![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3921 |
Burgemeester
|
![]() Is CIRCE geband?
Hoop van niet, het enige forumlid waarvan ik elke post las. Getekend: Brette in Singapore |
![]() |
![]() |
#3922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3923 |
Banneling
|
![]() Je hebt er die liever dag in dag uit de seriële bully spelen dan inhoudelijke bijdragen te leveren. ik noem geen namen, dan kan ik vrijuit zeggen wat ik daarvan denk: de internetpolitie zou ze er moeten uithalen.
|
![]() |
![]() |
#3924 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3925 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#3927 |
Europees Commissaris
|
![]() Dutch Strawberry, haar rood noemen doet haar oneer aan.
Een zoveelste dubbelnick van één van de velen die er hier maar niet genoeg van kunnen krijgen. Misschien precies vanwege die dubbelnicks werd ze geband, want verder was daar niet veel verkeerd over te zeggen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#3928 |
Burgemeester
|
![]() Laatst gewijzigd door brette : 16 mei 2014 om 14:48. |
![]() |
![]() |
#3929 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Welke anciens zijn er eigenlijk terug ?
![]() |
#3930 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ze heeft nog een andere nick die ze af en toe gebruikt (kan niet op de naam komen) dus zullen we nog wel van haar horen maar toch vind ik het gemeen!
![]() |
#3932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#3934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn zoveel mensen eigenlijk zo flauw tegen enno?
|
![]() |
![]() |
#3935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat zij een vrouw is die voor haar mening durft uitkomen. Die haar voeten veegt aan politieke correctheid. Die niet geremd wordt door vooroordelen.
#3936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om interessant te doen, denk ik. En door zijn levensloop is hij ook een gemakkelijk slachtoffer van wie zich beter voelt dan mensen die het niet zo getroffen hebben in de samenleving.
#3937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp u hier niet goed.
Wat bedoelt u? Dus mag ze geband worden of wat? Ik weet niet wat de aanleiding van haar ban (die er niet is zoals we intussen weten) zou zijn, ik weet wel dat er velen boos op haar zijn omdat ze geen blad voor de mond neemt.
#3939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regels zijn voor iedereen, of je nu een rechts-extremist of een stalin-fanboy bent is volstrekt irrelevant. Maar ze is nog onder ons !! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3940 |
Banneling
|
![]() Ik getuigde meteen vanaf mijn eerste posts van mijn ervaringen van langdurig oudere werkloze met financiële en woonproblemen. Als je zo je persoonlijke situatiebloot geeft, komt je dat natuurlijk te staan op een grote hoeveelheid persoonlijke aanvallen, grof gescheld en seriële bullying. Ik begrijp wat je bedoelt, maar zo'n "gemakkelijk slachtoffer" ben ik nu ook weer niet, een paar van de allerergste aanvallers zijn gebannen. Denk maar aan Chipie en Eigenzinnig.
|
![]() |