder tolerant voor ben geworden, maar de haat, de hypocrisie en de "clanoorlogen" tussen bendes onnozelaars die ik hier lees werken niet echt aantrekkelijk.
onnozelaars
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2011, 14:31   #3842
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
blablabla ...uw knobbelen enzo ...

en hoelang gaat dat duren ?
Nog zo'n twee jaar (als men de twee Forumquizthreads optelt).
Oud 2 februari 2011, 17:20   #3843
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een leuke kwis om naar te kijken, al slaat de formule natuurlijk nergens op.
Waarom? De finale is steeds puur tactisch te winnen hé maar is het niet juist dat dat het leuk maakt?
Als de populariteit van het programma 100% is hoeveel van die 100% zou jij toeschrijven aan Erik Van Looy? Begin jij ook spontaan te lachen als die gast begint te lachen met de meest dwaze mop ooit?
Citaat:
Ik heb naar de finale gekeken, en hoopte dat Bert Kruismans zou winnen.

Citaat:
Guy Mortier zei meestal weinig, hij reageerde vooral op de "grapjes" over zijn leeftijd. Na de tiende keer of zo werd het een beetje vermoeiend.
Inderdaad...
Citaat:
Geubels+Meskens waren soms grappig, al was het ook hier na een tijdje voorspelbaar.
Heeft deze keuze niks te maken met jouw chauvinisme?
Citaat:
Niet dat ik dat beter zou kunnen.
In de lijn met deze zin welke Quiz op tv of elders zie je jezelf winnen? (de forumquiz telt niet!) Concreet dus welke vorm van quizzen is echt je ding? Blokken? Trivial Pursuit? Wie wordt multimiljonair? ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2011, 17:54   #3844
largo_w

Standaard

hoeveel op tien geef jij Vandelanotte voor zijn nota? http://download.saipm.com/pdf/libre/notevdl.pdf
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 3 februari 2011, 08:13   #3845
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Waarom? De finale is steeds puur tactisch te winnen hé maar is het niet juist dat dat het leuk maakt?
De hele formule draait erom het spannend te houden, door systematisch het voordeel te geven aan wie achter staat. In een echte quiz kan dat uiteraard niet.

Citaat:
Als de populariteit van het programma 100% is hoeveel van die 100% zou jij toeschrijven aan Erik Van Looy? Begin jij ook spontaan te lachen als die gast begint te lachen met de meest dwaze mop ooit?
Erik Van Looy komt in het programma als een sympathieke en eenvoudige jongen over, zonder pretentie. Ik ken hem niet persoonlijk, maar ken wel mensen die hem kennen, en die vertelden mij dat hij inderdaad een vriendelijke innemende man is.
Ik denk dat een significant deel van het succes van het programma aan de dwaze moppen, de absurde rijmen, en het lachen ermee ligt. Een percentage plakken is moeilijk, dan maar op 50% gokken.
Citaat:
Heeft deze keuze niks te maken met jouw chauvinisme?
Even vroeg ik me af welk chauvinisme je bedoelde. Mijn vermeend Antwerps chauvinisme natuurlijk.
Daarom wellicht dat ik me zo Lovend uitsprak over de prestatie van Geubels+Meskens ...

EDIT: hierboven sprak ik me wel lovend uit over mijn stadsgenoot Van Looy, die nochtans voor de verkeerde voetbalploeg (allez, "voetbalploeg") supportert. Dan toch Chauvinisme ten top.

Citaat:
In de lijn met deze zin welke Quiz op tv of elders zie je jezelf winnen? (de forumquiz telt niet!) Concreet dus welke vorm van quizzen is echt je ding? Blokken? Trivial Pursuit? Wie wordt multimiljonair? ...
Blokken is zeker niet mijn ding. De meeste vragen zijn vrij gemakkelijk, en Tetris lukt me ook wel, maar ik vrees dat de snelheid me parten zou spelen.
Als ik al aan een tv-quiz zou deelnemen, dan één waar snelheid niet meespeelt: de Canvascrack bijvoorbeeld.
Oud 3 februari 2011, 08:24   #3846
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hoeveel op tien geef jij Vandelanotte voor zijn nota? http://download.saipm.com/pdf/libre/notevdl.pdf
Gevaarlijke vraag op dit forum.

Ik heb de nota niet volledig gelezen, en moet dus afgaan op wat de pers en de politici erover vertelden.

Ik geef hem een 7/10.

De verdienste van Vande Lanotte is dat hij met de eisen en gevoeligheden van alle kanten rekening heeft gehouden.
Voor mij mag de financieringswet eenvoudiger (Duits en Zwitsers systeem), en mag het federaal stelsel eenvoudiger (weg met de absurde rondepotdraaierij over en rond Brussel). Zover durfde hij niet te gaan, wellicht omdat zijn tekst dan door alle partijen, laf als ze zijn, zou zijn afgeschoten.

Voor de gemeenten in de rand vond ik zijn voorstel geschillen naar het Grondwettelijk Hof te verwijzen alvast veel beter dan dat van Dehaene, die geschillen naar de federale regering wilde verwijzen.

Ook zijn voorstellen over de verkiezingen vond ik OK.

Al bij al een voorstel zonder kaakslagen (VL/FR), dat echter nog teveel van de onnozele compromissen uit het verleden in stand hield.

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 februari 2011 om 08:27.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 08:40   #3847
largo_w

Standaard

Citaat:
De hele formule draait erom het spannend te houden, door systematisch het voordeel te geven aan wie achter staat. In een echte quiz kan dat uiteraard niet.
Exact... dat maakt de quiz juist zo spannend en leuk. quizzen mag niet steeds enkel bestaan uit "de antwoorden" weten, volgens mij. Er moet steeds een minimum aan geluk en tactiek in zitten.
Citaat:
Erik Van Looy komt in het programma als een sympathieke en eenvoudige jongen over, zonder pretentie. Ik ken hem niet persoonlijk, maar ken wel mensen die hem kennen, en die vertelden mij dat hij inderdaad een vriendelijke innemende man is.
Ik denk dat een significant deel van het succes van het programma aan de dwaze moppen, de absurde rijmen, en het lachen ermee ligt. Een percentage plakken is moeilijk, dan maar op 50% gokken.
Gokken op een subjectief gegeven ... je loopt hier teveel rond .
Ik denk het ook... ze hebben het programma ook willen lanceren in Nederland en dat bleek niet aan te slaan de reden zou zijn geweest dat de Nederlanders het niet pikken dat we iemand "de slimste mens" mogen noemen. Ik betwijfel dit niet ik denk alleen dat het niet hebben van "een Erik Van Looy" minsten zo belangrijk was.
Citaat:
Even vroeg ik me af welk chauvinisme je bedoelde. Mijn vermeend Antwerps chauvinisme natuurlijk.
Ja d�*t "vermeend" Chauvinisme...
Citaat:
Daarom wellicht dat ik me zo Lovend uitsprak over de prestatie van Geubels+Meskens ...

EDIT: hierboven sprak ik me wel lovend uit over mijn stadsgenoot Van Looy, die nochtans voor de verkeerde voetbalploeg (allez, "voetbalploeg") supportert. Dan toch Chauvinisme ten top.
Hah ben je ook al een voetbalfan?
Grappig... het is alsof je geen echten Antwerpenaar kan zijn zonder van voetbal te houden. Then again ik kijk nooit naar voetbal behalve op wereldbekers zou dat iets te maken hebben met mijn "vermeend" chauvinisme? Of zoals men hier zegt "Belgicisme"?
Citaat:
Blokken is zeker niet mijn ding. De meeste vragen zijn vrij gemakkelijk, en Tetris lukt me ook wel, maar ik vrees dat de snelheid me parten zou spelen.
Als ik al aan een tv-quiz zou deelnemen, dan één waar snelheid niet meespeelt: de Canvascrack bijvoorbeeld.
Quizzen en tegen snelheid zijn; het moet kunnen . Ik ben trouwens van dezelfde gedachte. Waarom zei je dan niet gewoon "trivial pursuiten" toch wel het voorbeeld van een quiz waar ze je niet op snelheid kunnen pakken?

Speel je wel eens een spel met je man?

Je hebt slechte verliezers en slechte winnaars in een spel in welke categorie pas jij?
Citaat:
Oud 3 februari 2011, 08:59   #3848
largo_w

Standaard

Citaat:
Gevaarlijke vraag op dit forum.

Citaat:
Ik heb de nota niet volledig gelezen, en moet dus afgaan op wat de pers en de politici erover vertelden.
Ik had ook al gelezen wat de pers had geschreven en nu ook verticaal een paar details.
Citaat:
Ik geef hem een 7/10.
Mooi cijfer...
Citaat:
De verdienste van Vande Lanotte is dat hij met de eisen en gevoeligheden van alle kanten rekening heeft gehouden.
Inderdaad...
Citaat:
Voor mij mag de financieringswet eenvoudiger (Duits en Zwitsers systeem),
Eenvoudig= synoniem voor beter; ben je daar een aanhanger van?
Hoeveel mensen hebben dit (http://www.flemosi.be/uploads/75/FLE...%20dummies.pdf) al gelezen denk je? Hoeveel gaan het lezen? Hoeveel willen het lezen?
Citaat:
en mag het federaal stelsel eenvoudiger (weg met de absurde rondepotdraaierij over en rond Brussel). Zover durfde hij niet te gaan, wellicht omdat zijn tekst dan door alle partijen, laf als ze zijn, zou zijn afgeschoten.
Laf? Wat denk je van de uitspraak van Paul De Grauwe, professor aan de KuLeuven en blijkbaar iemand die aast op een titel van baron?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de grauwe
Zoiets lijkt het resultaat te zijn van een politieke dynamiek waarbij de politici in een eigen ivoren toren zijn terechtgekomen. In deze ivoren toren creëren ze virtuele problemen, los van de reële maatschappelijke noden. Ze worden hierbij aangemoedigd en afgedreigd door een deel van de media die in dezelfde ivoren toren is gesukkeld.
Citaat:
Voor de gemeenten in de rand vond ik zijn voorstel geschillen naar het Grondwettelijk Hof te verwijzen alvast veel beter dan dat van Dehaene, die geschillen naar de federale regering wilde verwijzen.
Dat heb ik overlezen
Het lijkt me gewoon vrij goed dat men over BHV eindelijk eens een compromis heeft kunnen bereiken. Ik vond de poging van De Haene ook goed...
Citaat:
Ook zijn voorstellen over de verkiezingen vond ik OK.
Daar mis ik een cruciaal punt die we de volgende dagen zullen zien opdagen nu Reynders aan zet is. Maar anders inderdaad een goeie poging... Wat vond je van de reactie van Kris Peeters die niet vond dat de verkiezingen mochten samenvallen?
Citaat:
Al bij al een voorstel zonder kaakslagen (VL/FR), dat echter nog teveel van de onnozele compromissen uit het verleden in stand hield.
Rome werd niet gebouwd in één dag.
Citaat:
Oud 3 februari 2011, 12:00   #3849
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hah ben je ook al een voetbalfan?
Grappig... het is alsof je geen echten Antwerpenaar kan zijn zonder van voetbal te houden. Then again ik kijk nooit naar voetbal behalve op wereldbekers zou dat iets te maken hebben met mijn "vermeend" chauvinisme? Of zoals men hier zegt "Belgicisme"?
Neen, ik hou niet van voetbal. Mijn vader is een Beerschot fan, en ik neem dat dus trouw over.
Naar voetbal kijk ik zelden, eigenlijk enkel naar een aantal wedstrijden tijdens EK of WB.

Citaat:
Quizzen en tegen snelheid zijn; het moet kunnen . Ik ben trouwens van dezelfde gedachte. Waarom zei je dan niet gewoon "trivial pursuiten" toch wel het voorbeeld van een quiz waar ze je niet op snelheid kunnen pakken?
Dat had inderdaad ook gekund.

Citaat:
Speel je wel eens een spel met je man?
Uiteraard ...

Citaat:
Je hebt slechte verliezers en slechte winnaars in een spel in welke categorie pas jij?
Ik denk dat ik nooit een slechte verliezer was, maar dat ik vroeger wel eens een slechte winnaar was.
Dat gemene is met de jaren gemilderd.
Allez, zo zie ik dat, misschien denken anderen daar anders over.
Oud 3 februari 2011, 14:42   #3850
largo_w

Standaard

Citaat:
Uiteraard ...
Ik ben een grote fan van spelletjes spelen... maar nu komt het:
Citaat:
Ik denk dat ik nooit een slechte verliezer was, maar dat ik vroeger wel eens een slechte winnaar was.
Dat gemene is met de jaren gemilderd.
Allez, zo zie ik dat, misschien denken anderen daar anders over.
Ik heb blijkbaar wat weg van een jonge firestone ...

Terug naar politiek ken je Annick De Ridder persoonlijk? VLD'ster Antwerpen en zal zo wat rond dezelfde leeftijd hangen als jezelf, niet? Komt me steeds sympathiek over maar ik vraag me af of het niet een façade is. Jonge ambitieuze vrouwen weetje wel...
Citaat:
Oud 3 februari 2011, 14:59   #3851
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Wat was de reden van uw tijdelijke afwezigheid van de forumqui.. euh, het forum? (indien je het kan/wil delen)
Oud 3 februari 2011, 15:13   #3852
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eenvoudig= synoniem voor beter; ben je daar een aanhanger van?
Ik maak daar geen dogma van, maar vaak is eenvoudig inderdaad beter. We hebben in België/Vlaanderen nu al enorm veel wetten, reglementen, stelsels, e tutti quanti.

Citaat:
Hoeveel mensen hebben dit ([url]http://www.flemosi.be/uploads/75/FLEMOSI%20DP4%20Decoster%20en%20Sas%20BFW%20For%20 dummies.pdf[/u.rl]) al gelezen denk je? Hoeveel gaan het lezen? Hoeveel willen het lezen?
Weinig, vrees ik. Het is wel een interessant en leerzaam artikel

De Grauwe wees er indertijd op (bron) dat de verschillende voorstellen eigenlijk allemaal heel weinig verschil uitmaken voor de finale inkomsten.
Het gaat niet zelden om symbolen, wat ons bij het volgende punt brengt ...

Citaat:
Laf? Wat denk je van de uitspraak van Paul De Grauwe, professor aan de KuLeuven en blijkbaar iemand die aast op een titel van baron?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Grauwe
Zoiets lijkt het resultaat te zijn van een politieke dynamiek waarbij de politici in een eigen ivoren toren zijn terechtgekomen. In deze ivoren toren creëren ze virtuele problemen, los van de reële maatschappelijke noden. Ze worden hierbij aangemoedigd en afgedreigd door een deel van de media die in dezelfde ivoren toren is gesukkeld.
Lijkt me te kloppen, al denk ik dat dat in andere landen ook deels zo is.

Citaat:
Daar mis ik een cruciaal punt die we de volgende dagen zullen zien opdagen nu Reynders aan zet is. Maar anders inderdaad een goeie poging... Wat vond je van de reactie van Kris Peeters die niet vond dat de verkiezingen mochten samenvallen?
Ik heb daar geen speciale voorkeur in. In andere federale landen vallen de regionale en federale verkiezingen niet noodzakelijk samen. Als men echter "confederaal" wil denken, met "afspielingscoalities", dan lijken samenvallende verkiezingen me logischer dan niet-samenvallende.

Citaat:
Rome werd niet gebouwd in één dag.
Inderdaad, daarom kreeg hij van mij dan ook een 7/10.

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 februari 2011 om 15:22.
Oud 3 februari 2011, 15:16   #3853
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb blijkbaar wat weg van een jonge firestone ...

Het cliché wil natuurlijk dat ik nu beledigd reageer over de insinuatie dat ik niet meer "jong" ben!

Citaat:
Terug naar politiek ken je Annick De Ridder persoonlijk? VLD'ster Antwerpen en zal zo wat rond dezelfde leeftijd hangen als jezelf, niet? Komt me steeds sympathiek over maar ik vraag me af of het niet een façade is. Jonge ambitieuze vrouwen weetje wel...
Bij deze vraag roep ik mijn virtuele joker in.
Oud 3 februari 2011, 15:21   #3854
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Wat was de reden van uw tijdelijke afwezigheid van de forumqui.. euh, het forum? (indien je het kan/wil delen)
Je mag kiezen tussen:

a) ultra-geheime NWO-opdracht (de resultaten zijn de laatste weken op alle nieuwszenders te volgen).

b) de slechte sfeer op dit forum en nogal wat (leuk) werk hebben me hier een tijdje weggehouden. De komende maanden zal dat nog voorkomen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 februari 2011 om 15:23.
Oud 3 februari 2011, 15:27   #3855
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag kiezen tussen:

a) ultra-geheime NWO-opdracht (de resultaten zijn de laatste weken op alle nieuwszenders te volgen).

b) de slechte sfeer op dit forum en nogal wat (leuk) werk hebben me hier een tijdje weggehouden. De komende maanden zal dat nog voorkomen.
aangezien b) onmogelijk is (de sfeer is hier zéér goed!) blijft enkel optie a) over.

je kan echt niets van die opdracht hier uitbrengen???
Oud 3 februari 2011, 15:30   #3856
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag kiezen tussen:

ah, ik dacht al dat het iets ergs was

Maar ivm b) heb je echt wel gelijk; doordat de forumquiz min of meer stillag ben ik iets meer gaan neuzen in de topics die iets "hoger" staan dan de quiz; mensenlievedeugd. Ligt het nu aan mij of is het forum écht op sterven na dood? 't Kan mijn verbeelding zijn, maar waren de discussies vroeger toch niet minstens een beetje boeiender/relevanter/tolleranter?...

en ivm a), goed gecamoufleerd!, want de evoluties lijken op het eerste zicht tegen de belangen van Israël (en bijgevolg dus de NWO ) te zijn. Ongetwijfeld een schitterend kluwen van volstrekt logische maar voor mij onbegrijpelijke schakels. De NWO als ultieme soap!

Laatst gewijzigd door Voltian : 3 februari 2011 om 15:31.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 15:41   #3857
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik maak daar geen dogma van, maar vaak is eenvoudig inderdaad beter. We hebben in België/Vlaanderen nu al enorm veel wetten, reglementen, stelsels, e tutti quanti.
my point...
Citaat:
Weinig, vrees ik. Het is wel een interessant en leerzaam artikel
Is dat niet net het probleem? Iedereen "weet" alles en iedereen "kan" alles maar niet iedereen is blijkbaar bereid zich te informeren. De absurditeit wil dat sommigen zelf liefst niet teveel willen weten.
Citaat:
De Grauwe wees er indertijd op (bron) dat de verschillende voorstellen eigenlijk allemaal heel weinig verschil uitmaken voor de finale inkomsten.
Het gaat niet zelden om symbolen, wat ons bij het volgende punt brengt ...

Lijkt me te kloppen, al denk ik dat dat in andere landen ook deels zo is.
Niet alle landen zijn even democratisch als ons land. We staan niet voor niks op de derde plaats wat betreft democratie... maar soit!
Citaat:
Ik heb daar geen speciale voorkeur in. In andere federale landen vallen de regionale en federale verkiezingen niet noodzakelijk samen. Als men echter "confederaal" wil denken, met "afspielingscoalities", dan lijken samenvallende verkiezingen me logischer dan niet-samenvallende.
Ja maar dat laatste is een gegeven hé...
Citaat:
Inderdaad, daarom kreeg hij van mij dan ook een 7/10.
Het was geen kritiek.
Citaat:

Het cliché wil natuurlijk dat ik nu beledigd reageer over de insinuatie dat ik niet meer "jong" ben!
Het cliché wil dat ik nu antwoord dat dat ook zo is... maar wij zijn geen clichémensen hé; of wel?

Doe jij ook graag kruiswoordraadsels? En bij uitbreiding ben jij zo iemand die die kan maken terwijl ze naar tv kijkt of naar de radio luistert?
Citaat:
Oud 3 februari 2011, 16:08   #3858
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
aangezien b) onmogelijk is (de sfeer is hier zéér goed!) blijft enkel optie a) over.

je kan echt niets van die opdracht hier uitbrengen???
בתחבולות תעשה לך מלחמה‎
Oud 3 februari 2011, 16:11   #3859
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah, ik dacht al dat het iets ergs was

Maar ivm b) heb je echt wel gelijk; doordat de forumquiz min of meer stillag ben ik iets meer gaan neuzen in de topics die iets "hoger" staan dan de quiz; mensenlievedeugd. Ligt het nu aan mij of is het forum écht op sterven na dood? 't Kan mijn verbeelding zijn, maar waren de discussies vroeger toch niet minstens een beetje boeiender/relevanter/tolleranter?...
Ik heb dezelfde indruk.

Citaat:
en ivm a), goed gecamoufleerd!, want de evoluties lijken op het eerste zicht tegen de belangen van Israël (en bijgevolg dus de NWO ) te zijn. Ongetwijfeld een schitterend kluwen van volstrekt logische maar voor mij onbegrijpelijke schakels. De NWO als ultieme soap!
Of het tegen de belangen van Israël ingaat zal de toekomst uitwijzen. Idem trouwens wat de belangen van de gewone Egyptenaar betreft. Ik denk trouwens dat die belangen vreemd genoeg gelijklopend zijn.
Oud 3 februari 2011, 16:12   #3860
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Als je dit opzet (youtube-link) op uw normaal volume (niet aankomen eh ) :
1. Vanaf welke Hz begin je iets te horen?
2. Vanaf welke (K)Hz begint het echt irritant te worden?
3. Vanaf welke (K)Hz hoor je terug niks meer?

Eventuele huisdieren beter afzonderen

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 februari 2011 om 16:17.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be