![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#38681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ook de 'vredestichters' van Beijing zich met Oekraïne zijn gaan bemoeien, had ik het in deze draad die toch al zowat alle kanten uitgegaan is, met "tomm" graag heel kort nog eens over "Tibet" & "Tien An Men" gehad.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wat verwijzingen naar russische agitprop en/of crackpot websites waar vreemdsoortige snuiters hun al dan niet gesponsorde rare verhalen komen neerpennen als 'alternatieve waarheid' voor complotdenkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zaken die ik wegliet spraken over het algemeen mijn betoog niet tegen, waren gewoon minder relevant, als de tekst te lang is lezen die niet op een forum. Het enige stuk dat ik bewust wegliet wss over Tiraspol, omdat ik in augustus laatstleden er was, en ik dit veruit de meest nette en opgeknapte stad vond van de hele reis (Oekraine, Moldova, Roemenie). Het is wel een soort showcase om aan de Moldaviers te tonen dat het beter is dan hun stuk van Moldova. Omgekeerd speelt dit ook, Moldova ziet er over het algemeen welvarender uit dan Roemenie. Je ziet dit ook in Moskou en het centrum van grote Oekraiense steden, "fasadisme" noemt zoiets. Je moet naar de kleinere steden en dorpen gaan om te weten hoe het er echt aan toegaat. En dan is Oekraine toch wel het kneusje (hoewel Russische kleinere steden en dorpen ook niet zo florissant zijn). Sommige stukken van Roemenie zijn echt ook enorm miserabel. Wat mij bij de oorlogsbeelden uit Oekraine altijd opvalt is hoe arm en slecht onderhouden de dorpen, huizen, wegen, auto s, etc. zijn. Echt derde wereld, een groot verschil met Belarus zoals Holslag al opmerkte. En dat is nu bepaald geen pro-Russische propagandist. Laatst gewijzigd door tomm : 8 maart 2023 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word bedreigd, super. En een Russische spion genoemd omdat mijn mening u niet aanstaat. Dat U zich dermate stoort aan mijn schrijfsels is voor mij het bewijs dat ik goed bezig ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38685 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://english.nv.ua/opinion/an-ext...-50309217.html Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 8 maart 2023 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oekraine conflict is een conflict tussen oost en West, je kunt dit niet los zien van de bredere context. Het conflict in Oekraine is begonnen toen het Westen op Maidan leugens verspreidde dat het EU associatieverdrag zou leiden tot EU lidmaatschap en dat Oekraine dan een Noord-West-Europese levensstandaard zou krijgen. Het enige dat ze daarvoor moesten doen was Rusland dumpen, en ze zouden in het EU paradijs belanden. Dit leidde mrt westerse steun tot het gewelddadige afzetten van de democratisch verkozen president. Waarop het Oosten en Zuiden van Oekraine, met Russische steun, in opstand kwam. De oorlog begon in 2014 op Maidan met westerse leugens, die ik hier ontkracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38688 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
The Washington Post: Russia Is Right: The U.S. Is Waging a Proxy War in Ukraine Sky News: US will abandon the ‘unwinnable’ proxy war in Ukraine like they ended their failure in Vietnam The CATO Institute: The NATO vs. Russia Proxy War in Ukraine Could Become a Real War The Independent: It’s time to stop pretending what’s happening in Ukraine is anything other than a US proxy war |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tibet is al eeuwenlang een autonome regio van China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indie en China weigeren Rusland te veroordelen, Rusland houdt gemeenschappelijke militaire oefeningen en willen wapensleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Precies wat ik verwacht had, o zo voorspelbaar. 1) Kan & mag in China even openlijk worden gediscussieerd over "Tien An Men" als dat in de VS over pakweg "Wounded Knee" of "January 6th" kan & mag? ![]() 2) https://en.wikipedia.org/wiki/Tibet_(1912–1951)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38693 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is gewoon imperialistische waanzin van een fascistische dictator die opgegroeid is in de kgb vd ussr en de klok wil terugdraaien wij sturen wapens naar de aangevallen staat zodat die zich tegen de imperialistische waanzin vd russische dictator kan verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38694 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf dan was het duidelijk dat Rusland Oekraïne nooit de in 1994 beloofde soevereiniteit zou respecteren.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, en dankzij Mussolini reden de Italiaanse treinen weer op tijd, en in Hitler-Duitsland was er "Kraft durch Freude" voor 'de werkmens' ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakhmut could fall within days says Nato secretary general
https://www.theguardian.com/world/li...-von-der-leyen Zullen we Russische leugens zijn, want volgens de westerse media had Wagner geen munitie meer en zou het hele Russische front instorten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lukashenko heeft geen genocides gepleegd, hij heeft zn land een redelijke levensstandaard gegeven ondanks westerse sancties en tegenwerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij deed het zo goed dat in 2010 zijn tegenstander Yanukovich de verkiezingen won, dit werd erkend door de EU en de VS. Dus de oranje revolutie was geen oorlog en verliep vreedzaam, democratie werd ook niet uitgeschakeld. De afzetting van Yanukovich was niet alleen door het Westen bekokstoofd en ondemocratisch, maar uitermate gewelddadig. Dit was het keerpunt niet de oranje revolutie. Gebouwen van de communistische partij werden in brand gestoken, politici en journalisten die als te pro-Russisch beschouwd werden, werden geintimideerd of vermoord. Pro-Russische betogers levend verbrand. En ga zo maar door. Dit veroorzaakteop zijn beurt een opstand in het Oosten en Zuiden van Oekraine, en de aanhechting van de Krim. Laatst gewijzigd door tomm : 8 maart 2023 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt die die een smoel trekken, en die die hun revolver bovenhalen en schieten. Hier gaat het over de zotte bewering dat Oekraine RUSLAND heeft aangevallen. Aanval in de zin van met een leger de grens zijn overgekomen en steden en zo zijn gaan bombarderen. Aanvallen wil niet zeggen "iets doen dat ik liever niet had" of "iets niet doen dat ik U gezegd heb van te doen", he. Aanval is niet "ge hebt uw contract niet nagekomen", of "ge doet dingen bij U thuis die mij niet aanstaan" of zo. Aanval wil zeggen aanval, militaire aanval. Op geen enkele wijze heeft Oekraine vorig jaar Rusland aangevallen. Wie zoiets zegt wordt terecht uitgelachen, want dat is een zeveraar. Bovendien is dit GEEN proxy oorlog. Een proxy oorlog is een oorlog tussen twee "bondgenoten" van twee grootmachten, die elk aan hun kant door die grootmacht gesteund worden, en een manier zijn voor die grootmachten om INDIRECT oorlog met elkaar te voeren VIA die twee bondgenoten. Hier is er geen oorlog tussen een bondgenoot van het westen tegen een bondgenoot van de Russen: het zijn de Russen zelf ! Tenzij we dit moeten zien als een proxy oorlog tussen het westen en Iran, die zijn vazal, de Russen, naar het front heeft gestuurd. Of is het een proxy oorlog tussen het westen en China, die zijn vazal, Vladimir, naar het front heeft gestuurd ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 maart 2023 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38700 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat er in Oekraine gebeurt ging de Russen gewoon niet aan, niet meer dan als er gelogen wordt in Nederland, Belgie niet met tanks de grens over trekt niewaar. Maar gaan beweren dat Oekraine RUSLAND is binnengevallen met zijn leger, daarvoor moet je toch geen schrik hebben om als totale mafkees over te komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 maart 2023 om 18:17. |
||
![]() |
![]() |