![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3881 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3882 | |||
Banneling
|
![]() ![]() Hoe interpreteer jij dan "dood de afvalligen"? Ik denk niet dat hier bedoeld wordt: aai ze even over hun bolletje. Maar het zou me niks verbazen als jij dat erin zou zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3883 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3884 |
Parlementslid
|
![]() de soenna en de Koran volgen is de plicht van elke moslim. Dus in dat opzicht is moslimfundamentalisme letterlijk (en niet zoals de negatieve connotatie weergeeft; islam is fundamenteel fout) een streefdoel voor de meeste praktiserende gelovigen.
Het is volgens mij niet toevallig dat deze term bestaat, en dus ook niet toevallig dat de dommere mensen die frats geloven en nog liever sterven dan een echte biografie van de profeet saw te lezen zoals die van al mubarakpuri maar enkel de orientalisten islambashers rommel lezen. Die islambashers en orientalisten kunnen zich noodzakelijkerwijze niet wetenschappelijk verantwoorden want de enige bron zijn de grote werken van islamitische historici. Zoals paulus zegt; ik weet het beter dat de moslims het altijd beter weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3885 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3886 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet waarom de geytenwollensokkies wèl een probleem hebben met mensen die de islam volgens de FUNDAMENTEN (de grondbeginselen) volgen, maar dan tegelijk wèl een suikerversie light willen ophemelen die amper iets met islam te maken heeft.
Maar dan verguizen ze weer wèl de mensen die zich verdiepen in die grondbeginselen en de gevolgen daarvan, want dié gaan ze dan als "islamofoben" betitelen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 oktober 2011 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3887 | ||
Banneling
|
![]() taqiyya :http://www.encyclo.nl/begrip/Taqiyya Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een loze bewering. Ik vraag je nu voor de zesde keer al naar een bron die jouw bewering dat de discriminatie van anders- of niet gelovigen op zo'n manier zou kunnen geïnterpreteerd worden dat er van deze discriminatie niets meer overeind blijft.
Je geeft ze me niet en we weten beiden waarom. Citaat:
... wel goed,... maak je bewering hard, zoals ik mijn bewering hard heb gemaakt. Kwestie van uit het welles-nietes niveau uit te stijgen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3889 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3890 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt toch aan al die kennissen van jou eens rustig vragen hoe zij hun moslim zijn, rijmen met het negeren van de leer van Mohammed, met wikipedia als bron? Normaal gesproken zullen zij het zeer aangenaam vinden u dat te uitgebreid en gefundeerd te kunnen uitleggen. Vindt u het redelijk als u daarvoor de tijd kreeg tot 1 december? U heeft het over kennissen, vrienden en collega's, dat zijn dus minstens zes mensen waar u het kan aan vragen op die tijd. Citaat:
Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3864Natuurlijk zijn er verschillende stromingen binnen de islam. Niemand die beweert van niet. Maar over een aantal zaken zijn ze het eens in alle stromingen. Ondermeer dat Allah de enige God is en Mohammed zijn profeet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 oktober 2011 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3891 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3892 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3893 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html
![]() |
![]() |
#3894 | |
|
![]() Citaat:
Als ge beweert: "alle X zijn zus of zo" en ik weet van 1 X die niet zus of zo is, dan weet ik dat ge op z'n minst overdrijft. Als alle X'en die ik ken niet zus of zo zijn, dan weet ik dat ge liegt. En andere mensen die de moeite doen om met moslims te praten weten dat ge liegt. Ja, natuurlijk zijn er moslim fundamentalisten, net zoals er in alle religies en andere strekkingen fundi's zijn. Maar niet iedereen is een fundamentalist, in geen enkele strekking.
![]() |
![]() |
#3895 |
|
![]() Niet echt.
Ge schrijft een eigenschap toe aan 1 religie, terwijl het een eigenschap is van alle religies, inclusief de uwe.
![]() |
#3896 | |
|
![]() Citaat:
Dus geen enkele christen liegt?
![]() |
![]() |
#3897 | ||
|
![]() Citaat:
Maar toch zie ik meer en meer christenen die een betekenis geven aan de bijbel die een meer hedendaagse klank geeft aan het verhaal. Alles wordt minder dwingend, alles wordt vrijer. Citaat:
Heeft niets met de Islam. Als ik moet kiezen tussen uw betrouwbaarheid en die van mijn vrienden, dan vrees ik dat ge aan het kortste eind trekt, Paulus.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 31 oktober 2011 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3898 |
|
![]() Staat trouwens ook in 'Christelijke' teksten.
![]() |
#3899 |
|
![]() Nu, racisme in de Islam is mss wel een interessant onderwerp, maar hier gaat het over racisme op politics.be
Gezien Paulus iets heeft tegen off-topic gaan, kan hij hier misschien het goede voorbeeld geven...
![]() |
#3900 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |