Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Conner Rousseau uit zich als niet zuivere hetero.
1. Onzin, hij is 100% niet hetero en verzwijgt voor de stemmen. 7 17,07%
2. Onzin, hij is 100% hetero maar doet voor de stemmen. 7 17,07%
3. Hij had beter gewacht met publiek te gaan tot na de verkiezinge. 9 21,95%
4. Hij gaat nu publiek in aanloop van de verkiezingen. 16 39,02%
5. Prins Laurent for president. 19 46,34%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 februari 2024, 13:42   #3861
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.980
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb nooit begrepen wat er zo fantastisch is aan Conner Rousseau. Buiten de banaliteit om de oude naam SPa te veranderen in “Vooruit” zie ik niet wat er aan die man zo speciaal is dat je zou spontaan besluiten om voor hem te stemmen. Een verwend, narcistisch en pronkziek persoon.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 13:57   #3862
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet content. Leer lezen.
Wel van het gedacht dat je een geduchte tegenstrever beter kan vrezen en respecteren, dan ervoor in slaap te vallen bij wat gescheld over hem.
Waarom je ook maar een greintje respect zou moeten hebben voor Conner Rousseau is mij een raadsel. Ik heb enkel respect voor mensen die hun plaats kennen. Conner zijn plaats is bijvoorbeeld om de koffie te voorzien in mijn meetingroom. Conner zijn plaats is echter niet om aan die tafel te gaan zitten. Laat dat maar over aan mensen met inhoud.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 14:43   #3863
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Conner zijn plaats is bijvoorbeeld om de koffie te voorzien in mijn meetingroom. Conner zijn plaats is echter niet om aan die tafel te gaan zitten. Laat dat maar over aan mensen met inhoud.
CR is juist een persoon met (als ie niet zat is) een zeer hoge communicatiecapaciteit én inhoud.
Als je dat op zo'n jonge leeftijd al hebt ga je bijna onvermijdelijk denken dat de rest om je heen domme kloten zijn en jijzelf God.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 14:51   #3864
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
CR is juist een persoon met (als ie niet zat is) een zeer hoge communicatiecapaciteit én inhoud.
Als je dat op zo'n jonge leeftijd al hebt ga je bijna onvermijdelijk denken dat de rest om je heen domme kloten zijn en jijzelf God.
Neenee, Conner is een mooie lege doos. Het is niet omdat je Deborah van de kassa aanspreekt met wat nietszeggende slogantaal, dat je inhoudelijk iets te betekenen hebt.

Aan de receptie van een bedrijf zetten ze ook meestal een mooi blondje. Dat is wat Conner was voor Vooruit. Alleen verpakking, geen inhoud. Maar ik begrijp wel dat hij u aanspreekt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 14:56   #3865
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
CR is juist een persoon met (als ie niet zat is) een zeer hoge communicatiecapaciteit én inhoud.
Als je dat op zo'n jonge leeftijd al hebt ga je bijna onvermijdelijk denken dat de rest om je heen domme kloten zijn en jijzelf God.
daar begint het al mee, ... als hij niet zat is...

Ge zijt of beter was, partijvoorzitter, ... dan moet ge daar wel boven staan he, ge moet er niet alleen uitzien en u voordoen als den ideale schoonzoon, ge moet het ook zijn. (of u toch niet laten pakken)

Wat de conner heel goed kan dat is de vlote salesman uithangen, zo het soort gast dat u in de Media Markt een ander electriciteitscontract wil aansmeren of u een zonnepaneel wil verkopen terwijl ge eigenlijk alleen maar nen toaster moet hebben.

Verder heb ik hem op niet veel inhoud kunnen betrappen. Als ge als partijvoorzitter op tv toegeeft dat ge eigenlijk geen kloten van een begroting begrijpt, dan moet je je eens goed de vraag stellen wat die knul eigenlijk doet op die positie.

Daarna de val van de jonge god, en het absolute brokkenparcours dat mijnheer maakt, in datgene waar hij juist goed in zou moeten zijn, communicatie, de ene blunder na de andere.

Dan hebben we het nog niet eens gehad over wat m tegen die flikken over die punker, vriendin en Roma gezegd heeft.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 14:56   #3866
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neenee, Conner is een mooie lege doos. ....
Melissa Depraetere, dat is een lege doos. Babbelt over nix.

CR zeker niet. Heeft visie, overzicht, goed abstractieniveau bij het uitzoomen en is een uitstekende tacticus en strateeg tegelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
daar begint het al mee, ... als hij niet zat is...
Je blijft idd beter van de drank en drugs af.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 februari 2024 om 14:57.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 18:05   #3867
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vond hem politiek-geniaal. Een geduchte en beruchte tegenstrever.
Kwestie van de mensen die potentiële sossenkiezers zijn te bespelen: priceless.

Ik ben echt verheugd dat hij zichzelf zo, mogelijks slechts tijdelijk, in de gracht gereden heeft.
Ik zie het geniale niet.
  • Hij stapte in de regering zonder te snappen wat het regeerakkoord was (zijn eigen woorden).
  • Hij haalde een oude koe uit de sloot en maakte hem minister, wat daar geniaal aan is / was weet ik niet. De meeste mensen smaken FVDB echter niet.
  • Hij maakte die Marokkaanse minister, je moest geen groot licht zijn om te zien dat Kitir geen groot licht is.
  • Hij heeft er persoonlijk (samen met Tobback) voor gezorgd dat de SP.A de smoel moet houden telkens het gaat over racisme.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein

Laatst gewijzigd door reservespeler : 6 februari 2024 om 18:07.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 18:09   #3868
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet content. Leer lezen.
Wel van het gedacht dat je een geduchte tegenstrever beter kan vrezen en respecteren, dan ervoor in slaap te vallen bij wat gescheld over hem.
Geduchte tegenstander? In een debat ging hij meermaals onderuit.
Eerder ne narcist die zichzelf geweldig vond / vindt.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 18:10   #3869
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom je ook maar een greintje respect zou moeten hebben voor Conner Rousseau is mij een raadsel. Ik heb enkel respect voor mensen die hun plaats kennen. Conner zijn plaats is bijvoorbeeld om de koffie te voorzien in mijn meetingroom. Conner zijn plaats is echter niet om aan die tafel te gaan zitten. Laat dat maar over aan mensen met inhoud.
2
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 18:28   #3870
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
In een debat ging hij meermaals onderuit.
Bron ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 21:12   #3871
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Melissa Depraetere, dat is een lege doos. Babbelt over nix.

CR zeker niet. Heeft visie, overzicht, goed abstractieniveau bij het uitzoomen en is een uitstekende tacticus en strateeg tegelijk.



Je blijft idd beter van de drank en drugs af.
Connertje is een c-attestertje. In de bovenkamer is er niet veel te zien. Zoals gezegd, conner is het type verkopen die er in slaagt om domme mensen dingen te verkopen die ze niet nodig hebben. Maar visie, nee dat dan weer niet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 21:17   #3872
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
conner is het type verkopen die er in slaagt om domme mensen dingen te verkopen die ze niet nodig hebben.
Dat is een niet te onderschatten talent. De reden is dat het ten eerste niet gemakkelijk is als je het zelf beseft. Men liegt veel beter als men in zijn eigen leugens gelooft en daarvoor moet men dom genoeg zijn. Maar bovendien zijn er veel domme mensen, en zijn er veel dingen die zij niet nodig hebben. Men moet ook nog een voldoende grote bek hebben om met vastberadenheid en hoge eigendunk idiote lulkoek te verkopen die je zelf gelooft, en die bovendien nog eens lucratief domme kloten bij de neus neemt en masse.

Dat zijn mensen die in sommige functies goud waard zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 21:33   #3873
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is een niet te onderschatten talent. De reden is dat het ten eerste niet gemakkelijk is als je het zelf beseft. Men liegt veel beter als men in zijn eigen leugens gelooft en daarvoor moet men dom genoeg zijn. Maar bovendien zijn er veel domme mensen, en zijn er veel dingen die zij niet nodig hebben. Men moet ook nog een voldoende grote bek hebben om met vastberadenheid en hoge eigendunk idiote lulkoek te verkopen die je zelf gelooft, en die bovendien nog eens lucratief domme kloten bij de neus neemt en masse.

Dat zijn mensen die in sommige functies goud waard zijn.
Dat is zeker een talent. Het is dat talent dat hij ten volle heeft weten te benutten ondanks zijn compleet gebrek aan inhoud. En zie, zelfs op dit forum heb je mensen die daarin trappen. Dries Van Langenhove is dan weer een voorbeeld aan de andere kant van het spectrum.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 22:27   #3874
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zoals gezegd, conner is het type verkopen die er in slaagt om domme mensen dingen te verkopen die ze niet nodig hebben.
Verkocht Connor Rousseau dan buitensporig geprijsde handtassen, parfum, schoonmaakdoosjes, speculaas of aspertaamdrankjes ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 22:28   #3875
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.901
Standaard

.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 februari 2024 om 22:41.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 22:44   #3876
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Verkocht Connor Rousseau dan buitensporig geprijsde handtassen, parfum, schoonmaakdoosjes, speculaas of aspertaamdrankjes ?
Conner verkocht T-shirts, sloefkes enz...
Citaat:
Dinsdag waren alle kledingstukken zo goed als uitverkocht. "Maar geen zorgen", zegt hij. "Voor de fans hebben we extra besteld."

Voor 15 tot 35 euro vind je er truien, hoodies, sokken, t-shirts en mutsen met zijn slogan 'mateke' en opschriften zoals 'nie fokke met mij'. De lijn is na enkele dagen al zo goed als uitverkocht. De winst doneert Rousseau integraal aan een goed doel voor De Warmste Week.
https://www.redactie24.be/news/25565...et-zich-fokke-
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 06:37   #3877
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Verkocht Connor Rousseau dan buitensporig geprijsde handtassen, parfum, schoonmaakdoosjes, speculaas of aspertaamdrankjes ?
Hij verkocht stemmetjes voor mandaatjes van de copains.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 06:37   #3878
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Conner verkocht T-shirts, sloefkes enz...

https://www.redactie24.be/news/25565...et-zich-fokke-
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 10:33   #3879
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Conner verkocht T-shirts, sloefkes enz...

https://www.redactie24.be/news/25565...et-zich-fokke-
Dat had ik gemist. Het is wel niet pokkeduur. Achter de prijzen zou hij gerust een 0 kunnen zetten, als hij 400,- € per persoon in Nederland kan vragen voor een gastspreker optreden zonder vraag & antwoord of groet & ontmoet.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 10:33   #3880
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hij verkocht stemmetjes voor mandaatjes van de copains.
Bron ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be